כן זה קרה - הפרדס כאן והגחלים לוחשות !

Jflyaway

New member
../images/Emo45.gifכן זה קרה - הפרדס כאן והגחלים לוחשות !

התשובה הישראלית ל XIAN !! הרייני להודיע לכם חגיגית, שהיום הגיע לידי העותק של ההוצאה המחודשת של ARS RECORDS ל "פרדס הגחלים הלוחשות" של שמשון מיאל. אלבום אסיד-פולק-יהודי מסוף שנות השבעים עם אווירה הזוייה והמון רוחניות ... משהו באמת מיוחד! הנפקת הדיסק במהדורה הנוכחית נעשתה ע"י מר. עוזי עזרתי, וממה שאני רואה מולי - מדובר בהפקה מעוררת התפעלות. כבוד לעוזי! והמוסיקה...? רק התחלתי לשמוע. בינתיים אני בריחוף משהו... עוד תגובות בהמשך - רשות הדיבור לעוזי שעבד קשה - הנפיק והצליח להביא גם רימאסטר מ ע ו ל ה !. ליואב שהיה (יחד איתי - אבל אקטיבי ממני בהרבה) מעורב בהתחלת הדרך - בגילוי האמן , שליפתו מההרים , והחיבור שהביא להוצאה... לשאול גרוסברג שזכה להיות שם לצידו של מיאל בזמן אמת, ושכתב בחוברת הדיסק על מפגשו האישי עם האמן . ל ZOOT30 שבעקבות שאילתא שהייתה פה - העלה את נושא האלבום לדיון ליוצר עצמו מר. מיאל במידה והוא כאן (?) ולכולכם - כי האלבום הזה כן שייך לנושא הפורום. ושמישהו יביא תמונות כי אין לי .....
 

LadyG

New member
ולחשוב שהכל התחיל

בשאלה קטנה. אז למי שלא היה פה כשהאירוע המכונן התרחש, אני מצרפת לינק להסטוריה. זה עדיין אחד השרשורים המוצלחים ביותר שהיו בפורום הזה ומצדיק לחלוטין את שמו של הפורום "תרבות פסיכדלית". ולעוזי מרימה כוס
.
 

Barmelai

New member
הפורום חובק דיסק! ../images/Emo24.gif

ברכות עוזי, אני שמח, נרגש וגאה כמו חתן, אפילו שלא עשיתי שום דבר. ולמיאל, אח שלו, יואב ויואל וכל מי ששם כתף - כל הכבוד. יש נחת.
 

Jflyaway

New member
אגב יש בחוברת הדיסק תודה

מיוחדת ל "פורום תרבות פסיכדלית" של תפוז... אל תגיד שלא עשית כלום ברמלאי. הצטרפת לפורום - זה הרבה !
 

melancholy man

New member
It's a boy Miss wallker, a son!

מזל טוב לעוזי, לשיש מיאל (שמשון שמיר) ולכל מי שעשה במלאכה, כבוד!. מצפה לשמוע רשמים ממי שכבר רכש, אני אהיה בחניות אחרי הסופ"ש לבדוק אותו מקרוב.
 

fenriz

New member
מזל טוב ובשעה טובה../images/Emo48.gif

צדק היסטורי נעשה, ואחד האלבומים המעניינים יותר שנעשו בארץ, יצא על דיסק. כל הכבוד לכל הנוגעים בדבר, להנהלה, לעוזי (שהכיר לי את האלבום מהתחלה), למועדון, ולכל מי שגרם לפיסה החשובה הזאת לצאת לשוק הרחב, ובעיקר לשמשון עצמו שסוף סוף היצירה שלו תקבל את מה שמגיע לה. ועכשיו נשאר רק לשאול...מתי זה כבר מגיע לחנויות?
 
בהזדמנות חגיגית זו

אני רוצה להודות ל"מאלץ" שבתיווכו השגתי את האלבום בוויניל במצב מינט (אחרי יותר מ-30 שנה) ישירות מהיוצר, וכמו כן על כך ששיתף אותי במוצר הסופי. המנהל יכול לסרוק את המוצר מבחוץ ומבפנוכו ומכל הצדדים כדי שאפשר יהיה לשטוף את העיניים?
 

Jflyaway

New member
רק מחר בעבודה. אין לי סורק

בבית. התקציב הבייתי הלך על אוכל וגיטרות
אבל דיברתי עכשיו עם המפיק. הוא יביא לנו את ה ART
 

modulo1000

New member
WOW זה מה שיש לי לומר

אני מכיר אותו מהויניל ורק עכשיו מקשיב לעבודת הרימסטרינג המצויינת שנאמנה למקור מחד ומדגישה את מה שצריך מאידך מה אומר ומה אגיד .... אלבום יחיד במינו שמקומו בפנתאון הרוק הישראלי מוסיקלית יש בו המון סגנונות : אסיד פולק / פרוג מינימליסטי / גון מקלפלין / גרוניך מוקדם / קצת Durutti Column - מי שמכיר והמון השראה מקורית של שימשון עצמו התחושה הכי בולטת באלבום היא צניעות וההכרה בכך שקתרזיס זהו הליך פנימי של המאזין זהו לא אלבום של יצירה מוחצנת אלא משהו פנימי אינטימי שגדל עליך ורוקם עור וגידים לאחר מספר לא מבוטל של הקשבות הקטעים האהובים עלי ביותר הם פרדס - עם גיטרות הפאז / נפש יהודי שגם חובבי פרוג יהנו ממנו / התנסות באמסטרדם קטע תיפוף נסיוני. מתוך הבונוסים צד את אוזני קטע המושר באנגלית DONT CHANGE THE WORLD בקיצור מגיע לו שינחת נחיתה רכה על מדפיכם ברכות לשמשון - מאחל לך שיעשה הצדק ההיסטורי ולעוזי על התעוזה והמקצועיות
 

