לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
3712737,127 עוקבים אודות עסקים

פורום סלולארי

כיום שלכל ישראלי יש את המכשיר כיום כאשר אתם הולכים ברחוב להיתקל באדם מדבר בסלולארי שלו באם הוא מבוגר או ילד שלא סיים ביה"ס זה כמעט בלתי אפשרי וחייב להיות פורום שמדבר על הנושא הזה אז שלום אני - רונן ואני מכור לסלולארי, אני לא יכול לחיות ללא המכשיר הזה וחייב להתעדכן בכל מה שקורה בעולם הסלולאר, ואם אהיה יום ללא המכשיר אשתגע, מכירים את התחושה?? אתם מוזמנים להיכנס לפורום שכולו עוסק בעולם הסלולארי יש בו את כולם החל מנציגים יבואנים ועד סתם אנשים שכרגע קיבלו את המכשיר הראשון בחייהם פה תמצאו תשובות לשאלותיכם החל מהשאלה איך מדליקים את הC1-01 שלי? וכלה בדיון איזה סמארטפון הכי טוב בשוק! רק לפני שאתם נכנסים, כמה חוקים בסיסים
* אסור בתכלית האיסור להציף את הפורום
* שרשרו הודעותיכם אחת לשניה... אם יש לכם הרבה מה להגיד אז או שאספו את כל הדברים להודעה אחת או שתשרשור הודעה אחת לשניה במקרה שהנושאים לא ממש קשורים אחד לשני הדבר יקל על הפורום וימנע משרשורים לא פחות חשובים לעזוב את העמוד הראשי של הפורום
* נא לא לפרסם מכירות\החלפות וכו` בשביל זה קיים הלוח
* אין להעביר קודים למכשירי סלולאר על גבי הפורום מכיוון שישנם קודים שאין בסמכותו של האדם "הרגיל" להשתמש בהם ויכולים להביא נזק בלתי הפיך למכשיר (השתמשו במסרים לצורך זה).
* נא לשרשר הודעות OFF להודעת הOFF שבפורום. הודעת OFF שלא תשורשר תמחק.
* רוב השאלות מקבלות תשובה ולכן נא לא להקפיץ כל 10 דק` אלא אם ההודעה כבר מתקרבת לעמוד הבא או לחילופין לא קיבלה תשובות יותר מיממה הודעה אשר יתווסף לה שירשור הקפצות, כאשר כל ההקפצות הן בנות 10 דקות תימחק לאלתר
* אם במקרה יש לכם מספר שאלות נא לכתוב את כולם בהודעה אחת ולא לפתוח לכל שאלה הודעה. (כנ"ל לגבי קישורים למידע על סלולארי נא לשרשרם אחד אחרי השני)
* נא לא לעקוץ\לרדת\להשמיץ חברות סלולאריות מתחרות, יצרניות מכשירים או כל דבר שקשור לסלולארי שלא תואם את דעותיכם דבר אשר יכול להביא לפגיעה בגורם נוסף ולריבים וסכסוכים מיותרים בפורום - הודעות מסוג זה ימחקו במידית ללא שום התראה
* בפורום יש סקרים, גלריות ועוד` אופציות אשר לא חייבות להיכלל כל פנייה בענייני סקרים, הצעות לגלריות וכו` תעשה בצורה מסודרת על גבי הפורום,
* אין לפרסם את הבלוג שלכם בפורום, יש לכם בלוג? הוספו את קישורו בחתימה שלכם, אם על כל שאלה שתענו עליהם בהפניה לבלוג שלכם, גם אם אכן בבלוג רשומה התשובה, התגובה שלכם תימחק, יש לכתוב תגובה מלאה בפורום, ולא לתת קישור, אפשר לתת קרדיט למקור.
* אין לתת קישורים בגוף ההודעה אשר אין להם הקשר לנושא השירשור או ההודעה ואין הזהרה מה יש בקישור, הודעה כזו תימחק מייד בלי הזהרה.
* אין לצעוק בפורום, לכתוב הודעות בסיגנון "עזרה!!!" "הצילו!!!!" וכו' הודעה מסוג זה תמחק.
 
