סוגייה בנושא התעסוקתי

KFIRB

New member
סוגייה בנושא התעסוקתי

פורום יקר חג שמח,

אני מודע לכך שלא מומלץ לפרוס פעמיים באותו נושא.ומצטער על שתי הפריסות בהודעה אחת. ואורך ההודעה.

ב 05.04 פרסתי :
האם אני אמשיך לעבוד בX בחצי השנה הקרובה?
פריסת שאלה
מיקום 1: הכוהנת הגדולה
מיקום 2: מלכת החרבות
מיקום 3: קיסר
מיקום 4:חמש החרבות
מיקום 5: הכוכב
סיכום שש מטבעות

מעבר לכך שהשאלה אינה נכונה מאחר ומעבירה אחריות לקלפים ואין בה אחריות שלי - מה עליי לעשות או האם עליי/נכון לי להישאר שם...? בחרתי לנתח זאת. (גם כי זה פורום לימודי וגם כדי להקדיש מחשבה).

מקום 1: חששות , פחדים, מיסתורין, חוסר ודאות חיפוש אחר פתרון, אני מאוד חושש וחרד מביצוע צעד...מה ההרגלים שיש לי שגורמים למכשול? לטעמי, חוסר הצבת גבולות וחוסר אסרטיביות מול גורמי סמכות.
מיקום 2: מעיד על אידיאליסטיות רדיפה אחרי צדק, לעתים בחיתוך שוכח את עצמי בעבודה. אין הכרה מצד הסביבה .
.מקום 3: יציבות, נחישות, יחד נוקשות ודמות סמכות שעימה יש לי קושי (המנהלת הישירה וגם דמות סמכות נוספת-אישה). יש כאן המלצה להגנה על מה שיש במקום לחפש מקומות חדשים. עוצמה פנימית, יש גם רמז למאבקי כח. נראה שגם הקלף הזה וגם קודמו מרמזים להתנתק מהרגש ולפעול באופן קר.
מקום 4: מהות הדילמה שתי אפשרויות גרועות שבסוף יהיה ניתן לתקן אך יש לבחור.המקום מספק צרכיי גם אם לא באופן מלא.
מקום 5: יש סיכוי לאמון, הנאה מהעבודה ופוריות בעבודה. תקווה יש לדבר על הדברים בכנות אך להיזהר מאופטימיות יתר. עליי לקבל את עצמי, את המצב כמות שהוא. "לזרום" אך להיזהר מניצול.
מקום הסיכום: כן, הצלחה של הזדמנות שנייה (לא ברור של מי אני להם, הם לי). חשוב לאחר ההצלחה להמשיך ולתת ללא פשרות.עליי להוכיח את עצמי... השקעה לטווח ארוך.

סיכום הפריסה: כדאי להישאר אך יש המלצה לקיים שיחה כנה על הדברים, באופן קר ונקי מרגש.
העניין הוא שעיקר הקושי הוא הבדידות מול המנהלת הישירה ולמרות שמדובר במקצוע טיפולי אין כמעט ביטוי ליסוד המים-רגש. העבודה עם האנשים מעניינת וטובה הדברים האחרים מקשים.

לפני שפירשתי את הפריסה הנ"ל ,פרסתי ב 16.04 פריסה מעט שנויה במחלוקת:
כיצד נכון להתנהל מול X [המנהלת הישירה]?

תוצאות הפריסה הבין-אישית:
צד השואל - עשר הגביעים
הצד השני - קוסם
מה עוזר - שמונה החרבות
מה מפריע - עשר המטות
פוטנציאל הקשר - שלוש המטות

במבט ראשוני יש כאן חוסר ביסוד האדמה.

צד השואל: עליי להאמין בעצמי וביכולותיי, ובזכות האמונה אתגבר על מכשולים.פתיחות? הנהגה?
הצד השני: קוסם יכולה להביא את הרעיונות לפעולה, בטוחה בעצמה (בגלל זה הפריסה שנויה במחלוקת כי זה לפרוס על צד שלישי).
מה עוזר: לפעול מההגיון ולא מהרגש.לפרום את כבלים- החששות
מה מפריע:עומס. פיזור למטרות שונות, נטייה לברוח מהקשר (גם המקצועי).
פטונציאל עליינו ללמוד אחד את השני, אולי לבקש הדרכה חיצונית מגורם בכיר יותר, שיפור לאחר פתרון המשבר. הבנה והכרה בחסרונות של כל אחד מאיתנו.


