היי רוחליקה מה שלומך?

monik21

New member
היי רוחליקה מה שלומך?


הייתי עסוקה בחודשיים האחרונים אז לא היה לי אפילו זמן לחשוב על זה שאני עדין ללא בן זוג והשנים חולפות...
איך עלי להגדיר את השאלה על פוטנציאל להכרות בקרוב?
המון תודה
 

monik21

New member
תודה רבה
ולהלן התשובה

מה עלי לעשות כדי לקדם זוגיות בחיי בחודשיים הקרובים?
2 חרבות
ימין- 7 מטות
שמאל -מלכת המטבעות
תוצאה -התלוי
טוב הקלף מתאר את מצבי המדוכדךשלי כיום
העיצה אולי להפסיק להתגונן ולא לפחד להעיז?(אני כלל לא מפחדת)
ממה להמנע?לא מבינה כל כך
תוצאה..להקריב מה להקריב?הורדתי מזמן את רף הציפיות שלי
לא הבנתי כל כך את תוצאות הפריסה הזאת
והמספר הוא 50
המון המון תודה
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
monik21, יקרה

נושא הזוגיות הוא נושא מהותי בחיינו. קשה לחיות בתחושת בדידות מתמשכת.
עם זאת, הדרך לבניית זוגיות מתחילה מהיכרות עם עצמנו, עם חוזקותינו ועם חולשותינו. לצערי, למרות מגוון הדרכים הזמינות לנו כיום להכיר בן/בת זוג - נדמה שאין בנמצא אדם ראוי שנוכל לבנות איתו מערכת יחסים זוגית לטווח הארוך. הסיבה לכך נעוצה באמונותינו מחד ובאמונותיהם של בני הזוג הפוטנציאליים מאידך.

נראה כי מחשבותייך ורגשותייך נמצאים בסתירה מתמדת ומרחיקים אותך מהמטרה המוצהרת.
כדי לטשטש זאת - נראה כי מזדמנים לחייך אתגרים שונים ואת נענית להם בחפץ לב עד כדי חוסר אפשרות לפנות לעצמך זמן. גם כשאת לבד עם עצמך- מה ממלא את ראשך במחשבה?

עפ"י הקלפים, הפרישה והמסר למיטב ידיעתי והבנתי אותם :

את נמצאת כעת בעין הסערה. סביבתך הפכה למוקד התוהו ובוהו, מכיוון שאת מאפשרת ליותר ויותר להכנס לחייך, ועקב כך את זקוקה ליותר זמן, מרץ ומרחב כדי לשמור על סדר. הסערה עלולה להתחולל ביחסייך האישיים, או שהיא רק ההשפעה המצטברת על מניעייך ועל מעורבותך. אך עלייך להשלים עם הצורך לוותר על דברים כדי להשיג את רצונך.
כיוון שימייך מלאים עלייך להקריב בתחום אחד כדי לפנות מקום לאחר. תמיד יש מחיר למה שאת רוצה, ומכיוון שהמצב הנוכחי מדכא אותך, את משתוקקת לסדר ולשלוות נפש. התחילי בהערכה מדויקת של מצבך הנוכחי. בהירות הכוונות היא מפתח להצלחה. כשהמטרה תתגבש ותהיה ברורה לך - התחילי להשליך את כל מה שאינו מועיל לך. אל תסתמכי על אחרים שיעשו זאת – זה תפקידך. העניקי תשומת לב רבה לפרטים והתחילי ליצור את המציאות שאת מתאווה לחוות.
הזמן הנכון לכך הוא כעת. הפאסיביות שלך יוצרת עמדת קיפאון במצבך ואינה מאפשרת שינוי. התבונני על מציאות חייך מפרספקטיבה חדשה, צאי לבלות והתייחסי לכל יום בחייך כאילו זה יומך האחרון. תחגגי את החיים. כשתהיי במצב הרוח הזה - בני זוג פוטנציאליים ראויים יימשכו אלייך כבמטה קסם. אם את משמרת ומשדרת מצב לפיו היית קורבן - את מושכת לחייך אנשים שירצו לנצל אותך. כך נולד מעגל האכזבה והכאב ונשמר - גורר אחריו התנסויות מכאיבות נוספות...

בידקי אילו תפקידים מעיקים ומתישים לקחת על עצמך - ונסי להשתחרר מהם. פני לעצמך זמן וכסף כדי להיות במיטבך. התייחסי לכל דייט כמו אל דייט ולא כבסיס לזוגיות - ותראי איך הכל משתנה סביבך.

בהצלחה ושבת שלום,

רחל




עשי במידע כטוב בעינייך ועל אחריותך.
 
למעלה