אני לא מבין את הרעיון ההזוי?

argamon

Member
אני לא מבין את הרעיון ההזוי?

שלום לכם: אני מתאר מצב מרגיז בווטסאפ בסמארטפון גלקסי נוט -9 ואשמח לדעת אם יש לכם שיטה שאני לא מכיר בעניין הבא: 1. בווטסאפ החלטתי לפתוח קבוצה חדשה רק עבורי וזה עבור עריכת ניסיונות שונים לפני משלוח לקבוצה של אנשים בה אני משתתף, בדומה להודעות בתפוז שיש בו תצוגה מקדימה. 2. עבור פתיחת קבוצה חדשה ווטסאפ דורש להכניס כחבר בקבוצה לפחות שם אחד מאנשי הקשר שלי בטלפון אחרת לא ניתן להמשיך בתהליך פתיחת הקבוצה החדשה ולא עוזר שבאנשי הקשר בטלפון הכנסתי גם את שמי. המערכת לא מקבלת זאת כשם חבר בקבוצה החדשה! 3. הכנסתי כחבר את שם איש הקשר שלי בטלפון חיים כהן (שם בדוי) והמערכת איפשרה לי להשלים את הגדרת הקבוצה החדשה בהצלחה. 4. לאחר מכן בגלל שרציתי שהקבוצה תהיה רק עבורי מחקתי מהקבוצה את חיים כהן ואני במצב הרצוי לי בו רק אני בקבוצה.
אבל,,,, תוך לא הרבה זמן קיבלתי הודעה מחיים כהן איש הקשר שלי בשאלה ממה מחקתי אותו. הוא קיבל הודעה ממערכת ווטסאפ שמחקתי אותו.
האם לא ניראה לכם הזוי שאי אפשר לפתוח קבוצה חדשה בווטסאפ לעצמי בלי להכניס שם של לפחות איש קשר אחד מהטלפון? .
> אם יש לכם רעיון איך לפתוח קבוצה חדשה בה לא אצטרך להוסיף שם של לפחות איש קשר אחד בטלפון, אשמח להסבר שלכם איך לעשות זאת. ** תודה **
 

z1george

Member
מנהל
רעיון

תשים שם מישהו מהמשפחה ותגיד לו להתעלם מההודעות טסט שלך אולי אפילו קרוב משפחה (אולי מבוגר) נטול וואטסאפ. תצטרך אותו לידך רק פעם אחת לאמת את הsms את בוואטסאפ שלו תפתח אצלך עם אפליקציה שמאפשרת שני חשבונות וואטסאפ במכשיר אחד ואז תכתוב לעצמך ותענה לעצמך. בעל הקוו הנוסף לא יראה כלום
 

evike

Active member
מנהל
אני עשיתי משהו מאד פשוט כבר לפני הרבה זמן

הוספתי את עצמי לאנשי הקשר (אפשרי רק מספר הטלפון לא השם) ואני מופיעה עם המספר ועם התמונה שלי גם בווצאפ. שולחת לשם כל דבר שאני רוצה לזכור, למשל כתבות מהעיתון, מתכונים וכד', בדיקה, וגם כשאני רוצה להעביר הלאה משהו שיראה כשליחה אורגינלית בלי התוספת הועבר. ואת זה אני עושה דרך WEBWHATSAPP.
 

argamon

Member
אויקה, לצערי לא הצלחתי להבין אותך:

1. באנשי הקשר בטלפון שמתי מזמן את שמי כרגיל עם מספר הטלפון ואין לי מספר סלולרי נוסף. 2. בחיפוש רגיל בווטסאפ בהקלדת שמי, אני לא מקבל כלל תוצאות ורק בחיפוש שמי בטלפון אני מקבל תוצאות. 3. ניסיתי עכשיו בשיטה באם לזו התכוונת, כך: מחקתי את שמי עם מספר הטלפון מאנשי הקשר והכנסתי אותו מחדש רק עם מספר הטלפון שלי. התוצאות כמו שהיו לפני זה והן שווטסאפ לא זיהה אותי. 4.
אין לי פירור מושג מה זה WEBWHATSAPP
 

evike

Active member
מנהל
בווצאפ לא חיפשתי את שמי, אלא את מספר הפון שלי

כמובן שמצאתי. אני מופיעה בווצ רק עם המספר, לא עם השם.
 

argamon

Member
לא הלך לי

בעקבות דברייך עשיתי ניסיון של מחיקת שמי ומספר הטלפון שלי מהווטסאפ ואחר כך הכנסתי לאנשי הקשר את מספר הטלפון שלי ומערכת ווטסאפ לא זיהתה את קיומי. > לי יש סמטארטפון גלקסי נוט 9 ואולי אצלך יש דגם בו זה אפשרי או שאני מכניס לאנשי הקשר את מספר הטלפון שלי לא בצורה הנכונה ואשמח לדעת איך את עשית.
 