הפריסות מאוד אופטימיות וזה קצת סותר את התחושות הפנימיות שלי, אשמח להכוונה או תוספות...


סליחה על האורך ועל שתי הפריסות.
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
KFIRB, חג שמח

בנוגע לשאלה הראשונה שנשאלה:
"האם אני אמשיך לעבוד בX בחצי השנה הקרובה?"

מעולה שהגדרת לו"ז לשאלה

יפה ציינת שבפורום זה איננו עוסקים בשאלות המכוונות לעתיד.

הפרישה שנבחרה היא פרישת שאלה.
עפ"י נתנאל:
"פרישת השאלה היא פרישה פופולרית, במיוחד בפורומים של טארוט. פרישה זו מציעה כיסוי רחב על כל חלקי השאלה הנשאלת, ומאפשרת קריאה ברורה יותר של הקלפים דרך ההקשר ביניהם. כמות הקלפים בפרישה משתנה בהתאם לאופן חילוק השאלה, ותמיד מוסיפים קלף נוסף לסיכום..."
מתוך:
http://www.tarotist.co.il/spread_info.php?spread=question

כאן היא כוללת חמישה קלפים ועוד קלף סיכום יחד שישה קלפים.

מיקום 1: הכוהנת הגדולה
מיקום 2: מלכת החרבות
מיקום 3: קיסר
מיקום 4:חמש החרבות
מיקום 5: הכוכב
סיכום : שש מטבעות


בפרישה שהוצגה כאן יש שישה קלפים בשש עמדות שונות, כאשר הקלף האחרון הוא קלף סיכום. שלושה קלפים מתוכה הם קלפים מהארקנה הבכירה (הכהנת הגדולה, הקיסר, הכוכב) ושלושה מהארקנה הזוטרה כולל קלף חצר: חמש החרבות, שש המטבעות ומלכת החרבות.
היסודות שלהם:
אש: הקיסר
אוויר: חמש החרבות, מלכת החרבות, הכוכב
מים: הכהנת הגדולה
אדמה: שש המטבעות

שים לב שיש המון קלפי אוויר המצביעים על לחץ גדול, על תחושה של צורך בהפוגה 'כדי לנשום' וכן מעיד על גישה שכלתנית המנסה להקל על הקושי המסתמן.
בנוסף, הפרישה כוללת שלושה מנהיגים דומיננטיים מהרוח (הכהנת הגדולה) ומהמעש (הקיסר) ומהאיזון (מלכת החרבות המושיטה יד לשלום ובה בעת דרוכה למלחמה).


קלף הכהנת הגדולה:
כשקלף הכהנת הגדולה מופיע בקריאת קלפים עבורך זה סימן שאינך בטוח כיצד לפעול אולם נותר רגוע ויציב - בידיעה שהתשובה בדרכה אליך או שהדברים מסתדרים אף ללא מעורבותך- תוכל להתוודע לכהנת הגדולה ולחקות את תבונתה.הוא מציין שהייעוץ עבורך הוא מיטבי למניעת קונפליקטים או אי הבנות וכן, שאינך בהכרח מאמין באופן אוטומטי לתמונה המוצגת בפניך כאמת בלעדית. הקלף מעודד אותך לצעוד בעקבות הקול הפנימי שלך בלבד, להאמין לתחושות הבטן שלך, לסמוך על האינסטינקטים שלך, להמתין בדממה להתפתחויות ולהתרחק מפורענויות - כיוזם או כנגרר. הקלף ממליץ לך לשמור על סודיות!

קלף מלכת החרבות הוא תיאור חיזיון מהעבר כלומר, ההסטוריה חוזרת על עצמה בדיוק נמרץ. המלכה מוצגת בפרופיל כסמל לכך שכולנו נשענים בערגה בדיוק על אותו מגוון חוויות מהעבר, ומתעלמים מאי נוחות או מפרטים לא נעימים. גם קלף זה מציע לך לגלות טפח ולכסות עשרים! במיוחד כאשר אתה מנסה להביא את הדברים לידי איזון!!!

