שלום רחל

רחליקה האחת

Member
מנהל
פרה זיטית, יקרה

כשאדם מעוניין להיות עצמאי רווחי כדאי לו לבנות תכנית פעולה שתוביל אותו ליעד בבטחה

המסר שבחרת : 27 עוסק באמת, שיפוט וטעויות ניווט פוטנציאליות בחשיכה/ בערפל בחייך.
זה הזכיר לי טייס וטיסה ולכן הוספתי זאת בדבריי הקודמים וגם הרחבתי.

המסר הזכיר לי את הציטוט של מחבר הנסיך הקטן:
"האמת אינה מה שאנו מגלים, אלא מה שאנו יוצרים".

החלטתי לכתוב לך את הרקע לדבריי וציינתי:
בתחילת המאה העשרים נולד אנטואן דה סנט-אכזופרי. הוא היה טייס, סופר, משורר ועיתונאי צרפתי, שנודע בעיקר בזכות ספר הילדים שכתב "הנסיך הקטן".

זה הוביל אותי לחשוב על טיסה. טיסה היא מהלך של הגעה מנקודה א' לנקודה ב' בעזרת מטוס. היא יכולה להתרחש במשך כל שעות היממה ולכן יש גם טיסות לילה.
כדי להטיס מטוס יש ללמוד ולקבל רשיון טיס. האדם בעל רשיון הטיס הוא טייס.
הטסת מטוס היא תהליך מורכב.

בעניין זה בדקתי , מצאתי וכתבתי לך:
כל טייס יודע שכדי להגיע ליעד כלשהו בטיסה עליו לבצע פעולות מגוונות. בפרט כאשר מדובר בטיסת לילה. כשחשבתי על טיסת לילה עלו וצפו קשיים שונים בהם עלול להתקל כל טייס.
למשל: ציטוט
"בלילה יש פחות מידע ויזואלי, ולכן יש יותר פוטנציאל לאשליות חושיות, במיוחד אם לא רואים כלל אופק. האשליות החושיות נגרמות בגלל חוסר – התאמה במידע שהמוח מקבל מאיברי החישה השונים."

מכאן, שכמו בטיסה כך בניהול עסק:
יש להציב מטרה
לבצע פעולות מגוונות
לעקוב אחר התהליכים השונים
להגיע ליעד ולהגדיר יעד חדש
להיות עם אצבע על הדופק בפרט בימים בהם הבהירות מתמעטת.

כמו בטיסת לילה בה יש יותר פוטנציאל לאשליות חושיות- כך גם בעסק- העדר מידע רלוונטי ומלא ו/או חוסר התאמה במידע השוטף - עלול לגרום לטעויות בהיקפים משתנים עד חלילה קריסת העסק. בפרט אם לעסק לא הוגדר אופק / יעד ו/או בעל העסק מתנהל בערפל/ חשיכה במישור העסקי.

ואז הצעתי/ כתבתי :
כדי להצליח להיות עצמאית עלייך לבנות תכנית פעולה השמה דגש על פרסום ושיווק מחד ומאידך להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק. אני משוכנעת שלא קל לנהל עסק ולהצליח בו בנסיבות מסוימות.
הדרך הזו עלולה להתיש אנשים ולגרום להם לסגור את העסק ולעבוד כשכירים.

עוד הוספתי:
דרך ביניים אפשרית היא להשאיר את העסק על כנו ובמקביל לעבוד כשכירה עד שתתייצבי מעט כלכלית. כדאי לברר עם רו"ח את החוקים הכרוכים בכך.

ציינתי למיטב הבנתי מה מפריע לך בנושא האמת באופן כללי עפ"י המסר ולמיטב הבנתי אותו:
האמת שלך מסתתרת מאחורי פחדים והגבלות המבוססים על פילוסופיה שקרית או מוטעית.
החיים מלאים באמיתות פילוסופיות שכולנו מקבלים, וכמעט איננו חולקים עליהן. אך במקרים רבים חיינו מוגבלים ע"י אמיתות, תפישות, השקפות ואמות מידה מוסריות אלה, שאבד עליהן הכלח.
אם את מקבלת את תקפות האמיתות של אחרים – את מקבלת עלייך הגבלות ומלכודות. מלכודת היא הנחה המתקבלת ללא ערעור , ההופכת אותך לשפחה, עד אשר תקראי עליה תיגר.

ואז המלצתי על ניסוח שאלה ועל פרישה מתאימה:
בכל מקרה אם את מעוניינת לבדוק אפשרות מעבר לעבוד כשכירה מומלץ לך לפרוש בשאלה:

מה הפוטנציאל האפשרי עבורי לעבוד כשכירה במקום העבודה שהוצע לי -בחודשיים הקרובים?


פרישת הכוכב:
http://www.tarotist.co.il/spread_info.php?spread=r...

לסיום ציינתי הארות ובהן קישור למקור מידע בעניין טיסה ממנו לקוח הציטוט:

תודה על סובלנותך.

