זעזוע בשוק הסלולר: סאני מורידה את המחיר ל-14.90 בחודש

k-don

Well-known member
אצל רמי יש גם מגבלת דקות שיחה וגם מגבלת כמות שיחות

 

k-don

Well-known member
רוב התוכניות שלו 5000, ואם יש הרבה שיחות קצרות

אז אפשר להגיע ל 2000 הרבה לפני ה 5000 או 7500.
ויש כנראה מגבלה של שעתיים על שיחה בודדת
 

z1george

Member
מנהל
זעזוע?

מנסים להביא עוד 1000 איש לחנויות של סאני
לדחוף להם נוט 10 ב3400 ש"ח
 
התיאוריה של גלובס

היא שסאני היא רק הדחליל כאן, ומי שבאמת עומדת מאחורי המהלך היא הוט מובייל בניסיון לפגוע בסלקום/פרטנר שמתחרות בה בתחום הטלוויזיה.

קישור למאמר:

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001297698

ציטוט:

"הוט מובייל משתמשת בסאני כ"פנים" של המהלך רק לצורך השיווק, אבל כאמור מאחורי המהלך מסתתרת השאיפה להזיז חלק מהשחקנים בשוק מהמקום הבטוח שלהם.
...
קבוצת הוט משתמשת בהוט מובייל כזרוע תחרותית. מבחינת הוט, זו הזדמנות להסב נזק לפרטנר ולסלקום שפועלות נגדה בשוק תשתיות האינטרנט והטלוויזיה, לא רק דרך החלשתן בשוק הטלוויזיה והסיבים, אלא גם דרך הורדת שוויין של החברות בבורסה. "
 

N641

New member
עריכה: לאחר קריאת הכתבה

הבנתי שהם בעצם רק מתווכחים ולא נחשבים למפעיל וירטואלי.
המחיר תקף לשנה.

רק, למה לא מופיע כלום באתר של סאני על זה?
 
פרטים ראשונים על התעריפים של סאני-מובייל

שיחות וSMS (ללא הגבלה) + חבילת גלישה של 50 ג'יגה
תשלום חודשי 14.90 שקל
לאחר 12 חודשים המחיר עולה ל29.90 שקל

מחיר סים 14.90 שקל
דמי הקמת הרשאה לתשלום בהוראת-קבע 29.90 שקל + עמלה של 5 שקל לחודש






כרגע המסלול של סאני-מובייל הוא הזול ביותר בשוק

 

N641

New member
כמה דקות שיחה והודעות?

וההצטרפות רק בהגעה פיזית לאחד מהסניפים שלהם?
 

Gabay8

New member
לא בטוח שיהיה זעזוע

לפני שנה בערך,רמי לוי שיווק את חבילת הסלולרי בשקל,וזה לא שינה את פני השוק יותר מדיי
 

N641

New member
אפרופו רמי

ראיינו אותו אתמול ל"תוכנית חיסכון" ב-TV, הוא אמר שזה מחיר שהוא לא יודע אם הם (סאני) יוכלו לעמוד בזה לאורך זמן. מצד שני הוא אמר שאם זה ימשיך אז הוא ייצא גם כן במבצעים בתגובה.

לגבי התוכנית בשקל בזמנו, התוכנית הוצעה רק למי שעשה כרטיס אשראי דרכו, ככה שזה לא פנה ל"כולם" אלא רק לפלח מצומצם יחסית של אוכלוסיה.
 

k-don

Well-known member
אפרופו רמי - הוא זה שדוחף לבטל את המדבקות על המוצרים כאשר

אצלו מזלזלים בחוק של סימון המוצרים (הפתקים על המדף בבלגן, מבצעים נמצאים רק בקופה)
 

enigo

New member
לא רק הוא. כל הרשתות דוחפות לזה

אבל ללא ספק אצלו סימון המחירים הוא מהיותר גרועים ומבלבלים.
 
למעלה