היי רוחליקה יקרה

monik21

New member
היי רוחליקה יקרה

אם הגזמתי בשאלות שלי אנה אימרי לי
הפעם הייתי מבקשת את הכוונתך לגבי שאלה אחרת
אני שוכרת יחידת דיור קרוב ל4 שנים ואני לא מרגישה פרטיות מכוון שלמרות בקשותים החוזרות ונשנות בניה המבוגרים של המשכירה שגרים איתה עוברים דרך הגינה שלי והשער האחרוי
האם כדאי לי למרות השכירות הנמוכה ומצבי הכלכלי הלא בשמיים בימים אלו להחליף דירה
תודה רבה
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
monik21 יקרה,

אני מבקשת שתפטרי מייד את אדון "הגזמתי" יחד עם גברת "לא נעים לי "...


תבחרי מספר מ 1 עד 52.

אחר כך תפרשי בשאלה:

מה עליי לעשות בקשר לשכירות הנוכחית בחודש הקרוב?

[URL]http://www.tarotist.co.il/spread_info.php?spread=counslght[/URL]

שימי לב שהתשובה מתייחסת לחודש הקרוב .

תודה לך על כך שאת מוסיפה נקודת מבט משלך על הקלפים.

ערב נעים

רחל
 

monik21

New member
מדהימה את!!!

המספר שבחרתי הוא 52
פרסתי לעוד חודשיים כי שילמתי עד מרץ וגם לא קל למצוא משהו מתאים
מה עלי לעשות בנוגע לשכירות הנוכחית בחודשיים הקרובים?
מלכת הגביעים
6 מטות
גלגל המזל
הקיסר
8 גביעים
סיכום
הכוכב
הפירוש שלי הוא
6מטות?למרות שהמקום מתאים לי מהרבה סיבות פעם כיף לי שם ופעם לא כמו גלגל המזל..קיסר?יש שם מישהו שעושה מה שבא לו (הבן שלה) וכדאי לי לעזוב 8 גביעים..ואם אני יעזוב יהיה לי טוב יותר הכוכב?
תודה תודה רבה !!!
מחכה לתשובה שלך אישה מדהימה!!
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
monik21, יקרה

תודה על האמון.

המספר שבחרת הוא 52

המסר:
מדיטציה חיונית להתחבר לקדושת החיים ולהתחברות לכוח האלוהי הנשגב.

