היי רוחליקה ושנת 2018 מושלמת

monik21

New member
היי רוחליקה ושנת 2018 מושלמת

האם ניתן לשאול שאלה אחרת?
ואם כן..התחום הזוגי עדין מת נמאס לי עם הלבד והאמת שאחת הסיבות שרציתי לנסוע זה בתקווה אולי אפילו להכיר בדרך שם...כי כאן כל מאמצי (אינטרנט פייסבוק לא מכירה
איך עלי לנסח אם בינואר 2018 צפויה לי הכרות לא רוצה לפרוס לעוד חודשיים שלוש חיה מחודש לחודש
המון תודה
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
monik21, תודה על המשוב בנוגע

לפרישה הקודמת. הכל לטובה, מותק.


כדאי שתשאלי:

מה עליי לעשות כדי להביא זוגיות מאושרת לחיי בחודש הקרוב?

פרישת הייעוץ בגרסה המצומצמת.
http://www.tarotist.co.il/spread_info.php?spread=counslght

שבוע טוב

רחל
 

monik21

New member
רוחליקה יקרה ..תודה רבה על הענות לשאלה השניה


אבל ברשותך...רוצה לדעת מה הפוטנציאל ולא מה עלי לעשות..
יש מצה לשאול את השאלה בנוסח כזה?אולי בפריסה אחרת כמו פריסת שאלה?
המון המון תודה
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
monik21 , יקירה,

הצטערתי לקרוא על תחושת הבדידות הכרוכה בתחושת הלבד שלך בהעדר בן זוג בחייך כרגע.

כמותך אני מייחלת שתהיה לך זוגיות מאושרת.

אפשר לשאול על פוטנציאל כלשהו בהקשר לכל שאלה.
זה כולל כמובן ניבוי/ניחוש עתידות.
אני משתדלת ככל יכולתי להמנע מכך.

כאשר יש בסיס - במקרים מסוימים - ניתן לשאול שאלה כזו= עם צמצום ההשלכה לקלפים/לקורא בקלפים במסגרת ניבוי / ניחוש.

עפ"י אמונתי האישית, כאשר אדם מתנהל ממקום של עשיה הוא נוטל שליטה מסוימת על גורלו.

אני עדיין בדעה שההמלצה שלי תקפה


רחל
 

monik21

New member
רחל יקרה הולכת עם הפריסה שביקשת ולהלן התוצאה

מה עלי לעשות כדאי להביא זוגיות מאושרת לחיי בחודש הקרוב?
מצב נוכחי --נער המטות
להיות קלילה יותר פחות בררנית ?לנסוע לחול

עיצה -מרכבה
להאמין שלמרות הכל למרות העצבות הדכדוך שאני נמצאת בו
ב7 שנים האחרונות מאז חזרתי מארהב יגיע ה1
ממה להמנע- 3 חרבות
לא להכניס ראש בריא למיטה חולה
תוצאה -9 מטבעות
ואם אני התחייס לקלך העיצה ולקלף המניע אני יגיע לנחת ולנחלה
תודה אהובה שלי
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
monik21, יקרה

ניתחת יפה את הקלפים.

כל הכבוד.

מצ"ב קובץ עם קישור בסופו - לעיונך.

שנה אזרחית טובה גם לך,

רחל
 

monik21

New member
רחלי יקרה לא מצליחה לפתוח משום מה ..תוכלי להעתיק לי לכאן?

 

רחליקה האחת

Member
מנהל
ברור... :) - נער המטות

monik21 , יקרה,
יישר כח על ניתוח הקלפים וההענות לכללי הפורום. ��

השאלה שנשאלה:
מה עלי לעשות כדאי להביא זוגיות מאושרת לחיי בחודש הקרוב?

