האם אפשר לקבל תשובה לשאלה - על מישהו אחר?

אלישבע777

Well-known member
האם אפשר לקבל תשובה לשאלה - על מישהו אחר?

לרחליקה,

השאלות הכי מסקרנות אנשים, הם שאלות לגבי אנשים אחרים. אלא שאת הפריסה עושים אנחנו , השואלים ולא מושאי השאלה ( אותם אי אפשר לשאול, או איננו רוצים לשאול).
האם ניתן לקבל תשובה מהקלפים לגבי השאלות הבאות?
אלו שאלות עקרוניות או דוגמאות . איני מבקשת לפרוס עבורן את הקלפים, אלא לדעת, אם ניתן לקבל עליהן את תשובת הקלפים, ללא שינוי הנוסח.

א. האם בן זוגי לשעבר ( /כיום) אוהב אותי?
ב. האם לבן זוגי לשעבר יש בת זוג?
ג. האם בן זוגי בוגד בי?
ד. מדוע חברתי הטובה ביותר, אינה יוצרת עימי קשר כמו בעבר ?
ה. האם השכנה של אימי הקשישה שעוזרת לה רבות , עושה זאת כדי לקבל נתח מן הירושה/עלולה להשפיע על אימי לשנות את הצוואה לטובה?
ו. האם אפשר לסמוך על מהימנות השכנים ממול ולתת להם את מפתח הבית שלי, לשעת חרום?

תודה על התשובות
ז. השכן מלמעלה מנסה לשוחח איתי בכל הזדמנות ואשתו מתרגזת על כך. האם היא עלולה להתנכל לי באופן אישי ועלי להזהר ממנה?
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
אלישבע777, יקרה,

מצ"ב קובץ עם תשובות לשאלותייך.

ליל מנוחה

רחל
 

אלישבע777

Well-known member
כנראה שלא הסברתי את עצמי היטב רחליקה

התשובה שלך מאוד ארוכה ומפורטת אבל אינה עונה על השאלה שלי. השאלות שנתתי הן רק דוגמאות.
היה לי תרגיל בקריאה בקלפים. "מה הן רגשותיה של נועה אל יעקב אחרי 4 פגישות. בכל קלף וקלף נתון. ( זה תרגיל שבו נתנו לנו את שמות הקלפים, אחד אחד). התשובה רשומה לנו מראש ועלינו להשוות אותה לזו שלנו.
אני גרסתי שצריך לדבר על נועה, כאילו היא השואלת.
התשובה של המורה היתה לדבר על יעקב ומה הוא צריך לעשות בעניין נועה כדי לזכות בליבה. כלומר הוא הנושא והקלף מיועד אליו והוא פתח אותו.

יש לי השגות בעניין השאלה שנדרשתי לנענות. האם הקלפים יכולים או לא יכולים - עקרונית - לקרוא מה חושב הצד השני. את טוענת שצריך לקבל רשות מהצד השני? איך מקבלים רשות כזו?
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
אלישבע777 יקרה,

תודה על המשוב ובהצלחה בקורס.

צר לי שאת חווה אי נוחות מול התרגיל שהוצג כאן.

אני מסכימה עם המורה בהקשר לשאלה..שהרי נועה לא תשאל לגבי רגשותיה כלפי יעקב. מי שעשוי לשאול שאלה כזו הוא דווקא יעקב שיהיה מעוניין לקדם את מערכת היחסים עימה כעבור ארבעה מפגשים.

אני מסכימה עימך מאוד שניסוח השאלה כפי שהוצגה הוא ניסוח מתחכם.

לדעתי זה תרגיל מעולה להגמשת החשיבה ולהבנת דבר מתוך דבר. אלו בעיניי כישורים חיוניים לכל קורא בקלפים. אני מניחה שהמורה מנוסה וותיק והוא מעניק לך גם מיומנות עקיפה בהתמודדות מול לקוחות קטנוניים השמים דגש על כל קוצו של י'.


כתבת:
האם הקלפים יכולים או לא יכולים - עקרונית - לקרוא מה חושב הצד השני.

תגובתי:
כן! באופן עקרוני, יש אפשרות לנתח את הקלפים ולגבש מידע רב ערך בנוגע לצד השני כולל מחשבות, רגשות, תכונות אופי, מצב משפחתי, בריאות, נטיות מיניות, התמכרויות אפשריות ועוד.
אני בוחרת להשתמש בקלפים לצורך מודעות עצמית - למרות שיש לי ידע מקצועי גם בכגון אלו.


ציינתי לאורך כל דבריי בקובץ שאני מסתייגת מלנתח מידע על צד שלישי ללא אישורו וללא ידיעתו. הסיבה לכך היא שיש בזה משום גניבת דעת. תוצאה של גניבת דעת עלולה לגרור אחריה ירידה בדרוג האנרגטי שלי כקוראת בקלפים.

אחדד את דברייך ברשותך. כתבת:
את טוענת שצריך לקבל רשות מהצד השני? איך מקבלים רשות כזו?


תגובתי:
לא אני טענתי את זה. חכמים וגדולים ממני טענו זאת. כולל מוריי הדגולים!

אז איך מקבלים רשות כזו?

מה דעתך לברר זאת מול המורה שלך בקורס ולשוב עם תשובה מגובשת/ רעיונות?


גילוי נאות:
למרות הסתייגותי - לפני זמן מה הסכמתי לנתח מידע על צד שלישי ללא אישורו וללא ידיעתו - ו... ניחשת נכון - הכנסתי יד לאש ונכוויתי!

ערב דבש,

רחל
 
למעלה