זוגיות

זוגיות

שלום ושבוע טוב רחליקה,
אני כבר 7 שנים לבד, מבחירה או שלא.
באמצע שנות ה-50 לחיי, אחרי 3, 4 מערכות יחסים משמעותיות,
וביניהן שנים לבד.
המערכות האחרונות היו קורבניות ומלאות אשם מצידי, בראשונה (בה הייתי גם נשואה - ע"מ לקבל דרכון זר) היו גם קרבנות ואשם - משני הצדדים, והרגשה של חנק מצידי.
הרבה "התאהבויות בגבר הלא מושג" בעצם מילדות ובשנים שלא הייתי במערכת יחסים.
היו לי ב-7 שנים האחרונות שלוש "מערכונות" חשובות, האחרונה הסתיימה זה עתה, עם גברים ששינו, בנו והוסיפו לחיי. כל מערכונת כזו נמשכה 3-6 פגישות, שהיו משמעותיות עבורי, אבל לא התפתחו למערכות יחסים. ובדיעבד - טוב שלא, מאחר ואני ממשיכה וגדלה.

עכשיו אני מרגישה שאולי אני מוכנה,שאולי אני מבינה מי אני ואיך.

הפרישה שפרשתי לעומת זאת - מעלה תובנות אחרות:
השאלה שנשאלה:
מה עלי לעשות כדי להכנס למערכת יחסים נכונה לי ב-3 חודשים הקרובים?

תוצאות פריסת ה-S.O.S:
תומך/חוסם - המאהבים
תשובה - הכהנת הגדולה
תומך/חוסם - שלוש המטות

אז לפי ההנחיות של שגיא, קודם הקלף המרכזי:
אני עדיין לא מוכנה למערכת יחסים משמעותית;
עלי לעשות עבודה עצמית עמוקה (עוד יותר), אולי אפילו ללכת למקומות נפשיים שמעולם לא רציתי ללכת אליהם, לתת לכוחות שלי שאני לא מכירה ומדחיקה לעלות לפני השטח; להסיר עוד ועוד מוסכמות; לסמוך על היקומה ועל האלוהימית ועל האלוהימית שבתוכי, וללכת לשם.

לפי זה אני מפרשת את שני הקלפים:
שלושה מטות: לכאורה קלף חיובי ותומך, שאומר שאני מוכנה,
אבל בהתאמה לכוהנת הגדולה אני רואה אותו כקלף המייעץ לא למהר - אני אולי מרגישה שאני מוכנה, ואני אולי רוצה למצוא זוגיות, אבל אני לא "באמת ובעמוק" מוכנה לכך, אז לא למהר ולפעול לפי הרגשות והמחשבות היותר שיטחיים, אלא ללכת לעומק.

גם קלף האוהבים - אומר לחשוב פעמיים:
האם אני באמת ובתמים רוצה מערכת יחסים?
האם אני מוכנה לויתורים שצריכים להעשות, לשקרים המשותפים שבונים יחד ? לחלק חיים, לוותר על הכוח והעוצמאות שלי עכשיו?

תוספת לכוהנת הגדולה:
בחודש האחרון גיליתי חלקים בנשיות שלי שהיכרתי במעומעם ותמיד דחיתי. חלקים שקשורים לכוחות ראשוניים ודמויות איקוניות: כמו דמות המכשפה המרפאה הלבנה, המחברת בין אור ומים עליונים לבין האדמה,
דמות הזאבה הטורפת הנודדת, לבד מול ירח מלא.
החלק ההורס - מתוך רצון לבנות מחדש.
אני מרגישה שאני צריכה ללכת לשם.

האם תוכלי להוסיף תובנות ?
תודה
הכסופה
 
אינטרפרטציה אחרת שמצאתי ברשת

מקווה שאנגלית זה בסדר - אחרת אתרגם;
כאילו מתארים אותי, בדיוק!
וגם ההערה האחרונה כאן כל כך קולעת:
אכן, במערכונת האחרונה, שכנראה מסתיימת עכשיו, כי חשפתי את שיניי הזאביות,
יש קשר המרגיש שמישהו נכנס לי מתחת לעור, ואולי גם אני לו, למרות שהוא נשוי באושר. מין "בום". מערכת שקשה לסגור. אבל לי בעצם תמיד קשה לסגור.

אז אם אני מבינה את העצה של הכתוב למטה, עלי להתנהל דווקא הפוך:
לא לחפור ולחפש עוד עומק, אלא פשוט לקבל ולהנות ולדעת לתת יותר.

