טיפולי המרה

גנימדס

New member
לא לשכח לחיות לפני שמתים :)

אתה כבר יודע ש״הומואים מתים לבד״? יש כאלה שחיים בזוגיות , יש כאלה שזוכים להיות הורים בהסכם כלשהו.... להנשא לאשה שלא נמשכים אליה מסבה זו יכול לגרום גם לאומללות ולבדידות עצומה, גם כאב משפחה.
 

ספי87

New member
אתה מוזמן לומר שזה "ריאלי" לזוגות הומואים...

... שנמצאים יחד 20, 30, 40 שנה, ולכל אלה שמגדלים יחד ילדים. יש לי הרגשה שיש הרבה יותר כאלה ממה שאתה חושב.

האם קשה למצוא זוגיות אמיתית וארוכת-טווח כשאתה הומו? ברור. תרבות המין המזדמן וקידוש הגוף המסותת בחדר הכושר על פני הלב והאופי היא חזקה ב"קהילה", וגם עדיין אין לנו כ"כ מודל של זוגיות חד-מינית שמובילה לנישואין ומשפחה, כמו לסטרייטים - אבל זה הולך ומשתנה. אנחנו יכולים לבחור בין לחיות את החיים ההיפר-מיניים האלה לבין לחפש את הדבר האמיתי. ולכן, להיות מי שאתה ולא ללכת לכל מיני "טיפולי המרה" שקריים אצל ארגונים עם אג'נדה אנטי-הומוסקסואלית מובהקת זה לא אומר שאתה בוחר בחיים אומללים לבד בלי ילדים ומשפחה. גם להומו יכול להיות את זה. וזה לא שלסטרייטים כ"כ קל, אגב. הבה לא נשכח שגם אצלם המון אנשים מתקשים במציאת זוגיות, ומה עם אחוז הגירושין הלא מבוטל? באופן כללי, למצוא אדם לבלות איתו את שארית חייך ולהקים איתו משפחה זה לא פשוט בכלל.

בכל מקרה, כמו שאמרתי למעלה, השאלה אם הומו צריך או לא צריך להמיר את נטייתו לכתחילה לא רלוונטית כל עוד אין טיפול מוכח ומקצועי שעושה את זה. "עצת נפש" זה ארגון של שרלטנים שחושבים שאם ידחפו למישהו מספיק את השנאה לעצמו ולנטייתו במורד הגרון, זה יוביל אותו להשתנות. אין שום חותמת רשמית ואמינה לכך שהטיפולים שלהם שווים משהו, וכל עוד לא תהיה, מוטב שאף אחד לא יילך אליהם, יבזבז כסף לריק ויסכן את בריאותו הנפשית.
 

Superboi

New member
זה אם אתה מאמין ב"קהילה"

אם תצא מאזור המועדונים התל אביבי ועולם האטרף והגריינדר, תגלה שזה לא באמת קיים ביחס לעולם האמיתי.
 
טיפולי המרה

שלום לכולם
אני מתעניין בטיפולי המרה ואשמח לשמוע ממי שעשה טיפולים כאלו בעבר
או עושה היום דרך ארגון עצת נפש או ארגונים אחרים
או שיכול להפנות אותי לפסיכולוג שעושה כאלו טיפולים תודה
 

Superboi

New member
מה בדיוק קיים ועוד איך?

התגובה שלך סותרת את עצמה. אם אתה לא חלק מאותה ״קהילה״ שלא קיימת, ולא חלק מאותה קבוצה שעוסקת בחדרי כושר וסקס מזדמן, איך אפשר להגיד שאתה כן?
 
אני לא חלק משום קהילה ואני לא מתל אביב

ויש לי בן זוג כבר כמה שנים וגם יהיו לנו ילדים.

לא צריך לאנוס את המציאות כדי להכניס אנשים לתוך מגירות...
 

