עיתוני אירופה VS האסלאם

שראל2000

New member
האיסלם נגד המערב

בספרו מתאר הנטינגטון את מלחמת האיסלם נגד המערב ונגד כל מה שהוא מסמל עבורם ונגד דמותם המשתקפת במראה שהמערב מציג מולם - בערות, חשיכה, פנטויות, פיגור, עריצות, עבדות, שחיתות, חוסר סבלנות, חוסר סובלנות, קנאה בהשגי העולם התרבותי שאינו איסלמימ במערב ובמזרח. מה היתה תרומת העולם המוסלמי במאה השנים האחרונות לערכי התרבות והאומנות והאחווה בין העמים , לא כלום, אפס !! רק דם דמעות וסבל על סביבתם ובתוכם. (הספר הופיע בתרגום לעברית ונכתב לפני 10 שנים).
 

arabic man

New member
תודה רבה....

תודה רבה בכל מקרה .... ! יודעים על מה ?! על זה ששרון נכנס לאקסה ואז אמר לאיסלאם תתעוררו אתם בסכנה ....... ועל זה על מה שהיה בדנמרק מה שגרר לכל הבלאגן הזה , אני חושב שדברים כאלה טובים כי אז גורמים למוסלמים להתעורר משינתם ואז יתחילו להוכיח את עצמם בכל אם זה היה בדת או בכל דבר אחר.... אני חושב שהמלחמה על האיסלמה בצורותיה השונות יהיה לה תוצאות טובות לא זה שבדרך הזו האיסלאם ייעלם אלא ממש ההפך זה שבהתנהגות כזו האיסלאם גדל ומספר השייכים לדת זה יגדל וגם כן האסלאם יובן יותר אצל אלה האנשים שחושבים עליו מחשבות " לא נכונות " ..... .
 

shlomyss

New member
על מה תודה יא מחבל?

תקשיב טוב, אתם השארית של הזבל של האנושות, אין לכם בכלל זכות להתקיים, תגידו תודה שאתם בכלל חיים תחת הרחמנות היהודית, כי עם אחר היו שוחטים אותכם כמו כבשים. הפילו ה' קילל אותכם עוד בתורה ואמר שלנצח תתנהגו כ"פראי אדם". והאחים הסורים שלכם עוד מעיזים לשרוף שגרירויות? תה עשו לכם רע? יא רקבון של בני אדם?
 

arabic man

New member
תגובה לסוגיה הטמבלית הזאת........

טוב... איני חושב שאני חייב לענות לך על החוצפנות שלך ואך על הטיפשות שלך הרי לאדם מסוגך לא עונים כי אתה אדם " שלא אדם " אבל בכל מקרה אני אשיב לך...... קודם כל תסתכל על ההיסטוריה שלכם ותחליט אז באמת מי היה זבל ומי היה חיי תחת רחמנות מי ! וחוץ מזה מי אמר לך שהתורה שאתם מאמינים בה הי הכן התורה הנכונה שהייתה בזמן משה הנביא אתם היהודים מאז ומעולם תשארו השטן של האנושיות בכל מקום אשר הייתם בגדתם קילקלתם הרגתם וגרמתם להידרדרות האנושית אפילו הנביא משה סבל מהיהודים איך שהם לא האמינו והתפללו לעגל ואיך שביקשו שיראו את האל כלומר הגיעו לרמה כזו גדולה של החוצפנות . אני חושב כיום שהאל נותן לכם את הכוח ואת זה שתהיו בכל מקום כי אז תשתוללו יותר מדיי ותגיעו ללכלוך הזה וההשתלטות וזה כן זכור אצל המוסלמים בספרם אבל בסוף זכור שכל זה יהיה לנגדכם בסוף ובזה יהיה סופכם ... איני אומר שכל היהודים זבל כי זה לא נכון כמו שלא כל הערבים הם זבל יש מכם טובים ואני אישית בקשר טוב עם הרבה אנשים יהודים אבל אני נאלצתי לרדת לרמה שלך ואז לצערי נאלצתי בסופו של דבר להיות חוצפן כמוך כי לאיש כמוך התגובה היא מאופן אחר כזה יא טמבל....
 
הזדמנות "לעשות שרירים"

להראות מה אתם שווים, אני רואה שרגשי הנחיתות השתלטו באופן סופי, הכל בשביל קצת תשומת לב, שריפת שגרירויות, איום ברצח, חטיפות...אז ציירו את מוחמד אז מה!, תשלימו ותחיו עם זה, לא סוף העולם, כל הזמן כל כך רגישים, כל כך פוחדים על הכבוד שלכם...חדשות: אין לכם כבוד, בטח שלא משיגים אותו ככה, על ידי זריית פחד (אני מרחם על המאייר הנמושה שברח לפלורידה). שרון לא אמר לאף אחד "תתעוררו אתם בסכנה", הוא עלה על הר הבית, אולי לא חכם אבל זו זכותו וזכות כל ישראלי (מלחמת 67' היתה מזמן ולהזכירך אנחנו ניצחנו!). דבר חיובי אחד קרה מכל העסק, לאירופאים מתחילה להגמר הסבלנות להיסטריה ואיומים, הם מבינים עם מי יש להם עסק, עסק עם אנשים שעל קריקטורות מאיימים ברצח.
 

arabic man

New member
תודה רבה....

