הפסקת שווק מכשירי Huawei בישראל

z1george

Member
מנהל
הפסקת שווק מכשירי Huawei בישראל

בגלל שבדגמים החדשים שיצאו אחרי קיץ 2019 אין תמיכה בשירותי גוגל , בארץ מקיימים מבצעי חיסול למלאי שנשאר ברשת גו מובייל משווקים ארבעה דגמים אחרונים (בשיא היו 21 דגמים אצלם) ברשת באג יש חיסול יחידות אחרונות דוגמאות למחירים גו מובייל : Nova 5T ב1269 שח P30 פרו (8/128) ב2269 שח רשת באג מחשבים Y7 פריים ב300 שח P30 פרו (6/128) ב2000 שח
 

z1george

Member
מנהל
זה לא באתר, זה מבצע סודי

צריך לפנות לבחור בשם שרון שם שמנהל את זה המכשיר די חלש אגב, הייתי קונה אותו לילד. לא לך... מנסה להעלות תמונה של הדגמים היום שאלתי אותם על מייט 20 פרו, נשארו שישה בכל הארץ. זה יגמר מהר יחסית
 
שאלתי בשביל חבר , אבל הוא כבר הסתדר לבד .. תודה
ואגב שאלה קטנה ..
קייסו היום את אחד מקרובי המשפחה שלי והרימו לו את הארנק ואת הפלאפון

אני רוצה לתת לו מכשיר מהמגירה לכמה ימים עד שיתארגן על מכשיר חדש אבל יש לי רק מכשירים ללא תדר 850 בדור 3 והוא עם קו באחת הנגזרות של פלאפון
עד כמה זה קריטי כי אצלו בעבודה אין קליטה ממש טובה (עובד בקומת מרתף)
 

z1george

Member
מנהל
פלאפון ונגזורתיה

אין ברירה הוא צריך מכשיר 4G במינימום הנוקיות של פעם לא יספיקו
 

z1george

Member
מנהל
עדכון ל"מבצע" של באג - הסחורה פח

בקשתי להזמין מייט 20 פרו במחיר מבצע של 1600 שח. כעבור שני ימי עבודה הוזמנתי לאסוף. המכשיר הגיע באריזת פצפצים (ללא שום מטען, כבל, סיכה, קופסא) ועם סוללה ריקה. כמובן שביקשתי שיטעינו אותו כמה דק. חזרתי אחרי 10 דק. הדליקו...חשכו עיניי... המסך צרוב בצורה קשה. המוכר: ככה זה מכשיר מתצוגה, היה דלוק הרבה זמן- יש לך שנה אחריות אני: אולי אתם אמורים לתקן אותו לפני שמציעים אותו למכירה ? המוכר: ככה זה, רוצה שנזמין עוד אחד או לבטל? מה אתה רוצה? אני: לבטל. אל תזמין עוד אחד. אין צורך. הבנתי.
 

enigo

New member
ועוד מקרה

הזמנתי P20 מתצוגה. במקרה שלי הגיע דווקא מכדיר עם ערכה מלאה, כולל מגן מסך וקייס. כמעט בלי שריטות. נראה שהכל טוב ויפה. אבל כשהגעתי הביתה גיליתי שהוא נעול במצב תצוגה - מריץ סרטון תדמית כל כמה דקות, ואין אפשרות לעשות אתחול להגדרות יצרן. טלפון לחנות - > דבר עם התמיכה הטכנית. טלפון לתמיכה הטכנית - > דבר עם היבואן. טלפון ליבואן - > רק לחנות יש את הקוד שנועל את המכשיר במצב תצוגה. ובעצם אסור להם למכור מכשירים מתצוגה. טלפון, שוב, לתמיכה בטכנית - > אני ראשון בתור במשך עדרים דקות. "עקב המצב העומס גבוה". כן, ללא ספק מתקשר אחד שלם זה המון עומס. אולי אם השארת את כל מחלקת התמיגה שלך בחל"ת... שלחתי הודעה בוואטסאפ, כמו שהמליצו. לא חזרו אלי. אז אחרי שעתיים צלצלתי שוב. הפעם ענו. ניסו להחסיר אותי שוב ליבואן. התעקשתי. הלכו לברר מה עושים -" טוב, אתה צריך להביא את זה לחנות שישלחו אלינו. רק אצלנו אפשר לפתוח. יקח עד עשרה ימים. אולי פחות". &nbsp וכדי להשלים את חווית הקניה, החנות לא פתוחה בשעות המוצהרות. כנראה מנסים לחסוך בעלויות העובדים. אז אני צריך לנסוע לשם שוב כדי לתת את המכשיר, וכמובן עוד פעם כדי לאסוף. כי הרי זו בעיה ממש לא צפויה שמכדיר שהיה בתצוגה, עם התקנה ייעודית, ידרוש איפוס לפני המכירה שלו לציבור. אף אחד לא היה יכול לצפות את זה...
 

z1george

Member
מנהל
אל תדאג xfwind

המכשיר שלך ימשיך לקבל עדכונים כרגיל, הוא טרום תקופת החרם ואני חושב שגם החרם יפתר בסוף
 

xfwind

New member
לא דואג למכשיר שלי. דואג לזה של אשתי ושל הילד (HONOR 9)

אם המכשירים שלהם יסיימו את עבודתם נצטרך לחפש מותג אחר...
 
למעלה