שאלה בקשר לאפריקה

ne ro

New member
ודברי הבלע

שהשפרצת כאן רק מוכיחים שוב למה שונאים כל כך את ישראל בעולם. בגלל ההתננשאות והיהירות של מרבית מהישראלים. אתה מוזמן לקרוא פעם את אחד העיתונים הצרפתים הממסיתים בכתבות על ישראל והיהודים. תתמוגג.
 

ne ro

New member
קח לדוגמא את האו"ם

האו"ם נחשב עד היום לאויב מר של ישראל, לארגון שעוכר אותה ועוין אותה, ארגון מושחת ופרו ערבי. עכשיו האו"ם צריך לשאול אותו? עם מי ללכת, ישראל וארה"ב, שכמעט כל העולם נהנה לשנוא , או עם הקואליציה אחת עם אירופה, רוסיה ומיליארד מוסלמים בעולם ותומכיהם? בינינו, עם או בלי תמיכה של ארה"ב, ישראל היא לא מדינה שיש לה עתיד קרוב להישרד במזרח התיכון והיא עוד תחטוף טילים גרעיניים. או מהאירניים, או מהערבים או קיומם יאויים. אני בעצמי מקווה שישראל תדע מכה כסאת, ושתקבל נפילה חזקה, שתגרום לשנאה לשנות את היחס האימפריאלייסטי והטרוריסטי שלה לפלסטינים ולעולם הערבי.
 

DZHIBERISH

New member
צרפת

גם כן דוגמא...ואני זוכר מצוין מה היה עם צרפת במלחמת העולם השניה...דמוקרטיה שממוקרטיה...אנחנו כולנו זוכרים היך הדמוקרטיה הזאת התפרקה נול הברבריות של היטלר...
 

ne ro

New member
בוא נחשוב

- ארה"ב לא תומכת בישראל ברוב חוצפתה באו"ם וכל בימה בינלאומית? ישראל נמצאת במזרח התיכון. המזרח התיכון הוא אזור ערבי-מוסלמי. לפי דעתי הישראלים צריכים להשתלב באיזור המזרח תיכוני. ישראל לא יכולה להצטרף לאיחוד האירופי או לארה"ב, פשוט משום שהיא לא מדינה מערבית בעקרונה. למשל: ערבית היא השפה המדוברת ביותר במזרח התיכון. לפי דעתי רוב הציבור הישראלי צריך לדעת ערבית ברמה מספקת. לישראל אין עתיד דל קיום במזרח התיכון, כל עוד היא ממשיכה לשלוט באוכלוסייה פלסטינית תחת כיבוש. אם ישראל תצא מהשטחים הכבושים, אני מבטיח לך שכמעט כל העולם הערבי "יתאהב" בנו. אם ישראל תמצא פתרון לבעיית הפליטים,
 

ne ro

New member
יחדל הסכסוך בינה לבין העולם הערבי.

כל עוד ישראל מצמשיכה להשתמש באמצעים מערביים אלימיים כמו צבא חזק מול אוכלוסייה פלסטינית חלשה, בישראל מתפלאים מדוע יותר ויותר הוגי דעות ופילוסופים בעולם ממשיכים לתהות האם זה היה טעות להקים את מדינת ישראל. הטטרור הפלסטיני לא נוחבע מהיותם של הפלסטינים ערבים או מוסלמים.הוא לא נובע, כמו שישראל אוהבת להציג את זה, מהגי'האד המוסלמי העולמי. לישראל תמיד היה נוח לטעון שאין הבדל בין הטרור הפלסטיני לג'יהאד המוסלמי העולמי, אבל סורי, עבור האו"ם, אירופה, רוסיה ומיליארד מוסלמים בעולם יש הבדל. אני לא מצפה מהצרפתים או הגרמנים למשל להבין מה ישראל עוברת בסכסוך הישראלי פלסטיני, פשוט משום שהם אינם מכירים את הטרור מקרוב. אני כן מצפה מהבריטים או מהספפרדים יותר להבין מה ישראל עוברת, למרות שאני חושב שהם די צבועים בעניין הזה.
 

wxyz2006

New member
כל ישראלי חייב לעת ערבית - מסכים!