כשקלף הקיסר מופיע בקריאת קלפים עבורך הוא מצביע כי מערכת כללים מובנית וברורה מנחה אותך בדרכך. הקלף מעודד אותך להמשיך לחתור לעבר השגת מטרתך. הקלף יכול גם לרמוז לגבר המשפיע על חייך כיום וכן על נקודת מבט חדשנית עבורך שעשויה ללוות אותך לאורך כל חייך. לציין כי הקלף מצביע על הכרח לדבר מהלב. אגב, מי בסביבתך מתחיל תהליך התחזקות דתית?
הקיסר מגיע לעמדתו זו בשל יכולתו לגבש תכניות ולנהל את חייו מאחורי הקעים. שים לב את מי אתה משתף בתכניותיך. בנוסף, כדאי ללמוד לבטא רגשות באופן מבוקר.


כשקלף חמש החרבות מופיע בקריאת קלפים עבורך הוא מפציר בך להצמד ליושרתך מחד ומאידך להמנע מצמחצוח חרבות. הצורך שלך להיות צודק עלול להיות חלילה בעוכריך.

כשקלף הכוכב מופיע בקריאת קלפים עבורך הוא מרמז כי אתה מצוי במדרון חלקלק כשאתה הוגה תכניות גדולות לחייך. רעיון חדש הבריק במוחך בנוגע לתחושותיך לתרום לשיפור פני העולם והאנושות. האידיאלים שלך בנוגע למערכות יחסים מתחזקים. ייתכן שתבקש מחבריך להגדיר בכתב כיצד הם חווים אותך ואת מצבך, אם כי ספק אם תתייחס לדבריהם ברצינות. אולם ברגע שיכבו האורות לרגע, תוכל להתבונן בדבריהם באופן יותר אובייקטיבי. אנשים קרובים ישקפו עבורך אמת שתהיה לא נוחה עבורך כרגע אולם בעתיד הקרוב תהיה לכך עבורך תועלת ממשית.


שים לב להיותך פגיע והמנע מלשתף אחרים בתכניות כמוסות.

קלף הסיכום:
קלף שש המטבעות
חושף בפניך את העובדה שרצונך איננו תמיד הדבר המשרת את טובתך העליונה. הצלחה או כישלון הם נושאים שרירותיים והפכפכים לכן הנסיון לאזן את המצב הוא בגדר אשליה.
קלף שש המטבעות הוא המשכו של קלף חמש המטבעות. בקלף חמש המטבעות שני קבצנים צועדים בשלג הקר חולפים על פני חלון מואר , שסביר להניח שהוא חלון של כנסייה, ואילו בקלף שש המטבעות שני קבצנים מקבלים את רצונם כמעט ללא מאמץ. כלומר, כשהם חיפשו מוצא למצבם הם התאמצו להתקדם בכוחות עצמם אולם כעת הם כורעים ברך. איזו עמדה גרועה יותר? האיש העומד בקלף שש המטבעות מנדב מכספו לצדקה והוא בעל ערכים וחלומות לשיפור פני האנושות אולם, במעשהו זה אין זוהר, איש אינו עד לכך ואינו מריע לו. הוא לוקח על עצמו לשנות את פני החברה וזאת על פי עולם המושגים הסובייקטיבי שלו. אולם חזונו האישי נשאר בתחום הפרט ואינו זוכה להדים, להדרכה או לתמיכה. ניכר כי הוקרה והכרה אינם מעניינו כרגע.

כשקלף שש המטבעות מופיע בקריאת קלפים עבורך הוא מעמת אותך עם מציאות חייך ועם מחירים אותם אתה נאלץ לשלם - גם במונחים של קרבה - על רקע תכנית כלכלית קפדנית. התעלמות מהמצב עלולה להסב לך נזק רגשי וחומרי. ייתכן שגורמים שונים מנצלים אותך,מיצרים את צעדיך ומגבילים את התקדמותך. החיסרון הבולט עליו מצביע הקלף הוא שהשתלטות על עניינייך גורמת לך הפסדים, הופכת אותך לחסר אונים במלכודת זו ומתסכלת ביותר.

