Android xiaomi אפליקציית Whatsapp נמחקת

leftclick

New member
Android xiaomi אפליקציית Whatsapp נמחקת

ללא הודעה מוקדמת ועימה נעלמות הודעות, תמונות וסרטונים חשובים. שלום, אחת למספר שבועות אני מקבל הודעה ש ל whatsapp תוכנה מעודכנת, זו שאצלי מיושנת ויש לעדכן. כשאני מעדכן, מגוגל פליי יורד העדכון ואז אני נכנס ללופ של Backup שלא מסתיים לעולם ! לא נותר לי אלא למחוק את Whatsapp ולהתקין מחדש תוך שאני מאבד הודעות מאוד חשובות. בדרך כל אינני מבצע את העדכון מרצוני ואז whatsapp ביוזמתה מוחקת לי את האפליקציה ומכניסה אותי למערבולת של backup לנצח. כאמור, אני מוחק, מעדכן ומאבד את עולמי. מדובר בפגישות חשובות, הנחיות ביצוע, ושאר דברים מאוד חשבים שאני מאבד ביחד עם השולח ! נזקים כבדים וממשיים גורמת לי האפליקציה ! איך ניתן להמנע מה "עדכונים" הקטלניים של Whatsapp? אם אין דרך לעקוף, איך עוברים "עידכון" כזה בשלום ?
 

leftclick

New member
הבעיה נפתרה

ניקיתי את זיכרון המטמון ב google play ואז ה backup רץ אחר שהיה תקוע 5 שעות. התקנתי מחדש את ה whatsapp מ google play ובזכות ה backup הפעם, לא איבדתי הודעות חשובות. בכלל, מה זה זכרון מטמון של google play ?
תודה
 
תשובה

המטמון הוא "שאריות" של מידע שהסמארטפון משתמש בו לעתים קרובות. למשל, במקרה של דפדפן, נוצר עותק של הדפים שאתה גולש בהם בתדירות גבוהה. במקרה של גוגל פליי מדובר בכל מיני הגדרות ונתונים (כגון, חיפושים שנעשו לאחרונה) שהאפליקציה צריכה. מחיקת המטמון מאפסת את האפליקציה, פחות או יותר.
 
למעלה