* מסרים או כל אמצעי התקשרות אל המנהלים. רוצים ליצור קשר? במסרים הפרטיים, אין לדון על מדיניות ניהול הפורום על גבי הפורום, יש לכם הערה בנושא? פנו בפרטי למנהל או להנהלת תפוז או בפורום משוב, הודעות מסוג זה שיעלו בפורום ימחקו במיידית!.
* קרינה היא לא נושא לפורום סלולרי, המידע כיום על קרינה הוא לא ברור ונועד רק לאנשי מיקצוע בתחום קרינה ולא למשתמשים הפשוטים, כל דעה שתהיה מבוססת או לא תבלבל ותלחיץ סתם גולשים שלא מבינים, אין להעלות שאלות או דעות בנושאי קרינה והשפעותיה, הודעות כאלו ימחקו מייד.
* כאשר יש הודעות בנושאי מערכות הפעלה WM/WP7, פאלם, אנדרואיד או מכשירי iOS של אפל יש לפנות לפורום המתאים (קישורים בכותרת הפורום)
אין להגיב לשאלות בנושאים כאלו, אפשר להפנות לפורום המתאים,
פורום זה עוזר בבחירת מכשירים (כן גם מכשירים שנרשמו בפיסקה הקודמת), כאשר יש שאלה של לפני קניה אין צורך להפנות לפורום המתמחה,
גם שאלות על שימוש במכשירים עם סמביאן מייגו או כל מערכת אחרת שאין לה פורום ייעודי נענות בפורום זה,
וכן גם שאלות בבחירת מסלול וחבילת גלישה במפעילות הסלולריות.
* נושאי תלונות על חברות או חנויות או כל גוף הקשור לנושא הפורום יש לעלות בצורה מנומקת וללא התלהמות תוך שמירה על חוקי המדינה בנושאי לשון הרע והוצאת דיבה, אין לקרוא לגוף האמור בשום צורה פוג

הנהלת הפורום:

אודות הפורום סלולארי

כיום שלכל ישראלי יש את המכשיר כיום כאשר אתם הולכים ברחוב להיתקל באדם מדבר בסלולארי שלו באם הוא מבוגר או ילד שלא סיים ביה"ס זה כמעט בלתי אפשרי וחייב להיות פורום שמדבר על הנושא הזה אז שלום אני - רונן ואני מכור לסלולארי, אני לא יכול לחיות ללא המכשיר הזה וחייב להתעדכן בכל מה שקורה בעולם הסלולאר, ואם אהיה יום ללא המכשיר אשתגע, מכירים את התחושה?? אתם מוזמנים להיכנס לפורום שכולו עוסק בעולם הסלולארי יש בו את כולם החל מנציגים יבואנים ועד סתם אנשים שכרגע קיבלו את המכשיר הראשון בחייהם פה תמצאו תשובות לשאלותיכם החל מהשאלה איך מדליקים את הC1-01 שלי? וכלה בדיון איזה סמארטפון הכי טוב בשוק! רק לפני שאתם נכנסים, כמה חוקים בסיסים
* אסור בתכלית האיסור להציף את הפורום
* שרשרו הודעותיכם אחת לשניה... אם יש לכם הרבה מה להגיד אז או שאספו את כל הדברים להודעה אחת או שתשרשור הודעה אחת לשניה במקרה שהנושאים לא ממש קשורים אחד לשני הדבר יקל על הפורום וימנע משרשורים לא פחות חשובים לעזוב את העמוד הראשי של הפורום
* נא לא לפרסם מכירות\החלפות וכו` בשביל זה קיים הלוח
* אין להעביר קודים למכשירי סלולאר על גבי הפורום מכיוון שישנם קודים שאין בסמכותו של האדם "הרגיל" להשתמש בהם ויכולים להביא נזק בלתי הפיך למכשיר (השתמשו במסרים לצורך זה).
* נא לשרשר הודעות OFF להודעת הOFF שבפורום. הודעת OFF שלא תשורשר תמחק.
* רוב השאלות מקבלות תשובה ולכן נא לא להקפיץ כל 10 דק` אלא אם ההודעה כבר מתקרבת לעמוד הבא או לחילופין לא קיבלה תשובות יותר מיממה הודעה אשר יתווסף לה שירשור הקפצות, כאשר כל ההקפצות הן בנות 10 דקות תימחק לאלתר
* אם במקרה יש לכם מספר שאלות נא לכתוב את כולם בהודעה אחת ולא לפתוח לכל שאלה הודעה. (כנ"ל לגבי קישורים למידע על סלולארי נא לשרשרם אחד אחרי השני)
* נא לא לעקוץ\לרדת\להשמיץ חברות סלולאריות מתחרות, יצרניות מכשירים או כל דבר שקשור לסלולארי שלא תואם את דעותיכם דבר אשר יכול להביא לפגיעה בגורם נוסף ולריבים וסכסוכים מיותרים בפורום - הודעות מסוג זה ימחקו במידית ללא שום התראה
* בפורום יש סקרים, גלריות ועוד` אופציות אשר לא חייבות להיכלל כל פנייה בענייני סקרים, הצעות לגלריות וכו` תעשה בצורה מסודרת על גבי הפורום,
* אין לפרסם את הבלוג שלכם בפורום, יש לכם בלוג? הוספו את קישורו בחתימה שלכם, אם על כל שאלה שתענו עליהם בהפניה לבלוג שלכם, גם אם אכן בבלוג רשומה התשובה, התגובה שלכם תימחק, יש לכתוב תגובה מלאה בפורום, ולא לתת קישור, אפשר לתת קרדיט למקור.
* אין לתת קישורים בגוף ההודעה אשר אין להם הקשר לנושא השירשור או ההודעה ואין הזהרה מה יש בקישור, הודעה כזו תימחק מייד בלי הזהרה.
* אין לצעוק בפורום, לכתוב הודעות בסיגנון "עזרה!!!" "הצילו!!!!" וכו' הודעה מסוג זה תמחק.
 
