מחפשת עבור חברה סלולר עם הדרישות הבאות:

ladybug4NLP

Active member
מחפשת עבור חברה סלולר עם הדרישות הבאות:

1. שימוש יום יומי רגיל ביותר ללא בקשות מיוחדות אגרנית ולכן כנרא זקוקה להרבה זכרון 2.סים כפול (נוסעת הרבה לחו"ל) 3. הטענה מהירה 4. חייב מצלמה ממש איכותית לוידאו 5. חייב כניסת אודיו (יש כאלה שאין להם כמו וואווי מייט 20) 6. חייב מייצב תמונה ואודיאו אין לי מושג מה התקציב שלה ולא תקנה יד שניה תודה
 

enigo

New member
הדרישות מהמצלמה מכתיבות מכשיר דגל

לסיניים בדרך כלל גם יש סים כפול, אז נשאר לבדוק הרם ל-OP8, הוואווי P30, שיאומי mi10 ושות' יש שקע אוזניות... אגב, שווה לבדוק שלוואווי יש גישה לשירותי גוגל. ל-s10 יש שקע אוזניות, ויש גם גרסה עם סים כפול, אז גם זו אופציה (וידאו מעולה, מנסיון. ויש מייצב). אפשר גם לבדוק אם ה-s20 שמר על כל התכונות הרצויות.
 

z1george

Member
מנהל
יש כאן סתירה בין סעיפים

סעיפים 2-3 = Huawei, OnePlus סעיפים 4-5 = Samsung הייתי הולך על סמסונג בגלל איכות הוידיאו שבו הם מס 1 ללא תחרות. בכלל. והיה לי לא קל לכתוב את זה בתור fan של הוואי כפי שאת יודעת יש דגמי דואל סים של סמסונג S10, S20 אבל לא ממש משווקים בארץ. אז אולי לקנות סמסונג חדש בארץ שהוא single sim ואם נמצאים 30-60 יום בשנה בחול, להחליף סים בחול. ואם חייבים סים ישראלי דלוק לשיחות או sms, את הסים הישראלי אפשר לשים באיזה טלפון משני. אפילו איזה מכשיר במאה שקל. ב+S20 לדעתי כבר יש הטענה ב45w אבל צריך לקנות מטען בנפרד כי בערכה מקבלים רק מטען 25 או 15(שיטת אפל לעשות עוד כסף מהמכורים). או להתפשר על ענין ההטענה. יקח שעה ורבע מאפס למאה. לא אסון, בימים חריגים, כשאין מטעו רכב/בית, אפשר לשים בתיק סוללה חיצונית. ב20$. שתהיה טובה לא רק לה אלא לכל המשפחה.
 
למעלה