שאלה

sarita69

New member
שאלה

ברצוני לעזוב את עבודתי איך לשאול ואיזו פריסה?
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
sarita69, יקרה

עצוב לקרוא שאת מתלבטת סביב השארות או עזיבת מקום העבודה.

יש לי תחושה שממש קשה לך שם.

אני ממליצה לך לבחור מספר מ 1 עד 250.

בנוסף, פרשי פרישת הייעוץ הרוחני בגרסה המצומצמת בשאלה:

מהו השיעור הרוחני שלי בעניין העבודה בחודש הקרוב?

http://www.tarotist.co.il/spread_info.php?spread=lesson

שבת נהדרת,

רחל
 

sarita69

New member
פרסתי

תוצאות פריסת השיעור הרוחני:
עד כה - אס הגביעים
מכאן ואילך - ארבע המטות
שיעור רוחני - עשר הגביעים
פוטנציאל - קיסר
ובחרתי מס 10.
והפירוש שלי הוא,
עד כה פעלתי לפי הרגש ,קושי בהתנתקות מהמקום,ומיכאן והלך,השתחררות,התחלה חדשה שמחה,והתחלה של בניה חדשה.האמת שבגלל שהבוסית שלי גילתה שאני מתכננת לעזוב ,אני נאלצת באמת לעזוב ובראשון ראיון עבודה.כך שאני סוף סוף מעיזה לעזוב ומתקדמת לעתיד חדש.
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
מעתיקה לך הנה בכמה הודעות:

sarita69, יקרה
זהו פורום לימודי וככזה המידע להלן יהיה מעט מפורט למיטב ידיעתי והבנתי את הקלפים, הפרישה והמסר שהוצגו.
השאלה שנשאלה:
מהו השיעור הרוחני שלי בעניין העבודה בחודש הקרוב?

הפרישה שנבחרה: פרישת השיעור הרוחני.
עפ"י נתנאל:
פריסת השיעור הרוחני הינה פריסה פשוטה המציגה בפני השואל את השיעור הרוחני המוצע לו בנושא הנתון. בנוסף, הפריסה מציגה גם את הפוטנציאל הנתון באם יעמוד בשיעור ויספוג בו את הלקחים המוצעים. הפריסה מראה את התפתחות העניין עד כה, ואת ההתפתחות הטבעית הצפויה באם לא יעשו שינויים משמעותיים.
http://www.tarotist.co.il/spread_info.php?spread=lesson

תוצאות פריסת השיעור הרוחני:
עד כה - אס הגביעים
מכאן ואילך - ארבע המטות
שיעור רוחני - עשר הגביעים
פוטנציאל – קיסר

פרישת השיעור הרוחני היא פרישה בעלת ארבעה קלפים בארבע עמדות שונות.
בפרישה שהוצגה יש ארבעה קלפים מתוכם אחד מהארקנה הבכירה (הקיסר) ושלושה מהארקנה הזוטרה, ויסודותיהם:
אש: הקיסר, ארבע המטות
אוויר: נעדר
מים: אס הגביעים, עשר הגביעים
אדמה: נעדר

בדרך כלל - מים ואש הם יסודות לא מתאימים.
בפרישה שהוצגה האש מאדה את המים. לכן, ניכרים כאן כעסים מהעבר, חוסר אמון, להט, תנועה מהירה וחוסר יכולת לטעת שורשים במקום אחד.

המחשבה ש" משנה מקום – משנה מזל" היא לפעמים ורק לפעמים נכונה כי לכל מקום שנלך אנו לוקחים עימנו את מטעני חיינו על הרכבנו הפנימי!