* מסרים או כל אמצעי התקשרות אל המנהלים. רוצים ליצור קשר? במסרים הפרטיים, אין לדון על מדיניות ניהול הפורום על גבי הפורום, יש לכם הערה בנושא? פנו בפרטי למנהל או להנהלת תפוז או בפורום משוב, הודעות מסוג זה שיעלו בפורום ימחקו במיידית!.
* קרינה היא לא נושא לפורום סלולרי, המידע כיום על קרינה הוא לא ברור ונועד רק לאנשי מיקצוע בתחום קרינה ולא למשתמשים הפשוטים, כל דעה שתהיה מבוססת או לא תבלבל ותלחיץ סתם גולשים שלא מבינים, אין להעלות שאלות או דעות בנושאי קרינה והשפעותיה, הודעות כאלו ימחקו מייד.
* כאשר יש הודעות בנושאי מערכות הפעלה WM/WP7, פאלם, אנדרואיד או מכשירי iOS של אפל יש לפנות לפורום המתאים (קישורים בכותרת הפורום)
אין להגיב לשאלות בנושאים כאלו, אפשר להפנות לפורום המתאים,
פורום זה עוזר בבחירת מכשירים (כן גם מכשירים שנרשמו בפיסקה הקודמת), כאשר יש שאלה של לפני קניה אין צורך להפנות לפורום המתמחה,
גם שאלות על שימוש במכשירים עם סמביאן מייגו או כל מערכת אחרת שאין לה פורום ייעודי נענות בפורום זה,
וכן גם שאלות בבחירת מסלול וחבילת גלישה במפעילות הסלולריות.
* נושאי תלונות על חברות או חנויות או כל גוף הקשור לנושא הפורום יש לעלות בצורה מנומקת וללא התלהמות תוך שמירה על חוקי המדינה בנושאי לשון הרע והוצאת דיבה, אין לקרוא לגוף האמור בשום צורה פוג

לצפיה ב-'מישהו יודע האם ניתן לנייד סים דאטה ?'
מישהו יודע האם ניתן לנייד סים דאטה ?
<< ההודעה הנוכחית
20/09/2019 | 13:22
11
39
היי. מנסה למצוא את הדרך לנייד סים דאטה מסלקום לחברה אחרת. הסים לא מקבל הודעות אימות וסלקום מסרבים לפתוח אותו לשיחות (טוענים שלא יכולים)
האפשרות היחידה המוצעת היא לקבל מספר חדש
אבל אני רוצה לשמור את המספר הישן אצלי .
אפשר לרבע את המעגל ?
סלולארי >>
לצפיה ב-'למה הוא סים data ולא סים רגיל?'
למה הוא סים data ולא סים רגיל?
20/09/2019 | 16:42
6
37
בסים data אין משמעות למספר
סלולארי >>
לצפיה ב-'סיפור ארוך . בעבר המספר היה מוקפא ללא שימוש .'
סיפור ארוך . בעבר המספר היה מוקפא ללא שימוש .
20/09/2019 | 22:12
5
39
הייתי צריך אותו לשימוש ליצירת wifi קבוע באוטו למספר מכשירים אז השתמשתי בו .
לא חשבתי הרבה על ההש\לכות העתידיות , חבילת הדאטה שהשגתי בזמנו הייתה אטרקטיבית (לפני 7-8 שנים לערך )ולכן הוא יצא מהקפאה והחבילה שונתה לדאטה.
היום היא כבר לא אטרקטיבית אבל אני רוצה לשמור את המספר . הוא גם זכיר וגם מתכתב עם עוד מספרים שלי  
סלולארי >>
לצפיה ב-'ניסית להפוך אותו לקו רגיל ואז לנייד?'
ניסית להפוך אותו לקו רגיל ואז לנייד?
20/09/2019 | 22:28
4
16
לצפיה ב-'כן . סלקום טוענים בתוקף שלא אפשרי להפוך חזרה קו דאטה לקו רגי'
כן . סלקום טוענים בתוקף שלא אפשרי להפוך חזרה קו דאטה לקו רגי
21/09/2019 | 20:16
3
27
לצפיה ב-'אולי תבדוק עם משרד התקשורת או עם פניות הציבור של סלקום?'
אולי תבדוק עם משרד התקשורת או עם פניות הציבור של סלקום?
21/09/2019 | 21:56
2
29
בטענה שהמספר הוא שלך ולא נאמר לך שלא ניתן להפוך אותו שוב לסים רגיל.
 
