סקר בחירות בקרב הומואים דתיים

סקר בחירות בקרב הומואים דתיים

כשברקע הביקורת על עמדות חלק מחברי "הבית היהודי" על אמירות הומופוביות והתנגדותם למתן זכויות בחוק לזוגות ומשפחות חד-מיניים, נערך סקר רחב, מקיף וראשון מסוגו בקרב הומואים דתיים, חרד"ליים וחרדים. מהסקר עולים נתונים מפתיעים: 40% מההומואים הדתיים יצביעו למפלגות הדתיות- רק חצי מאחוז המצביעים למפלגות הדתיות בבחירות הקודמות. הרב רון יוסף, ראש ארגון הו"ד שהזמין את הסקר: "נתוני הסקר חושפים כי ההומואים הדתיים אינם 'קהל שבוי' בידי המגזרים מהם הם באו, וכי על המפלגות לגלות אוזן כרויה לצרכיהם וזכויותיהם".
בסקר השתתפו בסך הכל כ-760 הומואים דתיים, מתוכם כ-316 מהמיינסטרים הדתי לאומי, 188 המגדירים עצמם חרד"לים ו-256 המגדירים עצמם חרדים.
https://www.kipa.co.il/now/61613.html

אני חייב להודות שמשהו מוזר לי פה - מאיפה הביאו מאות הומואים חרדים וחרד"לים לסקר. אפילו באטרף קשה למצוא כאלו.
 

פורטי40

New member
ייתכן מאד שמאות הומואים פנו אל הו"ד במשך שנות קיום הארגון

ולכן הצליחו לסקר מאות חרד"לים וחרדים וכמובן, גם סתם דתיים... ואולי גם דלת"שים .
 
יש מצב..

אבל זה לא באמת סקר. אין פה מדגם מייצג. מן הסתם רוב ההומואים בחברה החרדית נשואים פלוס שמונה ומצביעים ליהדות התורה או לש"ס או ליחד. תמיד התפלאתי איך החרדים מצליחים להסתיר את ההומואים שלהם כל כך טוב. הפדופילים שלהם (להבדיל אלף הבדלות) כבר יותר בולטים.
 

פורטי40

New member
ההסתרה: ייתכן שזה "תודות" למבנה הפטריארכלי של המשפחה החרדית

הגבר במשפחה החרדית הוא פסגת המשפחה, וכולה דואגת לשרת אותו: מזון, עזרה בקיום מצוות (למשל, מכינה לו ארוחת בוקר שיספיק לחזור מתפילת שחרית, לאכול, ואז ללכת לעסקיו), הסעה לפגישה עם הרבי , דאגה לנקיון וכביסה עבורו, וכו'. "והוא ימשל בך" במלוא מובן המילה.

לא מערערים על החלטותיו ומעשיו, גם אם הוא מאחר לחזור הביתה (משום שהיתה לו פגישה סודית עם איזה אלכס ...)
 
למעלה