התייעצות איתכם

noa 1212

New member
התייעצות איתכם

שלום לכם

אני כתבת תוכן שעוסקת ב-5 שנים האחרונות בכתיבת תוכן באינטרנט, רציתי לדעת האם כתב תוכן שעובר קורס ניהול ברשתות החברתיות או קורס שיווק ברשתות החברתיות יהיה לו יתרון ע"פ כתב תוכן אחר שעדיין עוד לא למד את התחום?
תודה על תשובתכם

נועה
 
כמה שאלות ...

האם יש לך תיק לקוחות ?
האם יש לך המלצות ?


האם יש לך ניסיון בכתיבה במדיה חברתית ?

אם יש לך את כל אלו - אז היתרון אצלך :)
 

sitesuccess

New member
מסכים חלקית עם רונית

בוקר טוב,

כמובן שבעל עסק (וזה נכון לגבי כל עסק) שיש לו תיק לקוחות, המלצות וניסיון הוא בעל יתרון ע"פ מי שאין לו את הנ"ל.

אבל, אני חושב שבעל עסק שדואג לרענן את הידע שלו, להוסיף לעצמו כלים בהם הוא יכול לתת פתרונות טובים יותר ללקוחותיו, תמיד יהיה ביתרון מול בעל עסק שלא דואג ללמוד ולרענן ידע.

השאלה הנשאלת במקרה שלך היא האם הידע שתרכשי בקורס כזה אכן יוכל לקדם את הלקוחות שלהם את כותבת תוכן, או שהוא יתן לך אפשרות להציע שירות נוסף.

אם האפשרות הראשונה, אז ברור שיש כאן יתרון. אם האפשרות השניה, לא בטוח...
 

websuccess

New member
כן

שיווק וניהול במדיה חברתית זה נושא שהכי טוב ללמוד אותו דרך עשייה
היתרון של כתב תוכן הוא ברור: רוב נושא השיווק בתחום הזה הוא יצירת תוכן מילולי
נכון שיש משקל גם לתמונות ווידאו אבל התמחות בטקסטים היא בעלת מישקל רב בשיווק אוןליין

לסיכום: הקורס הכי טוב זה לעשות את זה בפועל , להתנסות ללמוד מהשגיאות וכך להתקדם
וידע בכתיבה מאוד עוזר

בהצלחה
 
למעלה