לגבי השאר ... נו ... "...אני מבטיח לך שכמעט כל העולם הערבי "יתאהב" בנו ..." מבלי לזלזל בהבטחות שלך, תרשה מבלי לפגוע כהוא זה ביושרך, יושרתך, ובכנותך, הרשה לי לפקפק. נכון שישראל אינה טלית שכולה תכלת (...), אבל איך לומר ,הינו מצב בו לפליסטינאינו ניתנה אפשרות לקבל מדינה על מרבית שטחי 67, והם בחרו ביודעין ובתמיכת רוב הציבור שלהם לפתוח במלחמה נגדינו. נניח שב- 2000 הם לא היו מרוצים מאי פתרון של בעית הפליטים, נניח, או ירושלים, נניח. מדוע הם לא בחרו להמשיך את התהליך המדיני ולנסות להשיג את מבוקשם בדרך משא ומתן? מדוע הם בחרו להתפוצץ לנו בפנים בגל טרור נוראי? ומאז 2000 הם לא מסוגלים/רוצים לקיים שום סיכום בין מנהיגיהם לבינינו. אז איך תקיים את ההבטחה שלך? לא יפה להבטיח ולא לקיים.
 

SupermanZW

Well-known member
עם מערכת החינוך שלנו זה לא יקרה

אפילו אנגלית שמלמדים היום מכיתה ד' (ובחלק מבתי הספר מכיתה ג') עד י"ב לא נלמדת בארץ ברמה גבוהה מספיק, אם תוסיף גם ערבית מכיתה ג' עד י"ב ידעו תלמידי ישראל ערבית באותה רמה עלובה שהם יודעים אנגלית. קודם כל צריך לשפר את מערכת החינוך ולגרום לה ללמד באופן איכותי את המקצועות שהיא מלמדת כיום בכל הכיתות ורק לאחר מכן להתחיל לחשוב אם תוכל להמשיך ללמד ברמה גבוהה כשהיא מוסיפה מקצוע נוסף. ב2004 זכתה ישראל למקום ה31 מתוך 32 מדינות שנדגמו בידיעת החשבון של תלמידי כיתות ה' וח' והמצב רק ממשיך להדרדר, נראה כי כל מה שמלמדים בבתי הספר בארץ מלמדים גרוע.
 

wxyz2006

New member
התכוונתי מבחינה עקרונית ...

במציאות, קודם שכל ישראלי ידע עברית, כבר מצבינו ישתפר. פנינים כמו "אני יעשה ... מחר" ...
 

SupermanZW

Well-known member
מה תעזור הבחינה העקרונית במצבנו

העגום? אכן, אפילו עברית איננו מדברים כראוי. בקרוב מערכות החינוך בכל מדינות אפריקה ישיגו הישגים טובים יותר ממערכת החינוך בישראל. אנחנו בדרך להפוך למדינת עולם שלישי.
 

kopfschmerzen

New member
סינגפור...

סינגפור מעתיקה מישראל את לימוד המתמטיקה: http://news.walla.co.il/?w=//569347 5 מיליארד ש"ח אושרו על ידי הממשלה לצמצום כיתות רופורמה לעלולה לקחת 5 שנים תוסיף לא ניתן להעריך במדיוק שהבירוקרטיה חוגגת וכספים לא מגיעים למקומות הנכונים כפי שקורה ברשויות המקומיות וכרגיל הכי קל להאשים את האוצר. ישראל משקיעה בחינוך. תפנים כבר הבעיות לא רק אצלנו לפי סטטיסתיקות של ציוני מתמטיקה לא ניתן לקבוע שמערכת החינוך בישראל כושלת. סינגפור מקום ראשון בעולם אך סינגפור כולל הממשלה מודה שיש לה בעיה של רצינית של חוסר ביצירתיות.
 

kopfschmerzen

New member
ולגבי ביטוח הבריאות בארה"ב

ביררתי הביטוח עליו אתה מדבר מכסה בדיוק את מה שביטוח המושלם של קופ"ח שלנו מכסה. ואין דבר כזה תרופות ללא השתתפות עצמית. ביטוח בריאות מורכב בישראל מכסה תרופות שלא קיימות בסל בהשתתפות עצמית נמוכה ביותר ביטוח בריאות מורכב מסוג כזה בארה"ב עולה הון תוהפות. ולגבי המחיר 60 דולר הוא לא מדוייק שאתה מברר על מכיר של השכרת רכב בארה"ב אתה מופתע מהמחיר כשאתה מגיע לשלם אתה מגלה כי המחיר ללא מיסים. אותם נתונים שהבאת לא כוללים בקליפורניה המס יהיה גבוהה יותר מניו-ג'רזי.
 

