שבוע טוב חברים ... למי ישנה הכוונה להומו דתי מבוגר

2639mg

New member
גבי רב תודות לתגובתך

האיכפתיות וההצעה שלך ממחזקים גם מעודדים ...
מתקרב לגיל 55...
55 בעולם ההומואי זה מבוגר...
שוב תודה לך
 

2639mg

New member
שבוע טוב חברים ... למי ישנה הכוונה להומו דתי מבוגר

גם דברי חיזוק ועידוד אשמח לקבל. אבל בעיקר הכוונה איך לנהל את אורח חיי ובכל זאת להיות בשמחה בשקט ורגוע למרות הכמיהה שלי לאהבה אשר לא נראלי שתגיע למימוש... טוב כבר הוקל לי קטת
 

פורטי40

New member
מבין את הקשיים שלך

אני מכיר הומואים דתיים מבוגרים אחדים.
למה אתה מתכוון כשאתה אומר "אהבה"? היית רוצה רק מוצא גופני לצורכך במגע גבר? או שמא היית רוצה ממש לאהוב רגשית ולהיות נאהב על ידי גבר? ליצור קשר ארוך טווח, עם איכפתיות וריצוי בן זוג?
 

2639mg

New member
שלום פורטי האופטימי

אני לא מחפש רק מגע אלא קשר שיכלול בתוכו חברות אהבה . קשר גופני ורוחני כאחד... אני אוהב לקרוא אותך כאן פורטי. מעריך ומוקיר את אישיותך, עכ"ז אני לא שואב ממך אופטמיות בנטייתי ומצבי. תודה לך איש טוב
 

פורטי40

New member
מבחינת הגיל, אין לך בעיה

הומואים רבים בגילך מוצאים אהבה חדשה. , ישנם גברים רבים בגילך שיימשכו אליך , וישנם גם צעירים שנמשכים לבני גילך. כך שאת "מבוגר" אתה יכול להוציא מהמשוואה.
מה שנותר כבעיה, הוא הקשר שלך לאשתך/גרושתך, שאינו מתיישב עם אהבתך לגבר, אם תהיה כזאת. היא לא תסכים (בדרך כלל. אבל ראיתי גם יוצאות מן הכלל). הקשר עם הילדים יכול להיות טוב, גם כשאתה מקיים קשר עם גבר.
בעיה אחרת היא הקשר עם הקהילה הדתית שלך בבית הכנסת או בשכונה, עם קרובי המשפחה הרחבה. את אלה אפשר לחנך לאט לאט שאתה שונה. יהיו כאלה שיירצו לנדות אותך, אבל תמיד יהיו גם כאלה שלא יוותרו על קירבה אליך.
שמחה ושקט מוחלטים - לא יהיו. תצטרך לעסוק כל הזמן ב"תחזוקת" הקשרים שלך עם העולם הסובב אותך.
 

2639mg

New member
איזה חמוד וישיר אתה

אז אני במצב אישי מעורבב ומורכב. כך גם אורחות ליי צעורבבים ומורכבים. התחושה שלי שאתה איש טוב וצדיק ...
 
למעלה