גם נכון :)


The High Priestess loves to be intellectually stimulated. This card represents a person who needs and craves stimulating conversations, books, documentaries, people, places, and situations. In a love reading, she represents the part of you that can not handle boredom. Love becomes a drug. A highly addictive drug, but like all drugs the side effects can take a real toll on reality. The High Priestess loves to day-dream away from reality, and if someone has ignited her with a stimulating idea or conversation than she soon wants more. She can represent the love that has become a love addiction. She often craves what she can not have. Deep down she has terrible commitment issues. It is impossible to know exactly what the High Priestess wants because she is a mystery, even to herself. She doesn’t quite know what makes her tick from one minute to the next.
In the search for peace, she is drawn to live an alternative lifestyle as a mystic. From time to time she isolates herself until her interest in the world is yet again ignited. Life is a mystery the High Priestess is constantly trying to solve. She will always be an outsider, never quite fitting in. She often ends up in relationships where she is nurtured and where she becomes a princess who takes more than what she gives. She spends much time to herself. Even in a room full of people she knows how to block everyone out. You can be with the High Priestess and still be on your own. You will never know who she is. She is ruled by the moon, so she changes faces like the moon does, without ever revealing too much. The irony is that she will know everything about you, and you know nothing about her. The High Priestess has many abilities, and she often finds the easy tasks the hardest, and the hardest of tasks easy.
If you are the High Priestess you must watch yourself not to become dissatisfied with life and your relationships. Break free from the restraints that hold you down, they only exist in your head. You often become melancholic. The more you feel the more you escape into your head and into a life in theory. You often show people a misinterpreted version of yourself, creating diluted relationships. You have your own agenda and you are not always easy to be around. Start giving more of yourself in your precious relationships and avoid running away when things become serious. Allow your life to flow. Don’t be afraid of simplifying your life. Life was never meant to be hard, and you were not put on a planet full of people so that you could hide away from everyone. Let people in.
If you are dating or in a relationship with a High Priestess person you most likely feel like you don’t know this person very well. This is someone who comes and goes as they please and they don’t seem to look at life the same way you do. Some days you feel like the relationship is going in the right direction. You feel so close to the person who has just given you an experience in real intimacy. Then suddenly you are a stranger to each other again. The cycle repeats itself again and again.
If the High Priestess is the final card in a love reading you have a psychic connection. This is love that can feel like an addiction. It is hard to break free from .
It is hard to break free from the claws of this relationship that will manifest itself on the mental plane. The High Priestess often represents an emotional relationship that never make it to the physical, or it started as a physical relationship and became a purely emotional relationship. You feel the other person’s thoughts and feelings, and you ache for each other, yet the relationship does not turn into a commitment. People can live out these emotional affairs for years while they are committed to other people.
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
זאבה כסופה מאהבה, יקרה

כל הכבוד על הענותך לכללי הפורום.

אשמח לקבל תרגום לחלק באנגלית.

תבחרי בבקשה מספר מ 1עד 250.

רחל
 
תרגום ומספר - תודה רחליקה


[זה מתאר *בדיוק* את מה שאני עוברת עכשיו, כולל חוסר היכולת להיפרד]

מספר: 250
(רציתי 300 - אבל לא היה :)