תשובה לשאלתך על פי הקלפים והפרישה ולמיטב הבנתי וידיעתי אותם:
"הזהר במה שאתה מבקש כי אתה עלול לקבל זאת". הפרישה מבקשת ממך כעת לשקול את תחומי- ההנעה שלך ושאיפותיך לעתיד. ידיעה מוקדמת היום יכולה לסייע לך למזער נזקים אפשריים או למנוע אותם באמצעות החלטות נבונות שתקבל עכשיו. באופן עקבי ניכר כי קיים פער בין התיאוריה למציאות וכי תוצאות הגשמת חלום עלולות להיות רחוקות מהזוהר האשלייתי שייחסת לו. הוא גם מדגיש כי אין מדובר בגזירה משמיים וכי צעדים מציאותיים שתנקוט יעשו את כל ההבדל. כדאי לנהוג בדיסקרטיות רבה, לדבר מהלב ומעט, להתאים תכניות למציאות ולהקרין סמכותיות.

יש לך את זה!

לסיום

שומר פיו ולשונו שומר מצרות נפשו ... כרגע הנמכת פרופיל תועיל לך הרבה יותר מהכרזת מלחמה!!!


בהודעה הבאה תשובה לשאלתך השניה
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
תשובה לשאלה השניה:

השאלה שנשאלה:
כיצד נכון להתנהל מול X [המנהלת הישירה]?

הפעם הניסוח של השאלה היה אמור לכלול לו"ז.

הפרישה שנבחרה היא הפרישה הבינאישית.
עפ"י נתנאל:
"הפרישה הבין-אישית הינה פרישה המאפשרת לקבל תמונת מצב ולערוך ניתוח של יחסים בין אנשים. הפרישה מציגה בפני השואל את המקום ממנו בא כל צד, משווה מה עוזר לקשר מול מה מפריע לו, ומראה מהו הפוטנציאל הטמון. הפרישה מומלצת לקבלת מושג אובייקטיבי לגבי קשר קיים, או לגבי קשר פוטנציאלי שנשקל."

תוצאות הפריסה הבין-אישית:
צד השואל - עשר הגביעים
הצד השני - קוסם
מה עוזר - שמונה החרבות
מה מפריע - עשר המטות
פוטנציאל הקשר - שלוש המטות

בפרישה זו חמישה קלפים בחמש עמדות שונות.
קלף אחד מהארקנה הבכירה (הקוסם) והיתר מהארקנה הזוטרה ויסודותיהם:

אש: שלוש המטות, עשר המטות.
אוויר: הקוסם, שמונה החרבות
מים: עשר הגביעים


אכן, היסוד החסר בפרישה זו הוא יסוד האדמה, המעיד כרגע על חוסר יציבות.

ניתוח הקלפים שעלו בפרישה שהוצגה למיטב ידיעתי והבנתי:

הקלף המייצג אותך בפרישה הוא קלף עשר הגביעים. למרות האופטימיות המתוארת בקלף ניכרת רגישות רבה שלך. קלף זה מצביע או מרמז על אשליה ולא בהכרח על אמת עובדתית .

הקלף המייצג אותה הוא קלף הקוסם, המרמז שהיא מביאה איתה כישרון ותעתוע.

הקלף המסייע לכם הוא קלף שמונה החרבות המצביע על גדרות ברורים, על הכרח לציית לחוקים ללא עוררין, על מסגרת ברורה ועל יכולת להתחבא מאחורי הכללים הנהוגים כדי להמנע מעימות.

בעמדת מה מפריע מופיע קלף עשר המטות. קלף זה מייצג עודף אחריות ועומס יתר על כתפיך ומעורר בך תרעומת קשה. אתה מבין איך כדאי להתקדם אולם גורמים חיצוניים מעכבים אותך. לציין כי באופן כלשהו המסגרת מעודדת אותך לציית בלי שאלות ובה בעת מדכאת את היצירתיות בה ניחנת.

פוטנציאל הקשר:
בעמדה זו מופיע קלף 3 המטות המרמז על הזדמנות לתיקון מערכת היחסים ולשת"פ פורה. קלף מצביע שדברים מתנהלים כשורה ובהתאם לציפיותיך , בפרט לאחר מנוחה והפוגה בעיצומה של עבודה קשה שאתה עושה. במהלך הפוגה זו טען את המצברים. הקלף יכול לרמוז על משאלת לב שמתגשמת באופן מיטבי. התעמק במשאלות ליבך ובסיבות להתגבשותן. הדבר יסייע בידך - אף אם באופן פתאומי - להבין את עצמך, את האחרים סביבך ואת העולם.
תוכל לבטוח בידיעה חדשה זו ומודעות הנגזרת ממנה ולפעול בהתאם.