גנימדס

New member
מטפל צריך להיות דף חלק

חוק מס' 1 אצל מטפלים: המטפל חיב להיות דף חלק, לבוא בלי דיעות קדומות, בלי סטריאוטיפים. להיות קשוב ואמפתי למטופל שלו.
החוק הזה נשבר בטפולי ההמרה. עצת נפש על כל המטפלים (פסיכולוגים??) שלה מגיעה מתוך סלידה מהומוסקסואלים ותיעוב אליהם. ברגע שבו המטפל מגיע כאדם שיפוטי ושופט את המטופל לחומרה - הטפול דינו להכשל.

טפולי ההמרה נובעים מהתעלמות מוחלטת מהבנה בסיסית ממיניות האדם. לא ניתן לשנות את מה שאתה נמשך אליו.
הדבר היחיד שניתן לעשות זה לפתח משהו שכבר קיים...אם יש בתוכך עצם ביסקסואלית כלשהי.
אך המשיכה לגברים לא נעלמת. במקרים נדירים ניתן להדחיק אותה- אך מה שמדיקים דינו להתפרץ בעוצמה, כמו אצל הרב אילון. וגברים נשואים רבים שלא מסוגלים לעצור את המשיכה שלהם.

כל אדם ששמעתי ממנו על טיפולי המרה ספר משהו מזעזע אחר, אני מעדיף שהם יגידו לך ממקור ראשון,
המסר העיקרי הוא שמדובר במשהו שהורס אותך מבפנים ומותיר בך צלקת איומה, לא מרפא דבר, ולא עוזר בדבר.
 

ספי87

New member
מבלי להיכנס לשאלה האם *צריך* להשתנות...

אין כיום אף טיפול מוכח, שאושר ע"י גורמים מיינסטרימיים ואמינים, להמרת הנטייה המינית. למעשה, גופים כמו איגוד הפסיכולוגים האמריקאי הכירו בכך שהם עלולים לגרום נזק. זה מה שכתוב באתר שלהם:

All major national mental health organizations have officially expressed concerns about therapies promoted to modify sexual orientation. To date, there has been no scientifically adequate research to show that therapy aimed at changing sexual orientation (sometimes called reparative or conversion therapy) is safe or effective. Furthermore, it seems likely that the promotion of change therapies reinforces stereotypes and contributes to a negative climate for lesbian, gay, and bisexual persons. This appears to be especially likely for lesbian, gay, and bisexual individuals who grow up in more conservative religious settings.
Helpful responses of a therapist treating an individual who is troubled about her or his samesex attractions include helping that person actively cope with social prejudices against homosexuality, successfully resolve issues associated with and resulting from internal conflicts, and actively lead a happy and satisfying life. Mental health professional organizations call on their members to respect a person's (client's) right to selfdetermination; be sensitive to the client's race, culture, ethnicity, age, gender, gender identity, sexual orientation, religion, socioeconomic status, language, and disability status when working with that client; and eliminate biases based on these factors.
http://apa.org/topics/lgbt/orientation.aspx?item=8

כמו כל אדם דתי במצב הזה, ברור שהנטייה גורמת לך קשיים נפשיים רבים, ומומלץ לפנות לטיפול פסיכולוגי רגיל אצל גורם לא משוחד כדי לעזור להתמודד איתה. אבל גופים דתיים כמו "עצת נפש" שמציעים טיפולי המרה מונעים מאג'נדה ברורה בנושא ולא ממניעים טהורים. אין שום קבלות לטיפולים כביכול שהם מציעים, והיו כבר רבים שנגרם להם נזק רגשי ונפשי עקב כך, אחרי שזרקו כסף על הטיפולים כמובן. אני לא מנסה לומר לך מה לעשות ואיך לחיות את חייך - זו החלטה שלך - אבל בבקשה אל תפנה לאפיק שרק יפגע בך. בין אם יש או אין צורך לשנות את הנטייה, כיום אין, עובדתית, דרך מוכחת ואמינה לעשות את זה; האנשים והגופים שמציעים זאת הם שרלטנים, שזורקים לפח את האינטגריטי המקצועי בשם האידיאולוגיה שלהם.
 

