כי זה נשמע לך מהלך הגיוני?!
לרכוש קו חדש לחלוטין, עם מספר חדש, לשלם עליו, לחכות למעטפה עם הסים כמה ימים, לאקטב את הקו החדש, לנתק אותו מהר (מייל/פקס/שיחה לשירות לקוחות) כדי לא לשלם עליו כפול..
כלללללל זה כדי שיהיה עוד כרטיס פלסטיק רזרבה בבית? למקרה והטלפון הראשי מתקלקל וצריך להיות עם חליפי כמה ימים? לא יותר הגיוני פשוט להעביר את הסים ממכשיר א' למכשיר ב' כשהראשי מתקלקל? (אגב, גם בפיתרון של שני סימים בבית צריך לפתוח את המגירה ולשים את הסים החדש והמנותק שישב במכשיר סתם למקרה ו...)