לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
3714237,142 עוקבים אודות עסקים

פורום סלולארי

כיום שלכל ישראלי יש את המכשיר כיום כאשר אתם הולכים ברחוב להיתקל באדם מדבר בסלולארי שלו באם הוא מבוגר או ילד שלא סיים ביה"ס זה כמעט בלתי אפשרי וחייב להיות פורום שמדבר על הנושא הזה אז שלום אני - רונן ואני מכור לסלולארי, אני לא יכול לחיות ללא המכשיר הזה וחייב להתעדכן בכל מה שקורה בעולם הסלולאר, ואם אהיה יום ללא המכשיר אשתגע, מכירים את התחושה?? אתם מוזמנים להיכנס לפורום שכולו עוסק בעולם הסלולארי יש בו את כולם החל מנציגים יבואנים ועד סתם אנשים שכרגע קיבלו את המכשיר הראשון בחייהם פה תמצאו תשובות לשאלותיכם החל מהשאלה איך מדליקים את הC1-01 שלי? וכלה בדיון איזה סמארטפון הכי טוב בשוק! רק לפני שאתם נכנסים, כמה חוקים בסיסים
* אסור בתכלית האיסור להציף את הפורום
* שרשרו הודעותיכם אחת לשניה... אם יש לכם הרבה מה להגיד אז או שאספו את כל הדברים להודעה אחת או שתשרשור הודעה אחת לשניה במקרה שהנושאים לא ממש קשורים אחד לשני הדבר יקל על הפורום וימנע משרשורים לא פחות חשובים לעזוב את העמוד הראשי של הפורום
* נא לא לפרסם מכירות\החלפות וכו` בשביל זה קיים הלוח
* אין להעביר קודים למכשירי סלולאר על גבי הפורום מכיוון שישנם קודים שאין בסמכותו של האדם "הרגיל" להשתמש בהם ויכולים להביא נזק בלתי הפיך למכשיר (השתמשו במסרים לצורך זה).
* נא לשרשר הודעות OFF להודעת הOFF שבפורום. הודעת OFF שלא תשורשר תמחק.
* רוב השאלות מקבלות תשובה ולכן נא לא להקפיץ כל 10 דק` אלא אם ההודעה כבר מתקרבת לעמוד הבא או לחילופין לא קיבלה תשובות יותר מיממה הודעה אשר יתווסף לה שירשור הקפצות, כאשר כל ההקפצות הן בנות 10 דקות תימחק לאלתר
* אם במקרה יש לכם מספר שאלות נא לכתוב את כולם בהודעה אחת ולא לפתוח לכל שאלה הודעה. (כנ"ל לגבי קישורים למידע על סלולארי נא לשרשרם אחד אחרי השני)
* נא לא לעקוץ\לרדת\להשמיץ חברות סלולאריות מתחרות, יצרניות מכשירים או כל דבר שקשור לסלולארי שלא תואם את דעותיכם דבר אשר יכול להביא לפגיעה בגורם נוסף ולריבים וסכסוכים מיותרים בפורום - הודעות מסוג זה ימחקו במידית ללא שום התראה
* בפורום יש סקרים, גלריות ועוד` אופציות אשר לא חייבות להיכלל כל פנייה בענייני סקרים, הצעות לגלריות וכו` תעשה בצורה מסודרת על גבי הפורום,
* אין לפרסם את הבלוג שלכם בפורום, יש לכם בלוג? הוספו את קישורו בחתימה שלכם, אם על כל שאלה שתענו עליהם בהפניה לבלוג שלכם, גם אם אכן בבלוג רשומה התשובה, התגובה שלכם תימחק, יש לכתוב תגובה מלאה בפורום, ולא לתת קישור, אפשר לתת קרדיט למקור.
* אין לתת קישורים בגוף ההודעה אשר אין להם הקשר לנושא השירשור או ההודעה ואין הזהרה מה יש בקישור, הודעה כזו תימחק מייד בלי הזהרה.
* אין לצעוק בפורום, לכתוב הודעות בסיגנון "עזרה!!!" "הצילו!!!!" וכו' הודעה מסוג זה תמחק.
 
