תגובת הוט בקשר לשידור העונה הראשונה:

תגובת הוט בקשר לשידור העונה הראשונה:

לאחר הודעות רבות בפורם השירות בהוט הגיבו לי ככה: שלום רב, תודה על פנייתך. אין צפי לשידור הסדרה. יש לבצע בדיקות במדריכי התוכניות בנוגע לשידור העונה הראשונה. לשירותך תמיד, צוות שירות HOT. כנראה שהם לא יודעים הרבה במוקד שירות שלהם. טוב, אפשר לנצל את השירשור לשירשור התפקדות, אז להתפקד, יש כאן אנשים?
 

Wishmaster2

New member
../images/Emo10.gif

אולי צריך להמשיך להציק???
אני כאן..!!!
 
אני חושבת שזה לא יעזור כי אין להם שום השפעה

על תכני השידור, גם אם האם יראו שיש ביקוש..
 

Wishmaster2

New member
אז למי כן יש השפעה??

ויכול להיות שאם יהיו םניות רבות הדבר יועבר לגורמים מתאימים....
 
לדעתי, יש מחלקה שאחראית על האתר,

והם לא מעבירים שיש הרבה פניות. אני מקווה שאני טועה, אם אתה מגלה משהו בקשר לזה תפרסם פה. מה שחיובי בתגובה שלהם זה שכנראה יש להם את הזכויות שידור על העונה.
 

meital f

New member
מיום רביעי יש גוסיפ גירל

יענו אחת שיודעת, לא אהבתי את השם שנתנו וגם אני כאן
 

meital f

New member
כןן ../images/Emo26.gif

http://www.cwtv.com/shows/gossip-girl לא מצאתי על זה כלום בעברית אז זה מה שמתחיל ברביעי. והיא משחקת שם אבל לא מראים אותה, היא יותר מקריינת.
 
באמת? מוזר, הנה כמה קישורים שמצאתי:

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?more=1&itemNo=907768&contrassID=2&subContrassID=23&sbSubContrassID=0 http://cafe.themarker.com/view.php?t=199471 http://e.walla.co.il/?w=/271/1184678/@@/item/printer -ביקורת על הסדרה: "מי שכן, איכשהו, מרוויחה מכל הפלופ הזה (שכרגע גם מתקבל רע מאוד בארצות הברית) היא קריסטן בל – ורוניקה מארס בשבילכם – בתפקיד גוסיפ גירל בעצמה – אותה רכילאית שמנהלת בלוג מפוקפק אודות היפים, העשירים והמשעממים עד לכדי גלי אלפא – שלעולם אינה נראית על המרקע, אולם מקריינת ומפרשנת את העלילה. בל, גם בלי להראות את הפרצוף היפה שלה לשנייה, הופכת, עם הרבה סרקזם וכריזמה, את החוויה הזו לנסבלת, או לפחות לכזו שאפשר לשרוד במחיצתה חמישה פרקים כדי שאתם תדעו ממה להיזהר. מצד שני יש מצב שעכשיו כבר מאוחר מדי עבורי – אני די חייב לדעת אם הפסקת האש בין סרינה לבלייר תחזיק עד סוף הפרק הבא." לא נראה לי שאצפה ברצועת השידור הנוכחית, אולי כשישדרו שידור חוזר יותר מקודם.
 
למעלה