הצביעו נגד "גן עדן עכשיו" לאוסקר

AngelsDad

New member
הצביעו נגד "גן עדן עכשיו" לאוסקר

שלום ב-5 למרץ 2003 נרצח בני אסף צור בפיגוע אוטובוס קו 37 בחיפה ב-5 למרץ 2006 מתקיים טקס האוסקר ובו מועמד הסרט "גן עדן עכשיו" לאוסקר אני כתבתי מאמר נגד זכיית הסרט "גן עדן עכשיו" בגלובוס הזהב עכשיו עם טקס האוסקר המתקרב אני ממשיך להפיצו ומחתים על עצומה נגדו http://www.PetitionOnline.com/060201/ אנא ראה את מכתבי המצורף, אנא עזור להפיצו יוסי צור [email protected] www.Blondi.co.il
 

Lilac Wine

New member
ראשית,משתתפת בצערך

אעזור להפיץ,ושבת שלום-עד כמה שהיא תוכל להיות.
 

a e q u i t a s

New member
קודם כל אני מצטער על אובדנך

קודם כל, אני מצטער לשמוע על אובדנך, אך מאוד שמח שיצאת בקריאה פומבית לגנוז את הסרט "גן עדן עכשיו" מטקס פרסי האוסקר. לא הכרתי את הסרט עד שבעצם פרסמת את העצומה בפורום, וללא ספק אני מתכוון להפיץ את העצומה בתפוצת נאטו אצלי במייל. יש פה באמת סוגיה מאוד כואבת, הסרט בעצם מעודד או לפחות משווה את הקורבן ממול הרוצח המתואב. זה באמת שערורייתי, אגב גם הסרט "מינכן" יוצר מן סוג של הלבנת השימוש בטרור כנגד ישראל. אני מניח שהסרט מתמודד בקטגוריית הסרט הזר, ולא הופק על ידי מפיקים אמריקאיים, אני לפחות מאוד מקווה, אחרת יש פה צביעות. אני לא בטוח שהעוצמה תמנע מהם לזכות, אך לפחות תציף את שערוריה כדי שעוד אנשים כמוני, שלא ידעו על הסרט כלום את צביעות שנושא.
 

maverick88

New member
כן גם לי יש תחשובה

שהנטייה בעולם הקולנוע עכשיו היא ליצור סרטי-תמיכה במוסלמים או איך שאפשר לקרוא לזה. חשבתי גם על אותו דבר לגבי MUNICH אחרי שקראתי סקירה עליו (לא ראיתי אותו) ולגבי היוצרים של הסרט "גן עדן" נראה לי זה הבמאי הערבי Muhamad Abu Asad [משו כזה]. שמעתי גם שישראלים מימנו את ההפקה של הסרט :-\
 

yuvi55

New member
למדנו שעדיף לא לעשות רעש אחרת זהו ה

למדנו שכאשר עושים רעש מסרט אנטי ישראלי-יהודי הוא נהפך ללהיטכ,ככל שהסרט יותר בכותרות הפוליטיות, כך הוא צובר פרסום,פרומו, וכל הכרוך בכך, אם לא נתיחס לסרט וליוצריו יש להניח שהסרט ירד די מהר מהאקרנים, לפחות לא אנו נעשה לו פרסומת.
 

maverick88

New member
מדובר בסרט המועמד לפרס אוסקר

יש משהו במה שאתה אומר אך למרות זאת מה שמנסים לעשות פה זה למנוע ממנו להגיע לפרס. גם אם לא נצליח הוא יטה לכיוון ה-ידוע לשמצה בעקבות הפרסום.
 

yuvi55

New member
אני מקווה שסרט לא יזכה, מעודד טרור

הבמאי ועוזריו כנראה לא חסו טרור או פגיעה במשפחה, מה שאני מקווה שהסרט הזה לא יזכה באוסקר, כי שחקניו כנראה אנשי חמאס מנסים לעודד דרכו לבצע טרור. המלחמה הכי טובה בסרט הוא התעלמות ממנו, בגצים ולכל מיני דברים מהסוג הזה רק מעודדים אנשים שלא התכוונו לראותו - דווקא יבואו ויתכן שהפגנת אדישות ואי התיחסות מצד ישראל תשכיח מאנשים את הסרט הזה.
 

תמיר1991

New member
הבעיה היא שהמסים שלך ושלי היו

מממני הסרט
פשוט אווילות. תמיר.
 

idodo cohen

New member
מצטער מאוד לשמוע, אבל....

תחשוב שאם באמת העצומה תגיע לממדים שהרבה אנשים בעולם ובארץ ישמעו עלייה, זה יעשה רק טוב ליחסי ציבור של הסרט ולרצון שהוא יזכה באוסקר (בקרב לא ישראלים). סוג של פעולה הפוכה. בכל מקרה, אני לא מאמין שהם יזכו באוסקר..
 
איבוד האנושיות בחסות הפוסט מודרניות

וניצול ציני של חופש הביטוי. העולם לא למד, לג'יהאד כאן ובעולם לצערי יש עתיד.
 

a e q u i t a s

New member
יש איזה ניצחון קטן בינתיים

על פי עיתון ידיעות אחרונות, כפי שפורסם לפני כמה ימים. ישראלים ויהודים רבי השפעה בהוליווד מנסים לשכנע את חברי האקדמיה האמריקאית לקולנע לא להצביע עבור הסרט, המציג מחבלים מתאבדים באור חיובי. על פי אותה כתבה - ניצחון ישראלי כבר נרשם שהסרט יוכרז כנציג הרשות הפלסטינית.
 
למעלה