הוטמובייל מעלה את המחיר בצורה נסתרת

k-don

Well-known member
הוטמובייל מעלה את המחיר בצורה נסתרת

חבילת הדקות לחו"ל שקיבלנו בחינם במקום 5.90 לחודש לתקופה בלתי מוגדרת עכשיו לא תהיה בחינם.
למי שמשלם 20 ש"ח לחודש (חבילת 7G) מדובר על העלאה של כ 30%.
הייתה לי החודש הודעה בחשבונית
 

Sanchez

Member
מי שמשלם על סלולארי 20 ש"ח לחודש- אל לו להתלונן.
ישנן צרות גדולות יותר במדינתנו.
 

k-don

Well-known member
אני לא משלם 20, אני רק לקחתי תוכנית שעולה 20 ש"ח לחודש

(אם הקו לא מוקפא)

מדובר על 7G גלישה, אז אין ממש צורך בקו כזה
 

k-don

Well-known member
את הקו עשיתי בסך הכל לפני 3-4 חודשים, לא לפני שנה.

אז הבטיחו מחיר 20 ש"ח שכולל 100 דקות לחו"ל. (ששווין 5.90 ש"ח).
עכשיו מתברר שהשרות הזה הפסיק להיות בחינם.
לדעתי זו הטעיה.

החברות הסלולריות עשו משהו דומה בתא הקולי. רק ששם הפרסום לא כלל "תא קולי בחינם".

זה דוגמא לפרסום שיש היום לתוכניות חדשות
120 דקות שיחה לחו"ל ל-27 יעדים (מופיע שזה חלק מהתוכנית)
https://www.hotmobile.co.il/programs/Pages/default.aspx

ובעיקרי פרטי התוכנית:
עד 120 דקות שיחה מישראל ל-27 יעדים בחו"ל (אופציונלי) בחיוג 017 מהמכשיר באמצעות 017 HOT בתוספת עלות של 6.5*

*...
בנוסף יקבל הלקוח חבילת שיחות לחו"ל בשווי 6.5 ₪ לחודש וזאת ללא תשלום עד הודעה חדשה.
https://www.hotmobile.co.il/WorldPackage/51008276.pdf
 

Sanchez

Member
אתה זוכר את התקופה שאי אפשר היה לנייד מנויים ?
זה לא היה לפני כל כך הרבה זמן.
היום כל מי שלא מוצא חן בעיניו- מוזמן לעבור למקום אחר ובהחלט לא חסרות חברות/תכניות שאמורות להתאים כמעט לכולם.
זה בדיוק מה שעשיתי לפני כמה ימים, כשעברתי מ 012 ל 019. הגדלתי את נפח הגלישה ועל הדרך צמצמתי את ההוצאה.

כל חברה יוצאת במבצע כזה או אחר וכמובן שבתחילת הדרך היא לא יודעת עד מתי תוכל/תרצה לשנות את תנאי התכנית. אז קרה שאחרי 3-4 חודשים התכנית הזו השתנתה אצלך... SO WHAT ?

אתה מתווכח כאן על 5 ש"ח בחודש, בזמן שהבנק (למשל) תוקע אותך על הרבה יותר מזה.
 

k-don

Well-known member
אני לא מתווכח. בסך הכל מדווח. כמו שפנגו הוסיפה 5 ש"ח לחודש

למנוייה, וכמו שחברות הסלולר התחילו לקחת כסף על תא קולי, זה סיפור דומה. רק 5 ש"ח (כפול 12 חודש כפול כמות המנויים)
 

Sanchez

Member
אז לא הבנתי משהו...
אתה מחשב כמה זה עולה לך, או כמה זה מוסיף לקופה שלהם ?
 

k-don

Well-known member
זה לא עולה לי, כי זה כמו שרות תא קולי - שרות מיותר מבחינתי.

