מה קרה לטלפון שלי
פאקינג סמסונג J5 PRO שנקנה לפני מס'

  • פותח הנושא 1Shir
  • פורסם בתאריך

1Shir

New member
מה קרה לטלפון שלי
פאקינג סמסונג J5 PRO שנקנה לפני מס'

חודשים ונראה שאני בדרך למימוש האחריות

ביומיים האחרונים במקום להוריד משהו כמו 2%, הוא מוריד עשרות אחוזים, ושום דבר לא פתוח. בקיצור, הלך הטלפון? :)
 

מורוש98

New member
אם כבר הסוללה, לא הטלפון...אבל קשה לי להאמין

הוורדת אפליקציה חדשה בזמן האחרון?
 

1Shir

New member
לא שידוע לי
הטלפון שלי גם כמעט תמיד לא מחובר לאינטרנט. -

מצ"ב תמונה של נתוני סוללה... זה לא אמור להצטבר ל-100%? אני יכולה להבין מזה משהו?

לכולם


 

BobboVilla

New member
לא מוצגים כל צרכני הסוללה, אלא רק 10 הראשונים

ולכן זה לא מצטבר לך ל-100%.
&nbsp
אגב, את יכולה לעשות צילום מסך מהטלפון עצמו, ואז זה יראה יותר ברור. תנסי ללחוץ בו זמנית על מקש הכיבוי ומקש הבית לכמה שניות.
&nbsp
בכל מקרה, אם אחרי 20 שעות ירד לך רק 29%, ועשית שימוש במכשיר, זה לא רע עד ממש טוב. האם המכשיר מחובר לאינטרנט סלולרי או אלחוטי?
 

1Shir

New member
לא... לא עשיתי שימוש... לא מחובר לאינטרנט... לכן גם לא יכולה

לעשות ממנו צילום מסך... אבל מה שמוזר זה שהנתון הכי גבוה בשימוש בסוללה הוא רק 4%...
בקיצור, יורדים עשרות אחוזים בלי סיבה,
עד היום במצבים דומים ירדו 2%, פתאום באותו מצב ירדו 25%...
 

BobboVilla

New member
אין קשר בין אינטרנט לצילום מסך

אז ננסה משהו אחר - מתי הפעם האחרונה שהפעלת מחדש או כיבית את המכשיר? לפעמים אפליקציות "נתקעות" או לא נסגרות כמו שצריך. תנסי להפעיל מחדש ולבדוק שוב מחר.
 

1Shir

New member
אם זה ימשיך ככה אז לנסות לכבות את המכשיר?

או כשרוצים לכבות יש אופציית הפעלה מחדש?
מה מביניהם עדיף?
בכל אופן זה רעיון טוב לנסות


לגבי צילום המסך, גם אם הייתי מצליחה לצלם, איך הייתי מעלה לתפוז מהטלפון? מחברת את הטלפון למחשב ומעבירה ממנו את התמונה? עולם שלם שעדיין לא התנסיתי בו...
 

BobboVilla

New member
קודם כל, להפעיל מחדש את הטלפון תמיד כדאי אחת לכמה זמן

במיוחד כאשר מדובר בסמסונג, אבל לא רק. לפני כמה ימים לזוגתי הסוללה של הטלפון נגמרה מהר מאוד על אותם שימושים, אז היא פשוט הפעילה אותו מחדש וזה הסתדר. לדעתי ברוב (אם לא בכל) הטלפונים יש אפשרות של הפעלה מחדש ולא רק כיבוי, אבל מקסימום אם אין אפשר לכבות ולהדליק אחרי כמה שניות.
 

אבי לב50

New member
קשה לי לרדת לסוף דעתך.

מה כוונתך ''במקום להוריד 2%'' ?
לפי מה שאני רואה בצילום המסך שלך המצב בכלל לא רע.
 

1Shir

New member
אני אסביר - עד היום ירדו כ-2% ב-12 שעות ללא פעילות, וביומיים

האחרונים כל לילה יורדים פתאום כמה עשרות אחוזים בלי שעשיתי משהו שונה.
אם זאת לא שערוריה אז מה כן
 

אבי לב50

New member
שערוריה?

אני לא חושב שזאת שערוריה, ואני בכלל לא רואה ירידה של עשרות אחוזים.
אבל אולי אני לא רואה או לא מבין טוב.
 

1Shir

New member
אין לך דרך לראות את זה מהתמונה... אבל תצטרך להאמין לי
, ש

הלכתי לישון עם מאה אחוז וקמתי עם 75%

כשתמיד ירדו רק משהו כמו 2%
משהו לא בסדר ואם ימשיך ככה נראה לי שאצטרך לתת את הטלפון ליבואן שיתקן ולא נראה לי שזה הולך למקום טוב
חשבתי אולי יהיו כאן תובנות...
התמונה מראה למיטב הבנתי על מה ירדה הסוללה... ואני לא רואה שם הסבר כלשהו
רק לא ברור לי למה זה לא מסתכם במאה אחוז, אלא נותן נתונים שמסתכמים באחוזים בודדים
 

אבי לב50

New member
אני תמיד מאמין...

גם כשאין לי דרך לראות את הדברים בצורה ברורה...
 

סתם מבקרת

Active member
לי זה קורה לא מעט לאחרונה ומסתבר שזולל הסוללה העיקרי הוא

חיפוש רשת סלולרית כי משום מה הקליטה הסלולרית בבית בזמן האחרון נעלמת והטלפון עסוק בלחפש אותה.
כן, אני יודעת, צריך לברר עם ספק הרשת הסלולרית מה שטרם עשינו.
 

סתם מבקרת

Active member
הכוונה לא לשירותי אינטרנט אלא לרשת הסלולרית - שיחות טלפון.

לא קשור לWIFI
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם את לא צריכה לקבל שיחות/הודעות או נמצאת באזור ללא קליטה

נסי להעביר ל"מצב טיסה" (אפשר כמובן לבטל בהמשך). המצב חוסם בעצם את כל החיבורים של הטלפון לעולם ולכן אם הבעיה בקליטה הסלולרית זה יעזור (כי המכשיר לא יחפש את הרשת ולא יתאמץ להתביית עליה).
 

1Shir

New member
אני מעדיפה להישאר זמינה, אבל אולי אני אנסה לשנות מקום

לטלפון, אולי הקליטה לא יציבה, נראה בקרוב...
 
למעלה