הפרישה שנבחרה: פרישת הייעוץ בגרסה המצומצמת. פרישה זו מורכבת מארבעה קלפים בארבע
עמדות שונות.
בפרישה שהוצגה מופיעים ארבעה קלפים. אחד מהם מהארקנה הבכירה (המרכבה) והשאר
מהארקנה הזוטרה; ויסודותיהם:

אש: נער המטות
אוויר: שלוש החרבות
מים: המרכבה
אדמה: תשע המטבעות

בפרישה קיימים ארבע היסודות ולכן היא נחשבת לפרישה מאוזנת.

ניתוח המידע:

מצב נוכחי --נער המטות
בעמדת המצב הנוכחי נמצא נער המטות. קלף נער -משרת המטות הוא קלף חצר מהארקנה הזוטרה, סדרת המטות ויסוד האש. הנער יכול להצביע על ילדותיות וקשר עם ילדים או על תהליכים בראשית דרכם. לציין כי האנרגיה כאן היא אנרגיה ראשונית שיש לטפח. בכל מקרה, מאחר שמדובר ביסוד האש בולטים לעין המוחצנות והצורך בפעולה. חשיבה עשירה בדמיון פורה ויצירתי והרגשות מלאים כמיהה וגעגוע.
בקלף נער צעיר אוחז מטה מלבלב שבסיסו על אדמה והוא גבוה מעט ממנו. מבטו של הנער מופנה לראש המטה. הנער לבוש בגדים צהובים מאירים ומגבעת עגולה מיוחדת מקושטת בנוצה. על כותנתו הדפס המופיע גם אצל אביר המטות, מלכת המטות ומלך המטות. בקלפי החצר בסדרת המטות הדמויות עוטות בגדים בצבעי צהוב או זהב ועליהן בצבע כהה הדפס של אריות או לטאות. זה מצביע על שיתוף פעולה יעיל עם כוחות הטבע. הנער המתואר בקלף נער המטות בהחלט מעורר תחושה שעליו עוד להתבגר. עם זאת הוא מאושר עם האלגנטיות המוזרה שלו. הקלף מצביע על יוהרה מסוימת העלולה לגרום לך עיוורון בנוגע למציאות בתחומים שונים בחייך. לעיתים, חוסר מודעות לחומרת המצב מסייעת להתמודד עימו. באופן כללי, קלף נער המטות מצביע על יצירתיות בעלת מודעות גבוהה והתקדמות המצויה בחייך.
ארכיטיפ נער - משרת הוא ארכיטיפ של אדם ייחודי, יוצא דופן, נון קונפורמיסט, בוהמיין ובעל ייחודיות עצמית בלתי תלויה. אדם זה איננו זקוק לאישור חיצוני להווייתו ואף מסתפק בהכרה מועטת מצד הסביבה לייחודיות שבו. האנרגיה שלו חדורה רוח יצירה ושובבות חיננית. לעיתים קרובות הוא מתגלה כחדשן, ממציא או נותן שירות מבריק שחש תחושת שליחות קיומית לפעול למען העולם. לעיתים רחוקות, תחושת שליחות זו שלו מתחלפת כשהוא חושף דרך בה יוכל להניע אחרים לשרת אותו ואת טובתו האישית.
נער זה הוא ציפור דרור בנשמתו. החופש והעצמאות הם ערכים עליונים עבורו ; עד כדי כך שהוא יעדיף להסתובב בבלויי- סחבות נטול מחויבות, מאשר לרשת תפקיד יוקרתי זוהר רווי אחריות, ציפיות ומגבלות עם חופש פעולה מועט .
מוניק יקרה, את מפגינה נעורים, אופטימיות, שמחת חיים, חוש הומור, כנות, מסירות, התלהבות, נדיבות, הרפתקנות, עצמאות, פתיחות, כושר שיפוט יעיל וקלילות. את אוהבת עצמאות, מחפשת להגיע למקומות מעניינים, נהנית מטיולים, מלימודים וממסעות. התנהגותך מעודנת, מקסימה וחברותית. יש בך ילדיות מלאת אופטימיות ואמון. יצירתית מאוד, אידיאליסטית ומחפשת הסבר הגיוני לכל דבר. אוהבת להפליג לעולמות רחוקים בדמיון ובקריאה.
הקלף רומז על בואן של חדשות טובות עבורך בהקשר לשאלה.
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
המרכבה - עיצה