* מסרים או כל אמצעי התקשרות אל המנהלים. רוצים ליצור קשר? במסרים הפרטיים, אין לדון על מדיניות ניהול הפורום על גבי הפורום, יש לכם הערה בנושא? פנו בפרטי למנהל או להנהלת תפוז או בפורום משוב, הודעות מסוג זה שיעלו בפורום ימחקו במיידית!.
* קרינה היא לא נושא לפורום סלולרי, המידע כיום על קרינה הוא לא ברור ונועד רק לאנשי מיקצוע בתחום קרינה ולא למשתמשים הפשוטים, כל דעה שתהיה מבוססת או לא תבלבל ותלחיץ סתם גולשים שלא מבינים, אין להעלות שאלות או דעות בנושאי קרינה והשפעותיה, הודעות כאלו ימחקו מייד.
* כאשר יש הודעות בנושאי מערכות הפעלה WM/WP7, פאלם, אנדרואיד או מכשירי iOS של אפל יש לפנות לפורום המתאים (קישורים בכותרת הפורום)
אין להגיב לשאלות בנושאים כאלו, אפשר להפנות לפורום המתאים,
פורום זה עוזר בבחירת מכשירים (כן גם מכשירים שנרשמו בפיסקה הקודמת), כאשר יש שאלה של לפני קניה אין צורך להפנות לפורום המתמחה,
גם שאלות על שימוש במכשירים עם סמביאן מייגו או כל מערכת אחרת שאין לה פורום ייעודי נענות בפורום זה,
וכן גם שאלות בבחירת מסלול וחבילת גלישה במפעילות הסלולריות.
* נושאי תלונות על חברות או חנויות או כל גוף הקשור לנושא הפורום יש לעלות בצורה מנומקת וללא התלהמות תוך שמירה על חוקי המדינה בנושאי לשון הרע והוצאת דיבה, אין לקרוא לגוף האמור בשום צורה פוג

הנהלת הפורום:

אודות הפורום סלולארי

כיום שלכל ישראלי יש את המכשיר כיום כאשר אתם הולכים ברחוב להיתקל באדם מדבר בסלולארי שלו באם הוא מבוגר או ילד שלא סיים ביה"ס זה כמעט בלתי אפשרי וחייב להיות פורום שמדבר על הנושא הזה אז שלום אני - רונן ואני מכור לסלולארי, אני לא יכול לחיות ללא המכשיר הזה וחייב להתעדכן בכל מה שקורה בעולם הסלולאר, ואם אהיה יום ללא המכשיר אשתגע, מכירים את התחושה?? אתם מוזמנים להיכנס לפורום שכולו עוסק בעולם הסלולארי יש בו את כולם החל מנציגים יבואנים ועד סתם אנשים שכרגע קיבלו את המכשיר הראשון בחייהם פה תמצאו תשובות לשאלותיכם החל מהשאלה איך מדליקים את הC1-01 שלי? וכלה בדיון איזה סמארטפון הכי טוב בשוק! רק לפני שאתם נכנסים, כמה חוקים בסיסים
* אסור בתכלית האיסור להציף את הפורום
* שרשרו הודעותיכם אחת לשניה... אם יש לכם הרבה מה להגיד אז או שאספו את כל הדברים להודעה אחת או שתשרשור הודעה אחת לשניה במקרה שהנושאים לא ממש קשורים אחד לשני הדבר יקל על הפורום וימנע משרשורים לא פחות חשובים לעזוב את העמוד הראשי של הפורום
* נא לא לפרסם מכירות\החלפות וכו` בשביל זה קיים הלוח
* אין להעביר קודים למכשירי סלולאר על גבי הפורום מכיוון שישנם קודים שאין בסמכותו של האדם "הרגיל" להשתמש בהם ויכולים להביא נזק בלתי הפיך למכשיר (השתמשו במסרים לצורך זה).
* נא לשרשר הודעות OFF להודעת הOFF שבפורום. הודעת OFF שלא תשורשר תמחק.
* רוב השאלות מקבלות תשובה ולכן נא לא להקפיץ כל 10 דק` אלא אם ההודעה כבר מתקרבת לעמוד הבא או לחילופין לא קיבלה תשובות יותר מיממה הודעה אשר יתווסף לה שירשור הקפצות, כאשר כל ההקפצות הן בנות 10 דקות תימחק לאלתר
* אם במקרה יש לכם מספר שאלות נא לכתוב את כולם בהודעה אחת ולא לפתוח לכל שאלה הודעה. (כנ"ל לגבי קישורים למידע על סלולארי נא לשרשרם אחד אחרי השני)
* נא לא לעקוץ\לרדת\להשמיץ חברות סלולאריות מתחרות, יצרניות מכשירים או כל דבר שקשור לסלולארי שלא תואם את דעותיכם דבר אשר יכול להביא לפגיעה בגורם נוסף ולריבים וסכסוכים מיותרים בפורום - הודעות מסוג זה ימחקו במידית ללא שום התראה
* בפורום יש סקרים, גלריות ועוד` אופציות אשר לא חייבות להיכלל כל פנייה בענייני סקרים, הצעות לגלריות וכו` תעשה בצורה מסודרת על גבי הפורום,
* אין לפרסם את הבלוג שלכם בפורום, יש לכם בלוג? הוספו את קישורו בחתימה שלכם, אם על כל שאלה שתענו עליהם בהפניה לבלוג שלכם, גם אם אכן בבלוג רשומה התשובה, התגובה שלכם תימחק, יש לכתוב תגובה מלאה בפורום, ולא לתת קישור, אפשר לתת קרדיט למקור.
* אין לתת קישורים בגוף ההודעה אשר אין להם הקשר לנושא השירשור או ההודעה ואין הזהרה מה יש בקישור, הודעה כזו תימחק מייד בלי הזהרה.
* אין לצעוק בפורום, לכתוב הודעות בסיגנון "עזרה!!!" "הצילו!!!!" וכו' הודעה מסוג זה תמחק.
 
