הדגמים הראשונים של מותג הסמארטפונים realme שישווקו בישראל

הדגמים הראשונים של מותג הסמארטפונים realme שישווקו בישראל

"באג" קיבלה את הזיכיון לשווק בישראל את מוצרי "realme" https://tech.walla.co.il/item/3364519 REALME 6 https://www.gsmarena.com/realme_6-10113.php REALME 6 PRO https://www.gsmarena.com/realme_6_pro-10114.php REALME X50 PRO PLAYER https://www.gsmarena.com/realme_x50_pro_player-10248.php REALME X3 SUPERZOOM https://www.gsmarena.com/realme_x3_superzoom-10250.php נ.ב. אם "באג" יתנו שירות ואחריות כמו שהם נתנו על מותגי "מייזו" ו"נוביה" אז אנחנו בבעיה
 
אנחנו = הציבור הישראלי, בכללי יש לי סתם שאלה

חברת realme היא מותג של oppo שיחד עם vivo וoneplus שייכים לתאגיד הסיני BBK המותג oneplus כבר משווק בישראל ע"י חברת סל-נאו https://one-plus.co.il שאלתי היא, למה שאותו יבואן לא יהיה גם המשווק הרישמי של realme בישראל? לשם מה הם צריכים את באג? שבסך הכל שיווקה כמה מותגים איזוטריים כמו מייזו/נוביה/רייזר עם שירות די גרוע?
 

ANZ1

New member
תחרות

2 יבואנים שונים ילחמו בינהם ויורידו מחירים , ויפרסמו במקביל, מה שלא יעשה יבואן אחד, מה הם 2 מותגי הרכב הכי נמכרים בישראל ? יונדאי וקיה, 2 מותגים שהם חברה אחת, אבל עם 2 יבואנים שונים.
 
יש גם צד שני למטבע

קבוצת "לובינסקי" הם היבואנים של כל מותגי תאגיד הרכב הצרפתי "PS" פיזו/סיטרואן/אופל/MG התלונה העיקרית על "באג" זה על השירות הגרוע שהם נתנו בהיותם יבואנים רשמיים של מייזו/נוביה/רייזר לא מתאים לתאגיד ענק כמו "BBK" לבחור יבואן גרוע ורשלני כמו "באג"
 

ANZ1

New member
דוגמא לא טובה

1. יונדאי וקיה מובילים את השוק, והם ב2 מתחרים שונים. 2. פיגו וסיטרואן מיובאים על ידי יבואן אחד, ואיך ההצלחה ? כשלון, הם לא נמצאים בכלל בתחרות מול מובילי השוק, כך שהדוגמא שלך מראה בדיוק מה שאמרתי, שתחרות טובה לכולם, ושעדיף לכולם שמותגים אחים ימכרו על ידי חברות שונות, זה גם יכריח אותם לשפר את השרות, חוץ מזה תאגיד PSA הצרפתי שולט היום גם בFCA , פיאט, אלפא רומאו, גיפ , קרייזלר, ביחד הם יהיו 10 מותגי רכב, אתה בתור לקוח רוצה שכולם ימכרו על ידי אותו משווק ?
 

enigo

New member
אתה נותן טיעונים מצד הלקוח כשהוא מדבר על צד היצרן

לא פלא שאתם נפגשים... מצד היצרן, תחרות זה רע. לכן כשפיאט השתלטה על קרייזלר היא איחדה יבואנים בכל העולם - גם בישראל. לכן PSA לקחה את הנציגות של אופל משלמה סיקסט והעבירה אותה ליבואן הראשי שלה בישראל, לובינסקי. אני גם לא בטוח שיונדאי היתה מוכרת פחות אם גם הזיכיון של קיה היה בידי כלמוביל (או להפך, זיכיון יונדאי בידי טלקאר), או שסיטרואן היתה מוכרת יותר אם היתה מיובאת על ידי יבואן אחר - ובמיוחד לא בטוח מה היתה שורת הרווח של היצרנים בכל אחד מהמקרים. אבל זה כבר דיון אחר.
 
למעלה