הקוסמת הגדולה אוהבת סטימולציה אינטלקטואלית. הקלף הזה מיצג אדם אשר צריך שיחות אינטלקטואליות וכמה אליהן, צריך ספרים, סרטים תעודיים, אנשים, מקומות ומצבים [מפרים מבחינה אינטלקטואלית]. בקריאת קלפים שעיניינה הוא יחסי אהבה, היא מיצגת את החלק בך שלא מסוגל להתמודד עם שעמום. האהבה הופכת לסם, סם ממכר מאד. אבל כמו כל הסמים - אחת התוצאות של השימוש בסם היא שהמשתמש יכול לשלם עבור ההתמכרות בניתוק מהמציאות. הכוהנת הגדולה אוהבת לחלום בהקיץ, ולהתרחק מהמציאות, ואם מישהו הצית אותה עם רעיונות מעניינים או בשיחה מאתגרת, אז היא מהר מאד רוצה עוד. היא מייצגת את האהבה שהופכת להתמכרות לאהבה. לעיתים קרובות היא כמהה למה שהיא לא יכולה להשיג. בתוך תוכה יש לה בעיות חמורות ביותר עם התקשרות ויצירת יחסים אמיתיים ויציבים. אי אפשר לדעת מה הכוהנת הגדולה רוצה, מאחר שהיא המסתורין, היא מסתורית ולא מוכרת גם לעצמה. היא לא בדיוק יודעת מה מניע אותה מהרגע הנוכחי לרגע הבא.
היא מחפשת שלווה ושלום, ולכם היא נמשכת לדרך חיים אלטרנטיבית, כמו מיסטיקנית. מדי פעם בפעם היא מתבודדת, עד אשר התעניינותה בעולם נצתת שוב. עבור הכוהנת - החיים הם מסתורין, שהיא מנסה לפתור, פעם אחר פעם. היא תמיד תהיה הלא שייכת, זאת שנמצאת מבחוץ. לעיתים קרובות היא מוצאת לעצמה מערכות יחסים בהן היא ניזונה מהאחר, בהן היא הופכת לנסיכה המקבלת יותר משהיא נותנת. היא מבלה הרבה זמן עם עצמה. גם בחדר מלא אנשים, היא יודעת איך לחסום ולסנן את כולם. אתה יכול להיות במחיצתה, ועדיין להימצא לבד. אתה לעולם לא תדע מי היא. הירח שולט בה, היא תמיד משנה את פניה, כמו הירח, והיא לא תגלה לעולם יותר מדי מסודותיה. האירוניה היא שהיא תדע הכל אודותיך, ואתה לא תדע שום דבר אודותיה.
לכוהנת הגדולה יש הרבה יכולות וכשרונות. לעיתים קרובות המטלות הקשות ביותר קלות עבורה, וקשה לה לבצע את המטלות הקלות ביותר.
אם את היא הכוהנת הגדולה, עלייך לשמור על עצמך - שלא תתאכזבי מחייך וממערכות היחסים שלך.
פרצי את הכבלים שמגבילים אותך - הם רק המצאה של מוחך. לעיתים קרובות את עצובה ומלנכולית. ככל שאת מרגישה יותר, ככה את בורחת מהרגש אל הראש ואל החיים כתאוריה, במקום הרגשות והחיים עצמם. לעיתים קרובות את מראה לאנשים אחרים גירסה מעוותת של עצמך, וכך את יוצרת יחסים מימיים, חלקיים. לעיתים קרובות יש לך את התוכניות הפרטיות שלך ואת לא אדם שקל להמצא במחיצתו.
את צריכה לתת יותר מעצמך במערכות היחסים עם היקרים לך ולהפסיק לברוח כשדברים הופכים להיות רציניים. הרשי לחייך לזרום. אל תפחדי לחיות חיים פשוטים. אין שום סיבה או כוונה שהחיים יהיו מסובכים, ולא נולדת לעולם זה, מלא אנשים, כך שתתחבאי מכולם. תני לאנשים להכיר אותך, להכנס אל נפשך.
אם את/ה נמצא במערכת יחסים עם הכוהנת הגדולה, סביר מאד שתרגיש שאתה לא מכיר אותה היטב. הכוהנת הגדולה הולכת ובאה כשמתחשק לה, ואינכם רואים את החיים באותו אופן. בימים מסוימים אתה מרגיש שהיחסים מתנהלים כשורה וזורמים למקום הנכון; אתה מרגיש כל כך קרוב אליה, האדם שנתן לך להרגיש קירבה ואינטימיות אמיתיות. ואחר כך, בפתאומיות, אתם שוב זרים אחד לשני. המעגל הזה חוזר על עצמו שוב ושוב.
אם הכוהנת הגדולה הוא הקלף המסכם בפרישה אודות אהבה, יש לכם קשר רוחני עמוק. קשה מאד להימלט מטפרי מערכת היחסים הזאת, שתתבטא בעיקר במישור המחשבתי-רוחני. הכוהנת הגדולה מיצגת לעיתים קרובות מערכת יחסים רגשית, שלעולם לא תהפך למערכת יחסים גופנית, או זאת מערכת יחסים שהתחילה במין והופכת להיות מערכת יחסים נפשית-רגשית בלבד. אתם מרגישים את המחשבות והרגשות אחד של השני, ואתם כמהים אחד לשני, אך מערכת היחסים הזאת לעולם לא תהפוך למערכת יחסים מחייבת. מערכות כאלה יכולות להמשך שנים על שנים, בעוד בני הזוג נמצאים במערכת יחסים מחייבת עם בני זוג אחרים.
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
זאבה כסופה מאהבה, יקרה,

תודה מכל הלב על התרגום .
מחכים ומעשיר!