תודה רבה בכל מקרה .... ! יודעים על מה ?! על זה ששרון נכנס לאקסה ואז אמר לאיסלאם תתעוררו אתם בסכנה ....... ועל זה על מה שהיה בדנמרק מה שגרר לכל הבלאגן הזה , אני חושב שדברים כאלה טובים כי אז גורמים למוסלמים להתעורר משינתם ואז יתחילו להוכיח את עצמם בכל אם זה היה בדת או בכל דבר אחר.... אני חושב שהמלחמה על האיסלמה בצורותיה השונות יהיה לה תוצאות טובות לא זה שבדרך הזו האיסלאם ייעלם אלא ממש ההפך זה שבהתנהגות כזו האיסלאם גדל ומספר השייכים לדת זה יגדל וגם כן האסלאם יובן יותר אצל אלה האנשים שחושבים עליו מחשבות " לא נכונות " ..... .
 

כרכום1

New member
משל יותם

חברים יקרים, אקדים ואומר מעולם לא ראיתי עצמי קנאי יהודי ימני או דתי או כל דבר בכיוון. לעיתים אפילו נהפוך הוא!!!! גשו אל משל יותם " הלוך הלכו העצים למשול להם מלך" זה סופו של העולם יפה הנפש, האטד הקוצני יומלך ואש תצא ממנו ותשרוף ותאכל את העולם!!!!! האסלם סופו להחריב ולכלות את הקידמה ואת העולם החופשי. העולם לא משכיל להבין את נפשו ומהותו של האסלאם. הניסיון לשפוט ולראות את האיסלאם בעיניים מעארביות פלורליסטיות, אינו נראה כך בעיני האיסלם והוא מתורגם כחולשה שיש לבער אותה ולהכחידה. כך אנו למעשה גוזמים אט אט את הענפים עליהם צומחת או לפחות צמחה התרבות המודרנית . ויסלחו לי כל היפים והיפות. פשוט ראו כיצד התייחס העולם לאיסלם לפני עשרים שנה. ומה קורה כיום. מכאן פשוט הרחיבו את אופק הראיה וצפו מה יקרה בעוד 20 שנה!!!@!! אוי אוי אוי אוי אוי אוי
 
הדרך היחידה להבין אותו זה להקשיב

לו, להקשיב למה שנאמר בעיתונות הפנימית שלהם, לאנשי הדת שתפקידם, אפילו של המקומיים וה"זניחים" בינהם הרבה יותר משמעותי מתפקידו של האפיפיור בחייו של נוצרי קתולי, להקשיב לפאטוות שלהם, הן אומרות הכל. הכי חשוב לא לתת פרשנות בעיניים מערביות, "הם לא מתכוונים/הם כן מתכוונים..." (מאיפה לכם?, גם אם תשימו את עצמכם במקומם, זה אפילו לא דומה!, אתם לא הם!, זה משנה הכל!). אין כאן אשמה, הם לא הפכו למה שהם הפכו בגלל המערב, הם מה שהם למרות המערב.
 

Spook77

New member
פספסתם את העיקר

המוסלמים לא נעלבו מעצם ההגדרה של האיסלם כדת של אלימות וטרור (שזה מה שהקריקטורה אמרה), ולא טוענים לגזענות בקריקטורה (אף על פי שיתכן שיש בה משהו כזה). הרי אם זה היה כך, זה היה מגוכח שהתשובה שלהם לקריקטורה זה לשרוף שגרירויות ולחטוף אזרחים. הם כבר הסבירו שהם נפגעו מהעובדה שציירו את מוחמד. וזאת מכיוון שיש איסור באיסלם לצייר את הנביא מוחמד. ומזה נובע כל הבלאגן. אין מדובר בעלבון לאיסלם בשל התוכן, אלא בעצם קיום ציור של הנביא. יכלו לצייר אותו עם עלה זית ויונה ועדיין הם היו מתעצבנים.
 
שיתעצבנו, שיעלבו עד עמקי נשמתם...