* מסרים או כל אמצעי התקשרות אל המנהלים. רוצים ליצור קשר? במסרים הפרטיים, אין לדון על מדיניות ניהול הפורום על גבי הפורום, יש לכם הערה בנושא? פנו בפרטי למנהל או להנהלת תפוז או בפורום משוב, הודעות מסוג זה שיעלו בפורום ימחקו במיידית!.
* קרינה היא לא נושא לפורום סלולרי, המידע כיום על קרינה הוא לא ברור ונועד רק לאנשי מיקצוע בתחום קרינה ולא למשתמשים הפשוטים, כל דעה שתהיה מבוססת או לא תבלבל ותלחיץ סתם גולשים שלא מבינים, אין להעלות שאלות או דעות בנושאי קרינה והשפעותיה, הודעות כאלו ימחקו מייד.
* כאשר יש הודעות בנושאי מערכות הפעלה WM/WP7, פאלם, אנדרואיד או מכשירי iOS של אפל יש לפנות לפורום המתאים (קישורים בכותרת הפורום)
אין להגיב לשאלות בנושאים כאלו, אפשר להפנות לפורום המתאים,
פורום זה עוזר בבחירת מכשירים (כן גם מכשירים שנרשמו בפיסקה הקודמת), כאשר יש שאלה של לפני קניה אין צורך להפנות לפורום המתמחה,
גם שאלות על שימוש במכשירים עם סמביאן מייגו או כל מערכת אחרת שאין לה פורום ייעודי נענות בפורום זה,
וכן גם שאלות בבחירת מסלול וחבילת גלישה במפעילות הסלולריות.
* נושאי תלונות על חברות או חנויות או כל גוף הקשור לנושא הפורום יש לעלות בצורה מנומקת וללא התלהמות תוך שמירה על חוקי המדינה בנושאי לשון הרע והוצאת דיבה, אין לקרוא לגוף האמור בשום צורה פוג

לצפיה ב-'הוטמובייל מעלה את המחיר בצורה נסתרת'
הוטמובייל מעלה את המחיר בצורה נסתרת
17/10/2019 | 23:41
17
91
חבילת הדקות לחו"ל שקיבלנו בחינם במקום 5.90 לחודש לתקופה בלתי מוגדרת עכשיו לא תהיה בחינם.
למי שמשלם 20 ש"ח לחודש (חבילת 7G) מדובר על  העלאה של כ 30%.
הייתה לי החודש הודעה בחשבונית
סלולארי >>
לצפיה ב-'מי שמשלם על סלולארי 20 ש"ח לחודש- אל לו להתלונן.'
מי שמשלם על סלולארי 20 ש"ח לחודש- אל לו להתלונן.
18/10/2019 | 14:18
16
67
ישנן צרות גדולות יותר במדינתנו.
סלולארי >>
לצפיה ב-'אני לא משלם 20, אני רק לקחתי תוכנית שעולה 20 ש"ח לחודש'
אני לא משלם 20, אני רק לקחתי תוכנית שעולה 20 ש"ח לחודש
18/10/2019 | 21:56
50
(אם הקו לא מוקפא)
 
