מתלבט בין 019 ל-we4g

nipe200

New member
מעריך מאוד את התשובה המפורטת, מה לגבי קליטה?

ביחוד כי היית בשתיהן, למי יש פריסה טובה יותר של אנטנות?
 

nipe200

New member
המחיר רחוק מלהיות מהות הכל.

השקט הנפשי בהחלט שווה לי עוד כמה שקלים.
 

nipe200

New member
כבר כתבתי אבל אין לי בעיה לעשות copy paste

לגבי סלקום, פרטנר והחברות הגדולות תמיד היו קורות לי טעויות בחשבונית ותמיד לרעתי ותמיד היה צריך לשרוף זמן להוכיח שאין לי אחות או שמדי פעם הייתי מוצא איזה שירות שלא ביקשתי מצטרף על דעת עצמו למנוי שלי. אז כמדיניות אני מעדיף לא לממן חברות שמתנהלות ככה. &nbsp &nbsp
 
פריסת אנטנות וקליטה זה הנושא החשוב ביותר...

קודם לבדוק טוב טוב את הפרמטר הזה באזור שלך... זה הנושא הכי חשוב בטרם מבררים לאיזה מפעיל לעבור... 1) אם יש קליטה טובה של רשת סלקום אז אפשר לברר על מעבר לגולן/סלקום/WE4G... 2) אם יש קליטה טובה של רשת פרטנר אז אפשר לברר על מעבר לטלזר-019/פרטנר/012-MOBILE... 3ׂ) אם יש קליטה טובה של רשת פלאפון אז אפשר לברר על מעבר לרמי לוי/פלאפון/PMOBILE/GINI/פלאפון-בעיר...
 

nipe200

New member
מתלבט בין 019 ל-we4g

עכשיו שגולן טלקום בבעלות של סלקום אני לא רואה שום סיבה להישאר שם. אני מתלבט בין 019 לבין we4g הטלפון שלי תומך בתדרים של שתיהן והמחיר מאוד דומה. מבחינת ממשק משתמש ב-web אצל מי יותר מוצלח, מי נותן יותר שליטה בהגדרות החשבון בלי שיהיה צורך להרים טלפון לשירות לקוחות? הייתי רוצה לדעת מה חווית השימוש שלכם בחברה האם לאחת מהן יצא שם רע. האם יש סיבה להעדיף אחת על פני השניה? תודה.
 

em28

Well-known member
היתה לך בעיה עם גולן ? לעניות דעתי כל החברות החדשות הן אותו

הדבר. לגבי הקליטה, אין חברה שהיא יותר טובה מאחרת, לא תעזור לך קליטה מצויינת ברח' הרצל בהרצליה אם אתה נמצא ברחוב הרצל בצפת. לכן ברר באזור שלך (בבית, עבודה) עם הסובבים אותך למי יש בעיות קליטה או אפילו בדוק מי שם אנטנה על הגג שלך (אחלה קליטה, אחלה קרינה). &nbsp
 

enigo

New member
האמת שאם יש לך אנטנה על הגג, לפעמים דווקא אין לך קליטה

בעבודה הקודמת שלי היתה אנטנה של פלאפון על הגג - ודווקא ברשת הזו לא היתה קליטה. יש לזה הסבר, משהו עם אונות ושטח מת של האנטנה. לגבי הקרינה - קודם שיוכיחו שזה באמת מזיק, ואחרי זה אני אתחיל להתרגש מזה.
 

nipe200

New member
בגולן לא אהבתי את דמי המעבר שהם כפו בעת חידוש החבילות

ואת העובדה שאם לא שמת לב ותקופת והחבילה נגמרה אז אוטומטית החיוב עבר לחבילה הכי יקרה שהייתה להם. זו פרקטיקה פסולה בעיני. &nbsp לגבי סלקום, פרטנר והחברות הגדולות אז מעבר לחגיגת המחירים עד שגולן לא נכנסו תמיד היו קורות לי טעויות בחשבונית א, תמיד לרעתי ותמיד היה צריך לשרוף זמן להוכיח שאין לי אחות או שמדי פעם הייתי מוצא איזה שירות שלא ביקשתי מצטרף על דעת עצמו למנוי שלי אז כמדיניות אני מעדיף לא לממן חברות שמתנהלות ככה.
 

em28

Well-known member
גולן מוותרים על דמי המעבר אם תתעקש

תסביר להם יפה מה עדיף להם להפסיד: דמי מעבר חד פעמיים או דמי מנוי חודשיים. חוץ מזה נסה לעבור לתוכניות ללא מגבלת זמן. &nbsp אני מעדיף את הממשק של גולן על המחיר היותר נמוך של .... נניח רמי לוי
 

nipe200

New member
אני מעדיף מראש להימנע מחברות שזו השיטה שלהם

בטח כאשר יש אלטרנטיבות.
 

nipe200

New member
שאלת המשך, האם יש "דמי מעבר" כאשר תקופת החבילה נגמרת?

כמו שכבר כתבתי באחת התגובות שלי אחד הדברים שמאוד לא אהבתי בגולן זה את דמי המעבר שהם כפו ברגע שהייתה נגמרת החבילה. האם זה קיים ב-019 או ב-we4g?
 
האוצר אישר את המיזוג סלקום/גולן-טלקום

עכשיו ממתינים לאישורים של רשות התחרות ומשרד התקשורת https://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3831551,00.html
 

metrocard

New member
יש את שניהם בבית. אצלי נקודתית יש בעיה כנראה עם פרטנר

וכתוצאה מכך יש בעיית קליטה עם 019 אבל בחוץ שניהם מתפקדים בצורה טובה. אני עם WE4G עוד מהפיילוט , מרוצה מהקליטה.
 

z1george

Member
מנהל
גם הילדים שלי בWE מהפיילוט

עשיתי מולם מעבר חבילות דרך שירות הוואטסאפ והופתעתי לטובה. גם טופל מהר תוך כמה דקות- בלי לחכות לאף אחד על הקוו. גם המעבר היה בחינם. למעשה שנמכתי את הקווים מ29 שח ל15 שח היה זמן קצר שהיתה חבילה 8GB ב15 שח. והילדים לא צריכים יותר מזה מחוץ לבית.
 
למעלה