ניתוח הקלפים למיטב ידיעתי והבנתי אותם:
עד כה - אס הגביעים
אס הגביעים הוא קלף מהארקנה הזוטרה, סדרת הגביעים ויסוד המים.
קלפי האס בחפיסת הטארוט מייצגים את האנרגיה הטהורה של הסדרה אותה הם מייצגים. אס הגביעים מייצג את אנרגיית הרגש. היונה בקלף זה היא סמל שלום בינלאומי, השלום הפנימי הנובע מאהבה מושלמת , השלווה שאהבה טהורה יוצרת בנפש פנימה וגם השלווה המוקרנת החוצה מתוך הלב.
על רקע שמיים תכולים בהירים, כף יד צחורה מושטת בוקעת מתוך ענן ועליה מונח גביע זהב. היד זוהרת על רקע הענן האפרפר. מתוך הגביע נובעים ארבעה זרמים קבועים של מים שבעדינות נשפכים מטה למאגר מים - מרופד חבצלות .יונה לבנה אוחזת במקור פרוסת לחם- קודש נוצרי חגה סמוך לשולי הגביע. על הגביע מופיעה האות האנגלית דבל - יו (W) כאות הוקרה לארתור אדוארד ווייט , הוגה חפיסת הקלפים המודרנית הפופולארית.
טקס הטבילה הנוצרי הוא שחזור סמלי להקרבה המוחלטת מתוך אהבה מצד ישו למען צאן מרעיתו. אס הגביעים טומן בחובו את הרמז לכך שיש באהבה עמוקה ניצנים של נכונות להקריב את החיים למען אהבת - נפש. אין בקלף הכרזה על מוות ממשי אלא זוהי מטאפורה המגולמת בקלף אס הגביעים לעומק האהבה ולעוצמתה.

קלף אס הגביעים כשהוא מופיע בקריאת קלפים עבורך מצביע על התחדשות רגשית. שיא ההקרבה שהקרבת מתוגמל כעת בתחושת שביעות רצון, סיפוק ושלווה עמוקה. זהו גם קלף המבטא אהבת אמת.
אולם, בהיותו קלף אס של אנרגיה ראשונית מתפרצת התנהגת ממקום של עודף נתינה, התעייפת, התרוקנת וכיום את חשה מאוכזבת ומנוצלת. לציין כי במקרה זה עודף הרגישות שלך הוביל לתחושה שבגדו באמונך.



מכאן ואילך - ארבע המטות
קלף ארבע המטות לא אמור להפתיע אותך ועם זאת ממתינה לך בקלף זה הפתעה נעימה.
תחת שמיים זהובים נטועים בקרקע ארבעה מטות במבנה מרובע ועליהם מונח גג פורח של פרחים, פירות וצמחייה רעננה. מבנה זה מזכיר חופה ונמצא מבודד על האדמה. במרחק על ראש ההר נראה מבצר; טירה על צריחיה המפוארים בקצות עיר מוקפת חומה. לעבר המטות מתקרבות שתי דמויות של חוגגים לבושות מחלצות ובידיהן זרי פרחים. מאחוריהם קבוצות אנשים. אחת מתקרבת אחרת- מתרחקת מהמקום. בקלף מורגשת שמחה כלל אנושית אמיתית , החוצה יבשות, תרבויות ועמים . חומות העיר מצביעים על הביטחון האנושי הנשען על מבנים מוגדרים,. מבנים שאיפשרו תחושת ביטחון. בין שביטחון זה הוא תוצר של מאמצים שהשקענו, בין בשל מזל טוב שנפל בחלקנו ובין שבשל היות האושר נחלתם של חברים ובני משפחה.
בלי קשר לנסיבות קלף זה מצביע על אושר שנפל בחלקך. זוג החוגגים מסמל הפתעה משמחת אותה יחלקו עימך אנשים שונים. האנשים המתרחקים בקלף מצביעים שכדאי לזכור שהכל זמני והכל חולף וגם לא כולם נוטלים חלק בחייך וברגעיך המאושרים.
האם התפקיד בו את מעוניינת כרוך בחוזה ארוך טווח? האם הוא כולל ניהול/ הובלת צוות?
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
המשך:

שיעור רוחני - עשר הגביעים
קלפים אחדים בחפיסה משקפים הנאה מושלמת מהחיים כמו אוסף הגביעים הזהובים שבקלף זה.
הקלף מצייר במבט ראשון תמונה פסטורלית. הכל נמצא תחת שליטה ויש לכאורה אושר ושביעות רצון.
החזות היא של משפחה אידילית המתכוננת ליום המחר.
גבר ואישה מתבוננים הרחק כשגבם מופנה אלינו. כדאי לשים לב שמלבושיהם של הגבר והאישה אינם אופנתיים או מפוארים. הם מחבקים זה את זה במותניים ביד אחת ובאחת מנופפים לשלום כמקדמים בברכה את העתיד. הם צופיים לעבר אדמה רחבת ידיים שבקצה בית וסביבו עצים ושיחים פורחים תחת שמיים תכולים בהירים מושלמים. לצידם של הגבר והאישה שני ילדים אוחזים ידיים ורוקדים. מעל כל אלה קשת צבעונית חוצה את השמיים. בתוכה עשרה גביעי זהב גדולים. - ממתי גביעי זהב גדולים נמצאים או נראים בכל קשת בענן שהיא?
החיסרון של קלף זה יכול להיות בסמל הקשת בענן הוא שקשת בענן מצביעה או מרמזת על אשליה ולא בהכרח על אמת עובדתית . הוא גם מצביע על שהתמונה המתקבלת היא השתקפות בלבד!
https://he.wikipedia.org/wiki/קשת_בענן

השיעור:
עלייך להפנים את ההבדל שבין שליטה לשתלטנות. כמו כן, כדי להתקדם - עלייך ללמוד להכנע לכוח שמולך בדרך שתהפוך אותו לבלתי מזיק, ובה בעת לשנות את כיוונו על ידי הדיפתו מאחור, במקום להתנגד לו מלפנים. השולט בחייו אינו מתנגד לדברים, ואף אינו מנסה לשנות נסיבות בהתייצבו מולן. הוא הולך עם הזרם, נכנע למלוא כוחו ומטה אותו מעט הצידה או מפנה אותו לכיוון ההפוך , בלא להתייצב מולו. זה עקרון השליטה בחיים באמצעות הליכה עימם.
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
המשך 2:

פוטנציאל – קיסר
האם אתה בשליטה כעת? האם המצב נתון לשיקולך? האם העקרונות על פיהם עיצבת את חייך יצרו עבורך עולם מאורגן? האם את מדקדקת בארגון משרדך בסדר מופתי עד כדי אובססיביות לסדר שכזה? האם את מושפעת מדמות סמכותית המדריכה אותך בצעדייך? האם את מקבלת הדרכה מגבר סמכותי ? האם יש לך שאיפות להתקדם בסולם הדרגות עד ניהול בכיר? האם למדת להמנע מהבעת רגשות ולהפגין מקצועיות?
קלף הקיסר מכריז על סמכותיות, מערכות מוסדרות האוחזות בשליטה מירבית ואת ההשפעה האבהית המבטיחה, שהגנה וביטחון יהיו מנת חלקם של אלו הפועלים לפי הכללים.
קלף הקיסר מייצג דמות אבהית עוצמתית כמודל לחיקוי, אב או איש עסקים מוביל ואת דמות הגבר האידיאלי. הוא נעים הליכות ונדיב, מעצים אחרים וממלא אותם תחושת חמימות. הוא יציב ושולט במצב בקור רוח. הוא מנהיג ואחראי על אחרים הנתונים למרותו.
הוא מייצג גם את היצר לשלוט בסביבתו יחד עם תאוות השררה.
אדם מזוקן יושב לבדו על כס מלכות. זקנו הלבן יורד אל חזהו. יש לו כתר והוא עטוי בגדי שרד. אולם רגליו המבצבצות מלמדות כי תחתיהם הוא עדיין עוטה שריון. בידו הימנית מטה מלכותי מזהב. בשמאלו - גלובוס מוזהב. שמיים בצבעי כתום מאחוריו מאירים - את האזור ההררי החשוף עליו הוא יושב - בצהוב בוהק. העיטור בקצה המטה איננו נוצץ . הוא יושב על כס מאבן המעוטר בראשי טלאים מסותתים במסעד כל יד ובקצות משענת הגב בצבע אפור חזק. הוא מישיר מבט למתבוננים בו.
הזקן הארוך מסמל חכמה שנקנתה במהלך השנים. הכתר מציין את מעמדו. המטה והגלובוס מתארים בכבוד את מרחב השיפוט והשליטה שלו . השריון שעליו מצביע על כי יילחם אם יהא חייב אולם כרגע הוא נינוח על כסאו ומעמדו המבוסס , שעמל להשיג תוך כדי קרבות ובמחלוקות קודמים, שאף יושבו.
השמיים והרקע של הקלף ייחודיים לקלף זה בטארוט. בדרך כלל הרקע ו/או השמיים בקלפים המבשרים התפתחויות חיוביות הם בצבע תכול וחפים מעננים, רקע שחור למצבים מעוטי תקווה ו/או מגוון קלפים בצבעי האפור עם או ללא עננים לאינטרפרטציות אישיות בהקשר למהלכים חיוביים או שליליים או ניטראליים לגבי התוצאות המסתמנות להבא. שמיים כתומים מופיעים בזריחות או בשקיעות סמוך למקורות מים גדולים. הקלף הזה, המכריז על כל כך הרבה נושאים מוחלטים ושלמים, נושא מחדש את הזכות להגיד את המילה האחרונה כשהקיסר עצמו מואר באור שמתקיים רק בקצה הגבול.
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
המשך 3:

ציטוט:
שליטה/שתלטנות
שליטה היא חוסר היכולת להרפות,
הצורך "להחזיק" מבלי שקיימת הידיעה איך לשחרר לבחור.

שתלטנות חייבת מישהו אחר,
מישהו לומר לו שאתה זה שמחזיק באמת.

בעוד ששליטה היא משהו פנימי,
שתלטנות עושה המון רעש חיצוני.

לזה שיש צורך קיצוני בשליטה,
ישנה היכולת להסתדר מצויין בחברה.

דרכו האישית וגם זו המקצועית,
פוגעת אך לא פוגענית.

לעומת השליטה, שתלטנות זקוקה לקהל,
זאת בכלל לא קיימת בלעדיו.

לזה שזקוק לשליטה יש לי רצון לעזור,
בעוד שמהשתלטן מתחשק לי לברוח ולעולם לא לחזור.

ישנה נטיה להתבלבל בין שתלטנות ובין מנהיגות,
שתלטן הוא מסוכן בעוד שמנהיג תמיד רצוי ומוזמן.

שליטה משאירה מקום גם לאחר,
בעוד ששתלטנות גורמת ל"מחסור באויר" וזה קורה ממש מהר.

לשתלטן לא יכולים להיות חברי אמת,
אם מקצועו הוא אחרים לנהל, אין לו מושג מה חושבים עליו באמת.

הוא כל כך מרוכז בעצמו,
עד שלא מרגיש שאיש לא מעוניין בחברתו.

שליטה חושבת שאפשר לתקן,
בעוד ששתלטנות משאירה את האדם בודד ומסכן.

סוף ציטוט מתוך:
https://saritwolfus.co.il/2014/09/26/שליטהשתלטנות/
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
המשך וסיום

המסר שנבחר: 10
דפוסים מהעבר
אף שוודאי אינך מודעת לכך, התבססו בעברך דפוסי התנהגות חזקים.
יש דפוסי תמרון מקובלים; התנגדות, בגידות, הזנחה ועוד.
דוגמה לדפוס בקריירה היא לאפשר הצלחה מוגבלת , בטרם תעשי משהו לביטול דפוס
זה. דפוס אחר הוא טיפוח תסכולים , עד שנכפה שינוי.
התרכזי בדפוסי יחסייך, בדפוסייך החיצוניים ובדפוסייך הפנימיים.
אם תגלי דפוסי חיים חזקים הפועלים נגדך, עלייך להבין שהם ימשיכו לצוץ ולשלוט בחייך, עד שתגיעי להחלטה מודעת להשתנות.
כדי לשנות דפוסי התנהגות, עלייך לפתוח את אזיקי האשליה, הכובלים אותך לדפוסי עבר בלתי רצויים. תחילת הדרך מצויה במודעות ובנקודת השקפה המגשימה את עצמה.