בנוגע למסר:
תודה על האמון ...
אכן הלוואי שהיה מספר 300


חוויה מול אמונה
למה להאמין באלוהים, אם אפשר לחוות אותו? אמונה היא תחליף עלוב להתנסוּת. אם ברצונך לדעת, אין די באמונה. אפשר להאמין רק במה שלא יודעים. ייתכן שאת מאמינה שהזולת נאמן/ נאמנה לך. את מאמינה בכך בכל ליבך, אך אינך יכולה לדעת, שכן אינך נמצאת במחיצתם כל רגע ורגע.
אם את מאמינה בגלגול נשמות, אך אינך יודעת בוודאות שתיוולדי מחדש.
בעת מלחמה או ביחסים דיפלומטיים את יכולה להאמין שארצך צודקת, אך אולי אין זה כך.
במישור השכלי את משוכנעת, שכן אינך יכולה לקבל כל טיעון שיערער את אמונתך. אך אמונות הן כמו תרופות, ואנשים בריאים אינם זקוקים לתרופות.

המאמין הוא האני השטחי שלך , המאמין שיש ממה לפחד. הוא יוצר את אמונות הדעות הקדומות שלך, הרכושנות, תאוות הבצע, השנאה וכל שאר האמונות שבסיסן בפחד.
אל תתכחשי לאמונות, שכן גם זו צורה של אמונה. חישבי על האמונה כעל כבלים שעלייך להשתחרר מהם ואיך.


כדי לאפשר לך להכנס לעובי הקורה בעניין הפרישה והמסר אני מצרפת לך הרצאה של דר' חיים שפירא "בין אהבה לאמונה - מסע להר המוריה". מי מהאבירים יכול לייצג אותך? מה הסיבה שאת אוהבת להיות כזאת?איך תוכלי ותצליחי להשתנות/ לשנות?

https://www.youtube.com/watch?v=xOzCT-wAOjc

בהצלחה

רחל


עשי במידע כטוב בעינייך ועל אחריותך.
 
תודה רבה על הקישור !

מרומם ומלא השראה.
מאמינה ? אולי שאני רוצה מערכת שוויונית, לא מנצלת
אהבה : האהבה היחידה שאני מכירה זאת האהבה לילדים שלי, שבה אין גבולות
הם תמיד צודקים
ואיך אפשר לבנות מערכת יחסים מבוגרת ככה?
מצד שני - יש באמת קול בתוכי שקורא לי: וותרי, אל תבקשי לעצמך כלום, תני את כולך
אבל אז בא האני ההגיוני שלי , והאני הלא-מאמין, או המאמין-שלא:
ואומר שזאת לא הדרך, הדרך הנכונה היא של גבולות
לא יודעת
 
ואם מדברים על "אמונה" או "ידיעה"

חשבתי על זה:
אני לא רק שמאמינה שאני לא אצליח, אני יודעת שאני לא אצליח,
בכל דבר וצעד שהוא בחיי:
באהבה, בחברות, במקצוע, בקורת גג, בכסף
אני *יודעת* שלמרות העבודה הקשה וההקרבה - אני לא אגיע לשם,
שתהייה לי אהבה, שיהיה לי מספיק כסף להתקיים.
אני כמו אדם בסופת חול, ממשיך ומתקדם, ממשיך ומתקדם
למרות שהוא יודע שאין תקווה
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
זאבה כסופה מאהבה יקרה,

אני מבינה לליבך .

תודה לך על השיתוף הכן.

עצוב לי לקרוא את דברייך.

תחושת המחנק היא תחושה קשה ומייסרת. אני מבינה שהיא פועל יוצא של

תחושות אשמה המלוות בהענשה מתמשכת מעיקה.

בערך ככה
:

https://www.youtube.com/watch?v=OqKZfJzBnYo

על מה בעצם מתרחשת לדעתך הענישה - קארמתית או מבחירה?

מה תוכלי לעשות כדי לשנות את מצבך?

לדעתי כדאי שתאזיני להרצאה הזו כצעד ראשון להצלחה המסחררת שלך:

אסתר היקס מתורגם:

https://www.youtube.com/results?search_query=אסתר+היקס

כל שעלייך לעשות הוא להתחיל להתאמן בחשיבה מסוג אחר. אם קשה באימונים = קל בחיים!


במה אוכל לנסות להועיל עוד?


בהערכה עצומה!!!

רחל
 
מממ... אני לא יודעת אם תחושת מחנק, הייתה הרבה אשמה

ואני לא יודעת אם הענשה - אבל חיים במין סד .
כדי לשנות ולהתאים את עצמי
אולי לא תחושת מחנק - אבל חיים נטולי חיים, חיים בלעדי.

