במכשיר LG K8 - נעלמה גלישה, ויש חבילה של אורנג' שכוללת גלישה

nikki7

New member
במכשיר LG K8 - נעלמה גלישה, ויש חבילה של אורנג' שכוללת גלישה

באורנג ניסינו לעשות יחד "נקודת גישה" נוספת, זה לא עזר.
הם אמרו שיתכן שיש בעיה בגרסה, זה אנדרואיד 6, V10
ואי אפשר לעדכן גרסה או לחפש עדכונים כלשהם למכשיר- כי אין גלישה..

תופעה נוספת שהתלוותה לזה - היא שהסוללה נאכלת בקצב מסחרר בחצי יום למרות שאין שימוש במכשיר בכלל.
מה זה יכול להיות שאין גלישה? ואיך מתקנים? האחריות נגמרה מזמן, למי פונים? ולמה התקלה הזו קורית ? שנבין אם להעיף לפח או שיש איך להציל שם
 

LZ88

New member
בדקתם שהגלישה מופעלת בכלל במכשיר?

אולי כיביתם בטעות..
או מהקיצורים כשמושכים מלמעלה, לחפש אייקון של שני חיצים מנוגדים למעלה ולמטה.
או מההגדרות > שימוש בנתונים > נתונים לנייד
 

nikki7

New member
וידאנו כן, יש העברת נתונים, האופציה עם החיצים דלוקה ופועלת.

ועדיין אין אינטרנט.
 

nikki7

New member
התקלה "תוקנה", הנציגים של אורנג לא "הכניסו" את הבקשה למערכת

של עדכון החבילה. עדכנו הרי חבילת גלישה לנפח יותר גדול כי באמצע החודש אין וואטסאפ...
והנציגים פשוט לא עדכנו שם משהו ש"מכניס" את הבקשה למערכת. וגם כשהלכנו פיזית לנקודה הם לא הבינו מה עם זה , ורק כשנכנסנו למנהלת, היא הבינה תוך שניה.
אז זה מה שקורה כשמעסיקים אנשים שלא יודעים את החומר של העבודה. שבוע שלם של נציגים על הקו שלא יודעים שמדובר בסתם הכנסה של הפקודה למערכת. ושבוע שלם ללא שימוש במכשיר בגלל טימטום.
ורק ביקור עם מנהל יפתור תבעיה.

זה נשמע לי דבר הכי בסיסי להכניס במערכת כשמישהו מעדכן חבילה, או לחילופין לבדוק אם החבילה "נכנסה למערכת" או איך שהם קוראים לזה, כשלקוח טוען שאין לו גלישה בשום צורה אחרי שינוי חבילה.
הם הרי רואים מול הפרצוף מה מעודכן ומה לא.

- זה אורנג, אני בכוונה נותן את המקרה כדי שאם יקרה לאחד מכם , שידע מה זה, במקום שבוע שלם לחשוב לקנות מכשיר חדש במחשבה שהסים או המכשיר שלו תקול. פשוט חדלנים הנציגים שם. וגם במקום הפיזי כשהולכים.

לגבי זלילת הבטריה בחצי יום , שהתלוותה לזה, נטעין ונבדוק אם יש קשר בין השניים ומה לעשות עם זה. גלישה בכל אופן כבר יש. ולא בעזרתם של הנציגים ..

יש איזה כמו באג שעושה כזה דבר נכון? זה משהו שצריך לעדכן גרסאות או משהו? אם העדכוני גרסה מצויים על אופציה: אוטומטית, אז זה המצב שהיה שם עד עכשיו. אבל אני אנסה בכל זאת שוב.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
עדכונים אפשר לעשות גם דרך WiFi (אפילו עדיף). גם WiFi אין?

האם ניסית לכבות ולהדליק את המכשיר?
&nbsp
אם שום דבר אחר לא עוזר בד"כ ממליצים לבצע איפוס למכשיר (לפני כן חשוב לגבות את כל ההגדרות והמידע שרוצים לשמור).
 

nikki7

New member
עשינו איפוס-הנחו אותנו להוציא סים ובטריה לארבעים דקות

ועדיין אין גלישה. יש עוד דרך איפוס מתוך המכשיר שאתה מכיר משהו בהגדרות?
אגב לאיזה דברים אתה מתכוון שצריך לגבות או לשמור בהגדרות ? כי תמונות או סרטונים זה שולי אצלי אין שם משהו חשוב.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם כך במקום שננחש ונציע סתם, אולי כדאי לפרט מה היה ומה עשיתם

לפי הסדר, כדי שנבין את התמונה כולה באופן מסודר.
&nbsp
שוב, מה לגבי WiFi? לא ענית לי על השאלה.
&nbsp
איפוס כללי (להגדרות יצרן) יש רק אחד ויחיד בכל מכשיר, למיטב ידיעתי.
בגיבוי אני מתכוונת לכל דבר שחשוב לך לשמור; אם אין אז אין.
&nbsp
כדאי לחפש בגוגל (באנגלית) את הבעיה עם דגם המכשיר, הרבה פעמים מוצאים עצות מועילות. לפעמים זה מייגע, אבל זה המקסימום שאפשר לעשות מלבד למסור למעבדה או לקנות חדש. לפני כחודשיים הייתה לנו בעיה במערכת ההפעלה במחשב, חרשנו על גוגל, ניסינו כעשרים פתרונות שונים עד שבסוף רק האחרון עזר... (הוא היה האחרון שנשאר; שמרנו אותו לסוף כי הוא היה יותר דרסטי מהאחרים והצריך יותר טרחה).
 

nikki7

New member
לגבי וויפיי-

ביטלנו לאחרונה את האופציה לזה בבית מטעמי פליטת קרינה. ורק מחר יהיה השרות לקוחות של הכבלים פועל, כדי שאפתח אותו לרגע ואנסה לגלוש עליו ולנסות לעדכן עדכונים במכשיר.

