שאלה על פתיחת תמונות:

argamon

Member
שאלה על פתיחת תמונות:

שלום לכם: השאלה בעניין גלישה בפייסבוק בסמארטפון גלקסי נוט - 9 : > במחשב ביתי אני נכנס לדוגמא לדף פייסבוק הנקרא "נוסטלגיה" , בה אני רשום ורואה בקצה בצד ימין טור אפשרויות בהן יש לחצנים שונים בכותרות כמו חברים, סירטונים, תמונות,,,,, ועוד. > אני נכנס לאותו דף פייסבוק דרך הסמארטפון והבעיה היא שאני לא רואה בצד ימין או במקום אחר את טור האפשרויות.
איך אני יכול, אם בכלל, להגיע לטור הזה דרך הסמארטפון בדגם הנ"ל? >> אני מצרף צילום מסך מחמחשב הביתי לדף הפייסבוק כדי שתיראו את הטור בצד ימין. >> יתכן שבכניסה לדף, הטור לא ייראה אלא רק אחרי גלילה לצד ימין. >> הנה הצילום: https://bit.ly/3fd8QWu ;
 

argamon

Member
תודה שאול אבל לא הצלחתי להבין כלום:

אם תוכל להסביר לי, אפילו באופן כללי בצעדים בעברית, זה יעזור לי. > אני לא מצליח להבין את ההסבר באנגלית וגם תרגום לעברית של גוגל לא עזר לי.
 
הסבר

נכנסים לדפדפן גוגל כרום בסמארטפון. פותחים דרכו את האתר של פייסבוק. לוחצים על שלוש נקודות, בוחרים באופציה request desktop version, ואז הדפדפן יציג לך את הגרסה שאתה רואה במחשב.
 

argamon

Member
תודה שאול וכך

> נכנסתי לפייסבוק דרך האפליקציה שיש לי (גירסה עברית) > אין נקודות אלא יש בצד שמאל 3 קווים במאוזן > לחצתי על הקווים ויוצא טור של הרבה אפשרויות בעברית ואני לא רואה משהו שמתקרב להסבר שלך, אם כי אני מבין שכוונתך לעבור לגרסת מחשב. > לא נכנסתי מכרום בגלל שמשום מה הפייסבוק כותב שהסיסמה שלי לכניסה לא נכונה ובגלל זה אצטרך קודם לעבור תהליך של "שכחתי סיסמה"
האם יש אפשרות דרך אפליקציית פייסבוק לעשות מה שאתה מסביר ואיך? תודה
 

argamon

Member
תודה שאול:

אנסה מחר להכנס לפייסבוק דרך כרום בשיטת "שכחתי סיסמה" כיוון שפייסבוק משום מה לא מאשר את הסיסמה שיש לי ואם השיטה שלך תצליח אדווח לך. > אגב כאשר אני נכנס לכרום בו הכל אצלי בעברית ופותח את שלושת הנקודות אז יש לי אפשרות סימון בכותרת "אתר למחשבים" שהשתמשתי בה כבר מספר פעמים, ויש לי הרגשה שלזה אתה מתכוון.
 

argamon

Member
אני מעדכן

> לא המתנתי למחר ועברתי קודם תהליך "שכחתי סיסמה" ונכנסתי לפייסבוק דרך כרום. > כפי שאמרתי אצלי הכל בעברית ופתחתי את שלושת הנקודות וסימנתי במשבצת את "אתר למחשבים" ודף "נוסטלגיה" עבר תהליך מסויים והופיע די דומה
גם כך לא מופיע לי הטור בצד ימין. בדקתי היטב. >> בכל מקרה כיוון שאצלי הכל בעברית אז לא הופיעה לי שום אפשרות באנגלית.
 
למעלה