עיצה -מרכבה
קלף המרכבה הוא קלף מהארקנה הבכירה, מיסוד המים .מיוחסים לו עפ"י האסטרולוגיה המערבית המזל האסטרולוגי סרטן והכוכבים ירח, צדק(יופיטר) מאדים(מרס); המספר 7 והאות ח' בא-ב העברי.
מלך עומד במרכבת הניצחון שלו. יש לה חופה כחולה מעוטרת בכוכבים לבנים, אך הוא עומד בקדמת המרכבה ניצב לעין כל. הוא עוטה חליפה צבאית מהודרת , מגן הכולל אצדעות ממתכת לזרועות, חגורה מזהב מקושטת בסימני המזלות ותואמת את חצאיתו. בידו שרביט ועל שפעת תלתלי הבלונד שלו מונח כתר זהב שבקצהו כוכב ענק. על כל כותפת סהרון בפרופיל. קדמת המרכבה מקושטת בכנפי מגן. אל המרכבה מחוברים שני ספינקסים במנוחה שחור מצד שמאל ולבן מימין. בגרסאות אחרות של קלף זה בחפיסות אחרות מחוברים אליה שני סוסים בתנועה. מאחוריו במרחק מבצבצים צריחי הטירה המלכותית תחת שמיים זהובים.
המלך נראה כאן ברגע הניצחון. זה עתה הגיע מקרב עטור תהילה והוא נעצר כדי לאמוד ולסקור את ממלכתו המתרחבת. הספינקסים בקדמת המרכבה מרמזים לניצחון על ממלכה זרה כמו קיסר שכבש את האימפריה המצרית על יתרונותיה. ולמרות זאת הספינקסים עדיין מייצגים את החידה הבלתי פתורה של מסע זה. הספינקסים בשחור ולבן מזכירים את העמודים בקלף הכהנת הגדולה, המייצגים ידע כמפתח לניצחון וכיבוש צפויים בתנאי שתחילה יפוענח צופן המסע. הכוכב בכתר הוא הכוכב המופיע בקלף הכוכב שמספרו 17. הדבר מעיד כי למנצח היו השראה ותקווה גדולים שליוו אותו במסעו לעבר כיבוש היעד.
קלף המרכבה מייצג צורך בשליטה וגם חירות משחררת המושגת בעקבות ניצחון. גם אם בקלף אין איור של מצעד ניצחון ברחובות העיר לתשואות קהל. הקלף מרמז על הישגים כבירים, ברכה והצלחה תוך התעצמות וההעצמה.
כח הרצון של הרָכָּּב הצעיר לאחוז במושכות ולהאיץ את הקצב ניכרים על רקע גלגלי הענק שבאיור. טעינת אנרגיה מסוג זה מעוררת בלב אדם שאפתן להט לכבוש את העולם ולהגדיל את ההישגים. אולם, בהעדר מושכות בידי הרָכָּּב - המרכבה נבלמה ונעצרה.
הסכנה בתחושת החופש והאמונה שהרָכָּּב כל יכול היא שקצב מהיר מדי של שינויים איננו מאפשר הסתגלות נאותה , עלול להוביל לטעויות בשיקול הדעת ולהחלטות חפוזות שעלולות להיות הרסניות. על הרָכָּּב להיות דרוך וערני בדרכו קדימה שכן, הוא עדיין רָכָּּב צעיר בלתי מנוסה דיו ו/או עם ניסיון מועט. מומלץ לרָכָּּב להיות קשוב לסביבה ולבחון את הדרך בטרם ימשיך לצעוד עליה.

