בעיית רישום דרך הסמארטפון:

argamon

Member
בעיית רישום דרך הסמארטפון:

שלום לכם: אמנם השאלה הבאה מתאימה לפורום משוב בתפוז וגם שלחתי שאלה ואני ממתין לתשובה, אבל מניסיון בפורום שלכם שאתם נותנים עצות מצויינות ואולי אקבל כאן עצה טובה עד שישיבו לי בפורום משוב:
> אני מנסה להרשם לתפוז בסמארטפון שלי גלקסי נוט - 9 .
> יש לי דרך הסמארטפון חשבון שונה מאשר במחשב הביתי בו אני כבר רשום בתפוז, עם שם אחר ופרטים שונים קצת ואני בו ממש מישהו אחר ללא קשר לחשבון המשתמש שלי במחשב הביתי ומערכת תפוז עדיין לא מכירה אותי.
> אני מעוניין ברישום בתפוז כמשתמש חדש ופרטים שונים קצת מאשר במחשב הביתי, לכן אני לא נכנס עם הסמארטפון לתפוז עם הפרטים שבחשבון המחשב הביתי שלי.
הבעיה היא שכל פעם במילוי חלק מהפרטים, גם אם אני לא נוגע בכלום, המערכת עושה פתאום ריענון וכל מה שמיליתי נעלם,.ואני שוב מקבל טופס ריק ולא מקבל הסבר למה כל הפרטים נעלמו ובוצע ריענון.
האם יש לכם אולי פתרון לבעיה?
 

blzvi

Active member
אני מתפלא על מהלך המחשבות של אנשים

מה זה כבר משנה באיזה אופן נרשמים מהטלפון או מהמחשב?
חשבון הוא חשבון ולא משנה מאיפה נוצר .
יותר קל לבצע רישום במחשב ,לאחר ההרשמה תוכל להיכנס בשם המנוי החדש בטלפון
אני מנהל לפחות 5 חשבונות תפוז במחשב או בטלפון ואין לי שום בעיה.
 

k-don

Well-known member
עכשיו אני מבין למה יש הרגשה של הרבה משתמשים

בפרדס.
 

argamon

Member
ל- blzvi

ראשית סליחה על האיחור בתגובה.
תודה על הדברים שכתבת.
כיוון שיש לי חשבון כניסה לתפוז כאן במחשב הביתי, אשמח לדעת 3 דברים:
1. איך אני פותח חשבון נוסף? אני מבין שאני צריך לצאת ולהיות במצב אורח בתפוז ולהרשם רק אני לא בטוח אם זה רישום רגיל כאילו אני חדש בתפוז לאור העובדה שיש לי חשבון אחד.
2. אם אצליח להרשם בחשבון נוסף אז כידוע אחרי ניקוי קוקיז , המערכת דורשת בצורה חד פעמית כניסה עם משתמש וסיסמה. איך אדע במה לבחור? האם סך הכל זה תלוי בסיסמה והמשתמש שאקליד? האם זה תלוי במה שאקליד?
3. כידוע המערכת מאפשרת להשאיר בזיכרון את פרטי המשתמש והסיסמה והיא נשלפת בהקלדה במצב אורח. אז איך אדע באיזו הצעה לבחור לכניסה ממצב אורח אם יש לי 2 חשבונות?
 
למעלה