Superboi

New member
אין דבר כזה. זה מונח נרדף

ל"פגיעה נפשית ומוחית שתדפוק לך את כל החיים".
 

Superboi

New member
וזה בלי להיכנס ל...

"אי אפשר לתקן מה שלא מקולקל", "נטייה מינית היא לא מתג של ON/OFF שאפשר להעביר ממצב אחד לאחר" וכו'.
 

plonimus02

New member
מה קורה אחי?

אני עכשיו נמצא באמצע התהליך והטיפול.
אתה יכול להתקשר לקו הסיוע של "עצת נפש", יש את הטלפון שלהם באתר האינטרנט שלהם, הם יפנו אותך למטפלים ואם תרצה גם לדבר עם אנשים ממקור ראשון שעברו את התהליך ויספרו לך מה אפשר להשיג בסופו, וגם מה אי אפשר להשיג.

הרבה בהצלחה,
אתה מוזמן לפנות אם יש עוד שאלות
 
מה הקשר שטני?


יש מי שזה עוזר לו, ובכל מקרה עדיף להיות בקשר עם מישהו שעבר/עובר את זה גם כן, כדי שהתועלת תגבר על הנזק...


ואגב, אף אחד עדיין לא הסביר בדיוק מה הנזקים של טיפולי המרה. אני אישית חשבתי ללכת ל"מסע לגבריות", אולי זה לא מה שיגרום לי להשתנות, אבל זה בהחלט יכול להיות מעניין ומוסיף. רק שכרגע אין לי כסף כדי להוציא על זה.
 

Superboi

New member
ולא, חביבי, אין מי שזה עוזר לו.

יש מי ששוטפים לו את המוח וחושב שזה עוזר לו, עד שכמה שנים אח"כ הוא מבין כמה החיים שלו והוא נדפקו.
 

Superboi

New member
אה, וכמו שאמרתי:

אי אפשר לתקן משהו לא מקולקל. להגיד שלהדחיק הומוסקסואליות זו "עזרה", זה כמו להגיד שלהתאסלם זו "עזרה".
 

ספי87

New member
לשאלתך מה הנזקים הפוטנציאליים של טיפולי המרה

מתוך האתר של ארגון הפסיכולוגים האמריקאי:

Despite the general consensus of major medical, health, and mental health professions that both heterosexuality and homosexuality are normal expressions of human sexuality, efforts to change sexual orientation through therapy have been adopted by some political and religious organizations and aggressively promoted to the public. However, such efforts have serious potential to harm young people because they present the view that the sexual orientation of lesbian, gay, and bisexual youth is a mental illness or disorder, and they often frame the inability to change one’s sexual orientation as a personal and moral failure.

Furthermore, anecdotal reports of “cures” are counterbalanced by anecdotal claims of psychological harm. In the last four decades, “reparative” therapists have not produced any rigorous scientific research to substantiate their claims of cure. Until there is such research available, [the American Psychiatric Association] recommends that ethical practitioners refrain from attempts to changeindividuals’ sexual orientation, keeping in mind the medical dictum to first, do no harm.

The potential risks of reparative therapy are great, including depression, anxiety and self-destructive behavior, since therapist alignment with societal prejudices against homosexuality may reinforce self-hatred already experienced by the patient.Many patients who have undergone reparative therapy relate that they were inaccurately told that homosexuals are lonely, unhappy individuals who never achieve acceptance or satisfaction. The possibility that the person might achieve happiness and satisfying interpersonal relationships as a gay man or
lesbian is not presented, nor are alternative approaches to dealing with the effects of societal stigmatization discussed.

https://www.apa.org/pi/lgbt/resources/just-the-facts.aspx?item=3
 
למעלה