איזה ים טוקמן ללא הגבלת זמן הכי משתלם?

z1george

Member
מנהל
אין ללא הגבלת זמן

כולם בלי יוצא מן הכלל, יחסמו אחרי 12 15 חודשים. אלא אם תטעין בהם כסף לפחות פעם ב360 יום
 

z1george

Member
מנהל
כדי לגלוש צריך להטעין בהם חבילת גלישה

אתה לא יכול לשים אותו במגירה לחודשיים ואז פתאום להוציא ולצאת לרחוב ולגלוש. צריך להטעין חב גלישה. שתקפה 30 יום. ביום ה31, שוב לא תוכל לגלוש. לא משנה כמה השתמשת בחודש שקדם לו. &nbsp
 

monoishhazaam

New member
אין שום כזה שאינו מוגבל בזמן?

כלומר אני מבין שאחת לשנה צריך לבצע הטענה, אפילו מינימלית, אחרת מאבדים את המספר, אבל הסכומים שהטענתי לא עומדים לרשותי בלי הגבלת זמן בכפוף לתאריפים של טוקמן?
 

z1george

Member
מנהל
נכון

תטעין נגיד 50 ש"ח פלוס עמלה. היום ה365 היתרה שלא נוצלה מתאפסת... זה לא שאלה של פייר או לא פייר זה לא תשלום חובה כמו מס בריאות זה המוצר. אתה יכול לקנות או לא לקנות אותו
 

z1george

Member
מנהל
לא.

אבל אתה לא יכול להטעין 10. יש מינימום של 50 פלוס עמלה. נדמה לי.. תבדוק בכל החברות.. התחרות במגזר הזה לא דומה לתחרות ב postpaid. כי מי שקונה כזה, אין לו ברירה (תייר, עובד זר, נטול חשבון בנק או שכזה שבוגד בבן/בת זוג)
 

monoishhazaam

New member
ואם טוענים 50 שקל - זה מאריך בשנה את כל התכולה?

אתה יודע כמה גדול השוק של עובדים זרים וכאלה שבוגדים?
 

ANZ1

New member
למה אתה שואל כאן ?

כנס לכל לאתרים של החברות, כל המידע ברור, ומפורסם, במקום שתשאל אנשים שברור שלא מתעסקים עם זה ולא יודעים את המידע המעודכן, תברר עם מי שנותן את השירות הוא ידע לענות לך, מניסיון אישי במדינות אחרות, ככל שאתה לוקח חבילה יותר יקרה, ככה יש יותר אפשרויות, יותר משך זמן והחבילה ממשיכה להתגלגל כולל מה שלא השתמשו בו, אבל מדובר כבר על חבילות מאד יקרות, לא של 50 שח. אם אני מסתכל על האתר של פלאפון רק החבילה של 658 שח היא לשנה שלמה, ורק היא מתגלגלת.
 

monoishhazaam

New member
החברות די מצניעות את המידע הזה

הן לא כל כך אוהבות לפרסם את הפרטים על תוכניות הטוקמן שלהן. פעם זה לא היה ככה, הטוקמן היה ללא הגבלת זמן...
 

ANZ1

New member
לא עדיף סים רגיל וזול ?

אני מסתכל ואני רואה שב 019 יש להם חבילה ל3 שנים ב10 שח לחודש, 100 דקות לחודש, 100 סמס, 100 מגה גלישה וכל זה ב10 שח לחודש, זה 120 שח לשנה ובעצם מאפשר לדבר כמה שרוצים יחסית לטוקמן. זה מאפשר גם להחליף טלפון אם קורה לו משהו.
 

z1george

Member
מנהל
ברור שעדיף

אבל אם הוא מתעקש על prepaid כנראה יש לו סיבה שבחר לא לפרט
 

ANZ1

New member
פריפייד זה לדברים זמנים

סחיטה, איומים, פריצות לבנקים, רומנים לקיץ צריכים טלפונים זמניים עם מספר זמני אתה לא שואל על טלפון כזה לשנה אחר שנה
 

monoishhazaam

New member
יש לך דימיון מפותח מאוד

המציאות בדרך כלל הרבה יותר פשוטה מזה. אני מדבר על שמירת פרטיות באופן כללי כאשר למשל אתה צריך לעבוד עם מישהו ולתת לו את מס' הסלולרי שלך אבל הנ"ל הוא מה זה קרציה דביק ואתה לא רוצה לתת לו את המספר האמיתי שלך. או אם רוצים להירשם לאתר היכרויות ולהשאר מוגן מפני הטרדות אם משהו מסתבך, לפתוח עוד חשבון בפייסבוק שמרק צוקרברג לא יוכל לקשר לחשבון הראשי, להתקשר למישהו שמסנן אותך מבלי שיוכל לזהות אותך אבל בו בזמן שלא יופיע "מספר לא מזוהה". יש המון סיבות למה מישהו ירצה שיהיה לו עוד מספר שלא מקושר אליו אבל עדיין שהמספר הזה יהיה שלו למשך שנים.
 