מדובר על 7G גלישה, אז אין ממש צורך בקו כזה
סלולארי >>
לצפיה ב-'למה שלא יתלונן? חברה שאמורה לדעת מה היא עושה'
למה שלא יתלונן? חברה שאמורה לדעת מה היא עושה
18/10/2019 | 22:41
42
חברה מכובדת שאמורה לדעת מה היא עושה עשתה את החשבונות שלה והציעה מסלול. למה לא להתלונן אם היא משנה אותו? אמנם אפשר ללכת לאחרים, אבל את זה אפשר היה לעשות מלכתחילה. באותה מידה אפשר לומר שאם באותיות זעירות, קטנות יותר מכל האותיות האחרות בהסכם, רשום שזה מותר לה, אז זה בסדר. בסדר לרשום באותיות זעירות?
סלולארי >>
לצפיה ב-'את הקו עשיתי בסך הכל לפני 3-4 חודשים, לא לפני שנה.'
את הקו עשיתי בסך הכל לפני 3-4 חודשים, לא לפני שנה.
18/10/2019 | 22:57
13
37
אז הבטיחו מחיר 20 ש"ח שכולל 100 דקות לחו"ל. (ששווין 5.90 ש"ח).
עכשיו מתברר שהשרות הזה הפסיק להיות בחינם.
לדעתי זו הטעיה.
 
החברות הסלולריות עשו משהו דומה בתא הקולי. רק ששם הפרסום לא כלל "תא קולי בחינם".
 
זה דוגמא לפרסום שיש היום לתוכניות חדשות
120 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים (מופיע שזה חלק מהתוכנית)
 
ובעיקרי פרטי התוכנית:
עד 120 דקות שיחה מישראל ל-27 יעדים בחו"ל (אופציונלי) בחיוג 017 מהמכשיר באמצעות 017 HOT בתוספת עלות של 6.5*
 
*...
בנוסף יקבל הלקוח חבילת שיחות לחו"ל בשווי 6.5 ₪ לחודש וזאת ללא תשלום עד הודעה חדשה.  
 
סלולארי >>
לצפיה ב-'אתה זוכר את התקופה שאי אפשר היה לנייד מנויים ?'
אתה זוכר את התקופה שאי אפשר היה לנייד מנויים ?
19/10/2019 | 09:14
12
40
זה לא היה לפני כל כך הרבה זמן.
היום כל מי שלא מוצא חן בעיניו- מוזמן לעבור למקום אחר ובהחלט לא חסרות חברות/תכניות שאמורות להתאים כמעט לכולם.
זה בדיוק מה שעשיתי לפני כמה ימים, כשעברתי מ 012 ל 019. הגדלתי את נפח הגלישה ועל הדרך צמצמתי את ההוצאה.
 
כל חברה יוצאת במבצע כזה או אחר וכמובן שבתחילת הדרך היא לא יודעת עד מתי תוכל/תרצה לשנות את תנאי התכנית. אז קרה שאחרי 3-4 חודשים התכנית הזו השתנתה אצלך... SO WHAT ?
 
אתה מתווכח כאן על 5 ש"ח בחודש, בזמן שהבנק (למשל) תוקע אותך על הרבה יותר מזה.
סלולארי >>
לצפיה ב-'אני לא מתווכח. בסך הכל מדווח. כמו שפנגו הוסיפה 5 ש"ח לחודש'
אני לא מתווכח. בסך הכל מדווח. כמו שפנגו הוסיפה 5 ש"ח לחודש
<< ההודעה הנוכחית
19/10/2019 | 11:28
11
47
למנוייה, וכמו שחברות הסלולר התחילו לקחת כסף על תא קולי, זה סיפור דומה. רק 5 ש"ח (כפול 12 חודש כפול כמות המנויים)
סלולארי >>
לצפיה ב-'אז לא הבנתי משהו...'
אז לא הבנתי משהו...
19/10/2019 | 12:26
2
43
אתה מחשב כמה זה עולה לך, או כמה זה מוסיף לקופה שלהם ?
סלולארי >>
לצפיה ב-'זה לא עולה לי, כי זה כמו שרות תא קולי - שרות מיותר מבחינתי.'
זה לא עולה לי, כי זה כמו שרות תא קולי - שרות מיותר מבחינתי.
19/10/2019 | 14:18
1
29
הבעיה היא:
1. אמרו שהוא חלק מהתוכנית אבל בעצם נתנו אותו בחינם באופן זמני. (הוסיפו אותו בלי לשאול)
2. נתנו אותו בצורה מבלבלת (מי שכן צריך 100 דקות לחו"ל, האם צריך אותו או שזה בנוסף)?
3. צריך בצורה אקטיבית לבטל אותו
 
סלולארי >>
לצפיה ב-'נו אז למה להתפלסף ? '
נו אז למה להתפלסף ?
19/10/2019 | 14:49
32
ואני חשבתי לתומי שממש נפגעת כאן ?
 