השאלה שנשאלה:
מה עלי לעשות בנוגע לשכירות הנוכחית בחודשיים הקרובים?
תשובה:
על פי הקלפים, הפרישה והמסר שהוצגו:
את תמיד תשקלי את היתרונות והחסרונות של כל מצב טרם תגיעי למסקנה כלשהי. במצבים קיצוניים את עלולה להגיע לנקודה שבה את לא מסוגלת להגיע לפתרון, ועל כן את עלולה להיות מאוד לא החלטית וללכת עם הראש בקיר. בטבע שלך את שוקלת את העניין לכאן ולכאן, בתקווה למצוא את האיזון הנכון. יש לך חוש צדק טבעי, חוש מולד להגינות, ואת יכולה להיות דיפלומטית, משתפת פעולה, מועילה, אידאליסטית, חברותית ונדיבה.
כאמור, חוסר החלטיות עלול להוות אחת הבעיות שהכי קשה להתגבר עליהן. אם את מחכה זמן רב מדי לקבל החלטה, את עלולה להחמיץ הזדמנויות מצוינות רבות.
בעיה נוספת שלכם, היא השאיפה תמיד לדחות את ההחלטה כמה שאת יכולה, מתוך רצון להגיע לאידאל שאיננו קיים במציאות.
לימדי לשחות עם הזרם וזיכרי שבחיים הכל עובר.
כרגע את חייבת להסתגר בתוך עצמך, לחשוב על עצמך ועל מצבך. את חייבת להיות אדיבה ומחושבת כלפי חוץ. יעזור מאד אם תביעי הערכה לשפע שבחייך. עכשיו זה הזמן להמעיט בדרישות גדולות מהחיים.
עלייך גם להיות זהירה בבחירת חברים חדשים.
אף שלשכלך יש כוח בלתי מוגבל ליצור את המציאות הרצויה לך, ברור שגבולות קיימים. לא תוכלי, למשל, לשלוט במזג האוויר, בעונות השנה ובמעשי הזולת. את גם עלולה לחרוג מגבולותייך, שכן יש לך רק מידה מסוימת של סבלנות, מודעות, כסף או מיומנות עסקית, שלהם תזדקקי בקבלת החלטות.
עלייך להשלים עם מגבלותייך כפי שהן קיימות עכשיו. אין פירוש הדבר שמצבך לא ישתנה בעתיד, אך עד שהדבר יקרה, עלייך לקבל את מה שיש. הגבילי את הוצאותייך ותכנני תכנית שתסייע לך להתגבר על הנסיבות הקיימות. קצצי את מחויבותך לאחרים, בלמי את להיטותך להשפיע על אחרים, הניחי לזהירות להחליף כל התנהגות יוצאת דופן הקשורה לשאלתך.
אם תגלי מעט סבלנות, תוכלי להמנע משגיאות ומהליכה שולל אחר אפשרויות כוזבות, שיבגדו בך בעתיד. השתמשי בזמן זה כדי להכיר את עצמך ולתכנן איך לנהוג באופן הטוב ביותר כאשר ישתנו הנסיבות.
הקלפים שעלו מסמלים לעיתים קרובות אכזבה רגשית, בגידה, פגיעה בלב או נסיגה רגשית. לרוב – של אישה צעירה- הנראית שקועה באכזבה על רקע גבר שעבר בכפר, ניהל איתה פרשיית אהבים וזנח אותה לאנחות. פעולתו חסרת הלב הותירה אותה פגיעה עם פוטנציאל להשלכות דראסטיות על מצבה. זהו מצב קשה אך מציאותי.
הפרישה מתריעה מפני אמון גם באדם לא ראוי וכן מזהירה מחשיפה רגשית באוזני אדם זר. חשיפה רגשית כזו מגבירה את הסיכויים לפגיעות ולהפיכתך לאדם שברירי.
בעזרת מדיטציה כדאי להתבונן פנימה ולמצוא את מקורותיהם של פסימיות ורוח נכאים כדי למצוא להם מזור. כדאי לך גם להפסיק לטפח טינה, שהתפתחה עקב טראומה או פציעה .
בדרך כלל היכולת שלך לצפות את העתיד מלווה אותך לאורך כל הדרך. המשכת הלאה אולם עדיין יש חלק בתוכך שאוחז בכאב מבלי להרפות וע"י כך מעכב ריפוי או מתנגד לו.

הציבי גבולות כדי להמנע ממצב בו אנשים בסביבתך יקבלו את תמיכתך כדבר המובן מאליו. בנוסף, הצבת גבולות תאפשר להם לכבד את צרכייך. המנעי מליצור רושם שגוי לפיו הנכונות שלך לתת היא חולשה; במסגרתה יש היתר-סמוי לזלזל בך ו/או לנצל אותך עד כלות.


לסיכום:
בחודשיים הקרובים מוטב לך להשאר בדירה זו ולהציב לסביבתך גבולות ברורים .

בהצלחה,

רחל ��

עשי במידע כטוב בעינייך ועל אחריותך.
 

monik21

New member
WOW!!!אין לי מילה אחרת


פירקת אותי לגורמים וכל מילה ומילה שלך היתה כל כך נכונה שזה מפחיד
תודה רבה לך אשתדל לישם את כל מה שכתבת
המון המון תודה והלוואי ובקרוב יהיו לי שאלות קלילות יותר וחיוביות יותר
את מדהימה שאלוקים יברך אותך
 
למעלה