ozitex

New member
תודה יואב

על התרומה,העזרה ובעיקר על היוזמה שלכם! שמשון חייב לך וליואל לא מעט. אני זה רק בעל התפקיד שבחר היושב במרומים להיות השליח...
(והקול קול שמשון)
 

ozitex

New member
תודה

אני מניח שידובר בדיסק הזה זמן מה ואני מעדיף לתת לאלו שרואים אוות ושומעים אותו מהצד לומר את דברם. אני,אחרי עשרות הפעמים ששמעתי אותו ואת החומרים הנלווים לו אולי לא כל כך אובייקטיבי. כמה דברים חשובים לידיעה: התודות המוזכרות בדיסק נרכשו בצדק קודם כל על ידי שמשון עצמו,על ישי יואל ויאב שיזמו ועשו מעשה מקדים וחשוב. שאול תרם את חלקו החשוב בדמות המאמר ההיסטורי והפוסטר שהוא הפיק במזנו והמהווה פיסת היסטוריה. כל שאר המוזכרים כול חברי הפורום זוכים בקרדיט בחסד. מעשית הדיסק יהיה בחנויות תוך ימים ספורים. הוא יופץ ע"י דדי מקצת אחרת. לגבי ההפקה: כ-ל החומרים הנוגעים לתקליט ולשמשון מיאל עצמו נכללים בתוכו,כולל הארט-וורק המקורי של התקליט ככתבו וכלשונו,כולל האינסרט המקורי של הויניל הכולל ארבעה דפים של הגיגים רוחניים ופילוסופיים מאת שמשון. בנוסף,המאמר ההיסטורי של שאול הסוקר את התקופה והמעורבות של שמשמיון בתקופה ההיא. יש בדיסק תמונות מהתקופה ההיא ומהתקופה הנוכחית, יש כמה מילים מאת שמשון עצמו המסביר את עצמו ואת מניעיו..
יש את צילום הפוסטר של מועדון הרוק הישראלי וכל הטקסטים מודפסים גם בעברית וגם באנגלית לא כולל האינסרט המקורי של התקליט שנסרק AS IS. עטיפת התקליט המקורי מובאת כאן בצורת רפליקה אחד לאחד. לגבי הסאונד נעשתה עבודה מעולה על ישי שמשון עצמו. התקליט הורדג מהסרטים המקוריים באולפני אשל בתל אביב והמאטרינג נעזה באולפני דיג'יהיפי ע"י אמני הסאונד רם צרודנובסקי ומארק סמוליאן (האיש מאחורי שוטי הנבואה,מוש בן ארי ושבע), ואני במיוחד שמח על זה כי זכיתי להכיר את מארק,איש מדהים,מוסיקאי ברמה בפני עצמה וחבר אמיתי שעזר רבות טוב,זה לעכשיו. סריקות של החומר ייעשה במועד מאוחר יותר כי אני חלייב לרוץ לחתום על חוזה חדש..אני צריך לתפוס טיסה...חחחחח תיהנו ותרבחו.
 

Barmelai

New member
מרק סמוליאן

היה בשנות השמונים גיטריסט בטריו ג'אז שנקרא "זויות" בהנהגת הארולד רובין, קלרניטן ומכשף בפני עצמו. בשנים ההן ראיתי את זויות בדי הרבה הופעות והתקליט הראשון שלהם (היו להם שלושה אאל"ט) היה בין תקליטי הג'אז האהובים עלי. כבר שנים שאני מחפש את הדיסק של זה, אם בכלל יצא.
 

JohnPaul

New member
ראיתי אותם לפני בערך חצי שנה

ראיתי הרבה הופעות של הרולד רובין, מוסיקאי מעניין מאוד ואחד הבולטים בפרי-ג'אז הישראלי, שמסיים את רוב הופעותיו בנגינת גירסה מעוותת של "התקוה".
 

Mr Mustard

New member
מעולם לא שמעתי, אבל את האלבום ראיתי

אני משוכנע לחלוטין שראיתי אותו בקטלוג של החנות הישראלית (של אדם ברוך) הנקראת Jazzis.com. יש שם כמון דברים כאלו, כל מיני ג'ז ישראלי נשכח, ולדעתי הוא זה שהוציא את האלבום הזה.
 

Barmelai

New member
וואלה. אדם ברוך

JAZZIS מספר 001 או קרוב מאוד לאחד. אני כמעט בטוח שזה היה האייטם הראשון בסדרה, עד כמה שאני זוכר את הגב של העטיפה
 

Barmelai

New member
מבקור באתר של ג'אזיז עולה

שבאמת זה התקליט הראשון של הלייבל ומספרו 1001 (התיישרתי בהתאם לטרנד החדש פה), אבל יש רק ויניל, לא דיסק. קצת משונה כשחושבים על זה שלסמוליאן יש לייבל משלו
 
למעלה