הבעיה היא:
1. אמרו שהוא חלק מהתוכנית אבל בעצם נתנו אותו בחינם באופן זמני. (הוסיפו אותו בלי לשאול)
2. נתנו אותו בצורה מבלבלת (מי שכן צריך 100 דקות לחו"ל, האם צריך אותו או שזה בנוסף)?
3. צריך בצורה אקטיבית לבטל אותו
 

Sanchez

Member
נו אז למה להתפלסף ?
ואני חשבתי לתומי שממש נפגעת כאן ?
&nbsp
מה שיפה בשנים האחרונות שלא צריכים להתחנן לשירות לקוחות.
התכנית התחלפה/השתנתה ? לא קרה כלום !
קונים/מקבלים סים של חברה אחרת ותיכף עוברים למקום אחר...בו הרבה יותר טוב. או עד שמתחיל גם שם להיות פחות טוב לעומת מקומות אחרים ואז שוב חוזר חלילה.
לא רבים עם אף אחד כמו שהינו עושים זאת פעם. הכל הרבה יותר זול ובמיוחד נעים ורגוע יותר.
&nbsp
לא מזמן שמתי לב בחשבון העבודה, שגובים מאיתנו על תא קולי. מייל קצר לצוותון והשירות בוטל. איזה כיף ?!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הא? אנחנו לא משלמים לפנגו שום תשלום קבוע

 

trilliane

Well-known member
מנהל
"אפילו"? אז מה? אני לא קוראת הכול בפורום צרכנות

נכנסתי עכשיו לאתר "פואנטה" וכתוב בו "שירות זזתי: מתחברים באפליקציית פנגו..." – או! תודה לך על עוד דוגמה שרק מחזקת את דבריי. זוכר את הדיון הקצר שלנו בפורום תעבורה? למה אני חושבת ששימוש בכוכבית זול ונוח יותר משימוש ביישומון?
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1713/184418276
עניתי לך ממש מתחת "שומר טוב יותר על הפרטיות ולא מכניס לטלפון כל מיני שירותים נלווים ושלל הצעות מיותרות (לי)". אני לא רוצה כל מיני שירותים וחיובים בלחיצת כפתור, וראה זה פלא – אין לי הפתעות כאלה בחשבון.
 

k-don

Well-known member
דווקא אני משתמש בשרות זזתי באחד מהרכבים

ולא הייתי יכול להשתמש בו אם לא היתה לי אפליקציה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תגובתך אינה רלוונטית, אתה מבין לבד שזו לא הנקודה, נכון?

 

trilliane

Well-known member
מנהל
הנקודה היא לא מי שהצטרף מרצונו אלא מי שלא. חכם ופיקח, מכיר?

פיקח יודע לצאת ממצבים שחכם לא היה נכנס אליהם מלכתחילה. אני חושבת שהתקנת יישומונים מיותרים (= כל יישומון שלא באמת נותן לי שום יתרון) היא הכנסת ראש בריא למיטה חולה. היא מאפשרת לחברה דריסת רגל במכשיר שלי, לטוב ולרע, ובמקרים רבים הניצול הוא לרעה (פגיעה בפרטיות, שליחת יד לכיס ועוד). אתה בעצמך נתת את הדוגמה... אז אירוני שאתה עוד שואל אותי למה אני חושבת שזה עדיף, פשוט וזול יותר כשבעצם כל הזמן הייתה לך התשובה.
&nbsp
הנה, לא התחברנו ליישומון, לא חסר לנו דבר מבחינת התפעול, ובונוס: לא היו לנו הפתעות בחשבון. חסכנו כסף וכאב ראש מיותר. אם אתה בלאו הכי רוצה שירות שיש רק ביישומון ומוכן גם לשלם בעבורו, סבבה, שיהיה בכיף; אבל אתה לא הנקודה כאן, אלא מי שלא רוצה ולא מעוניין. יש מבין?
 
לא מבין את הדיון

גם אני עם שירות פנגו סימפל, נוח וחוסך לי הרבה כאבי ראש, הם מחייבים רק מי שאישר את השימוש
 
למעלה