לסיום:
"הטעויות שלנו הן סימן לאנושיותנו. המאמץ לתקנן הוא עדות לאינטליגנציה שלנו"

לאור כל הקלפים למיטב ידיעתי והבנתי אותם ואת הפרישות - בשתי הפרישות שהוצגו ניכרת מגמה לפיה הדרכה הפכה להיות כלי לכוחניות במקום להעצמה. למרות זאת, הנמכת פרופיל והסתגלותך לחוקים מאפשרת תיקון מערכת יחסים והמשך העבודה שם.

לציין כי בין השורות עלו גם נושאים של כאב על רקע ציפיות לא ריאליות מצידך ונטייה לשקוע באשליות. ודי לחכימא!


בהצלחה,
רחל



עשה במידע כטוב בעיניך ועכל אחריותך.
 

KFIRB

New member
הבהרה ושוב


היי רחל שוב
שוב תודה,

פריסה זו ברורה אך עדיין משאירה שאלות:
מה יכול לסייע ליציבות? לחיזוק האדמה.
פרשנותך קרובה יותר למציאות.
הצד שלי – עשר הגביעים- רגישות גבוהה. את כותבת בשתי הפרשנויות על אשליה – האם אשליה היא בהכרח לראות מצב כחיובי? כי אני רואה במצב גוונים שלילים.
צד שלה הקוסם- יש לה כישרון ביצירת קשרים אך מאוד מניפולטיבית ביכולות התקשורת שלה. היא יכולה לשכנע בצדקתה למרות שההגיון סותר את מה שאמרה מאוד יודעת להפעיל אנשים לצרכיה.
מסייע- גבולות ברורים ולי נשמע גם תיאום ציפיות בעיקר מה תפקידה ומה לא, מה תפקידי ומה לא וגבולות זמן.
מפריע בדיוק המצב עומס עודף אחריות שחלקה כלל לא שלי. אכן חש תקופה ארוכה שאין במה לחדש כאילו היצירתיות כבתה. הדרישה לyesman מבלי לתת את הדין לאיך אני מרגיש ולמה ,
יש כאן המון כעס לצד פחד. אסור לשאול וכשאני לא שואל אני ננזף, מאוד דומה לסיטואציה אחרת בעברי, לכן השאלה מה אני יכול לשנות בי?

פוטנציאל: . הקלף יכול לרמוז על משאלת לב שמתגשמת באופן מיטבי. התעמק במשאלות ליבך ובסיבות להתגבשותן. הדבר יסייע בידך - אף אם באופן פתאומי - להבין את עצמך, את האחרים סביבך ואת העולם.
תוכל לבטוח בידיעה חדשה זו ומודעות הנגזרת ממנה ולפעול בהתאם

כיצד ניתן לתקן?
ואיך זה מתחבר להיזהר במה שאני מבקש לצד התעמק במשאלות ליבך?.


לסיום: צדקת שחלק מהבעיה שהניהול הפך כלי לכוחנות במקום כלי להעצמה וסיוע. אם דיברת על הדרכה, הייתה כזו, היא נפסקה וכעת לא תהיה הדרכה חדשה במקומה. דווקא המדריכה הייתה בלם ובקרה ליחסים בינינו, כשהיו קשיים הייתי משתף את המדריכה והיינו חושבים יחד על פתרונות, אפילו בהתחלה הייתה שיחה משותפת שהבהירה היטב מול המנהלת את מקומי.

לכן, הנמכת פרופיל והסתגלותי לנורמות (לא החוקים, חלקן נוגד את הכללים והחוקים) תסייע בפתרון הקושי.

יש כאב , כעס או כמו שאומרים, הציפייה שינהגו כפי שאני רוצה היא מאוד בעייתית וגם ילדותית. אין מושלם (עוד אשליה).

האם תיאום ציםיות ובדיקת הצרכים שלי הדרושים לביצוע תפקידי מולה יוכלו לסייע לי?
 

KFIRB

New member
הבהרות ובירורים תודה רבה


היי רחל

ראשית תודה רבה על הניתוחים.

