דעתכם על אמיר אוחנה מהליכוד

mobyboy

New member
דעתכם על אמיר אוחנה מהליכוד

לי קשה לראות אותו שם, נותן יד לממשלת ימין מובהקת
 

פורטי40

New member
לא כל הימנים הומופובים. עובדה שאין התנגדות בליכוד ל

ל"גאים בליכוד". ליכודניקים סטרייטים רבים, אולי רובם, אינם מתנגדים למתן זכויות להומואים.
הימנים הדתיים, ככלל, כן הומופובים. אין להם "שום טענות נגד"נו, כך הם אומרים, אבל ממשיכים להתנגד נמרצות לשוויון זכויות עבורינו.
 
עושה עבודת קודש

אני חושב שנוכחותו שם איננה רק עלה תאנה, אלא ביטוי לרוח הליכוד כמפלגת חילונית ליברלית. ליבנת, רגב, נתניהו ואחרים- כולם ביטאו את תמיכתם בקהילה.
אני תקווה שהם ימשיכו לקדם את הנושאים הקשורים אלינו ביתר שאת בבמשלה שתקום בע"ה.

הנה דוגמה לדברים שפורסמו רק אתמול על ידי "גאווה בליכוד":
חצי יממה לפני הבחירות, קצת סדר:
ממשלת הליכוד האחרונה היתה הפרו-להט"בית ביותר, אי פעם, בישראל, בימיה הקצרים.
הרבה ממה שהתחיל לא הסתיים, בשל העובדה שהממשלה נפלה.
לראשונה זה כ-20 שנה, עבר חוק פרו-להט"בי בקריאה שלישית (תיקון לחוק זכויות התלמיד - חוק חשוב המגן על אוכלוסייה שאין מי שיגן עליה, תלמידי בית ספר המופלים על רקע נטייה מינית). החוק עבר בזכות **תמיכה עם משמעת קואליציונית**, שהושגה בזכות תמיכה מוחלטת של שרי הליכוד חברי וועדת השרים לענייני חקיקה (יחד עם יש עתיד והתנועה).
באותו אופן עברו עוד 6 הצעות חוק פרו-להט"ביות משמעותיות בוועדת השרים לענייני חקיקה **וקודמו על ידי הקואליציה**, כולל בזכות עררים של שרי הליכוד, ולרבות לאחר ערר של אורי אריאל על חוק הפונדקאות.
נתניהו העלה את חוק הפונדקאות לדיון במליאת הממשלה, אשר נדרשה לראשונה זה שנים לדיון בנושא להט"בי בהרכב מלא (סדר יום הממשלה הוא בסמכותו הבלעדית של ראה"מ), למרות שכל השמאל טען ש"ביבי יקבור אותו" - החוק עבר בתמיכת כלל שרי הליכוד כולל נתניהו, לאחר מכן החוק עבר קריאה ראשונה ולכן **ימשיך להיות מקודם בממשלת הליכוד הבאה**, עם *התיקונים הנדרשים* שיוכנסו בנוסח שהוצע ע"י יעל גרמן, מכוח דין רציפות.
רוב יוזמות החקיקה לא הספיקו לעבור מכיוון שהממשלה נפלה בטרם עת. למרות זאת - כל יוזמות החקיקה שעברו בוועדת השרים ובקריאה ראשונה, כולל למשל התיקון לחוק הפרשנות, תמשכנה להיות מקודמות על ידי ממשלת הליכוד הבאה.
בנוסף, במהלך נדיר שהובילה גאווה בליכוד, תוקנה חוקת הליכוד כך שהיא קובעת כיום כי הליכוד תפעל למניעת אפליה על רקע נטייה מינית.
מהלך חשוב וצודק מאין כמוהו שבוצע על ידי גדעון סער | Gideon Saar כשר הפנים, היה תיקון נוהל חוק השבות, כך שחוק השבות יחול גם על בני זוג מאותו המין של זכאים לעלייה.
בזכות התמיכה העקבית והמאורגנת בוועדת השרים ובמליאה, הליכוד בראשות נתניהו תוכל להמשיך לקדם את כל זה בממשלה הבאה, **בלי להגיש שוב** את הצעות החוק.
רק תנו להם את הכוח.
ועוד דבר - כל האמור לא כולל את זה ששרים וח"כים מהליכוד, לרבות ראש הממשלה, הביעו תמיכה חוזרת ונשנית בקהילת הלהט"ב ובזכויותיה, כולל הגעת שרים וח"כים למצעד הגאווה, כולל כנגד אמירות להט"בופוביות קשות (למשל מצד ראש עיריית בית שמש), ללא כחל ושרק.
מחר - רק מחל!
רק הליכוד!
 

mobyboy

New member
לא באתי בטענות לליכוד - אלא לשותפות הטבעיות שלה

 

mobyboy

New member
איש איש בבועתו יחייה

אנחנו נחייה בבועת השמאל הליברלי התומך הטבעי בלהטבים
ואתם תחיו בבועה של ימין ליברלי יחד עם דיירים מאיימים כמו ליברמן ושס
ואם אתם חושבים שהם ילחצו לכם ידיים ויחייכו באמת אליכם, אז אתם לא שונים מאיתנו
רוצים להתערב איזו בועה תתפוצץ קודם ?
 

גנימדס

New member
כנראה שהקהילה התבגרה

השמאל די הצטמצם מאז 2001 רוב העם הולך ימינה,.
לדעתי זה קצת מוזר להניח מראש שכל הגייז חייבים להיות שמאלנים.

מאחר שיש הומוסקסואלים בכל מקום, הם יכולים למצא את מקומם הפוליטי בכל שיוך מפלגתי, אם רק תנתן להם ההזדמנות.
בעבר רק למרצ היה את האומץ לקבל הומואים , היום לשמחתנו שאר המפלגות מבינות את הצורך לדבר אל כמה שיותר קהלי יעד, כולל גייז. כולל עולים. כולל דתיים.


את אותה התבגרות קשה להגיד שהצבור הדתי עבר, אם זה נראה הגיוני שגיי יכול להיות ימני, דוקא על הומו שמאלני ירימו גבה ויגידו שזה לא מקומו ויביעו התנגדות בוטה הרבה יותר, וחבל.
 
למעלה