מה שיפה בשנים האחרונות שלא צריכים להתחנן לשירות לקוחות.
התכנית התחלפה/השתנתה ? לא קרה כלום !
קונים/מקבלים סים של חברה אחרת ותיכף עוברים למקום אחר...בו הרבה יותר טוב. או עד שמתחיל גם שם להיות פחות טוב לעומת מקומות אחרים ואז שוב חוזר חלילה.
לא רבים עם אף אחד כמו שהינו עושים זאת פעם. הכל הרבה יותר זול ובמיוחד נעים ורגוע יותר.
 
לא מזמן שמתי לב בחשבון העבודה, שגובים מאיתנו על תא קולי. מייל קצר לצוותון והשירות בוטל. איזה כיף ?!
סלולארי >>
לצפיה ב-'הא? אנחנו לא משלמים לפנגו שום תשלום קבוע'
הא? אנחנו לא משלמים לפנגו שום תשלום קבוע
19/10/2019 | 16:11
6
20
לצפיה ב-'"אפילו"? אז מה? אני לא קוראת הכול בפורום צרכנות'
"אפילו"? אז מה? אני לא קוראת הכול בפורום צרכנות
19/10/2019 | 17:14
4
40
נכנסתי עכשיו לאתר "פואנטה" וכתוב בו "שירות זזתי: מתחברים באפליקציית פנגו..." – או! תודה לך על עוד דוגמה שרק מחזקת את דבריי. זוכר את הדיון הקצר שלנו בפורום תעבורה? למה אני חושבת ששימוש בכוכבית זול ונוח יותר משימוש ביישומון?
עניתי לך ממש מתחת "שומר טוב יותר על הפרטיות ולא מכניס לטלפון כל מיני שירותים נלווים ושלל הצעות מיותרות (לי)". אני לא רוצה כל מיני שירותים וחיובים בלחיצת כפתור, וראה זה פלא – אין לי הפתעות כאלה בחשבון.
סלולארי >>
לצפיה ב-'דווקא אני משתמש בשרות זזתי באחד מהרכבים'
דווקא אני משתמש בשרות זזתי באחד מהרכבים
19/10/2019 | 17:34
3
44
ולא הייתי יכול להשתמש בו אם לא היתה לי אפליקציה
סלולארי >>
לצפיה ב-'תגובתך אינה רלוונטית, אתה מבין לבד שזו לא הנקודה, נכון?'
תגובתך אינה רלוונטית, אתה מבין לבד שזו לא הנקודה, נכון?
19/10/2019 | 18:20
2
13
לצפיה ב-'לא'
לא
19/10/2019 | 21:06
1
9
לצפיה ב-'הנקודה היא לא מי שהצטרף מרצונו אלא מי שלא. חכם ופיקח, מכיר?'
הנקודה היא לא מי שהצטרף מרצונו אלא מי שלא. חכם ופיקח, מכיר?
19/10/2019 | 22:17
39
פיקח יודע לצאת ממצבים שחכם לא היה נכנס אליהם מלכתחילה. אני חושבת שהתקנת יישומונים מיותרים (= כל יישומון שלא באמת נותן לי שום יתרון) היא הכנסת ראש בריא למיטה חולה. היא מאפשרת לחברה דריסת רגל במכשיר שלי, לטוב ולרע, ובמקרים רבים הניצול הוא לרעה (פגיעה בפרטיות, שליחת יד לכיס ועוד). אתה בעצמך נתת את הדוגמה... אז אירוני שאתה עוד שואל אותי למה אני חושבת שזה עדיף, פשוט וזול יותר כשבעצם כל הזמן הייתה לך התשובה.
 
הנה, לא התחברנו ליישומון, לא חסר לנו דבר מבחינת התפעול, ובונוס: לא היו לנו הפתעות בחשבון. חסכנו כסף וכאב ראש מיותר. אם אתה בלאו הכי רוצה שירות שיש רק ביישומון ומוכן גם לשלם בעבורו, סבבה, שיהיה בכיף; אבל אתה לא הנקודה כאן, אלא מי שלא רוצה ולא מעוניין. יש מבין?
סלולארי >>
לצפיה ב-'לא מבין את הדיון'
לא מבין את הדיון
22/10/2019 | 12:03
15
גם אני עם שירות פנגו סימפל, נוח וחוסך לי הרבה כאבי ראש, הם מחייבים רק מי שאישר את השימוש
סלולארי >>

הודעות אחרונות

15:59 | 11.12.19 ddolphin
06:55 | 11.12.19 maya20121
23:23 | 10.12.19 עופר מתל אביב
17:27 | 10.12.19 אורחים בפורום
16:57 | 09.12.19 אורחים בפורום
08:51 | 09.12.19 מנחם סגלוביץ
22:50 | 08.12.19 אורחים בפורום
15:13 | 08.12.19 חול1
13:14 | 08.12.19 z1george

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