עיתוני אירופה VS האסלאם

ares9

New member
אם במלחמת העולם השניה

מה שהיה חשוב לצרפתים היה הקפה בשאנז אליזה. כנראה ששריפת שגרירויות לא תשנה דבר. הצרפתים והאירופאים בכלל לא החכימו באמת מאירועי 9/11 ודומיהם בלונדון ומדריד. ואם זו המגמה הנוכחית, כנראה הם ישארו עם אצבע מכל יד תקועה בתחת!!!
 

art minded

New member
יש איזה לינק לכל הקריקטורות שפורסמו

בעיתון הדני? משום מה אני עליתי רק על אחת, שכבר מראים כאן בשרשור. יש איזה קישור לשאר הקריקטורות?
 

TheMagicGirl

New member
../images/Emo197.gifזה לא שאנחנו לא נעלבים...

זה שאנחנו בני אדם מתורבתים ולא פותרים דברים ופשעים. פוגעים בכבוד היהודים בלי סוף בחו"ל ופתאום גם במוסלמים. שירישו איך אנחנו מרגישים סופסוף! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! למוסלמים והם חושבים שהם שולטים על כולם ושאסור להעליב את האמונה שלהם. יופי טופי.
 

sahchar

New member
המוסלמים יותר גרועים בשנאה שלהם

לנו מהנאצים, אני מאמין שאם היה להם את היכולת לעשות לנו מה שהיטלר עשה לנו אז כבר מזמן היינו רואים שואה חדשה ומדינת ישראל יכולה וצריכה לקרוא להתיעצות את השגריר כשמופיעה קריקטורה אנטישמית בעיתון מצרי או ירדני למשל כי השלטון שם יש בכוחו להפסיק את ההסתה בניגוד לממשלת דנמרק שלא יכולה להגיד לעיתון דני מה לפרסם
 

TheMagicGirl

New member
מסכימה בהחלט...

וזה לא שהם לא מנסים.... איך הם מעיזים להגיד את שטח ישראל לגטו גדול שצריך לפוצץ.... חוצפנים. אין לי משהו אישי נגד ערבים...אבל בהחלט נגד מוסלמים. הם עיוותו את דתם לגמרי.
 

Fairywitch

New member
יש לי דברים נורא קשים להגיד../images/Emo10.gif

אבל התחושה שלי היא כאילו הם מפשים כל הזמן סיבה אחרת לזרוע הרס וחורבן. אי יודעת שזאת נשמעת הכללה גזענית, ובאמת שאני מקווה לא לפגוע במישהו, אבל בכל פעם שנתקלים בטרור- מעורבים בזה גורמים מוסלמיים. הטרור בארץ, מגדלי התאומים, טבח הילדים בביה"ס ע"י הצ'צ'נים, ועכשיו זה, ועוד רק בגלל קריקטורה בעיתון
ומעבר לזה- אתה צודק לגמרי. אם יהודים היו שורפים שגרירויות בגלל כל אירוע אנטישמי- ועזוב קריקטורות, אני מדברת על חילול קברים, צירוי צלבי-קרס על מקומות יהודיים וכן הלאה- כבר לא היו נשארות שגרירויות בעולם. אבל רק למוסלמים מותר להיעלב, רק הם רגישים, או שאולי הם באמת מחפשים כל הזדמנות לפורענות
 

Leiden

New member
זה בהחלט מחדד מאבק תרבויות

אבל צריך לשים לב שהצדדים לא כל כך ברורים. ארה"ב, מעוז חופש הביטוי דווקא הצהירה שהיא חושבת שזה פסול לפרסם דברים הפוגעים ברגשות דתיים. הותיקן פרסם הצהרה דומה. למעוניינים בעוד מידע ולצפות בקריקטורות המדוברות.
 
פחד מתגובה, זה לא מהתחשבות

בארצות הברית יש בBILL OF RIGHT חוק שמתיר הפגנה של כל אחד, כולל ניאו נאצים, גזענים וכל החלאות ככה שפגיעה ברגשות כאלה או אחרים לא הכי חשובה להם. בארצות הברית יש הרבה מוסלמים, אותו דבר בבריטניה גם שם מפחדים.
 

