שלום רב. המלצה לטלפון. קניתי שיאומי רדמי 7 לאחר המלצות

k-don

Well-known member
את הסים הנוסף תקבלי אם תזמיני קו נוסף.

לדעתי הם לא מפעילים את הסים לפני שהוא מגיע.
אבל הם כן ינדנדו להפעיל אותו.
אז תפעילי אותו ותנתקי מייד
 

LZ88

New member
כל זה בשביל שצריך אחת לקוקוס להעביר את סים ממכשיר אחד

למכשיר אחר.... מדהים
 

LZ88

New member
כי זה נשמע לך מהלך הגיוני?!

לרכוש קו חדש לחלוטין, עם מספר חדש, לשלם עליו, לחכות למעטפה עם הסים כמה ימים, לאקטב את הקו החדש, לנתק אותו מהר (מייל/פקס/שיחה לשירות לקוחות) כדי לא לשלם עליו כפול..

כלללללל זה כדי שיהיה עוד כרטיס פלסטיק רזרבה בבית? למקרה והטלפון הראשי מתקלקל וצריך להיות עם חליפי כמה ימים? לא יותר הגיוני פשוט להעביר את הסים ממכשיר א' למכשיר ב' כשהראשי מתקלקל? (אגב, גם בפיתרון של שני סימים בבית צריך לפתוח את המגירה ולשים את הסים החדש והמנותק שישב במכשיר סתם למקרה ו...)
 

z1george

Member
מנהל
היא רוצה לנטרל את ביצוע הפעולה

כלומר להחזיק במלאי שני מכשירים עם סימים
וברגע שבא לה, לעבור לשני
KDON נתן פתרון טכני אפשרי
אז זה אפשרי אבל צריך לקחת בחשבון
ברגע המעבר עדיין צריך
א) להתקשר לחברת הסלולר שתבטל את A ותפעיל את B (ואולי בא לה לעבור בשישי בערב והם יענו לה רק ביום ראשון אחרי חצי שעת המתנה)
ב) המכשיר השני יגלוש- אבל המידע העדכני יהיה במכשיר הראשון כלומר תצטרך להעתיק את התמונות והסטוריית הוואטסאפ והשד יודע מה
אבל יתכן שהשלב עם הסיכה זה הדילברייקר ולא מה שרשמתי למעלה א+ב
 

k-don

Well-known member
זה נותן פתרון אפשרי. שני סימים על אותו מספר שרק אחד מהם משלם

אבל כמו שנאמר, פעולת ההחלפה עצמה מוגבלת לשעות השרות של שרות הלקוחות.
גם הוואטסאפ לא עובר אוטומטית (אבל אפשר להעביר דרך הגיבוי)
גם הודעות SMS לא עוברות (אבל אפשר להעביר)
גם דברים אחרים לא עוברים.

כמעט בכל מקרה נצטרך שרות לקוחות לשם אקטיבציה של סים.
לדעתי יש חברות שמאפשרות אקטיבציה לפי מספר סידורי שאתה מזין ידנית.
לא גולן ולא WE4G ולא 019 ולא רמי לוי מאפשרות זאת.
אולי pmobile מאפשרת (בסים שהתקבל בשליחות או מבג)
 

k-don

Well-known member
רכישת הסים והפעלה ראשונית וניתוק זו פעולה חד פעמית.

זו דרך אפשרית לעקוף מגבלות של החברות.

עקיפה לדוגמא : להזמין תוכנית סלולרית יקרה עם סים מהיר בחינם, ולשנות את התוכנית לתוכנית קלה עם סים יקר, ללא דמי מעבר.
עקיפה לדוגמא: רכישת תוכנית הכוללת חבילת חול (שבדיוק בוטלה) והקפאה של התוכנית עד למועד הנסיעה לחול.
 

