טבלת השחיתות העולמית

kopfschmerzen

New member
טבלת השחיתות העולמית

התקשורת ועוד כמה אנשים צבועים במדינתינו קובעים כי ישראל המדינה המושחתת ביותר בעולם המערבי בולשיט! טוב לדעת שאיטליה ויוון מושחתות הרבה יותר מאיתנו למרות שלהן יתרונות סחר חוץ גבוהים עלינו והן נחשבות למעצמות כלכלה חזקות יותר. קראתי כתבה של עיתונאי אפס מאופס שמנסה להראות לנו עד כמה ישראל מושחתת ומפרסם את טבלת השחיתות העולמית אותו אפס לא מזכיר כי ישראל נמצאת במקום הבעייתי ביותר בעולם ובכל זאת שומרת על עצמה ונמצאת בין המדינות שלוקחות לעצמן את כל הקופה. המצב הוא לא עד כדי כך גרוע עובדה! משקיעים זרים עדיין ממשיכים להשקיע בכלכלתינו וישמשיכו להשקיע כי ישראל היא לא מדינה מוחתת כפי שרובינו חושבים. איטליה ויוון שתי מדינות החברות באיחוד האירופי ולהן יתרונות סחר אם הן נמצאות מתחתינו מדובר בביזיון שאין כדוגמתו.
 

kopfschmerzen

New member
ולא רק אני אומר את זה

אלא פרשן לענייני כלכלה בכיר מהתוכנית צבע הכסף ברשת ב'. טוב לדעת שנשארו לנו אנשי תקשורת רציניים ואיכותיים.
 

kopfschmerzen

New member
ועוד משהו

מגזין בריטי נחשב מפרסם כי בריטניה (כן בריטניה שאנו הישראלים אוהבים לאהוב) היא המדינה הנכשלת ביותר מבין המדינות המפותחות בחינוך ילדים.
 

kopfschmerzen

New member
בקיצור

יש לקחת את דברי התקשורת והאנשים שמנסים להשמיע קולם כדי לצבור פופולריות בקרב הציבור בע"מ.
 
מצבנו לא כזה רע אבל יכול להיות

הרבה יותר טוב, הסטנדרטים שלנו צריכים להיות גבוהים בלי להשוות את עצמינו לשאר מדינות העולם.
 

kopfschmerzen

New member
אנחנו עובדים על זה

הסטנדרטים שלנו בסדר גמור. בכל פעם שמעלים איזו םרשת שחיתות המדינה בסערה והחבר'ה המושחתים מתחילים להבין את המסרים. עכשיו וודאי תזכירו לי את פרשת השחיתות האחרונה ברשות המיסים אז רק שתדעו שברגעים אלו פרשת שחיתות דומה מסעירה את בריטניה הנאורה. חזרתי לא מזמן מתאילד כשנשאלתי מאיזו מדינה אני מגיע וענו לי בכל פעם וואו מגניב כולם פה שוויץ שוודיה ומישראל תראה למי משווים אותנו אי אפשר לומר שאיננו מדינה מצליחה לפחות מבחינה כלכלית.
 
טוב שאתה מרוצה...אני לא

אותי מדאיג שאני שומע כל שבוע על שחיתות, לא מעניין אותי שבבריטניה או באיטליה זה אותו הדבר.
 

kopfschmerzen

New member
אחי

כל העולם עובד על בקשיש יש מדינות שלהם פחות צרות משלנו והם מושחתות יותר זה מסר מעודד. אני גם כמוך חושב שאפשר להגיע לתוצאות טובות יותר ואופטימי. הבעיה היא שאנשים הופכים אותנו למדינה הגרועה ביותר בעולם ומשפיעים על אזרחי המדינה שבטוחים שאנחנו על סף קריסה כמו שחשבו בשנת 2001 שאנחנו הופכים להיות ארגנטינה. התקשורת פשוט מגזימה.
 