Leiden

New member
זה ברור לגמרי

המפגינים נגד חופש הביטוי 'הפוגע ברגשותיהם' אונסים את חופש הביטוי: http://michellemalkin.com/archives/004448.htm
 

המונשרי

New member
שאלה מצויינת

כי הם הרגילו את העולם להיות ה"קוזאק הניגזל" , זה שתמיד יהיה אלים כלפי כולם אך יחד עם זאת יבכה סטייל :"אכלו לי, שתו לי". מקווה שהעולם יבין סוף סוף עם מי יש לו עסק.
 
אתה צודק בהחלט

אולי באירופה מתחילים לאות את הפנים האמתיות של האיסלם
 

סיגורטה

New member
תגובת הערבים

רק אצלינו היהודים מנהגים בסלחנות למעשי הערבים הגיע הזמן להגיב בחומרה על כל קריקטורה שהערבים מציגים בעיתונות שלהם עם מתומתם ופנאתי ואנחנו רודפים אחריהם לשלום . הם לא יתנו לנו דבר אך מבקשים מאיתנו הכל די די די נמאסתם הערבים נמאסתם
 
חבל לשקר בצורה כל כך חצופה

ההעלבות מופנות כנגד נביא האסלאם ולא לאוכלסיה האסלאם. האסלאם מכבד את כל הנבאים של כל הדתות. כל מוסלמי שפוגיע בכבוד נביא או דת יוצא מהאסלאם באופן אוטמטית אסור בשום אופן לפגוע בנביא. הדימוקרטיה וחופש הביטוי לא יהיו תירוץ לפגוע בנביא כמו הנביא מוחמד.
 

סיגורטה

New member
קריקטורה ישראלית

תושבי ישראל אינם נפגעים ולא מתיחסים לכל הנכתב בעולם נגד העם היהודי מפני שהם לא יודעים מזה להיות בעל אדמות ומדינה מיצידם אפשר להחזיר את כל ישראל לערבים . לו היה יותר מאמין בעצם היותו יהודי גאה אז לא היה מוסר אדמות לערבים ללא לקבל תמורה ולא היה מחפש רק טובתו של הערבי המצוי אשר שונא אותנו עד מוות.
 

סיגורטה

New member
הדת והאיסלם

לא פעם אנו שומעים שהדת של הערבים נגד מאבדים אך בכל הזדמנות שולחים עלינו תפשים אשר אינם יודעים את אשר השולח חושב . לו ידע כי השולח אומר למה לי למות נשלח אנשים אחרים בטוענה שהדת אומרת כל אחד שימות בעת הריגת יהודים יעלה לשמיים לגן עדן רק לא אמרו לו לאיזה גן ישלחו אותו , יש גן השוטים והטפשים וההורים בוכים כאילו חרב עולמם .רק הכסף שמקבלים עבור כל אחד ואחד שמת מחייה את משפחת לעוד כמה שנים.
 

Tomak20

New member
לפי דעתי זהו צעד חמור

שרק יפגע ויערער עוד יותר את היחסים המאוד מאוד שבירים בין המוסלמים לנוצרים ברחבי העולם. תבינו, קריקטורות מהזן הזה רק משרתות את האינטרסים של אל-קעידה ושל איראן החומייניסטית, כי הן מפנות מוסלמים מתונים לעבר האיסלם הקיצוני. לכן, קריקטורה כזאת רק מחלישה את המאבק המוצדק בחומייניזם, ויש להמנע בשימוש של קריקטורות גזעניות כאלה. להזכיר לכם שהפאשיזם האירופאי שהיום יוצא נגד האיסלם הוא אותו פאשיזם שתמך בהיטלר בזמנו.
 
ללא קשר לכלום, הקריקטורה

היא אכן טיפשית ומיותרת, מצד שני ברור שלא היתה צריכה לזכות לתגובות קיצוניות ומוגזמות, לא ברת השוואה לקריקטורות שציירו בעבר עלינו אפילו היום הקריקטורות שמצויירות עלינו יותר חמורות מזאת.
 
למעלה