יעקב ח

New member
צודק לגמרי

רציתי פעם לקנות מכשיר טיפש וישן של סמסונג שמשמש כשעון מעורר פירסמתי בפייסבוק, ובתגובות היו בטוחים שזה יהיה ל- סחיטה, איומים, פריצות לבנקים, רומנים לקיץ.. האמת לפעמים הרבה יותר פשוטה. חחח..
 

ANZ1

New member
אין שום היגיון במה שאתה כותב

1. אתה כתבת בפירוש שאתה מחפש מספר טלפון שישמש אותך שנים, הדבר העיקרי שמעניין אותך לפי השרשור הזה, זה שתוכל להמשיך להשתמש בטלפון הזה שנים, ואילו עכשיו אתה מדבר על מספר זמני שאפשר לנתק אחרי כל אחד שיתקשר אליך פעמיים. 2. גם מספר רגיל אפשר לנתק אחרי חודשיים, אין שום מניעה, 3 גם מספר רגיל אפשר לעשות אותו חסוי שאף אחד לא ידע מי אתה 4. גם הטלפון הפריפייד שלך אתה הולך ללכת איתו, אז מה ההבדל בן הטלפון הרגיל לפריפרייד ? לא ברור מאיזה הטרדות אתה מפחד באתר הכרויות ? או שאתה מפחד שאתה הולך להטריד וידעו מי אתה, בקיצור, ככל שאתה כותב יותר, מראה שצדקתי, בקיצור, הפתרון למה שאתה רוצה זה טלפון קוריאני או סיני עם 2 סימים, אחד הרגיל והשני סים נוסף שתוכל לבטל אם יציקו לך.
 

monoishhazaam

New member
ליקוי בהבנת הנקרא

אני לא כתבתי שאני מתכוון לנתק אחרי חודשיים, אני דווקא רוצה שהמספר הזה יהיה לי לשנים. מה שאני אומר הוא שהמכשיר עם הסים הזה יהיה רוב הזמן כבוי כי רוב הזמן אני לא צריך אותו. אלא שלפעמים בחשבונות שונים באינטרנט רוצים לוודא שאתה זה אתה ולשלוח לך סמס למס' הפון שרשום אצלם למשל. עוד מקרה למשל שפעם הייתי בקשר עם מישהו שמכר משהו ביד2, שלחתי לו מסר עם מס' הטלפון שלי ומייד אחרי זה במשך כמה חודשים הוצפתי בשיחות מ"קבר רחל" שהבטיחו להתפלל למעני בתמורה לתרומה. לקח לי זמן להיפטר מהם.
 

ANZ1

New member
ומה ההבדל אם זה פריפייד או מינוי רגיל ?

מדובר על אותו מספר, כל מה שאתה מתאר יהיה זהה אם מדובר על פריפייד או על מינוי רגיל
 

monoishhazaam

New member
מינוי רגיל עולה חודשי

רק לפי שימוש וכשהשימוש מינימלי גם התשלום מינימלי. למשל.
 

ANZ1

New member
יש כאן 2 אפשרויות ושתיהן גרועות

1. אתה לא יודע על מה אתה מדבר 2. אתה יודע על מה אתה מדבר ומשחק אותה טמבל אני מציע לך להכנס ולבדוק כמה יעלה לך סים פריפייד ישראלי לשנה, לא נדבר על כמה תעלה דקת שיחה (פי 30) אלא כמה יעלה לך להחזיק את הסים לשנה או לחודש, אני בדקתי אצל החברות הישראליות למשל פלאפון שכרטיס עם תוקף לשנה עולה 658 שח, שכרטיס סים רגיל יעלה לך כמו שנאמר 120 שח לשנה. https://www.pelephone.co.il/digitalsite/heb/packages/prepaid_new_packs/ כמו שאמרתי, יש רק 2 תחומים שבהם נכון להחזיק כרטיס פריפיייד או שמדובר על משהו זמני כמו תייר, עובד זמני , מאהב זמני, או שמדובר על משהו לא חוקי או לא מוסרי
 
למעלה