שמעתם על קלפי טארות שבמגע הם קרים?

רחליקה האחת

Member
מנהל
דוד היחיד יקר,

לא התוודעתי לקלפי טארוט שבמגע הם קרים.

אשמח להארות מצידך ולהעשרה בנושא.

כיף שאתה כאן,

תודה

רחל
 
בספרות אמבר

מופיע נושא זה של טארות קרים למגע .
אמבר = פעולה במקיף + בר , כידוע יש חלק פנימי הנקרא טבע ואחריו בר .
דהיינו ההחלטות של הנרן חי לעומת הע"ב , כרעיון יש עג עולמות 73 , וכוחות
העולמות הנוספים נקראים ע"ב .
טווח ההחלטות שלנו + השפעת ה-ע"ב , נקרא טבע , ללא זה זה נקרא בר .
בסידור פנימי של אנשים יש בפנימי טבע ובחיצוני יותר בר ולבסוף אד מה , הבא לביטוי בחלקו כהאדמה שאנו הולכים עליה .
ניסיון רישום ההחלטות של הנרן הוא בבסיס המילה טארות המצויין באות ט' .
ומהם א- הפעלות וכיצד זה יורד -ר , ברושם ההפוך - ות , יחד טארות .
שאז מצייר הטארות בדומה לכתיבת סתם , מכניס אורות וסידור מפנימי לחיצוני
+ כוחות כמו היסודות בגילום מהמטאפיזיקה למציאות .
ואז בציור טארות אם מאור גבוהה יש כאילו יישוב דעת , על כל המבנה המטאפיזי למציאות , כאשר המציאות היא מרובה במאורי אש ולכן חמה ,
והישוב דעת על המאור הפנימי מגולם במציאות כקור .
וכאשר זה מועבר לקלפי טארות שהופכים קרים , זה מאפשר חיבוריות בין עולמות מציאויות ואנשים מעבר למציאות ראלית .
יש לזה ראליות מטאפיזית שהיא יותר גבוהה ממציאות של רק עולם אחד מיתוך ה-73
והמבנה של הקלפים הללו בנוי על טווח ה-ושוב של המציאויות והתכנים שבניהם , והוא תצורת המעבר ואופן פעולת הקלפים הקרים , ומה הם מאפשרים .
דוד
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
דוד היחיד, תודה, זה פשוט מדהים! האם

נרן חי = נר"נ ח"י?

בדומה לכתיבת סתם = בדומה לכתיבת סת"ם?

המבנה של הקלפים הללו בנוי על טווח ה-ושוב= המבנה של הקלפים הללו בנוי על רצוא ושוב?

תודה על היותך, על דבריך המעוררים מחשבה ועל העומק,

שבת נהדרת

רחל
 
טוב

סתם - הסובבים המלווים בהשתלשלות כל משתלשל כאיש מאדם ,
כתחום הבדלות של ההבדלות או המרחבים היחסיים .
בהם נתפס האור ומאור .
וזה נותן את הכוח לכתבים וגם לציור הקלפים .
היחס הוא ל-ושוב , האנרציה של כוח הקלפים והיכולת שלהם נובעת מסך השתלשלות ורצוא רק מה שפועל הוא מתחום ה-ושוב . תנועה בין עולמות או תקשורת דרך הטארמפים היא בטוח ה-ושוב , שמריץ רצואים משל עצמו יותר קטנים .
דוד
 
טוב אז נוסיף

יש באדם כוח טבע בר ואד-מה .
טבע הסברנו כהשראת עוד 72 עולמות והחלטות הנרן חי לעומתן .
בר - הראיה כירידה דהיינו מהפנימי שלנו הטבעי לחיצוני דהיינו הבריאה כירידה .
ואז מהפנימי לחיוצני יש בעצם מצב של עיצוב המרחב לעומת ה-בר , המסומן באות ח'
ואז החוזר מה-בר + המרחב המעוצב ח' נותן לנו חרב .
ואז הערכים של 1-10 של מספר החרבות עד למלכת החרבות .
דהיינו תצורות של התפשטות מהמרחב המעוצב לחוזר מה-בר מהפנימי לחיצוני .
כמו שההפך של ה-בר זה רב דוס .
איך זה יורד לסמסרה או העלמא דשקרא או הצל , זה פוגש את המרחב המעוצב ח'
ואזי חרב .
כאשר מספר החרבות מדגיש חתכי דינאמיקות מהמרחבס המעוצב הפנימי לבר .
כאשר 1 יהיה מצב נתון ,ו-10 יהיה עולם העתיד , ואזי עד כמה הפרשנות התואמת של הקלפים , כאילו מכריזה על מצב נתון או עתיד בין טווח המספרים .
מלכת הלבבות תאמר שיש גם חיתוך אורות בדרך = מל ,מהרב לבר .(כמו הר עם טראסות ,כשה-מל מחבר בין טראסות של קיום ותובנה ומכאן פרשנות ).
כת - הכוונות בתחום , יחד מלכת אם ראיית חרבות .
רב שליטה על הבנת קיום הבר , ולאו דווקא איזה מסורת .
ביהדות שילוב העניין הזה עם עוד תכנים יהודיים .
אז קצת תוספת ...
דוד
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
תודה, דוד היחיד, אני

דווקא הנחתי שה בר + ח = חבר
לא רק חרב.

תודה על המידע המעניין ומעורר המחשבה.

כדי להבין לעומקם של דברים מוכרח שיהא רקע בעולמות, בנר"נ ח"י, בפנימי וחיצוני ובהשפעות/ קשרים בינהם.

ה' משמח ומברך אותך,

ליל מנוחה

רחל
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
דוד היחיד, היקר לליבי כל כך,

התעצבתי לקרוא את דבריך.

מה אוכל לעשות למענך, איש?

רחל
 
למעלה