אולי אני לא רוצה לחשוב על הצלחה, או כסף או יחסים
פשוט לעשות את הנכון - אבל לך תדע מה זה ? :D
אני לא רוצה מטרה מסוימת (יחסים, כסף, מימוש עצמי)
אני רוצה זיכוך ולפעול נכון
נכון: בצדק ובבניה לכל הנפשות הפועלות
אבל אני לא יודעת לפעול בצדק ובבניה כלפי
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
זאבה כסופה מאהבה מתוקה,

אני מבינה אותך מעומק ליבי.

מחבקת ומחזקת.

אשמח לחוות דעתך בנוגע לקישור לאסתר היקס .

חודש טוב ומבורך,

רחל
 
בואי נגיד ששתי המילים האלה לא מעסיקות אותי

כל כך.
למעשה - למרות שאני חושבת אבסטרקטית, לא מצליחה לחשוב על החיים מעבר ליומיום - ראי השיר של ריטה.
מצד שני - היומיום - הוא הוא הקדושה האמיתית:
לדאוג לאלה שאנו אוהבים אותם ולהגדיל אותם; זה היה לי קל - עם גידול הילדים
בנוגע לעצמי - אני חיה כמו שתארתי : בסופת החול. ואני מבינה שככה אני חיה.

אני יודעת (לא מאמינה) שהחיים מקודשים, ושיש להם משמעות
אני יודעת שאני מרגישה ויכולה לגעת במשמעות הזאת
אני יודעת שהתפקיד שלי זה להעביר החוצה את הנגיעה האישית שלי בקדושת החיים.
אני לא יודעת איך לתרגם את זה להתנהלות יומיומית
אני לא יודעת איך לחיות את זה במערכות יחסים עם בני זוג
אני לא יודעת איך לחיות את זה עם עצמי

אמונות - אין לי. לא מאמינה בכלום ובאף אחד. גם לא במה שאני מרגישה וחושבת - הכל אלה בכלל השערות - ניסוי וטעיה ותהייה מחדש
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
האמת-

הוא עושה לי חשק להתלהב מהחיים :


https://www.youtube.com/watch?v=ITxrmOMPoYU

והיא - לחשוב עליהם תוך ניתוח דבריה:

http://www.yehova1.co.il/?page_id=318


האמת היא שכשהספל מתרוקן כך גם הראש והחשק לדעת/לחוות/להבין...

כשהכיס ריק וערימת התשלומים מצטברת - המילים שלהם נראות ריקות ורחוקות...

אז - כשתרצי הם כאן עבורך


חיבוק
 
תודה על השיחה איתך, באמצעות השיחה נוצרות

תובנות חדשות.
אין פתרון אחד, ואין דרך אחת -
כל אחד מאיתנו עושה את דרכו כמיטב ידיעתו ויכולתו
ואין לחיים פיתרון - אלא לחוות אותם.

הייתי שמחה אם היית מחדדת לי את הפרישה אודות נושא הזוגיות - מזה הרי התחלנו :)
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
תודה, בהחלט מדויקים דברייך, אנסה

ואשתדל ב"נ להעביר תשובה בקובץ מוקדם ככל האפשר.

חודש טוב

רחל
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
זאבה כסופה יקרה,

כתבת יפה את פרשנותך.

עוד בנוגע לקלף הכהנת הגדולה- החכמה בנשים:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/15/ART/943/174.html

השאלה שנשאלה:
מה עלי לעשות כדי להכנס למערכת יחסים נכונה לי ב-3 חודשים הקרובים?

תגובתי:
העולם רווי מסתורין הכולל שאלות עלומות . כל אלה יחד מבקשים להחשף. זה מעודד אותך לחשוף אותם ולגבש תשובות בדרך מקורית וייחודית לך. כאשר תגבשי ותנסחי תשובות בתוכך תחווי את ידיעת עצמך ולא תצטרכי לשאול עוד מחוצה לך.

המידע העולה מהקלפים ומהמסר מציע לך ברבעון השנתי הקרוב להאמין לתחושות הבטן שלך, לסמוך על האינסטינקטים שלך, להמתין בדממה להתפתחויות ולהתרחק מפורענויות - כיוזמת או כנגררת. המידע המגובש ממליץ לך גם להמנע מלהיות חלק ממשולש רומנטי.

מעט ממני:
לסיום אציין כי אנשים בעלי אינטיליגנציה גבוהה בדרך כלל מתקשים ביצירת קשרים חברתיים הולמים למרות כמיהתם העזה!


שבוע טוב,

רחל



עשי במידע כטוב בעינייך ועל אחריותך.
 
למעלה