קצין בכיר יוצא מהארון, או שמא

ItsikH

Member
קצין בכיר יוצא מהארון, או שמא
"לראשונה בצה"ל, קצין מפורום מטכ"ל יוצא מ הארון"
[URL]http://news.walla.co.il/item/3063421[/URL]
שני הגרושים שלי:
"גבר לבן פריבילגי"
הקצין הזה לא נרדף ממש בשום שלב, וגם לא היה ממש בארון בשום שלב [אולי בצעדיו הראשונים ממש בצה"ל לכל היותר]. אני מצטער, אבל כל הענין יותר מדי מסריח מאינטרסים נסתרים, רק "במקרה" סמוך למקרה אזריה, שהקצין היה הפרקליט [הצבאי הראשי] בעניינו.
מעכשיו, זכויות אדם ואזרח זה לא רק סמולני, זה גם עומואי, ודאי כשמדובר בזכויות של ערבושים.
סליחה.
 
כשקראתי במעריב את הידיעה
לא הרמתי גבה ולא מצמצתי לרגע. נראה לי עפ"י הכתבה שהיותו הומוסקסואל היא עובדה כלכך ברורה, וסתם בתוך כל סיפור אזריה נדחפה ה-הומואיות שלו, כמו הראיון היה ראיון אוטוביוגרפי המקובל במקומותינו לקראת הוצאת ספר שירים, רומאן או איזה סרט.
שהרי צהוב מוכר.
בינינו הייתי בהחלט "עושה אותו".
לגבי שני הגרושים שלך, תראה האוחובסקה לא אחצן אותו, לשם שינוי, זה כבר הישג, לא?! גבר לבן, פריבילגי שסולל דרכו האישית, או צהל סולל דרך דרכו?
 

ItsikH

Member
בהפוכה, אם "יציאה" מבוימת מהארון משרתת אינטרס יחצני ממסדי
אפשר לומר שהתקדמנו.
אבל שוב אני מדגיש, זו יציאה שמשרתת אינטרס ממסדי על גבנו, כי מעתה התיוג הציבורי-ימני של "העומואים אסמולנים עוכרי ישראל אוהבי ערבים" רק יתחזק.
 

ItsikH

Member
לא הבנתי את השאלה, אולי אנחנו קצת בקצר תקשורתי, אסביר
מה שאנחנו שומעים הוא "היי תראו כמה אנחנו ליברלים", כשבו זמנית אנחנו מקדמים הומואים בצבא וגם מגינים על זכויות האדם של הפלסטינים. קצת מרגיש כאילו ההסברה הצה"לית אימצה את הפינקוושינג, שלא בהכרח היה קודם כל כך בוטה וכל כך שקוף, כשיטה עקבית ומכוונת.
ואני אומר גם, שבעיני הציבור הרחב, הימני כלומר, זה רק מוציא את דיבתנו רעה עוד יותר, משהו כמו "העומואים האלו וזכויות האדם שלהם", הזיות קונספירציה הומואית-פלסטינית-סמולנית.
 
עכשיו הבנתי אותך
כמו שהומופוב הוא הומו לטנטי, הומופיל הוא סטרייט לטנטי ומדכא.
 
למעלה