גלי552

New member
סליחה לא עניתי לך משום מה. (עכשיו

קיבלתי עשרות התראות מתפוז ומצאתי את ההודעה שלך)
&nbsp
אמרת סים 20 ש אם אין סים נוסף שלהם. יש לי סים נוסף ויחיד. הנוכחי.
 

k-don

Well-known member
אז מזמינים סים נוסף ב 20 ש"ח ומפעילים אותו כשצריך עם מכשיר

דור 2 ישן שמוצאים ב agora
 

גלי552

New member
יפה. ענית לעצמך..אם היו רוצים

היו מוצאים דרך אבל בישראל בדכ מקשים..
 

enigo

New member
השאלה היא למה שירצו

כמה אנשים מקלקלים טלפונים בקצב כזה שזו בכלל בעיה שמטרידה אותם?
ומניסיון עם חברים שגרים בחו"ל - דווקא בנושא הסלולרי מצבנו טוב, אפילו טוב מאוד, מבחינת תמורה למחיר.
 

אנטי 1

New member
למה את מתכוונת מסורבל? את מתכוונת לגודל המכשיר? לתפעול שלו?

אני לא יודע למה הכוונה שלך "רמקול חלש"
את מתכוונת לספיקר?
אני עם הרדמי נוט 7 והספיקר מאוד חזק, אולי זה
משהו ספציפית במכשיר שלך ושווה לבדוק אם זו
תקלה וזה מכשיר חדש שיתקנו אותו מיד, או שיחליפו.
אני עברתי לשיאומי אחרי שהייתי עם נקסוס 5 שמגיע
עם מערכת הפעלה נקיה, הייתי קודם עם הרדמי 4x
עכשיו כאמור עם הרדמי נוט 7.
התרגלתי למערכת של שיאומי ומבחינתי היא מאוד נוחה.
בעיקרון אני מפעיל או מאפשר מעט מאוד מהאפליקציות
המובנות של שיאומי ומשתמש הרבה באפליקציות חיצוניות.
 

גלי552

New member
כן. הספיקר. ממש נמוך. לא שומעת

את הצד השני גם כשהגברתי עד הסוף. אולי הטלפון דפוק. על האפליקציות אתגבר..
 

גלי552

New member
אנסה לתפעל אותו שוב. אולי לא

הגדרתי משו למרות שההגדרה קלה למדי. אני לא יכולה לנסות שוב כי לא מצליחה להחליף סים חח
&nbsp
בכל מקרה נתנו לי אפשרות להחליף אותו. (אייבורי. שרות מצויין)
 

N641

New member
רק להבהרה למגיבים

כתבת בהודעה הראשית שהדגם שקנית הוא "רדמי 7".
האם אכן כך, או שברשותך "רדמי נוט 7" ועליו מדבר אנטי 1 ?
 

מיכאל384

New member
יש לי redmi note 7 והבעיה מוכרת - פיתרון

פיתרון:
בתחילת השיחה עליך ללחוץ על האייקון של רמקול (נמצא בתחתית המסך בצד
שמאל משמאל לאייקון של שפופרת הטלפון),אינני יודע כיצד ליתר את הצורך
בלחיצה על אייקון הרמקול בכל פעם, אם מישהו מכיר פיתרון אשמח לשמוע.

הערות:
1)אני לא בצעתי את עדכון המערכת הגדול שהמערכת מודיעה לי שקיים, יתכן שהעדכון
מטפל בבעיה הזו אבל אני קצת חושש מבעיות שעדכונים מסוג זה גורמים לפעמים.

2)ישנו בפורום משתמש בדגם הזה שאצלו הבעיה לא קיימת, אולי בגלל שהוא קנה
בארץ מיבואן בארץ שיודע לפתור את הבעיה לפני שמוכר ואילו אני קניתי
באליאקספרס את דגם ה GLOBAL VERSION שאמנם כולל עברית אבל
הבעיה קיימת בו.


3)רק עכשיו שמתי לב לדבר המוזר הזה - טלפון סלולרי משתמש באייקון של שפופרת
של טלפון מהמאה שעברה.

מקווה שעזרתי, אצלי זה עובד,המכשיר מעולה.
מיכאל
 
למעלה