סלולארי >>
לצפיה ב-'עם סלקום ניסיתי . DEAD END '
עם סלקום ניסיתי . DEAD END
22/09/2019 | 22:16
1
20
אשקול לגבי משרד התקשורת אם כי אני די סקפטי
סלולארי >>
לצפיה ב-'יש הבדל בין שרות לקוחות לפניות הציבור. בנוסף, משרד התקשורת'
יש הבדל בין שרות לקוחות לפניות הציבור. בנוסף, משרד התקשורת
22/09/2019 | 22:24
16
מצפה שתפנה לפניות הציבור לפני שאתה פונה אליו
סלולארי >>
לצפיה ב-'פנה למרכז שירות של חברת פרטנר / פלאפון (ולא ל"מותגי המשנה")'
פנה למרכז שירות של חברת פרטנר / פלאפון (ולא ל"מותגי המשנה")
22/09/2019 | 11:42
3
40
בכדי שחברת תוכל לבצע ניוד של מספר מנוי, עליה לוודא שיש למבקש הניוד חזקה / בעלות על המספר.
עד מאי 2012, בטרם חברת גולן טלקום נכנסה לשוק, ניוד מנויים בוצע ע"י זיהוי באמצעות חשבונית חודשים על-שם מבקש הלקוח כאשר בחשבונית הופיע מספר המנוי אותו הלקוח מבקש לנייד.
(מאמין שותיקי הפורום זוכרים שהייתה תקופה קצרה בה חברת פלאפון מנעה ניוד מנויים לחברת גולן טלקום כאשר הזיהוי בוצע ע"י מסרון. ארכיון סלולר ; ארכיון צרכנות).
 
לכן, אציע שתפנה למרכז שירות של חברת פרטנר או חברת פלאפון יחד עם חשבונית *עדכנית* מחברת סלקום בה מופיעים שמך וכן המנוי אותו אתה מבקש לנייד.
 
ראה הנחיות סעיף 4 ב"תוכנית מספור לעניין ניידות מספרים".
(אולי הקישור הזה יהיה יעיל כאשר תהיה במרכז שירות).
 
 
סלולארי >>
לצפיה ב-'מסופק . ניסיתי לבדוק'
מסופק . ניסיתי לבדוק
22/09/2019 | 22:19
2
28
בחברות אחרות . כולם (אצל מי שבדקתי) טוענים שללא הודעת אימות אוטומטית אי אפשר טכנית לבצע ניוד . אנסה במרכז שרות .
תודה
סלולארי >>
לצפיה ב-'להיות מסופק זה נהדר'
להיות מסופק זה נהדר
23/09/2019 | 01:17
1
40
שתי דוגמאות
טופס בקשת ניוד פרטנר
 
טופס בקשת ניוד הוט מובייל
 
בשני הטפסים, בניסוח כזה או אחר, מופיע שהוצג בפני נציג השירות חשבונית מטעם המפעיל הננטש.
 
אם אתה עדיין לא בטוח בעניין.
פשוט הדפס את המסמך של משרד התקשורת אליו הפניתי כך שיש בידך אמסכתא ובקש לשוחח עם אחמ"ש / מנהל מרכז שירות.
סלולארי >>
לצפיה ב-'אחלה . למדתי לקח '
אחלה . למדתי לקח
23/09/2019 | 10:53
22
נראה נהדר . אנסה 
המון תודה 
סלולארי >>

הודעות אחרונות

13:17 | 16.10.19 מיכאל384
02:50 | 16.10.19 אורחים בפורום
22:42 | 15.10.19 אורחים בפורום
18:07 | 15.10.19 מא2שי
17:40 | 15.10.19 מא2שי
09:51 | 15.10.19 avidany357
09:45 | 15.10.19 יעקב לויים
23:02 | 14.10.19 אורחים בפורום
14:29 | 12.10.19 אורחים בפורום

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