אשמח להמלצה

Wantobefree

New member
אשמח להמלצה

שלום :)
במהלך חול המועד סוכות יש לי חופש וארצה להקדיש אותו להעצמה אישית.אני בתקופה שאני נורא בירידה וזה נורא חשוב לי.
מישהו אולי מכיר איזשהי סדנא שהוא ממליץ עליה בימים האלה של סוכות?
תודה ושנה טובה ��
 

yamtov2

New member
המלצה על סדנא מיוחדת למיגנוט מזל ויצירת ניסים בחיים

היי, חג שמח!

ממליצה לך בחום על סדנא מאוד מיוחדת בימים ראשון-שלישי בשעות 14:00-19:00 בתל אביב, בהנחיית מיכל גזית המדהימה, שמעבירה בין השאר סדנאות המבוססות הספר "דרך האמן" שנים רבות, סדנאות מדיטציה, ייעוצים אסטרולגיים ועוד. הנה מה שהיא כתבה על הסדנא הזו בדף האירוע בפייסבוק, ומצרפת גם את הלינק לפייסבוק בסוף.
שלושה ימים, בחול המועד סוכות בהם נעלה את האנרגיה והחיבור לתשוקה - כי זו הדרך ליצור ניסים.
נתחבר למטרות האישיות וליעודים כדי לאפשר למציאות להביא אלינו מתנות, כי כשהמטרות ברורות - העולם פורס בפנינו את הדרך לשם.
נזהה דפוסי מחשבה שבאופן לא מודע בולמים את המזל, וניצור אמונות של חיבור תמידי לסינכרון, נבין את מערכות היחסים סביבנו ומה הן משקפות לנו, ונלמד להפוך אותן למקור תמיכה תמידי והדדי, כי מזל מגיע מתוך פתיחות ורוחב לב.

מזל זו המתנה הכי גדולה בחיים שלי. אני יוצרת ניסים על בסיס יומי, קטנטנים וענקיים, והם מאפשרים לי לעבור את החיים בקפיצות קוונטיות, להגיע למקומות שאפילו לא חלמתי, ולעשות דברים שלא ידעתי שאני יכולה.

כיום אני יודעת שעשיתי בדיוק את הדברים הנכונים בכדי להביא את המזל. אספתי אין ספור הוכחות מהחיים, למדתי תיאוריות שמוכיחות זאת בדרך מדעית, הוספתי טכניקות שלמדתי וכאלה שבניתי. הידע הזה נוכח שנים בסדנאות וייעוצים אצלי ואפשר לעוד רבים כל כך ליצור ניסים בחיים.
ועכשיו זיקקתי את תמצית הדרך לשלושה ימים מרוכזים שילוו אתכם להמשך החיים.

(מבוסס בין השאר על טכניקות ותיאוריות של: ג'וליה קמרון - דרך האמן, ד"ר דיפאק צ'ופרה - כוחם של צירופי מקרים, פרופ' ריצ'ארד וייסמין, ד"ר וויין וו דייר, אנתוני רובינס)


https://www.facebook.com/events/437...pe":"22","action_history":"null"}&pnref=story
 
למעלה