מכשירי טלפון מסוג סמסונג - תיקון במסגרת שנת אחריות שנייה

dudu1239

New member
מכשירי טלפון מסוג סמסונג - תיקון במסגרת שנת אחריות שנייה

שלום ,
מחפש גולשים שהכניסו מכשיר נייד מסוג סמסונג לתיקון למעבדות סאני תקשורת במהלך שנת האחריות השנייה ונאמר להם שהאחריות לא חלה בגלל קורוזיה, שבר והמצאות שונות אחרות, לצורך הגשת תביעה משותפת.

אפשר לחזור אליי למייל: [email protected]
או להשיב כאן

תודה
 

feedingsys

New member
בוודאי שיש מה לעשות

לא לקנות מהם יותר?
לקנות בארצות ששנתיים אחריות בהן, הן מלאות ולפי חוק.
מקומות שבהם ניגשים לדלפק השירות,
גם בחנות ממנה קנית,
מוסרים לתיקון ומקבלים תקין,
גם יום לפני תום השנתיים.
אם אין שירות בארץ, אל תקנו בארץ, כל עוד יש באפשרותכם.
 

BobboVilla

New member


 

binon

New member
צודק - בגלל זה אני מעדיף לקנות מאתרים בחו"ל

גם אם ההפרש במחיר הקנייה זניח.
קניתי מכשיר באמאזון עם אחריות לשנה. אחרי 13 חודש התגלתה תקלה. המכשיר כבר לא באחריות כמובן. שלחתי אליהם מייל כדי לבדוק אפשרות לתקן אותו וביקשו שאשלח חזרה את המכשיר, זיכוי אותי על כל מחיר הקניה כולל המשלוח חזרה אליהם.
 

יעקב ח

New member
לי דווקא היה ניסיון טוב איתם

כשהיה לי את הגלקסי S5 הכנסתי אותו למעבדה כמעט שנתיים אחרי שקניתי
וטיפלו בו יפה בלי לקשקש על קורוזיה או בבל''ת אחר.
 

אבי לב50

New member
גם לי היה ניסיון טוב איתם

בתקופות שקניתי סמסונגים עם אחריות יבואן רשמי.
אף פעם הם לא ניפנפו אותי, ובפעם היחידה שניסו לנפנף הם הבינו מהר מאוד ששיטת מצליח לא עובדת עלי.
&nbsp
 
למעלה