נכון שישנם הגזמות

אבל גם אם מורידים אותן המצב, ביחס לרצוי, לא בחס למדינות אחרות הוא לא טוב. עצם זה ששוק ההון התרגל לשחיתויות עד למצב שזה כמעט לא מזיז לו, עצם זה שזה הפך לסוג של שגרה, נשיא, ראש ממשלה, שר ביטחון (אולי לא מושחת אבל כושל), רמטכ"ל (כנ"ל...), צמרת משטרתית, צמרת רשות המיסים... נו באמת...
 

kopfschmerzen

New member
אני לא מתרגש מזה

דברים דומים קוראים גם במדינות המערביות הנאורות. וזו הפכה להיות תופעה כלל עולמית. טוב שלפחות כל סוג של שחיתות גורמת לסערה ציבורית מה שלא קורה במדינות ששם זו באמת שיגרה אנחנו נמצאים בתקופה של מהפכה ולדעתי המצב עלול להשתנות לטובה בשנים הקרובות.
 

a e q u i t a s

New member
הגזמות? יש פה הגזמות?

אפילו באיחוד אמיריות ובקטאר יש פחות שחיתות מאשר בישראל, ובדיקה היא לא נעשת רק על סמך מיקום בטבלה, אלא נמדדת גם על פי תהליכים, כלומר אם במשך 7 שנים ישראל כל פעם יורדת בדירוג - אז יש פה בעיה חמורה ביותר, אני אקח לדוגמא את איטליה - אם בודקים את הדירוג שלה לפני שנה ואת הדירוג שלה היום - רואים שהיא דווקא עלתה - כלומר מדד השחיתות שם ירד (כנראה בגלל שברסלקוני עזב) - כלומר מצבה של איטליה הוא טוב יותר מאשר ישראל, שכן ישראל ממש טיפה מעליה, אבל ממשיכה במגמה ובשיטתיות לרדת. אין פה שם הגזמה, ישראל היא מדינה מערבית מושחתת, אם פעם היינו קוראים בעיתונים או במהדורות החדשות, היום יש לנו נתונים מדעיים סטיסטיים. בכלל להגיד שישראל לא מושחתת כי אנו פחות מושחתים מזימבואה - זה פשוט עצוב, בינתיים כל מדינות המערב אירופה, צפון אמריקה, אוסטרליה ומדינות סקנדיביה - עולות על ישראל בכמה וכמה רמות. זה אומר הכל, ומי שחושב שיש פה הגזמה - אז סולם הערכים והנורמות שלו או של החברה ממנה הוא צומח, קרי החברה הישראלית - היא פגומה ולקויה, אבל במדינה שהמאפיה נכנסת למשטרה - "ציטוט של השופט ורדי זיילר שפורסם רק אתמול" מה אנו בעצם מצפים, ובסוף שואלים למה יש אנשים כמו שי דרורי שיורה על פורץ ונכלא או הניצולת השואה איטה פיגל, שילדים שפכו הכריחו לשתות אותה אקונומיקה....
 

a e q u i t a s

New member
../images/Emo6.gif

סנדרטים שלנו בסדר ביחס לקניה ואתיופיה, התכוונת? או קלומביה וגינואה החדשה או בנגלדש וקזחטסטן
 

a e q u i t a s

New member
תגיד לי הכל בסדר?

זה שישראל עוקפת במעט את איטליה ויוון, אבל נמצאת עמוק בתוך ביצה של שחיתות יחסית לכל מדינות המערב אז זה אומר שזה בסדר? כמה מדינות יש במערב? וכמה מהם מושחתות? - זה השוואה של אנשים עניים ערכית.
 

kopfschmerzen

New member
הלו הלו הלו

קודם כל תדע מה הולך באיחוד האמירויות הכלכלה שם כל כך מצליחה וההכנסה לנפש שוות ערך לארה"ב מרוב שהיא מצליחה אנשים זורקים שם מכוניות. ישראל נמצאת במיקום טוב יחסית ומקבלת ציון שראויי לשבח.
 