עצת הקלף:
היי פתוחה ולבבית כלפי אנשים שייקרו בדרכך. בפרט לאלה שיצטרפו למסעך וייכנסו לחייך. מומלץ לך ללמוד מכישלונות העבר. להפיק וליישם לקחים לעתיד. להיות ממוקדת בעשייה ולא לפזר אנרגיה מיותרת במגוון תחומים. ללמוד לבטא רגשות ברגישות. בנוסף, מומלץ להבדק בגלל נטייה לשומנים בדם ולחץ דם גבוה. מתח עלול להיות גורם מהותי למחלות.
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
ממה להמנע - 3 החרבות

ממה להמנע- 3 חרבות
קלף שלוש החרבות הוא קלף מהארקנה הזוטרה, מסדרת החרבות מיסוד האוויר .מיוחסים לו עפ"י האסטרולוגיה המערבית המזל האסטרולוגי מאזניים והכוכבים שבתאי וירח; המספר 3 .
ציור של לב אדום צף באוויר לנגד עינינו. שלוש חרבות חדרו דרכו. שתיים מכל צד מוצלבות זו בזו חודרות דרכו מלמעלה ובינהן חרב שלישית העוברת דרך מרכז הלב, כשלהביהן יוצאות מטה ממנו. כל זה מתרחש על רקע שמיים אפורים מעוננים; גשם מעורב בשלג יורד מהעננים ונותר באוויר ללא שום מקום לנחות עליו. זהו בוודאות קלף קודר נטול התאוששות נראית לעין, מעבר לעובדה שהוא משקף את מציאות חייך העגומה. הלב הנקוב ניצב לבדו, כסמל לאהבה נטולת קרקע יציב, - הרבה מעבר לנזק מוחשי- זהו מצב בלתי הפיך.
חרבות מייצגות מילים, רעיונות וגישות אותן אנו מבטאים. חשוב לציין שהקלף אינו ייצוג של שריר הלב האמיתי אלא הוא סמל בלבד. בגלל כוחן של מילים לחדור ללב ולהכאיב הוא יכול לסמל דחיית נקודת מבט של אדם כלשהו בעניין האהבה. ליבו של האחד יצא אל האחר; והאחר פצע אותו. רקע השמיים מבטיח לקורא בקלפים שישועה חייבת להגיע ממקור כלשהו ולהיות מיוצגת בקלף אחר בקריאה זו או להופיע בקריאת קלפים שונה.
האם את חשה לבד? נטושה? נבגדת? האם הבדלים בלתי ניתנים לגישור מערכת יחסים יצרו קרע בלתי ניתן לאיחוי? קלף שלוש החרבות מייצג את כאבך אולם הוא גם מתריע שייתכן שאת הצד הפוגע ולא רק הנפגע...
קלף שלושת החרבות מסמל פירוק שותפות או פרידה משמעותית, עם תחושת אבלות בעקבותיה.
ההיבט החיובי של הקלף יזרח כאשר ינוקזו מחשבות מתישות, מייאשות או מתסכלות למקום אחד
ויתפוגגו. זה קורה לאחר שוך הסערה שהיא תוצר של התפכחות. לב שבור – הוא לב פתוח.
מסר אחד שהקלף מבטא הוא שלעיתים חובה לחתוך בבשר החי כדי להשתחרר. למרות זכרונות וחיבורים מבוססי רגשות, מגיע הרגע שחובה להרפות ולהשתחרר ממערכת יחסים קודמת שהכילה בעבר הבטחה לעתיד ורוד והעניקה תמיכה ועונג- פרצה את הגבולות וחרגה מהמסגרת. כעת היא הבטחה ריקה מתוכן ושברי רגעים של קסם. זו הסיבה שיש להשתחרר מאחיזתה, להחלים ולהמשיך הלאה.

