צריכה חווד
כמו שאמרתי לך, אני עובדת כרגע על קטע שמשלב בתוכו "קלפים" (אבנים שחורות שמקבלות ציורים או צבעים לפי הצורך שלנו בשיעור) באחד מהקטעים הייתי צריכה להכניס פריסה מלאה. והחלטתי לפרוס בקלפים כדי להגיע לקלפים שאני צריכה לשים שם (כלומר מה שיצא לי בקלפים זה מה ששיקפתי שם)
אני מביאה פסקה שלמה כדי להוסיף קצת רקע לפריסה.
בשעות אחר הצהרים הרהרה שלהבת במאורעות היום. התנהגותה של לי-יה הפתיעה אותה. היא הוציאה את אבנה של לי-יה מכיסה וניסתה לחוש אותה עם ידיה, האבן הייתה קרה, כרגיל. 'היא לא התנהגה כך עקב צורך באבן' שלהבת נזכרה באנרגית השנאה שהציפה את לי-יה כשתום פתחה את דלת הבית. שנאה כל כך חזקה, שנאה אותה לא הרגישה מעולם. היא הלכה לכיוונה של שידה עגולה שעמדה בפינת החדר. ממגירת השידה הוציאה שק שחור וצדף גדול. היא התיישבה על שטיח הבמבוק בסלון, הניחה את הצדף על השטיח ועצמה את ענייה. "כיצד עלי לפעול עם לי-יה עקב האירועים של היום" היא מלמלה בלחש והכניסה את ידה לתוך שק האבנים. היא ערבבה את האבנים בידה עד שהרגישה חום שיצא מן האבנים. היא הרימה בידה את האבנים החמות ולבסוף הוציאה שלוש אבנים מתוך השק והניחה אותן בתוך הצדף. היא סקרה את שלושת האבנים. צבעה של האבן הראשונה היה ירוק ועליה ציור של טלה בצבע צהוב. האבן השנייה היתה כחולה. בחלקה הימני העליון של האבן היה ירח שהעיר על נערה ישובה בתנוחת מדיטציה ועל עיניה בד לבן. האבן השלישית הייתה חצויה לשני צבעים, כחול וירוק, במרכזה של האבן, בתפר בו הצבעים התאחדו, ההבדל בין גווני הצבעים היה כמעט ובלתי מורגש. היא הביטה בסקרנות על האבנים והבינה את שעליה לעשות.
אז מה בעצם עליה לעשות לפי הקלפים?
מהם הקלפים בקטע? (רק בשביל להבין שלא הייתי ברורה רק לעצמי)
תובנות הערות והארות יתקבלו בברכה.
*ובכלל התכוונתי לשבת על הבלוג המקצועי שלי...