evike

Active member
מנהל
באנשי הקשר הכנסתי אותי כ "אני" (כמובן ללא המרכאות)

ואת המספר שלי. בחיפוש בווצאפ רשמתי את השם שלי בו אני מזוהה במערכת. לא זוכרת את הפעולות המדוייקות שעשיתי בזמנו. עכשיו בדקתי. עשיתי חיפוש באנשי הקשר ואני מופיעה כ"אני". בווצאפ חיפוש כ"אני" לא נתן תוצאות. חיפוש לפי המספר שלי גם לא נתן תוצאות. חיפוש לפי השם שלי נתן בווצ את המספר שלי עם תמונת הנושא שלי. (אם לא הכנסת תמונה, תהיה עם סתם עיגול)
 

argamon

Member
אויקה תודה וכך:

אולי יש לי באג בהבנה אבל אני לא מסוגל להבין אותך >עשיתי כך והנה התוצאות: 1. באנשי הקשר מחקתי פרטים על עצמי וכתבתי מחדש בהוספת אנשי קשר בטלפון את המילים - ארגמון נייד, כולל מספר הנייד שלי . 2. בחיפוש באנשי קשר בטלפון במילים ארגמון נייד, אני מקבל את שמי ומספר הטלפון כראוי 3. בחיפוש בווטסאפ במילים ארגמון נייד אין תוצאות. 4.בחיפוש בווטסאפ רק בהקלדת מספר הטלפון שלי אין תוצאות.
את כותבת לי "בווטסאפ חיפוש כ"אני" לא נתן תוצאות" אחר כך את כותבת " חיפוש לפי השם שלי נתן בווצ את המספר שלי עם תמונת הנושא שלי"
אני לא מבין את ההבדל בהסבר שלך בין "אני" בו את באנשי הקשר ובין "השם שלי" >> שוב אציין שכאשר הקמתי את הקבוצה והמערכת דרשה איש קשר אחד, היא הציעה לי את כל מי שרשום כאיש קשר שלי אבל אותי שאני רשום כ- "ארגמון נייד" באנשי הקשר המערכת סרבה להציע לי.
 

YosMan1

New member
מה הזוי? שקבוצה דורשת 2 משתתפים? זה הרעיון של קבוצה

אתה רוצה פיצר אחר לגמרי של שמירת הודעות עצמייות בווטסאפ ומקטר על זה שפיצר של קבוצה דורש 2 משתמשים? ויש פיתרון כל כך פשוט וקל שאתה מכיר אבל עדיין לא בסדר? מה הבעיה לומר לחבר שאתה מצרף אותו לשניה לקבוצה כדי ליצור לעצמך קבוצה פרטית וישר להוציא אותו?
 

argamon

Member
YosMan לדעתי אתה לא צודק:

אני נותן דוגמא לא משהו אבל לדעתי באותו עיקרון: כדי להגדיר בפעם הראשונה דף פייסבוק שיהיה דף הבית שלך, אתה לא צריך ברישום להכניס שם של חבר ואחר כך אתה מאשר חברות למי שאתה מעוניין. > אני לא מבין מה הבעיה לווטסאפ להגדיר מצב שייאפשר לי להקים קבוצה ואחר כך להכניס לקבוצה את מי שארצה? > לדבריך " מה הזוי? שקבוצה דורשת 2 משתתפים? זה הרעיון של קבוצה" אני רוצה להגיד שלפיכך במקרה ואתה צודק אז אם הכנסתי עבור הקמת הקבוצה משתתף אחד ואחר כך מוחק אותו אז לפי מה שאני מבין אותך, ווטסאפ היה מבטל את הקבוצה או מתריע שלא ניתן המשך קיום לקבוצה בלי משתמש אחד לפחות. > ואגב לגבי הפתרון הפשוט של מחיקת המשתמש לאחר הקמת הקבוצה, גם לפטנט הזה לא מצאתי הצעה בווטסאפ , אלא בא לי רעיון לנסות את זה ולשמחתי הקבוצה שהקמתי המשיכה להתקיים לאחר מחיקת המשתמש הבודד. > לדעתי הגדרת ווטסאפ להקמת קבוצה, לא חכמה שהיא מכריחה אותך להיות תלוי באיש קשר כלשהו להקמת קבוצה והיה צריך להיות מצב אפשרי להקמת קבוצה שאליה אוסיף אחר כך את מי שאני רוצה.
אגב, אני לא בטוח שהיית מקבל בשמחה הודעה שלי שאני מצרף אותך לקבוצה ומוחק אותך אחר כך ואולי היית שואל אותי בצחוק "מה לא בסדר איתי שאתה לא רוצה אותי בקבוצה שהקמת? " >> לסיכום למה אני צריך להיות תלוי במישהו כדי להקים לי קבוצה?
 
למעלה