עצת הקלף:
ההתפכחות כואבת. קלף שלושת החרבות בעמדה זו מייעץ לך למחוק את עברך ולהתחיל מחדש בעצמך. התרחקי מאנשים ומאנרגיות, המזיקים לך. גדלי עור של פיל.
בפרט המנעי מ: הססנות, עצלנות, פסיביות, דחיית מטלות, בטול אישיות, מניפולטיביות, נהנתנות.
השתמשי בדמיון וביצירתיות שלך, מצאי אנשים שהשקפת עולמם דומה לשלך. התחברי לאלה המסוגלים להעריך את מהותך ואת דרכך המיוחדת לתרום לעולם. כמו כן המנעי מלראות בשותף פוטנציאלי – פסיכולוג או רופא לנפשך. את השיתוף בכאבך שמרי למועד אחר או לעולם לא. אדם עצוב, שבור וכאוב מרחיק מעליו חברים/שותפים, מעורר שאט נפש והצד השני בדרך כלל ירצה לנצל ולהמשיך הלאה.

[URL]https://www.youtube.com/watch?v=wwCykGDEp7M[/URL]
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
סיכום- 9 המטבעות

תוצאה -9 מטבעות
קלף תשע המטבעות הוא קלף מהארקנה הזוטרה, מסדרת המטבעות מיסוד האדמה .מיוחסים לו עפ"י האסטרולוגיה המערבית המזל האסטרולוגי בתולה והכוכבים נוגה, מרקורי ; המספר 9.
האם את סוף - סוף חוזרת לעצמך? האם לאחרונה הקפת עצמך בחפצים יפים? האם האהבה ליופי התגנבה לתודעתך? כאשר הנאות חומריות משתלטות על חייך עשוי לעלות בקריאת קלפים עבורך קלף תשע המטבעות.
אישה לבושה בגדים מפוארים מתבוננת בציפור היושבת על ידה השמאלית עטוית הכפפה. מאחוריה משתרעת גדר חיה שופעת אשכולות ענבים עסיסיים. מאחוריהן נראה נוף פשוט ונאה הכולל בית נחמד, עצים ומרחבים פתוחים. כל אלו נמצאים תחת שמים תכולים בהירים. ידה הימנית נטולת כפפה מונחת על מטבע אחד מתוך תשעה, המשובצים בגדר החיה משני צדדיה. על האדמה נראה שבלול קטן. האישה עוטה על גופה בגדים אופנתיים יוקרתיים והיא מתרגעת בחלקת האלוהים הקטנה שלה. ניכר כי עיתותיה בידה והיא יכולה להקדיש חלק מזמנה לבזיירות. זוהי הצהרת עושר. האם האישה לכודה במלכודת העושר? האם היא מתקשה להשתחרר מסבך העולם החומרי? האם הציפור היא סמל לכמיהה לברוח מכלוב הזהב הזה? האם הציפור מביאה לחייה קרן של תקווה או חיבור לצד הרוחני שבה שהתעמעם נוכח רדיפת העושר והמותרות? השאלה המתעוררת בנוגע לקלף תשע המטבעות היא: האם עושרה של האישה הוא ברכה או קללה?.
קלף תשע המטבעות מצביע על אדם הנהנה מחופש כלכלי וחי ברווחה. הוא נהנה מפירות עמלו ו/או מירושה נכבדת, מרווחים מעסק שבנה ו/או מהכנסה פאסיבית. אדם בר מזל זה הפך כישלון להזדמנות וחולל מהפך בחייו. כדאי לא ללכת שולל אחר החזות הנינוחה של האישה המאוירת בקלף. מצבה הוא תוצאה של עבודה ארוכת טווח עם לחצים אינטנסיביים. מצבה הנוכחי הוא פועל יוצא של מאמצים מרובים שרווחים בצדם.
יש לך חזון והרכב פנימי נדיר להשתמש בתבונה בכישורייך ולהגדיל את רווחייך מכל עסקה שהיא- אף אם כנגד כל הסיכויים.
הרווחה הכלכלית היא גמול הולם למאמץ מתמשך והתגברות על אתגרים בדרך.
ביכולתך לבנות חיי רווחה וביטחון כלכלי לטווח הארוך. זכור לחלוק את השפע עם אלו שתמכו בך בדרכך להשגת מטרה זו.
היא נמצאת לבד ונהנית משפע חומרי. אך האם היא מאושרת?
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
המשך