מכאן ולאלימות?, למה? שיעשו את זה בצורה רגועה ותרבותית, כנראה שזה פשוט לא קיים אצלם, זו מנטליות, ישר לצרוח, ישר להחצין רגשות, זו התוצאה.
 

idodo cohen

New member
אכן

יהודי אשכנז חיו שנים עם קריקטורות מסריחות כאלה וגרועות יותר (כמו זו שמישהו כאן העלה בשירשור, היהודי הנשרי והדוחה והחמדן שרוצה להשתלט על העולם). אבל מתוקף זה שהם היו (בשונה מהנאצים) בני אדם תרבותיים, הם פשוט חיו עם זה, בלית ברירה. (ועוד יותר שכל כך מעט ברחו מיד כשזה התחיל). אבל המוסלמים??????! לחטוף! לרצוח! לשרוף! להעניש! הם פסיכים???!! לדעתי הם לא שווים חצי התנצלות אחרי התגובות החריפות שלהם, גם לכעוס ולזעום אפשר בנימוס, ולמרות שצר לי על האירופאים שיחטפו מהם עכשיו, אני מודה שאני מצטער יותר שזה קורה רק עכשיו. שילמדו כבר מה עומד מולם. האיסלאם ברובו הוא רשת טרור בפני עצמה וסכנה לעולם. IDO
 
הדבר הכי מסוכן ומשפיע אצלם אלה

כוהני הדת, משפיעים יותר מראשי מדינות, הם המנוע לכל דבר, הם והפאטוות שלהם, כל פאטווה יש לה קהל וקהל ילך לבצע את מה שכתוב, פטאווה יותר משמעותית מכל פסק דין של רב אצלינו, אם לא יהיו פאטוות נגדיות, המגמה תשאר אלימה.
 

worrywort

New member
אתה רוצה לפתוח במלחמה עם מצרים

בגלל איור בעיתון - be my guest
 

1מר מתוק

New member
]זו היתה התגרות מכוונת וזדונית

לו היו עורכי העיתונים מתירים קריקטורות על בן לאדן או סאדם או איזשהוא מנהיג או קבוצה מוסלמית הדברים היו שונים. הפגיעה היתה בסמל מוחלט.מוחמד הוא סמל. האם נוצרים ובמיוחד קתולים לא היו היו מגיבים רע לו היו מציירים את ישו באופן שלילי .ומעליב ?ומזלזל? ומשפיל? בעולם הערבי ישנה עיתונות אנטישמית אך מעולם לא הראו בצורה מזלזלת את משה רבנו. יש הבדל. ומלבד זאת רבותי אני מבטיח לכם שלו אנו היהודים היינו מונים מיליארד איש היינו עושים הרבה יותר רעש מאשר כיום ואנחנו אכן עושים . נכון או לא??
 
אתה טועה

יש בעוד איך קרקטורות אנטי יהודיות-נוצריות ואנטי מערביות שבעיני זה לא פחות מעליב מקריקטורות דתיות. אין שום מקום להשוות בינם לביננו!!, זה לא עיניין של מספר, זה עיניין של תרבויות שונות. חלאס עם הגישה הכל כך חולנית ומעוותת נוסח" הם לא כאלה גרועים כמו שאנחנו מציירים אותם...גם אנחנו היינו מתנהגים אותו דבר אם...ולפיך אנחנו גרועים כמוהם", אין שיוויון, מעולם לא היה!, ככה הם מגיבים, רק הם!. זה לא שהם פחות טובים, הם פשוט משהו אחר, אנחנו לא אותו דבר, הם צודקים רק במושגים שלהם ושלהם בלבד, לא במושגים מערביים שלא קבילים כלפיהם, זה כמו יישום חוקים נתוח יצירה סיפרותית לחוקים כימיים, שני דברים שונים ונפרדים וכנפרדים צריך להתייחס אליהם. יש כאן התנגשות, שני דברים שונים שנמצאים על אותו נתיב, אם נמשיך לעשות להם רציונלזציה מערבית, נתעורר יום אחד בלי חופש ביטוי באירופה, כאשר הם יהיו רוב בה.
 

idodo cohen

New member
היינו עושים רעש

אבל רעש אנושי. מגנים. מבקשים מהאו"ם לגנות. מבקשים לחקור. למרבה הצער, ההתעסקות האובססיבית באנטישמיות בחו"ל הרבה פעמים רק מלבה אותה, היא לא מספיק מתוחכמת. אתה חושב ש"היינו" חוטפים ערבים באמצע הרחוב ושוחטים אותם? אל תדבר בשם אחרים. אולי אתה היית חוטף ערבים. ה"היינו" שלך לא היה עושה את זה. אגב, תאמין לי שלא ממש היה מזיז למוסלמים לצייר את משה רבנו, רוקד עם צלב קרס ומחבק את היטלר. אבל אנחנו לא פסיכים כמוהם, אנחנו יודעים שהתעסקות בזה, יחס דומה בחזרה, שלא לומר חטיפות ורציחות, רק תגדיל את חוסר האהדה שלהם אלינו. או תיצור, אצל מי שדווקא לא שנא קודם. כמו שעכשיו אני מאמין אירופה מתחילה להכיר את פני הטרור האיסלאמי.
 
למעלה