"ארה"ב תפלג את אירופה"

ne ro

New member
פחחחחחחחח

שיראק אנטישמי? ועוד מאשים את היהודים על מות ישו? להזכירך , רוב האוכלוסייה הצרפתית היא אתאיסטית ומעטים הצרפתים הדתיים בצרפת של ימינו. זה תמיד היה ככה בצרפת.
 

ne ro

New member
ומה דעתך על העויינות של ישראלים

רבים לאירופה? האם זה קשור לזכרונות העבר? האם זה קשור לקו הפרו ערבי שנוקטת אירופה? או אולי זה אפילו קשור ליחסים המיוחדים של ישראל עם ארה"ב? מה דעתך?
 

arnolD boy

New member
לפי דעתי

זה פרופגנדה ישראלית נטו, שכל מטרתה לשבש ולבלבל בין המונחים "ישראלים" ו"יהודים". ומה לעשות, לא כל יהודי או ישראלי והיחס השלילי באירופה הוא לא כלפי היהודים כעם, אלא כלפי ישראל כמדינה ומדיניותה כלפי הפלסטינאים. זו חוכמה מאוד קטנה להשתמש באנטישמיות ובמה שקרה לפני יותר מ - 60 שנה כסיבה האמיתית ךלעמדה של אירופה מול ישראל. או אולי אתה חושב שהעויינות לישראל והתמיכה בפלסטינאים מאפשרת לחלק גדול של האירופאים לנרק את המצפון שלהם בגלל זכרונות העבר ומה שקרה בשואה? אני די בספק.
 

arnolD boy

New member
למרק**

ולא כל מי שמבקר את מדיניות ישראל בשטחים הוא אנטישמי, מי שמשווה את המדיניות הישראלית למדיניות הנאצית , כמו שעושה חלק גדול מהשמאל הקומוניסטי במערב אירופה, ומי שטוען שלישראל אין זכות קיום בגלל שכל קיומה מבוסס על גירוש ערבים מאדמתם- הוא באמת אנטישמי. אני לא חושב שביקורת או התנגדות למדיניות הישראלית שהחלה בשמאל האירופי לפני כ-7 שנים עם פרוץ אינתיפאדת אל אקצה, והצגתה של שראל כישות טרוריסטית שנלחמת בפלסטינים קשור לאנטישמיות. כי אחרת איך תסבירו את העובדה שאפילו בספרד ( שאין לה קשר וחצי עם השואה) מציגים את ישראל כיישות טרוריסטית? מה דעתתכםפ?
 

maormp

New member
לגבי ספרד

אתה מתבלבל בין אנטישמיות קלאסית שהופצה ע"י הכנסיה לבין אנטישמיות מודרנית כמו הפרוטוקולים שעליהם נבנה היסוד לתעמולה הגבלסית נאצית. בספרד של גירוש היהודים והאינקוויזיציה לא צריך פרוטוקולים של זקני ציון. ביקורת אנטי ישראלית היא לא תמיד אנטישמיות אלא בדרך כלל אנטישמיות. זה מעין חד גדיא של אנטישמים. בהתחלה הם נגד האלימות הישראלית, אבל אין שום אלימות, רק הגנה עצמית. הם נגד האפרטהייד, אבל אין שום אפרטהייד. הם נגד הכיבוש, אבל אין שום כיבוש, אלא אם כן הכנענים יופיעו פתאום. הם נגד הגזילה של פלסטין ע"י היהודים, אבל יש לנו זכות היסטורית ומוסרית על השטח הזה יותר מהערבים. אז ליהודים לא מגיעה בכלל מדינה, ליהודים לא, אבל לסלובקים למשל כן? מדינת ישראל קמה רק בגלל השואה, אני צריך להתנצל שטבחו לי את המשפחה? ואז מתחיל החד גדיא. הציונות עודדה את השואה, שתגרום להקמת המדינה,ליהודים שבכלל לא מגיעה להם מדינה ואז הם יגזלו שטח מפלסטין, יכוננו משטר כיבש ויעשו שם אפרטהייד ויפעלו באלימות. יש פה גם יסוד אנטישמי וגם הכחשת שואה. להגיד שליהודים לא מגיעה מדינה, זו אנטישמיות. לתת הסבר לשואה, זו הכחשת שואה. הכחשת שואה היא לא רק לטעון שלא היתה שואה, הכחשת שואה היא גם צמצום המספרים, הכחשת שואה היא גם לעוות את הסיבה האמיתית לשואה. מתנגדי ישראל הם לא אנטישמים בערך כמו שהם פעילי זכויות אדם. ראייה לזיקה בין אנטי ישראליות לאנטישמיות אפשר למצוא במדינות ערב, אפשר לראות את זה בסוג התעמולה שלהם, וגם בעובדה שרבי המכר שם הם מיין קאמפף והפרוטוקלים של זקני ציון, מה דעתך?
 