מוניק יקרה,
על פי הקלפים ולמיטב הבנתי וידיעתי אותם ואת הפרישה שהוצגה:
את בחורה דינאמית עם חוש הומור ואהבה לאסתטיקה.
את מעוניינת בגבר שיעניק לך אהבה.
מסוגלת להרוויח כסף ולממן את עצמך בכוחות עצמך.
זקוקה לאוזן קשבת ולב מבין- במיוחד אחרי משבר גדול שחווית.
ניחנת בכישרון הבנת מבנה השפה והיכולת להבין את הדקדוק שלה ולכן את חלק מאנשי המילה, תרגום, שיודעים להפוך את השפה ואת המושגים למעשיים המשמשים כלי עבודה. החל מתחומי הספרות, עיתונות, עריכה, תרגום, הוראה, וכל מה שקשור בהתפלספות עם מושגים ושפה כמו עורכי דין ובלשנים. ניחנת ביכולת לוגית ובחוש היגיון, בנייה ותכנון. הגישה למצבים חדשים, זהירה ובוחנת. כמו גם, יכולת להגיע למסקנה אחרי איסוף פרטים מקסימלי. כשכולם בסביבה שקועים ברגשות- את מוצפת היגיון בריא ולא נותנת לעצמך לאבד את קור רוחך והתגובה שלך תהיה מתונה.
יש בך נטייה/צורך לבטא עובדות כפי שהן ולדייק בפרטים. המחשבה תושפע בעיקר מהצורך להבין את כל התמונה וזה יהיה מותנה, בידיעת כל הפרטים. יחד עם זאת חולשתך היא שהעיסוק הרב בפרטים היא כמו "מרוב עצים לא רואים יער...". לפעמים בחשיבה שלך עולים סך הפרטים על השלם ואז יהיה קושי להחליט ויגיע שלב של היסוס ארוך אם כדאי לנקוט עמדה או מעשה. ואכן התבוננות מוגזמת בפרטים עלולה לגרום לאיבוד הממד הכללי של הבעיה.
את מוקירה אנשים חכמים ומלאי ידע, אך מקפידה לבדוק כמה הם מדייקים. לעתים, פרט שגוי אחד עלול למוטט את כל התאוריה. לכן בגישתך נוטה כל יום מחדש, לבחון את הדברים ברמה הפרקטית וזאת למורת רוחה של הסביבה.
יש לך כושר ארגון תכנון ומעשיות. משלמת חשבונות בזמן ושמחה להושיט יד לזקוקים לעזרתך. אנליטית ודייקנית ועם זאת קשובה מאוד לבעיות של האחרים עם נטייה טיפולית מעשית. החל מתחומי הרפואה ומתן שירותים בכל תחום. עושה את המוטל עלייך ומעניקה שירות מצוין ויעיל. את חברה טובה גם מבחינת שיתוף פעולה ומתן עזרה. יש בך סקרנות וחקרנות בריאות. בעלת יכולת טכנית גבוהה ומסוגלת לתקן דברים בכוחות עצמך.
קל לסמוך עלייך.
שואפת לשלמות וזה עלול להיות בעוכרייך במיוחד כשאת דורשת יחס זהה מסביבתך.
יש בך יכולת להתנתק רגשית מבעיה כלשהי ולכן ייעוץ מיטבי.
את מחפשת אהבה אמיתית וטהורה, לכן נוטה לחיות בגפך, ביקורתית, ולא ניתן לרמותך; מחפשת גבר שיבין אותך, שיהיה מושלם בסדר ובאינטלקט.
מייצגת את הטעם והגישה לאסתטיקה, יחס לכסף וגישה חברתית ותרבותית. יוצרת מצב של הנאה מפירות העמל, כספים שמגיעים גם ממקורות לא צפויים וחיי רווחה.
בחודש הקרוב מסתמנת על פי הקלפים לבדות.
כדי להגדיל את סיכוייך להכיר בן זוג ראוי מומלץ לך עפ"י הקלפים :
הפגיני תכונות חיוביות כגון: נתינה לזולת, צניעות, קפדנות, אחריות, מעשיות, התמדה, יעילות, חריצות, יושר, פשטות, מסירות, התייחסות לפרטים.
המנעי מהפגנת תכונות שליליות כגון: לא מעורבת מבחינה רגשית, מתוסכלת, בעלת ציפיות גבוהות מידי, דאגנית, מדוכאת, ספקנית, טרחנות, דאגנות, ביקורתיות, שמרנות, צרות אופקים, קטנוניות, קמצנות, בררנות.
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
לסיום- משהו ממני באהבה

