שאלה לגבי העבודה

Perfume1

New member
שאלה לגבי העבודה

אני עובד במכירות וההתנהגות של הלקוחות פשוט דוחה ולא מזמינה שירות אדיב מצידי. בעבר הלקוחות היו מנומסים ומשבחים אותי בקופה ואומרים לי חמוד ומתוק. כיום? ההתנהגות דוחה, מדברים כאילו חייבים להם משהו, מדברים בטון שלא נעים וגורם לי להרגיש רע וסיוט לעבוד שם. אני תוהה אם בגלל שהגוף שלי התבגר, השתנה והתכער זה מזמין את היחס הדוחה שלהם כי אני מאמין שמראה טוב וצעיר זה מה שמשנה את היחס. אני לא יודע אם זה הרגשה שלי שהשתניתי פיזית או שקרה משהו (למשל יש שמועה עליי) או לא יודע מה. אני פשוט מרגיש וסובל לעבוד עם לקוחות כאלו. משהו השתנה מהר מאוד בגישה שלהם וקשה לי לעבוד בצורה כזאת עם יחס דוחה כזה ומצד שני גם אין לי לאן ללכת כי אני לא יודע במה אני טוב וזה העבודה היחידה שאני מצליח שם וגם מרוויח משכורת יחסית גבוהה. אשמח לניסוח שאלה ולהמלצת פריסה נכונה שתעזור לי להבין מה גורם להם להתנהג כך ואיך אתמודד עם זה.

בנוסף, חשוב לי לומר שאני כל כך רוצה כבר לברוח ולעבוד בתחום אחר אבל מרגיש לי שבמציאות הנוכחית אין לי הרבה מוטיבציה\כוחות לנסות לחפש משהו אחר כי אני סובל מכל כך המון בעיות וקשיים. אולי גם לזה אפשר ניסוח לשאלה והמלצה לפריסה נוספת.
תודה.
 

Perfume1

New member
אני גם לא חושב

שזה בעיה בי ... כלומר איך שנכנסים לחנות עוד לפני שקלטו את הצורת דיבור שלי או מה אני משדר ישר נכנסים ומדברים בטון כאילו חייבים להם משהו. כלומר לדעתי זה משינוי פיזי לרעה שקורה בגוף שלי ואני לא מצליח לשנות ולהלחם עם זה מספיק טוב. למשל השעות שינה שלי הם לפנות בוקר ולכן אני נראה עייף למחרת וזה מזמין יחס דוחה מאנשים כי אין לי את השנת יופי שלי (יש לי קשיים בשינה\נדודי שינה ואני מנסה להשיג כדורי שינה שיצליחו להרדים אותי). לפעמים, כשאני משתמש במוצרי קוסמטיקה מיוחדים ואוכל טוב ובימים שאני מצליח להשיג עור פנים ממש יפה ומחמאות מסביבי (גם אם לא ישנתי שנת לילה מספקת) אז הלקוחות יותר חביביים. זה קשה לי עם הצביעות, כי לא משנה מי אני צעיר , בוגר, שמן, רזה, חתיך, נאה, ממוצע, ממוצע עם פוטנציאל או וואטעבר אני אותו אדם מבפנים!! אותו אחד בכל מצב של שינוי פיזי. וזה צורם כל פעם שאנשים מתייחסים מגעיל כי אני בסך הכל גם בן אדם עם רגשות וזה כואב לי כל פעם מחדש ואני חייב להתפרנס אבל העבודה הזאת נהיה סבל יותר מיום ליום ומצד שני אני לא יודע מה עוד אני מסוגל לעשות חוץ מהעבודה הזאת.... הלוואי שהייתי עובד לבד מול מחשב בלי אנשים והסיפור מורכב כל דבר מורכב וקשה לי לשנות ואני כל כך רוצה להצליח להתגבר על המכשולים וללמוד את התחום שמעניין אותי, בספק אם אצליח בו וגם יש עוד נושא מורכב שמקשה עליי לעבוד בעבודה נוספת - משהו אישי שלא יכול לשתף פה. אוף..
&nbsp
וגם עכשיו אולי רוצים לקדם אותי שם זה יותר קשה, אני לא כל כך רוצה להתקדם, מצד שני מוכר בגילי (שנות העשרים המתקדמות) קצת פאדיחה כי בסביבות גילי כבר מנהלים סניפים... אבל בגלל שיש לי המון קשיים בחיים קשה לי להתמיד ולהיות תואם לבני גילי. לא חשוב. בקיצור - קשה לי. אני רגיש, מאוד רגיש ופגיע.. קשה לי עם יחס ענייני ודיבור דוחה מצידם. קשה לי.
&nbsp
הפסיכולוגית שלי אומרץ שאני סובל מפוסט טרוואמה (טרוואמות ברבים - כי היו הרבה) ומדיכאון..
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
Perfume1 יקר