sshender

New member
יש כיבוש באותה מידה שהיה כיבוש

מצרי וירדני לפני 67. מוזר שלא שמענו על הפגנות בגנות הכיבוש הברוטאלי (והוא היה כזה לאמיתו דל דבר) של פלשתין ע"י מדינות ערב. אין כיבוש. יש ניצחון וסיפוח שטחים לגיטימי לאחר מלחמה שנכפתה עלינו. בדיעבד, מדובר בצעד שגוי שסיבך אותנו עד הצוואר בבוץ הפלשתיני מחד, ונתן לגיטימציה למשיחיזם יהודי מאידך. כל ההיסטוריה רוויה סיפורי כיבושים ומשום מה רק ישראל נדרשת להכות על חטא ולשגת משטחים שיש שיאמרו שהם מהווים buffer zone חיוני לביטחונה (טענה בעייתית בהתחשב בחרא שאנו עוכלים כתוצאה משהייתנו שם, אבל בכל זאת לגיטימית, במיוחד לפני האינטיפאדות). גם ההתשייבות היהודית בעיו"ש היא לגיטימית בעיני. לא רצויה ומזיקה, אבל לגיטימית נברדהלס. האירוניה היא שאנו באים בטענות למתנחלים בעוד שרוב רובם הם אנשים שומרי חוק ואף חילונים, על כי הם גורמים לפרצי רצחנות בקרב הערבים. בלי קשר לדברים אחרים, אנו מאשימים את קורבן ה"אונס" באונס, במקום את האנס האמיתי. נ.ב. אני בעד פינוי חברון בכוח.
 
יש כיבוש.

אני מתנגד לכל פינוי, בכוח ולא בכוח של יהודים מהשטחים האלה, כולל יהודי חברון, ואני חושב שאכן החזקת השטחים האלה זה חיוני לביטחון מדינת ישראל, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהשטחים האלה כבושים. יש עם שהוא עם כבוש, אי אפשר להתעלם מכך. הייתה מלחמה, אחרי המלחמה לישראל יש שטחים שלא היו לה לפני המלחמה, ובשטחים האלה חיים אנשים שלא חיו בשטחה לפני המלחמה. אין מה לעשות, זהו כיבוש.
 

maormp

New member
הם לא יכולים להיות כבושים

מהטעם הפשוט שהם מעולם לא סופחו לישראל, המעמד המשפטי שלהם הוא שטחים במחלוקת. אם יש עם בלסטינאי, אז שתי מדינות קיימות בחטא, ישראל וירדן, מדוע איש אינו מדבר על ירדן? אם אין בלסטינאי והערבים שם הם ירדנים אז צריך לפתור את זה עם ירדן ולפתור את סוגיית רצועת עזה עם מצרים.
 