המידע שנכתב הוא בהשראת ובציטוט מ:

http://www.moonair.co.il/טיסו%...


מקווה שהבהרתי את דבריי.

הכוונה נוספת באמצעות פרישה כרוכה בהבאת פרשנות מצידך עפ"י כללי הפורום,

שבת שלום,
רחל
 
שלום רחל

מעוניינת לשאול שאלה לגבי בחירה מקצועית, מנסה את יכולתי לראשונה בפריסה.
אשמח לעזרה בבחירת הפריסה המתאימה.
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
פרה זיטית יקרה,

זיכרי שזהו פורום לימודי וככזה יש להביא פרשנות משלך לקלפים. אינך חייבת להכיר את הקלפים לשם כך. התרשמות כללית תספיק בהחלט.

המלצותיי:

שאלה:
מה עליי לעשות כדי לקדם את נושא העבודה כשכירה בחודשיים הקרובים?.

פרישת הייעוץ בגרסה המצומצמת.
http://www.tarotist.co.il/spread_info.php?spread=counslght

אשמח אם תסכימי לבחור מספר מ 1 עד 250.

בהצלחה,

רחל


ייתכן שאאלץ להעדר מהפורום בימים הקרובים אשמח אם תאזרי שוב בסובלנות
 
רחל יקרה

תודה על התשובה.
אני אדייק- אני עצמאית, וקיבלתי הצעת עבודה. אני חוששת שאכנס למסגרת של שכירה ואולי זה בכלל לא הכיוון שלי.
איזו שאלה כדאי לשאול?

המספר שבחרתי הוא 27
תודה!
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
פרה זיטית, יקרה,

בתחילת המאה העשרים נולד אנטואן דה סנט-אכזופרי. הוא היה טייס, סופר, משורר ועיתונאי צרפתי, שנודע בעיקר בזכות ספר הילדים שכתב "הנסיך הקטן".
אחת הציטטות המפורסמות שלו: "האמת אינה מה שאנו מגלים, אלא מה שאנו יוצרים."

כל טייס יודע שכדי להגיע ליעד כלשהו בטיסה עליו לבצע פעולות מגוונות. בפרט כאשר מדובר בטיסת לילה.
"בלילה יש פחות מידע ויזואלי, ולכן יש יותר פוטנציאל לאשליות חושיות, במיוחד אם לא רואים כלל אופק. האשליות החושיות נגרמות בגלל חוסר – התאמה במידע שהמוח מקבל מאיברי החישה השונים."

לכן, כל טייס גם יודע שבטיסת לילה טעויות אופטיות עלולות לייצר אשליות מסוכנות מאוד. לפיכך, מידת השיפוט שעל טייס ליישם חייבת להאיר את האמת- לא לטשטש אותה!

המסר שבחרת עוסק באמת, שיפוט וטעויות ניווט פוטנציאליות במהלך טיסה בחושיכה/ ערפל בחייך.

לכל דבר בחיים יש יתרונות, חסרונות, מחירים והכנסות שנגזרים מהדרך בה הדבר מנותב.

כדי להצליח להיות עצמאית עלייך לבנות תכנית פעולה השמה דגש על פרסום ושיווק מחד ומאידך להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק. אני משוכנעת שלא קל לנהל עסק ולהצליח בו בנסיבות מסוימות.
הדרך הזו עלולה להתיש אנשים ולגרום להם לסגור את העסק ולעבוד כשכירים.

דרך ביניים אפשרית היא להשאיר את העסק על כנו ובמקביל לעבוד כשכירה עד שתתייצבי מעט כלכלית. כדאי לברר עם רו"ח את החוקים הכרוכים בכך.

האמת שלך מסתתרת מאחורי פחדים והגבלות המבוססים על פילוסופיה שקרית או מוטעית.
החיים מלאים באמיתות פילוסופיות שכולנו מקבלים, וכמעט איננו חולקים עליהן. אך במקרים רבים חיינו מוגבלים ע"י אמיתות, תפישות, השקפות ואמות מידה מוסריות אלה, שאבד עליהן הכלח.
אם את מקבלת את תקפות האמיתות של אחרים – את מקבלת עלייך הגבלות ומלכודות. מלכודת היא הנחה המתקבלת ללא ערעור , ההופכת אותך לשפחה, עד אשר תקראי עליה תיגר.

בכל מקרה אם את מעוניינת לבדוק אפשרות מעבר לעבוד כשכירה מומלץ לך לפרוש בשאלה:

מה הפוטנציאל האפשרי עבורי לעבוד כשכירה במקום העבודה שהוצע לי -בחודשיים הקרובים?


פרישת הכוכב:
http://www.tarotist.co.il/spread_info.php?spread=reqstar


הארות:

תודה על סובלנותך.

המידע שנכתב הוא בהשראת ובציטוט מ:

http://www.moonair.co.il/טיסות-לילה-מדריך-מאת-רמי-מאייר/


רחל
 
למעלה