בקשת עזרה בגלישה עם גלקסי בויקיפדיה:

argamon

Member
בקשת עזרה בגלישה עם גלקסי בויקיפדיה:

שלום לכם. אני מקווה שאצליח להסביר כראוי את השאלה ואציין שהשאלה היא לגבי גלישה בויקיפדיה דרך סמארטפון גלקסי נוט - 9
> במחשב ביתי גדול אני נכנס ללוח האירועים השנתי בויקיפדיה העברית. אותו אוסיף למטה בצילום מסך.
> בתמונה רואים תיבת אירועים בלוח הלועזי למעלה, ותחתיו לוח אירועים בלוח העברי. ( כל משבצת בלוח הוא קישור לדף אירועים אבל לא על זה אני שואל )
וכאן השאלה: כאשר אני מגיע לדף כמו בתמונה בסמארטפון שלי הנ"ל, אני מקבל רק לוח אירועים בלוח העברי ולא מקבל את התיבה של לוח האירועים הלועזי, גם בניסיון החלקה למעלה או למטה.
> אני מקבל בגלקסי תיבה נוספת לאפשרות לעבור ללוח האירועים הלועזי אבל התיבה עלה ריקה לגמרי ולא מופיע כלום! ניסיתי אפשרויות החלקה שונות ואני ממשיך לקבל דף ריק.
ואם תרשו לי אז שאלה נוספת היא למה בגלקסי אני לא רואה בדף הראשי של ויקיפדיה את הסרגל בצד ימני המאפשר לעבור לויקיפדיה בשפות אחרות וכל שאר האפשרויות?
בתודה לעזרתכם. הנה צילום המסך: https://bit.ly/2YQ3CZf  
 
גם אצלי זה קורה (שיאומי, אנדרואיד 8.1, דפדפן כרום)

ככל הנראה, מדובר בבאג הקשור או לדפדפן, או לעמוד הספציפי.
 

argamon

Member
תודה shaulreznik :

תשובתך עוזרת לי כיוון שבזכותה אני מבין שהבעיה לא רק במכשיר שלי ולא מדובר בטעות שלי בחיפוש בגלל שאני חדש לגמרי בעולם הסמארטפונים.
>> אגב, האם אצלך בויקיפדיה עולה טור הכלים בצד ימין? אני לא רואה אותו גם בכניסה לדף הראשי של ויקיפדיה. (כוונתי לטור בצד ימין למעבר לדפי ויקיפדיה לועזיים)
 

argamon

Member
וואוו, אז מה עושים?

תודה לתשובתך וכך זה עולה גם בגלקסי נוט - 9 שלי.
> לוח האירועים גם העברי וגם הלועזי בצורה התקינה במחשב הגדול נמצאת מספר שנים במחשב שלי והיא חשובה לי מאד.ואני מאד רוצה לראות מצב תקין בסמארטפון.
האם יש מקום בו אפשר להתלונן על כך?.
 

argamon

Member
חברים יש פתרון ואסביר למעוניינים:

כיוון שאתם מנסים תמיד לעזור לי אז אנסה לעזור לכם ואכתוב לכם שמצאתי פתרון לבעיה שפתחתי בה הודות לגולש נחמד בויקיפדיה שהשיב לשאלה שלי בעניין
אז אולי אשמח אתכם שהכל קיים בסמארטפון בויקיפדיה בדומה לתצוגה במחשב ביתי גדול, לפחות בסמארטפון כמו שלי גלקסי נוט -9 ,כולל סרגל הכלים מימין למעבר לדפי ויקיפדיה בשפות אחרות.
== אתאר בגירסה שלי גלקסי נוט -9 :
> צריך להכנס עם הסמארטפון לויקיפדיה, הדף הראשי בעברית או אם רוצים לדף לוח אירועים שנתי .
> עכשיו צריך להחליק למטה עד הסוף ולמצוא בין שאר הכותרות הקטנות, כותרת בשם "תצוגת מחשבים" וללחוץ עליו
אחרי זה אתם אמורים לקבל צורה של ויקיפדיה בדומה לצורה שהיא מופיעה במחשב ביתי גדול, כולל סרגל כלים מימין למעבר לשפות אחרות.
>> הערה: אצלי בניסיון הראשון לא הייתה תגובה אחרי הלחיצה על "תצוגת מחשבים" במספר ניסיונות, ואחר כך התגובה הסתדרה בכל ניסיון חדש .
זה לא אומר שאצלכם זה יקרה אבל כתבתי שכך קרה אצלי.
 
למעלה