sshender

New member
כן ולא, הייתי אומר

מצד אחד ללא ספק יש רבים שתופסים טרמפ על האנטימשיות, ואך גרוע מכך - על זכר השואה, בעודם משווים כל פיפס של ביקורת כלפי ישראל מבחוץ (או כלפי הממסד הדתי בארץ ע"י חילונים. ע"ע שחיטה כשרה למשל), ובכך מטשטשים למעשה את הגבולות ונותנים לגיטימציה לגדולי שונאי ישראל (העם והמדינה) בפעולותיהם. על אף כל החומרה שבשואה (למעשה מדובר בתקדים, אבל אל תשלו את עצמכם - דברים דומים קרו ויקרו בחברה האנושית, והזוועות של של השואה התאפשרו בראש ובראשונה בגלל יכולת טכנולוגית מתקדמת), אני באמת חושב שהיהודים בכלל, וישראל בפרט חלבו את הנושא יתר על המידה. השואה הפכה לעילה להרבה יהודים שביקשו לפלס את דרכם על מצע של הקורבנות הזאת וקריקטורה של השואה עצמה. מצד שני, צריך לזכור שכספי הסיוע לקורבנות בדר"כ עוזרים לאנשים קשיי יום, שבאמת איבדו את חיי יקירהם ונשארו עם צלקת בשלהם, כך שזהו הסדר מבורך. מה גם, שאלה שטוענים שזה רק מביא לייחס עוין טועים, כיוון שסך הכל מדובר בחיפוש סיבות להוציא החוצה שנאה שקיימת ממילא. בקשר לתמיכה הלא מסוייגת שלהם בפלשתינאים, הרי שכאן אפשר לכתוב ספרים שלמים. דבר אחד בטוח, אירופה איננה אובייקטיבת, ואף לא רוצה להיות אובייקטיבית וחכמה, בכל הנוגע לסיכסוך הזה. בין אם מדובר במטרות כלכליות לטווח קצר או ארוך, או נטיות פוליטיות, או חוסר הבנה משווע או פשוט בשלוחה מזדמנת של אנטי-אמריקאיות - אירופה זנחה את העקרונות של תבונה וליברליזם אמיתי לטובת פארודיה סוציאליסטית כושלת.
 

sshender

New member
שאלות יותר מדי כלליות. אני מתקשה

לתת לך תשובה חד משמעית. (קצת העייפתי לכתוב מגילות, למען האמת).
 

DZHIBERISH

New member
זה לא רק ישראלים

כל היהודים כל הזמן צועקים "אנטישמי" כל ביקורת או כל דבר אחר...לא רק בישראל אל בעולם כולו...היהודים בכלל מאוד אוהבים לשחק אותה קורבנות במקום להפוך לקורבנות אחרים...אלא שעד עכשיו לא הקשיבו לצעקות שלנו ועכשיו הדמוקרטים לא יכולים שלא...עצוב מאוד שאנחנו אוהבים להיות המעונים הקדושים אבל זאת עובדה.
 

DZHIBERISH

New member
תשמע

אין מה להצטער אני עולה מרוסיה ומעריך מאוד את התרבות של רוסיה שלא קשורה לרוב הרוסי אלא רק לאינטלקטואלים ולאריסטוקרטים אם זה אלו שברחו ברית המועצות ואם זה אלו שנשארו או אלו שמתו לפני הקמת ברית המועצות ואני יכול להגיד שהעם הרוסי מבקש את זה על עצמו הוא לא דמוקרטי ולא יודע מה זה חופש.... תיהיה דמוקרטיה אמיתית ברוסיה או בכל מדינה בעולם ברגע שהאוכלוסיה תרצה את זה...אם אין דמוקרטיה זה רק בגלל שהאוכלוסיה במדינה לא יודעת מה זה ולא יודעת מה זה חופש ולא רוצה חופש עדיין... אני גם חושב שדם רוסי לא טוב ברובו לדם הישראלי.הוא לא מביא איתו חופש ומלחמה אלו כניעות ועבדות.... אנחנו צריכים דם גרמני,דם צרפתי,אמריקאי בישראל...אנחנו צריכים שינוי במנטליות הישראלית...שינוי חד...
 

שינובי5

New member
תאמין לי נרו

אני מחזיק אצבעות לארה"ב. שיצוצו אותן יריבויות נושנות, וכולי תקווה רצחניות. למה לא? הסברתי פעם לידיד גרמני שלי שלא יתכן שאדמות גרמניות יהיו בידי הפולנים! לא יתכן שהאודר נייסה יהיה קו הגבול! הוא היה מאוד נבוך אבל היתה הסכמה חשאית. הלוואי שיהיה כל - אוקראינה ופולין שתהיינה שחיטות ביניהן, רומניה הונגריה - אמן כן יהי רצון!!!!!!!! והחשוב מכל - שתעשיות ישראל תרווחנה אלפי דולרים מכל פגר של אירופי. סוף כל סוף יש לנו חשבון ארוך עם הרבה גוויות, עכשיו עת נקם ושילם. ואגב שיראק - תשלח לו משלוח של לחם עם מלפפונים חמוצים, הבנתי שהאיש טורף בחסד עליון, אבל מה פיגורה יש לו משהו משהו...
 

ne ro

New member
??

שיראק לא מדבר מילה באנגלית!! כמו רוב הצרפתים אני מניח.
 
למעלה