חברים מצפת מספרים שהם שומעים פצוצים ובומים חזקים

חברים מצפת מספרים שהם שומעים פצוצים ובומים חזקים

בצורה מטורפת יוצאת דופן וחריגה .

''אש ארטילרית מטורפת של סוללות סוריות שוטפת את כל הגזרה המרכזית של קונייטרה''.מבזקים.

http://rotter.net/forum/scoops1/339830.shtml

*- "אש ארטילרית מטורפת (بشكل جنوني) של סוללות סוריות שוטפת את כל הגזרה המרכזית של קונייטרה".
דיווחים רבים עולים ברשתות הסוריות אודות הפגזה ארטילרית כבדה, שבדקות האחרונות הצטרפו אליה עוד ועוד סוללות תותחים כבדים של צבא סוריה.
מקורות הירי עד כה הם מסוללות בעיירה אלבעת' ומסוללות הפרוסות בתל אלשיעאר ותל כרום . היעדים לירי זה הם : העיירה קונייטרה ההרוסה (לא החדשה) , אלחמידייה , אלעג'רפ והעיירה אלמסחרה .
למעשה כל הגזרה המרכזית של קונייטרה נמצאת כרגע תחת אש כבדה המתוארת בפי עדי ראיה באזור כ- "אש מטורפת" - بشكل جنوني .
נעקוב.
#‏اخبار_المنطقة_الجنوبية-‫#‏القنيطرة-قوات النظام وميليشيا الدفاع الوطني المتمركزة في ‫#‏تل_الشعار‬ و ‫#‏تل_كروم‬ و ‫#‏مدينة_البعث‬ تقصف بشكل جنوني عدة مناطق محررة في الريف الاوسط بالمدفعية الثقيلة والصواريخ وقد طال القصف حتى الان ‫#‏القنيطرة_المهدمة‬ و ‫#‏الحميدية‬ و ‫#‏العجرف‬ و ‫#‏مسحرة دون ورود معلومات عن الاصابات
מישהו החליט לבדוק את "גבולות הגזרה" של ישראל!!!
*- כוח של מורדים סורים הצליח להתמקם לא הרחק מהעיירה חאן ארנבה שבשליטת הסורים ולירות פגז מרגמה לתוך העיירה . צבא סוריה משיב לעבר מקורות הירי או במילים אחרות יורה סתם כי הוא לא בדיוק זיהה מאיפה יורים .
ככל הנראה הירי הזה הביא לגל שמועות שישראל תקפה את המקום .
אני מדגיש,כרגע אין שום אסמכתא שהדיווח הזה נכון .
כלומר ...... לא היה כלום .
*- על פי הדיווחים האחרונים סוללת התותחים הכבדים של צבא סוריה בתל אלשיער מפגיזות כרגע את העיירות הבאות: נבע , אלחמידייה,אלעג'רף,מסחרה ואלצחר.
‏القنيطرة‬ قوات الأسد المتمركزة في تل الشعار، تستهدف بالمدفعية الثقيلة بلدة ‫#‏نبع‬ وقرى ‫#‏الحميدية‬ ‫#‏العجرف‬ ‫#‏مسحره‬ و ‫#‏الصخر‬.


" הדי ההתפוצציות נשמעים עד טבריה בומים מטורפים"
 
למעלה