ZTE Nubia Z17 Lite - $190 לפני מע"מ

ctzn99

Member
ZTE Nubia Z17 Lite - $190 לפני מע"מ

המכשיר הנ"ל מוצע כרגע. השאלה היא, האם שווה היום להשקיע במודל של ZTE לאור החרם שהממשל האמריקאי הטיל על החברה?
 

z1george

Member
מנהל
אתה לא מעודכן

הגיעו כבר לפשרה, החרם בוטל
במקום זה ZTE תשלם קנס ותפטר מתפקידם כמה בכירים שסרחו
לגבי ה17 מיני, קניתי אותו בזמנו ב162$, 190 נראה לי יקר מדי
 

ctzn99

Member
בטוח שמדובר באותו מכשיר?

המפרטים של הדגם שציינתי הם:
6/64GB
סנאפדרגון 653
מסך 5.5 אינטש
 

G Gabi

Member
ספאמרים "יקרים" (שלום הבירה, BBBAAABBB, GONDOZILA וכו')

1. נחמד לראות לכמעט התפוגגתם לכם. בימים האחרונים מיעוט הספאם שאתם מפיצים הוא הדרך הנכונה. עם עוד קצת מאמץ, הספאם פרי עיטכם יופסק לחלוטין. הידד

&nbsp
2. תלמדו מ-"גק לוי". לא צריך להקיא מפרטים, אפשר להפנות ל-GSMARENA ואתרים דומים.
 

גק לוי

Active member
ZTE ואמריקה שינוי מדיניות.

https://www.themarker.com/wallstreet/1.6078708
טראמפ מזגזג הורה למשרד המסחר לעזור לענקית התקשורת הסינית ZTE.
נשיא ארה"ב צייץ אתמול בטוויטר כי הורה למשרד המסחר לסייע לענקית התקשורת הסינית.
רק לפני מספר שבועות אסרה ארה"ב על חברות אמריקאיות לספק ציוד לZTE בגלל שהחברה הפרה סנקציות שהוטלו על צפון קוריאה ואיראן.



https://hwzone.co.il/main-tech
עד לא מזמן נחשבה ZTE לאחד מהשמות העולים המשמעותיים ביותר בעולם המכשירים החכמים, עם נתח שוק בלתי מבוטל בארצות הברית ושאיפות גדולות לחדש ולבלוט שבאו לידי ביטוי בתת מותגים כמו Axon וNubia.
אך היום נראה כי המצב הזה הוא בגדר פנטזיה רחוקה, כאשר עונש ההחרמה למשך שבע שנים שעליו הכריזה מחלקת המסחר של ממשלת ארצות הברית מצריכה את החברה להכריז פומבית על הקפאה של פעילותה.
ZTE שעסקיה הבולטים ביותר הם דווקא בתחום ציוד התקשורת למפעילות סלולאר מסחריות ולא רק מכשירים חכמים למשתמשים הפרטיים הואשמה בהעברה בלתי חוקית של מוצרים הכוללים טכנולוגיה מחברות אמריקאיות אל איראן וצפון קוריאה הנתונות תחת סנקציות מסחריות קשוחות.
ZTE חוייבה בקנס של לא פחות מ1.2 מיליארד דולר במסגרת הליך זה ונדרשה לפעול נגד 35 עובדים שונים בחברה שהוגדרו כאחראים על העסקים בלתי חוקיים ולאחר שנה שבה מרבית מאותם בכירים נותרו במשרותיהם ללא השלכות כלשהן, בארצות הברית החליטו על צעד קיצוני אף יותר והכריזו על איסור מסחר בין כלל החברות האמריקאיות לZTE למשך תקופה של שבע שנים לפחות.

ZTE מתכננת לערער על החרם ולשתף פעולה עם ממשלת ארצות הברית בתקווה לשפר את המצב, ההחלטה האמריקאית הפתיעה את ZTE ואת העולם העסקי כולו וכעת נראה כי בחברה הסינית הגדולה שנסחרת באופן פומבי בחלקה (בעוד שנתח אחר מהמניות שייך לממשלת סין) מתחילים להפנים את גודל הבעיה שניצבת בפניהם, עם הכרזה על כך שהם נאלצים להפסיק את פעילותם בכלל התחומים העסקיים לעת עתה בשל היעדר היכולת לייצר לתקן ואפילו לאחזק את מוצריהם ללא חלקי החילוף הקריטיים שמקורם בחברות אמריקאיות כדוגמת אינטל קוואלקום Western Digital ואחרות.

גם עסקי הטלקום של החברה נפגעו באופן משמעותי
בהודעה הרשמית ניתן למצוא אופטימיות זהירה לכך שמשך החרם או הקווים המנחים שלו ירוככו בקרוב ויאפשרו ל-ZTE לחזור לפעולה מסחרית תקינה, במקביל להצהרה על כך שלחברה ישנם מאגרים כלכליים מספיקים בכדי לשרוד את תקופת הביניים המאתגרת הזו אך זו התפתחות מעניינת מאוד בכל מקרה שעשויה לאיים גם על חברת Huawei שנמצאת תחת חקירה דומה בימים אלו בארצות הברית בשל חשד לשיתוף מידע פרטי של משתמשים עם גורמים ממשלתיים בסין.
חרם אפשרי דומה יפגע בצורה משמעותית גם בHuawei, על אף העובדה שזו מתבססת על שבבי עיבוד שאותם היא מפתחת בצורה עצמאית זאת משום שאפילו שירותי האנדרואיד המובנית מבית גוגל למשל נכנסים תחת איסור המסחר האמריקאי.
 

גק לוי

Active member
ZTE ואמריקה ההחלטה של טראפ לא עוברת בשקט.

https://www.themarker.com/wallstreet/1.6112723
במקום סנקציות: טראמפ מציע לקנוס את ZTE ולהחליף את ההנהלה.
ההצעה של נשיא ארה"ב להקל בסנקציות על החברה הסינית שהפרה סנקציות על איראן עוררה תגובות נזעמות מחברי קונגרס דמוקרטים ורפובליקאים.
 
למעלה