Xiaomi redmi 9 pro vs relame 6 pro vs samsung a71

maya20121

New member
Xiaomi redmi 9 pro vs relame 6 pro vs samsung a71

שלום רב, מתלבטת בין הדגמים הנ"ל. חשוב לי מהירות שלא יתקע, סוללה, הטענה מהירה, שיוכל להקליט שיחות מובנה או אפליקציה כמו acr. מצלמה שתהיה די טובה גם בלילה לא חייבת להיות מעולה תודה!
 

ANZ1

New member
אין שום שאלה - סמסונג

קודם כל מדובר על מותג הרבה יותר טוב , ידוע ונחשב, זה מדהים איך החברות הסיניות נהפכו להיות מיינסטרים בישראל, אבל עדיין הם לא מתחרות בחברת האלקטרוניקה הכי גדולה והכי חזקה בעולם, בכל טלפון סמסונג משקיעה הרבה יותר פיתוח וידע מאשר חברות סיניות קטנות שבעיקר קונות רכיבים מוכנים ורק מחברים אותם ביחד. סמסונג ואפל הן חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם, וכל השאר הולכות אחריהן ומעתיקות אותן במקרה הטוב. וכמו בכל תחום אחר, מותג הוא דבר חשוב, גם להרגשה, וגם לידיעה שהמוצר יותר טוב, גם מבחינת המפרט זה טלפון יותר טוב, יש לו מעבד יותר חזק דגם 730 מול 720 של הסינים, יש לו מסך סופר אמולד מול LCD רגיל את הסינים, הוא שוקל פחות ויותר שטח מסך מה שהופך אותו ליותר קטן עם מסך יותר גדול. אבל הוא כמובן יותר יקר באיזה 20 אחוז, אבל אם הוא נחשב מתחרה, זה טלפון יותר טוב בלי שום ספק.
 

enigo

New member
מה לעשות ועובדתית הרבה פעמים בסמסונג אתה מקבל תמורה פחות

טובה לכסף? כי תמורת ההרגשה שדיברת עליה, של "ידיעה שהמוצר יותר טוב" (שהרבה פעמים היא תחושה מוטעית) אתה משלם פרמיום. למה? כי המשווק יודע שיש אנשים שמוכנים לעשות זאת. וזה לפני שדיברנו על העובדה שגם סמסונג הודתה שתוכנה (ממשק) היא לא הצד החזק שלה, והיו לה לא מעט דגמים שסבלו מממשק בעייתי וכבד שהעיק על החומרה. &nbsp ולהגדיר את שיאומי ואת חברת האם של realme כ"חברות סיניות קטנות שבעיקר קונות רכיבים מוכנים ורק מחברים אותם ביחד" זה כבר סתם שטות.
 

ANZ1

New member
מה שכתבת כבר לא נכון

בעבר מוצרי סמסונג היו יקרים (מדי ?) והמוצרים הסינים היו זולים (מאד ?), והפער בינהם במחיר היה פער גדול ולכן היה כדאי למי שרצה לחסוך לקנות שיאומי או דומיו, עדיין היה פער באיכות, אבל הפער במחיר היה כל כך גדול שהיה שווה. מאז, המחירים של הסינים רק הולכים ועולים, ומצד שני סמסונג הבינה שהיא צריכה להתחרות והמחירים שלהם הולכים ויורדים, בהרבה מוצרים, כמעט ואין פער במחיר בין שיאומי לבן סמסונג, או שיש פער קטן, ועדיין סמסונג כמותג וכחברה, זה מותג הרבה יותר ידוע, נחשב ולא סתם אלא בגלל סיבות אמיתיות.
 

enigo

New member
אילו סיבות אמיתיות? כי הניסיון שלי איתם, בטלפונים וטלוויזיות

לא לגמרי מעודד אותי לשלם פרמיום על המוצרים שלהם. הם לא הוכיחו אמינות או ביצועים מיוחדים במוצרים שהיו אצלי. יש לזה חריג אחד, וכבר כתבתי זאת כאן - במצלמות טלפון הם טובים יחסית. אבל גם בקטגוריה הזו, לפחות לפי חלק מהדירוגים, יש סינים שעוקפים אותם. כולל סינים שמגיעים מאותו בית כמו ה-realme. אגב, נראה שגם ה-A71 הוא לא בדיוק מופת של תוכנה בשלה וחבילה מאוזנת... שים לב במיוחד לכותרת: https://www.gadgety.co.il/246309/galaxy-a71-review/ ולפי זאפ, הסמסונג יקר ב-35-40% מהשיאומי והרילמי, לא 20%
 

enigo

New member
האתגר המשמעותי הוא הקלטת השיחות

אם אין מובנה מהיצרן, אז לא תמיד אפשר להתקין. בשיאומי, למשל, יש כאלו שהצליחו להתקין עצמאית ויש כאלו שלא. הציעו לך כאן את הנובה של וואווי, שבו יש (לפי מה שקראתי) אפליקצית הקלטה מהיצרן. אם אין באף אחד מהאחרים - הייתי בוחר בו.
 

maya20121

New member
קראתי שמ 2020 אפשר להקליט שיחות

צריך לברר את העניין. ומלבד הנושא הזה מה ההמלצה? לוואווי יש בטריה קטנה מידי
 

enigo

New member
3750 זה לא בדיוק סוללה זעירה.

בכל מקרה, הנתון החשוב הוא זמן עבודה. השווית בין זמני העבודה (ממבחנים שנעשו) בין כל הדגמים הללו? לגבי מה שיהיה אפשר בעתיד - אלוהים יודע. כרגע, ממה ששמעתי מאנשים עם השיאומי אי אפשר להקליט, לפחות לא בוודאות.
 

z1george

Member
מנהל
לא קטן בכלל

ובכל מקרה הטעינה היא 22,5w 50% מהר יותר מגלקסי S10, S10+ הרבה יותר משמעותי מאשר הנפח הכולל 3750. שלא קטן, כאמור
 

BARZELIM1

New member
הסוללה מספקת ויש הטענה מהירה
1) יש הבדל של חצי שעה בלבד בין A71 עם מסך 6.7 וסוללה 4500
לבין NOVA 5T עם מסך 6.26 וסוללה 3750
https://www.youtube.com/watch?v=yOiyLRP9y5k


2) דבר חשוב מאוד
ב5T יש הטענה מהירה של 22.5W
 
מכשיר REALME XT חדש נשרף לאחר טעינה של 24 שעות

https://en.gizchina.it/2020/06/realme-xt-explodes-during-charging
 
למעלה