התחדשתי ב Huawei honor 8x, התרשמות ראשונית ושאלות

haimgds

Member
התחדשתי ב Huawei honor 8x, התרשמות ראשונית ושאלות

אז בסופו של דבר קניתי את ה Huawei honor 8x בגירסה הבכירה (128 ג'יגה זיכרון, סתם ביזבוז כסף כאשר ישנו כרטיס זיכרון...) ואני מנסה להסתגל אילו אחרי השיאומי MiMax שהיה לי.
בקצרה.
בגדול, הטלפון הטלפון עושה רושם טוב. הוא גדול, לא כבד במיוחד ומכיל את רוב היכולות של השיאומי MiMax שהיה לי. הטלפון מגיע עם מגן סיליקון אחורי שמשמין אותו מעט אך הופך את האחיזה בו לנוחה יותר. מנגנון זיהוי הפנים התגלה כשימושי במיוחד, איתו הטלפון מתנהג (בשבילי) כאילו אין כל נעילה וחוסך לי את המאמץ להגיע (6.5 אינץ' זה לא מעט) לחיישן טביעת אצבע מאחורה. (בשיאומי חיישן טביעת האצבע התחיל לזיף בחודשים האחרונים, מוזר בטלפון בן פחות משנתיים)
המסך גדול (וזו הסיבה העיקרית שקניתי טלפון כזה) ונוח, אני לא רואה ווידאו בטלפון אבל קורא לא מעט והמסך עונה על הדרישות. משהו שנחמד לציין הוא שמחיר מסך כזה הוא כ 200 ש"ח באיביי כך שהנטייה שלי לשבור מסכים לא תעלה לי יותר מדי (השיאומי עלה לי יותר מ 1200 ש"ח בהחלפת שני מסכים במשך השנתיים ששרד אצלי)
המצלמה עובדת, זה מספיק בשבילי, לא עושה סלפי ומצלם מעט מאוד כך שהדרישות שלי הן מינימליות. משהו שחבל שאין בתוכנת הצילום הוא כפתור להקטנת הרזולוציה/גודל קובץ התמונה לגודל מסוים, כשמנסים לצלם משהו כדי להעלות אותו לפורום נתקלים בהגבלת גודל הקובץ וצריך לערוך אותו כדי שיהיה שמיש.
עד כאן הכל טוב, אבל נתקלתי במספר דברים שמשגעים אותי.
-איך לעזאזל אפשר להתקין לאנצ'ר נורמלי במקום הזבל שהטלפון הזה בא איתו? ניסיתי להתקין את ה Launcher_Prime_KitKat_Launcher, הצלחתי להעתיק אותו לטלפון ולבצע התקנה. אבל לא הצלחתי למצוא כיצד להגדיר אותו כלאנצ'ר ברירת המחדל.
-איך אפשר להתקין Wallpaper חיצוני? כשאני מנסה להתקין הטלפון לא מראה לי את מה שהתקנתי בממשק הדפוק שלו, ניסיתי להתקין את My Battery Wallpaper.apk שאני מאוד אוהב ואני לא מצליח למצוא אותו בשום תפריט לאחר ההתקנה.
 

ladybug4NLP

Active member
תוריד מהחנות את היישום open camera ואז תוכל לשלוט על גודל

הקובץ והרזולוציה.

בהצלחה
נ.ב. גם לי יש טלפון של החברה הזו, דגם 9
 

haimgds

Member
ד"א, האם ביצוע ROOT יעזור במשהו?

אני חושב על ביצוע ROOT בזמן הקרוב, בעיקר להיפתר מהתוכנות שאיתן בא הטלפון (פייסבוק, Party mode ושאר קישקושים מיותרים). האם ה ROOT יוכל לעזור לי לפתור את הבעייה של הלאונצ'ר?
גירסת ה EMUI אצלי היא 8.2.0
 
למעלה