תחושתי שמרוב עצים לא רואים את היער...
בתחילת דברייך התחברתי ל:
"שים לב שיש המון קלפי אוויר המצביעים על לחץ גדול, על תחושה של צורך בהפוגה 'כדי לנשום' וכן מעיד על גישה שכלתנית המנסה להקל על הקושי המסתמן."
מכאן החל הבלבול :

קלף הכהנת הגדולה: עצתה ברורה להימנע מקונפליקטים להקשיב לקול הפנימי ובעיקר לשמור את הקלפים קרוב.

קלף מלכת החרבות –צדקת מאוד לתחושתי מדובר בשיעור חוזר שוב ושוב ולא משנים השחקנים או התפאורה. האם יש לשאוף לאיזון? ואם כן, איזה?

קיסר הוא נכון יש לי מערכת כללים מסויימת הקשורה ליושרה. לגבי הגבר נקווה להתפתחויות... דיבור מהלב בתמצות זה חזר שוב ושוב בפריסה. לא ידוע לי על מישהו שמתחזק בדת אם כי המנהלת עצמה דתיה.
מה הכוונה לקיים חייו מאחורי הקלעים? מסכים עם למידת ביטוי רגשות...

כשקלף חמש החרבות הישאר ישר אך אל תהיה צודק אלא חכם.


קלף הכוכב היה מבלבל מאוד ולא הצלחתי להבין את הניתוח והקשרו לשאלה.
כשקלף הכוכב מופיע בקריאת קלפים עבורך הוא מרמז כי אתה מצוי במדרון חלקלק כשאתה הוגה תכניות גדולות לחייך. רעיון חדש הבריק במוחך בנוגע לתחושותיך לתרום לשיפור פני העולם והאנושות. האידיאלים שלך בנוגע למערכות יחסים מתחזקים. ייתכן שתבקש מחבריך להגדיר בכתב כיצד הם חווים אותך ואת מצבך, אם כי ספק אם תתייחס לדבריהם ברצינות. אולם ברגע שיכבו האורות לרגע, תוכל להתבונן בדבריהם באופן יותר אובייקטיבי. אנשים קרובים ישקפו עבורך אמת שתהיה לא נוחה עבורך כרגע אולם בעתיד הקרוב תהיה לכך עבורך תועלת ממשית.


קלף הסיכום:
קלף שש המטבעות איזון המצב הוא אשלייה, אשלייה ישנה עוד מהבית , כמי זה שרוצה להשכין שלום...
נראה שלקבצנים היו שתי ברירות גרועות , כשהתאמצו פספסו שזה היה מולם, כשלא התאמצו הם נאלצו לקבץ נדבות – לא הבנתי את המסר אליי.

"כשקלף שש המטבעות מופיע בקריאת קלפים עבורך הוא מעמת אותך עם מציאות חייך ועם מחירים אותם אתה נאלץ לשלם - גם במונחים של קרבה - על רקע תכנית כלכלית קפדנית. התעלמות מהמצב עלולה להסב לך נזק רגשי וחומרי. ייתכן שגורמים שונים מנצלים אותך, מיצרים את צעדיך ומגבילים את התקדמותך. החיסרון הבולט עליו מצביע הקלף הוא שהשתלטות על עניינייך גורמת לך הפסדים, הופכת אותך לחסר אונים במלכודת זו ומתסכלת ביותר."
האם מדובר גם במשאבים סימבולים? המחירים שאני משלם קשורים לויתור העצמי וצמצום הפנאי הפסיכולוגי והאמיתי למען עצמי. המשך אמירתך על ניצול הצרת צעדיי והגבלת התקדמותי קשורה להתנהגות המנהלת שלי שקשורה לניצול (תחומי אחריות שלה שעברו אליי, זמן חופשי שהופך לעבודה ללא תשלום). ובעיקר מלכודת פסיכולוגית שכל הזמן אני "שם".

"תשובה לשאלתך על פי הקלפים והפרישה ולמיטב הבנתי וידיעתי אותם:
"הזהר במה שאתה מבקש כי אתה עלול לקבל זאת". הפרישה מבקשת ממך כעת לשקול את תחומי- ההנעה שלך ושאיפותיך לעתיד." מה הכוונה בלבקש זאת ? בנבואה המגשימה את עצמה? מה הכוונה לשאיפות ?