כתשובה לשאלתך : מה השיעור הרוחני שלי בעניין העבודה בחודש הקרוב?
הפרישה מייעצת לך להשלים עם העובדה שלא הכל יכול להיות רק בשליטתך. בנוסף היא מעודדת אותך לברר עם עצמך מהם דפוסי ההתנהגות שמנהלים אותך, מה ציפיותייך ושאיפותייך, איך והיכן תוכל השפעתך להעצים ולהועיל לכפופים לך במידה שתהיי מנהלת. הפרישה מצביעה גם על סיכון לקפיאה על השמרים וקשיחות- שעלולים להיות תוצאה של התעללות, כלפייך ,בבית או במסגרות בהם היית ובשל כך את חשה חוסר ביטחון עצמי כרוני. לציין כי בנוסף לחוסר הביטחון העצמי את מנסה להציג חזות של מצליחנית ולשדר עסקים כרגיל גם כאשר הדברים אינם מסתדרים או מתנהלים על מי מנוחות. הצורך שלך לרצות את הבריות מוביל אותך לתשישות רבה לתחושה שעלייך לעבור מקום כדי להצליח יותר. אך לכל מקום אליו תלכי את לוקחת דבר אחד איתך – את עצמך!
היא מתריעה גם בפנייך להמנע מהסתאבות מחד ולהתרחק מאדם כזה מאידך.

שאלות שעלו בי במהלך נניתוח הפרישה:
מי הוא הגבר החשוב בחייך המנהל אותך?.
מי חווה יתמות מאב בגיל צעיר? או לפחות העדר דמות אב בשל ריחוק פיסי/ גאוגרפי?
במי התאהבת וניהלת עימו יחסים של חם- קר?
האם מישהו בביתך חזר בתשובה / התחזק רוחנית?
מי חווה חוסר יציבות פיזית בנוסף לזו הרוחנית ? האם את?
מי לוקה ב SCD? פרטים בקישור:
http://www.hebpsy.net/articles.asp?id=3028

איך המנהלת גילתה על כוונתך לעזוב ומדוע החלטת לעזוב?

לציין כי ניתן לשנות שיח פנימי ושיח חיצוני כדי להתעצם!

בהצלחה בראיון העבודה מחר בפרט ובחיים בכלל!

רחל ��

עשי במידע כטוב בעינייך ועל אחריותך
 

sarita69

New member
הענה לך לפי סדר

הגבר החשוב בחיי,בעלי.
אבי נפטר כשההיתי בת 14.5.
התאהבתי בבעלי כשההיתי בת 15.5,ומכיון שהיה גדול ובוגר ממני ב חמש שנים ראיתי בו דמות אב.
אף אחד אצלינו לא חזר בתשובה או התחזק.
אני חוויתי חוסר יציב
יציבות בצעירותי.
יום לפני שהמנהלת גילתה.פגשתי חברה וסיפרתי לה שאני הולכת לראיון,למחרת הראתי למנהלת תמונה מהנייד שלי כשפתאום קפצה
הודעה מהחברה תלכי מהר לראיון.
לי יש scd.עבדתי שם 9שנים.כשהחברה עברה פשיטת רגל ומכרו אותנו לפני שלוש שנים.והחברה הנוכחית מכרה אותנו שוב לפני חודש ואז כל הבנות עזבו ונותרנו שלוש בנו עם האחמשית.
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
תודה על המשוב ,

צר לי לקרוא אודות אביך ע"ה ואודות היותך בעלת SCD.

להבדיל,

מקווה שיחסייך עם בעלך טובים .

יש לך יכולת ללמוד לשנות את השיח הפנימי כדי להתקדם בחייך.

שבוע טוב,

 

רחליקה האחת

Member
מנהל
לא הבנתי מה

כונתך ב:

"טוב ,בגלל הסובלנות שלי ההבנה והקבלה."

בהקשר למערכת יחסייך עם בעלך...
 

sarita69

New member
שאלה אליך בבקשה

מדוע שאלת עם יש כאן חוזה לתווך ארוך?עלי לציין שיש לי עד הפנסיה 4שנים בלבד שאותן אני רוצה לנצל במקום חדש.אני בת 59וחצי.
 
למעלה