kopfschmerzen

New member
חבל שאתה קונה את השטויות של התקשורת

שלא נדבר על הפרופוסור ההוא מאוניברסיטת באר-שבע והאידיוט ההוא מביטוח לאומי מדובר בחבורה של קוקסינלים שגרועים הרבה יותר מאנשי הצבא (אם לך מותר להשתמש בביטויים החריפים הללו אז גם לי מותר) התקשורת ואותם האנשים האפסים הללו יגרמו בסופו של דבר להגירה המונית של צעירים שכבר עכשיו מחפשים אלטרנטיבות אחרות במדינות האיחוד האירופי וירמסו את כלכלתינו תוך שנים ספורות כי ללא הצעירים שלנו אין לנו עתיד. אין לי בעיה עם ביקורת אבל יש לי בעיה אם זה שלא מראים צד אחר ומה הולך במדינות המערב וגורמים להסתה שלא נראתה כמותה במדינת ישראל ומשפיעים על אזרחיה התמימים. ושוב שחיתות ומערכת חינוך לקוייה זותופעה שתופסת תאוצה במעצמות הגדולות ביותר באירופה גרמניה ובריטניה שלא פחות גרועות מאיתנו ותאמין לי שדרך הטבלות שמתפרסמות מידי שנה לא ניתן לקבוע בדיוק עד כמה המדינות מושחתות אותם נתונים תלויים גם במדינות ומה הן מפרסמות לדעתי אורוגוווי הרבה יותר מושחתת והמיקום שלה שיקרי יכול להיות שהיא מסתירה משהו כפי שפקידים סינים נוהגים לעגל נתונים.
 

kopfschmerzen

New member
תרשה לי לגחך

גם אם עם ישראל היה עשיר וחזק ללא שחיתות לא היה עוזר שום דבר היהודים כנראה אוהבים להרוס את מה שהם בונים אנחנו רוצים להיות צדיקים יותר מהאפיפיור ולקיים מדינה מערבית ליברלית קיצונית מידיי באיזור הקיצוני פנאטי שממנו כל הבעיות בעולם למרות זאת אנחנו שומרים על עצמינו יפה אינני חושב שהחבר'ה האירופים היו מחזיקים פה דקה (זה יותר מידיי זמן) התקשורת הייתה מפרסמת בעבר כי רק האלפיון העליון נהנה כאן ממדיניות נתניהו ואנשים קונים את זה אפילו אלה שאני פוגש בדיוטיפרי וקונים כל מה שזז ומשאירים טיפים שמנים כמיטב המסורת הישראלית לרג'ית חזרתי מתאילנד לא מזמן ראיתי שם אנשים מכל הארץ כולל שדרות, קרית גת, עפולה, בת ים התקשורת כל כך מצליחה עד שהישראלים שם משווים את מה שהולך בארץ לאוכלוסייה הכפרית של תאילנד, לאוס, קומפודיה והודו תראה לאיזה מצב הגענו כמה הסמרטוטים הללו יכולים להשפיע על אנשים שרואים מולם את המציאות וגם עם הקדוש ברוך הוא יפנה אליהם ויומר להם חבר'ה אתם טועים הם יפנו אליו חזרה ויומרו סליחה אדוני אבל אתה הוא זה שטועה.
 

kopfschmerzen

New member
במעט את איטליה??

תסתכל שוב ברשימה. אני לו רואה שאיטליה קורסת אלא להפך רק מתקדמת זה אומר שהמצב הנוכחי לא יקבע את גורלנו כפי שאתב חושב נחייה ונראה לדעתי ישראל בשנים הקרובות רק תעלה מקומות. שימו לב איך חברות גרמניות מתנהגות כאשר יש להם הזדמנות להרוויח עוד כמה לירות. אם אתה זוכר דיברנו על זה בעבר ואמרת לי שברגע שנותנים לך לתחמן ולקמבן אז זה טיבעי שכולם יתנהגו כך כנראה שהגרמנים לא יכולים להשתלט על עצמם למרות שהם היצואנים הגדולים ביותר בעולם. המדינה שממוקמת במקום ה-15 בעולם בשחיתות ומעצמת הכלכלה ה-3 בגודלה שעלולה לרדת עוד כמה מקומות בעתיד: http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?log=tag&ElementId=ht20070215_09
 
למעלה