kopfschmerzen

New member
דרך ביטוח בריאות של קופ"ח

בישראל קיבלתי בדיקת MRI בקלות והאבסורד הוא שהיא הייתה מיותרת בהתחלה קופ"ח סירבה ובצדק גם רופא המשפחה שלי היה סבור כי היא מיותרת אבל הנוירולוג המליץ כי רצה להיות בטוח בעצמו לבסוף הבדיקה יצאה טובה. אחד העובדים שלנו נותח עקב גידול סרטני למרות שלו ביטוח פרטי בנוסף קופ"ח ממנה את ניתוחו. כך שביטוח הבריאות הממשלתי בישראל טוב ובמידה ורוצים לעשות ביטוח כולל תרופות מחוץ לסל הביטוח ניתו לעשות זאת בממש זול ולישון בשקט. אם הטענות שלך היו נכונות לגבי ביטוח הבריאות בארה"ב מליוני אמריקנים לא היו קונים תרופות מהאתר הבא: www.canadadrugs.com
 

DZHIBERISH

New member
המערכת בנויה כך

שהרופאים ישלחו אותך לכל בדיקה רק כדי לכסות את התחת שלהם מתביעה....זה כמובן טוב מכיוון שזה בודק אפילו את ההסתברויות הנמוכות..
 

kopfschmerzen

New member
אגב

ביקרתי בסינגפור מדובר במדינה מדהימה עם חוקים ותקנות מחמירות נגד הפשיעה שם רמת הפשיעה היא מהנמוכות בעולם סינגפור נמצאת בין 5 המדינות ההכי פחות מושחתות בעולם לא כי תושביה טובים משלנו להפך סינגפור הייתה לבירת הפשע של מזרח אסיה בשנות ה-70 סינגפור למדה רבות מישראל ועד היום תושביה מאד מעריכים אותנו על כך. כשתפנה לסינגפורי שעבר את גיל 40 תתקל באדם אינטלגנט מיומר לך ISRAEL SAME SINGAPORE שנינו קטנים עניים במשאבי טבע ובכל זאת מצליחים. רבים מהם יודעים שישראל נמצאת במקום ראשון בפטנטים שאיכות ליטוש היהלומים ותעשיית המתכת מהגבוהות בעולם. רמת החינוך בסינגפור מהגבוהות בעולם כיוון שממשלת סינגפור לא נותנת לתלמידים להיחסף לזבל היא מעודדת אותם ללמוד ומגיל קטן מראה להם מה יעלה בגורלם אם יבחרו בדרך הפשע. מגיל קטן הילדים עוברים שטיפת מוח של ממש בסינגפור אין חוכמות פסקי הדין קצרים הממשלה לא נרתעת להעניש גם קטינים התוצאה היא מלזיאנים, בנגלדשים, הודים, פקיסטנים, סינים ומוסלמים אסייתים מסתדרים יחד ללא סיכסוכים ומצליחים להוביל את המדינה הזו להשגים אדירים למשל: מתוך 600 חברות מהגדולות ביותר בעולם 6 סינגפוריות הבולטות שבהן סינגפור איירלינס וחברות התקשורת הגדולה סינגטל כל זה במדינה שקיבלה את עצמאותה ב-1965 עם אוכלוסייה של-4 מיליון בסה"כ ההכנסה לנפש עומדת על כ-30,000 דולר אמריקאי לצורך השוואה בישראל 21,000 (לפי האקונומיסט) תשתיותה מהטובות ביותר בעולם מה גם שממשלת סינגפור שומרת חלק מנותיני כלכלתה בסוד כמוס סינגפור הרבה יותר ממה שמעריכים. התחבורה הציבורית של סינגפור מהיעילות האוטובים ממש גן עדן. אני ממש נהנתי מהמדינה הזו והרגשתי תחושת ביטחון שלא הרגשתי בשום מדינה אבל לא הייתי רוצה לגור שם.
 
למעלה