עד כמה מעבר לאנדרואיד ממכשירי אייפון קשה?

big ass blue

New member
עד כמה מעבר לאנדרואיד ממכשירי אייפון קשה?

אני משתמש באייפון מאז המצאת הסמארטפון, אני מכיר ורגיל.
אבל החלפתי הרבה מכשירי אייפון בתקופה הזו, לא כי הם חלשים ונופלים ונשברים, אלא הפוך, הם נופלים ומסרבים להישבר, הם פשוט מזדקנים מהר ומתחילים לעבוד לאט ולקרטע עם הזמן. והמצלמה שלהם שווה לפח. בעיניי. ואז הם הוציאו מכשיר בלי כניסת אוזניות, אז נפרדתי מהאייפון שלי בסמס.
 

enigo

New member
זה דורש הסתגלות. שבוע לא תמצא את עצמך, חודש עוד תעשה

טעויות בניסיון להפעיל דברים או לחזור אחורה - ואחרי זה תשכח שפעם תפעלת משהו שונה.
אבל אם לדעתך המצלמות באייפון גרועות - אתה כנראה עם דרישות גבוהות מדי.
 

big ass blue

New member
שמע בתקופה האחרונה חל שיפור במצלמות הסמארט

אבל לא משמעותי בכל החברות, למעט סוני והואווי הזה... אני לא אוהב את ההרגשה האוטומטית שיש בטלפוני LG , Samsung ו iPhone. אני אוהב שיש שליטה ידנית כי אני אוהב לצלם. יש כמה טלפונים מעולים, אבל לצערי לא ניתן להשיג אותם בארץ, וגם אין בהם ממש תמיכה בעברית.
 

enigo

New member
יש מספיק אפליקציות שנותנות שליטה ידנית. זו לא בעיה.

קנה טלפון עם חומרה טובה, זה מה שחשוב.
 

big ass blue

New member
אתה אומר שהמכשיר בעל חומרה לא טובה?

ואני מעדיף שהשליטה תהיה מובנית במכשיר, מה שאוטומטית מגדיל את איכות המצלמה. ובסופו של יום האפליקציות הללו אינן באמת משפרות כשהמצלמה לא מספיק ״חכמה״.
 

enigo

New member
איזה מכשיר? לא דיברתי על אף אחד ספציפי

אין דבר כזה "שליטה מובנה במכשיר" - יש חומרה, ויש אפליקציה. יש אפליקציה שהיצרן שם, ואפשר לבחור לשים אפליקציה אחרת. אין הבדל אמיתי מבחינת "איכות המצלמה" - אלא שאפליקציה אחרת יכולה לתת את השליטה הידנית שחסרה לך.
 

YosMan1

New member
גם במכשירי האנדרואיד המתקדמים כבר אין חיבור לאוזניות

והמצלמות של האנדרואידים לא יותר טובות מאלו של האייפונים.
המצלמות הכי טובות באנדרואידים כרגע אלו של הפיקסל 2(בלי חיבור אוזניות) ושל הגלקסי 8 השונים.
המעבר הוא כמה ימים קשים, ואחר כך שבועיים של קיטורים על הדברים שהיית רגיל להם באייפון ולא קיימים באנדרואיד או שעובדים אחרת ממה שאתה רוצה/רגיל.
לא דרמטי יותר מידי.
&nbsp
 

big ass blue

New member
עדיין מייצרים דווקא

סמסונג כרגיל מעתיקים מאייפון רק כי המונופול הזה של המחסור בכניסת אוזניות מרוויח הרבה כסף... אבל עדיין יש חברות שכן מקשיבות לצרכן מידי פעם ומייצרים מכשירים ידידותיים נוחים וחזקים
 

einat162

New member
קודם כל- מזל טוב על ההתעוררות

זה משהו שאני צריכה לברך כל אייפוניסט שמעז לחשוב ולהסתכל קצת ימינה ושמאלה, ולוקח את הצרכים שלו בחשבון

הסתגלות למכשיר ולממשק חדש תלוי בך. היה לי רק מכשיר אחד של אפל ולקח לי שבוע-שבועיים עד שלגמרי התרגלתי. את "הידיים והרגליים" מצאתי די מהר.
נראה לי הכי בטוח זה ללכת על מכשיר דגל של סמסונג (גלאקסי 8 או 8פלוס) באלטרנטיבה הזולה יותר Huawei דגם P9 הישן יותר (אבל אפשר לעדכן עד גרסת האנדרואיד הנוכחית ) או P10 (אני יודעת ש P9 קיבל ביקורות מעולות על המצלמה בגלל חברת הרכיבים שעובדים איתם- לייקה, מנחשת שגם 10).
כל היופי באנדרואיד שגם המחיר הוא זול יותר (חוץ ממכשירי הדגל של סמסונג) וגם מכשיר אנדרואידי נשאר רלננטי להרבה מאוד זמן (לכל האפליקציות יש "גרסה מינימלית" כדי לתפקד ולבצע התקנה- ברוב המקרים מדובר על 5-4 גרסאות אחורה).
 

big ass blue

New member
תודה על הברכה

כבר תקופה ארוכה אני רוצה לעבור מהאייפון, לממשק אנדרואיד, מהסיבה העיקרית שאפל נורא מגבילים אותך. נכון שהממשק נוח מאוד ויוצר כך שלא צריך הרבה חוכמה כדי להתרגל לתוכנה עצמה... מה שהופך את המכשיר לחכם, אבל לא מציע ממש הרבה.
עשיתי בדיקה של מכשירים והP10 נראה הכי מבטיח מכולם, גם מבחינת תקציב וגם מבחינת יכולות... הסמסונג מאוד יקרים, הם לא לכיס שלי, מעוצבים והרכיבים שלהם מאוד מרשימים אין ספק...
הייתה לי התרשמות לא טובה מאנדרואיד פעם, כי היה לי מכשיר חילופי, כששלחתי את האייפון שלי לבדיקה, אז נתנו לי איזה אנדרואיד, ואני זוכר די טוב שהיה לי לא קל להסתגל, בגלל השוני.
משער שכל דבר בעתו וצריך ללמוד...
זה כמו שפעם שנאתי משחקי אסטרטגייה, לחשוב בכלל שלשחק עם עכבר יכול להיות מהנה, להסתכל מלמעלה על צבא שלם ולא להשתעמם, אבל כמו כל דבר, אם יושבים ורוצים אפשר להנות גם מהדברים שלא נהנת פעם...
כשהייתי ילד אהבתי מרקים, היום אני לא אוהב...

גם אייפון התחילו להיות נורא מונופולים, ונכון שהרבה חברות סמארטפון הולכות אחריה, כמו ביטול כניסת האוזניות למשל, שזה מה ששבר אותי לחלוטין... זה מגביל... זה טיפ טיפה מעצבן, אפילו שמה הבעיה יש אוזניות בלוטוס. אבל יש לי חבר טוב שמבין באלקטרוניקה מסביר לי שכבל הוא מצרך חשוב, שהוא מעביר את היכולות בצורה יותר אמינה ויותר גבוהה, אני נוטה להאמין לזה.
חוץ מזה שרוב האוזניות שלי הם בעלי כבל, ואני בנאדם שחוסך וכן מעוניין לעשות קנייה חכמה.
 
למעלה