" ידיעה מוקדמת היום יכולה לסייע לך למזער נזקים אפשריים או למנוע אותם באמצעות החלטות נבונות שתקבל עכשיו....כי צעדים מציאותיים שתנקוט יעשו את כל ההבדל."

כיצד אדע מה הצעדים ?

ושוב תודה רבה


חג שמח
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
KFIRB, יקר, תודה על המשוב,

זהו פורום לימודי ולכן אני מפרטת את המידע מן הקלפים.

מצטערת שמרוב עצים התקשית לראות יער וכמובן שזה מצבך.

לפי הבנתי יש בך דפוס חוזר שבמסגרתו אינך מצליח לגשר על הפער שבין המצוי לרצוי הראוי!

הדפוס הזה נובע מכך שבעבר וגם בילדותך נאבקת על מקומך.

אלא שכדי להשמע ולהראות נטית לחפש / חיפשת דרך להראות שאתה צודק.

כשאדם מנסה ליישם תכניות גדולות ואיננו זוכה לשת"פ מהסביבה הוא נמצא על מדרון חלקלק.

כדי לגשר על הפער יש לשנות גישה ולראות את התמונה מנקודת המבט של הזולת.

חלק מהשינוי מתרחש באופן טבעי כשאנחנו מתבגרים.

מלבד זאת, יש בך נטייה להיות ראש גדול בכל מקום וזה עלול להיות בעוכריך. לא פעם אתה נאלץ לשלם מחירים גבוהים כדי ליצור שלום ולהשכין שלום.

כאשר הנתינה מעצימה הנותן הופך להיות מקבל ומתמלא בעטייה.

כאשר הנתינה מרוקנת - זו העת לשנות גישה. נתינה מרוקנת מעוררת תחושת אכזבה, מרירות, ניצול וכאב.

ממליצה לך לבחור מספר מ 1 עד 250 כדי שאצליח לגבש עבורך קצה חוט ליציאה לדרך.

יום טוב

רחל
 

KFIRB

New member
תודה רבה

סליחה על איחור בתשובה...

מספר 17

אגב התגובה הזו מאוד מדוייקת ומובנת

כעת עולה לי המילה קורבנות וכשאני חושב על זה ההתנהגות והרגשות מזכירים קורבנות
העןלם לא צודק ולכן אני ה"פגןע" הקדוש המעונה... ולא להסתכל על התנהגות פרואקטיבית שיכולה לקדם
 

רחליקה האחת

Member
מנהל
KFIRB, יקר

תודה על המשוב הכן.

המסר שבחרת: 17
מסר זה מדבר על בעיה אחת שהיא פחד.
ממה אתה בעצם פוחד?
קורבנות היא אחד מביטוייו של פחד.


הרחבת המסר עבורך:
בעיה אחת ויחידה קיימת בקרב בני אדם: פחד. הפחד הוא הגורם לכל ההפרעות, קטנות כגדולות, בינלאומיות ובין-אישיות. למעשה קיים רק סוג אחד של פחד – הפחד מפני חוסר יכולת להתמודד עם מצב. האם אתה מאמין שאתה פוחד מדחייה? לאמיתו של דבר , לא מפני דחייה אתה חושש; אתה פוחד שלא תהיה מסוגל להתמודד עמה. האם אתה פוחד מנחשים? לא מפני הנחש אתה פוחד , אלא מפני חוסר יכולתך להתמודד עם המפגש עמו.
הבה נניח שאתה במדבר וחושש להתקל בנחש. אתה נתקל בנחש וחושש פן יכיש אותך. הוא מכיש אותך, ואז אתה פוחד שאתה עומד למות. כל היבט נוסף של פחד מתייחס לאפשרויות עתידיות, ולא למצב הנוכחי. אינך פוחד ממה שיש, אלא מה שעלול להיות.
הפחד משתק אותך ומונע ממך לפעול בשעת הצורך. הוא עלול למנוע ממך לבחור בצמיחה, שעה שהדבר עשוי להיות לטובתך. אם תקבל את הפחד כחלק ממך, תישאר כלוא בתוכו.

חשוב כיצד הפחד מפני התמודדות קשור לשאלתך, וכיצד מונע הוא ממך בחירת דברים שיועילו לך בעתיד.
לאחר מכן נסה לגבש צעדים מעשיים. רק פעולה ממגרת פחד!

בהצלחה,
רחל
 
למעלה