תודה על השיתוף , הכנות והאמון.

עצוב לי לקרוא את דבריך. תחושת דחיה בהחלט מייצרת כאב.

שולחת לך מכאן חיבוק וחיזוק.

לפני שאציע פרישה אשמח אם תבחר מספר מ 1 עד 250.

מקדישה לך שיר בקישור.

רחל
https://www.youtube.com/watch?v=UuozN7b357w
 

Perfume1

New member
52

נזכרתי שבפעם הקודמת ביקשת מספר אז כשכתבתי את ההודעה לפני כמה ימים חשבתי על 52 אז לפי מה שזכרתי בזמן כתיבת ההודעה (פתיחת השרשור לפני כמה ימים) בחרתי מראש כשתבקשי מספר 52.
 

Perfume1

New member
אבל אתמול כשכתבתי את התגובה הזאת מספר 51 גם עבר לי בראש

 

רחליקה האחת

Member
מנהל
Perfume1 יקר

המסר עבורך:

שים לב למחשבותיך; הן הופכות למילותיך.
שים לב למילותיך; הן הופכות למעשיך.
שים לב ושפוט את מעשיך; מעשים הופכים להרגלים.
הֶיֵה מודע להרגליך; הם הופכים לערכים שלך.
הָבֵן וקבל את הערכים שלך; הם הופכים לגורלך.
- מהאטמה גנדי

ככל אדם אחר בעולמנו עליך לחוש שיש לך ערך – לעצמך ולאחרים – כדי לספק את צרכיך. הדבר דורש ממך שמירה על התנהגות משביעת רצון ותיקון עצמך כשאתה טועה. אם התנהגותך אינה עומדת באמות המידה של עצמך, עליך לתקן זאת, שאם לא כן תיצור באופן תת – הכרתי עונש עצמי – תסמינים נפשיים העלולים להתבטא בהתנהגות הרסנית או במחלות גופניות.
בדוק את התנהגותך כדי להחליט אם היא פועלת למענך, או אם היא לא הרמונית, ויש לשנותה. שינויים בהתנהגות מוליכים עד מהרה לשינוי בגישה, העשוי למלא את צרכיך. אינך צריך לשנות את תחושתך בנוגע למשהו, אם ברצונך לשנות את מעשיך. שינוי מתחיל בפעולה. קארמה משמעה פעולה, וחכמה מוחקת קארמה.
לא תוכל לשנות בעצמך דבר, בטרם תזהה ותקבל אותו. מכיוון ששורש כל ההתנהגויות הלא הרמוניות הוא הפחד, התחל את בדיקתך העצמית בארבע שאלות:
1. מהו פחד אמיתי?
2. אילו מצרכיי אינם ממולאים?
3. מה אני עושה שגורם חוסר הרמוניה?
4. איך אוכל לשנות את התנהגותי וליצור יותר הרמוניה?


סופ"ש נעים

רחל
 
למעלה