ומשהו ממני באהבה,

למרות איכויותייך הרבות חסרים לך כישורי תקשורת נאותים עם סביבתך ולכן את מרגישה בודדה בצמרת. האנרגיה שלך סופגת ומתפרצת, לאחר ההתפרצות את מתכנסת לתוך שריונך ומלקקת את הפצעים...
עפ"י הקלפים את מעוניינת בבן זוג אולם לא באדם שיגביל את החופש שלך ויצר את צעדייך. איש מלבדך לא ייתן לך דבר, עצה או מענק חומרי, שיביאו לך שלווה וסיפוק לאורך זמן. שלוות נפש נובעת מנקודת המבט שלך - כיצד את רואה את מעשייך ואת מה שקורה בחייך. את ורק את תחליטי אם לראות את חייך כפיצול עוין או כאחדות נוסכת רוגע.
מטפיזיקאים מאמינים כי השלווה היא הדלת לממלכתו הפנימית של האל.
מרגע זה לאורך כל היום עצרי מדי פעם וזכרי לחוות שלווה.
נשמי עמוק והקדישי כמה רגעים להתרגעות ולשקט.
שאלי את עצמך: "מה חסר ברגע זה?". \
ככל שתרבי לעשות זאת, כן תגבר שלוותך.
הביטי בדברים בחייך הגורמים סערת רגשות ובדקי כיצד תוכלי להפסיק לשפוט ולהאשים.
ותרי על ציפיות להערכה או לשליטה. קבלי את מה שיש, התנתקי מן השלילה והניחי לה לזרום דרכך בלא להשפיע עלייך.
כדי שתהיה לך שליטה בחייך, עלייך להיות בעלת יעדים מוגדרים או לפחות כיוון כללי חזק. כאשר אינך מתכננת כיוון לחייך, את מבצעת בחירה. אך חוסר פעולה אינו בחירה! השכל התת – מודע שלך מחולל אירועים בחייך. אם חשיבתך היתה שלילית, סביר להניח שתחווי אירועים בעלי אופי שלילי. מחשבות הן דברים – הן יוצרות נסיבות באמצעות תכנות השכל התת – מודע שלך.
אם אין לך יעדים, או שכוונותייך אינן ברורות דיין, התחילי לבדוק מה באמת תאהבי לעשות – משהו שיסב לך הנאה כה רבה, עד כי יהיה משחק יותר מעבודה. אל תנסי להיות הגיונית בחיפוש. כאשר יתבהר לך רצונך, ימצא הכל את מקומו. ברגע שתתחייבי לכיוון זה, יחלו הדברים להתרחש באורח פלא. כאילו היית מגנט השואב לניסיונך את כל מה שחשוב למימוש רצונך.
המפתח להצלחה הוא תשוקה רגשית כבירה והחלטיות. ככל שתגבר תשוקתך, כן תגדל האנרגיה שתשקיעי בהשגת יעדך.
ממליצה לך לפני הכל לבדוק את בהירות כוונותיך בנוגע ליעדיך האישיים והמקצועיים.

אמנות התקשורת:
https://www.youtube.com/watch?v=uG7uCtnXQyg

בהצלחה,
רחל


עשי במידע כטוב בעינייך ועל אחריותך.
 
למעלה