2. אם אין גלישה במכשיר עצמו כאופציה, אני מקווה שענין של וויפיי יהיה בכלל מענה לגלישה..זתומרת, אני מקווה שזה לא בעיה במכשיר עצמו.

3. ניסיתי כמובן מאתמול כבר לרשום שאין גלישה בדגם הזה בגוגל ולא ראיתי מכל מני לינקים שקראתי, דרך מיוחדת לפתור זאת. כלומר לא נמצאה כל בעיה מיוחדת שראיתי בלינקים, שעשויים לעזור בזה, חוץ משאולי יש בעיה בגרסה ולכן גם הבטריה נזללת מהר מאד. אז אחכה למחר לפתוח כאן וויפיי ולחפש עדכונים. ואני מקווה שזה יעזור, אם לא, אחזור לכאן שוב לנסות לברר מה עוד ניתן לעשות.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ביטלתם WiFi בגלל "קרינה" אבל השארתם את הסלולרי?


זו אותה קרינה (אותו סוג) כך שלא ברורה לי חוסר העקביות... ובכל מקרה מדובר בקרינה אלקטרומגנטית בתדרים נמוכים וזו קרינה שאינה מייננת (לא מסוכנת). בני אדם חשופים לקרינה הזאת כל הזמן בלאו הכי כבר עשרות שנים (מאז שהחלו שידורי הרדיו, למעשה) וגם אם מבטלים בבית היא קיימת בכל מקום אחר...
&nbsp
ובכל מקרה יש קרינה אלקטרומגנטית טבעית מסביבנו כל הזמן – מגופים חמים (קרינה תת-אדומה), מהשמש, וכמובן האור (כל אור שאנחנו רואים). טווח התדרים שמתאים לעין האנושית (ונקרא "האור הנראה") הוא למעשה בתדירות גבוהה יותר משל גלי רדיו באורכי מיקרו (אלה שמשתמשים בהם בסלולרי, ב-BlueTooth, ב-WiFi ועוד).
&nbsp
"לפי הסוכנות הבריטית להגנת הבריאות[3] אין הוכחות עקביות לנזק הנגרם מהשידורים החלשים של ציוד Wi-Fi. בקרב מדענים שוררת תמימות דעים באשר להיעדר הוכחות לנזק. עם זאת, בספטמבר 2007 הכריז משרד הסביבה הגרמני כי רצוי להקטין את החשיפה לקרינה מציוד Wi-Fi, ולבחור במידת האפשר בקישור מבוסס כבלים. עמדתו זו אינה נשענת על הוכחות,[4] אם כי מבוססת על עיקרון הזהירות המונעת."
https://he.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi#סיכונים_בריאותיים
&nbsp
הסברים על קרינה לא מייננת באתר דוידסון אונליין של מכון וייצמן:
https://davidson.weizmann.ac.il/online/reasonabledoubt/האם-הקרינה-הביתית-מסוכנת
&nbsp
https://davidson.weizmann.ac.il/online/reasonabledoubt/קרינה-סלולרית-אפשר-להיזהר-אין-מקום-לפאניקה
&nbsp
 

nikki7

New member
לא השארנו סלולר...

כל מה שרשמת ידוע לנו כבר- אבל אני מודה לך על הקישורים, אכנס אחכ לעומק לראות אם יש עוד איזה פרט שטרם ידוע לי.

מידע- ראוטר מקרין קרינה אחרת מקרינה אלקטרומגנטית. והוא מקרין רצוף 24 שעות. וזה שיש קרינות לא אומר שצריך להוסיף עוד כמות בבית. ההמלצה היא להפחית.

שנית, הסלולר שלנו נשאר רק למקרי חירום, ולכן כן, צריך גם שתהיה בו אופציית גלישה. בשאר היממה הוא על מצב "טיסה" ואין ממנו קרינה או תעבורת נתונים במצב הזה.
ברגע שאבדוק מה עם העדכונים לסלולר נחזור לכאן וננסה לראות מה עוד ניתן לעשות עם הגלישה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
באיזו "קרינה אחרת" מדובר?


זו לא קרינת אלפא וגם לא קרינת בטא וודאי שלא קרינת גמא (שהיא דווקא כן קרינה א"ל). כתבת דבר והיפוכו: מצד אחד הכול כבר ידוע לכם, מצד שני זו לא קרינה אלקטרו-מגנטית...
&nbsp
"Wi-Fi היא טכנולוגיה המאפשרת למכשירים אלקטרוניים להעביר נתונים באופן אלחוטי באמצעות גלי מיקרו שהם חלק מספקטרום הקרינה האלקטרומגנטית."
https://he.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi
&nbsp
נתב לא "מקרין" אלא "משדר" והוא לא חייב לעשות זאת 24/7; אתם יכולים לנתק אותו בלילה או בכל זמן שאינכם משתמשים ברשת.
 

LZ88

New member
תנסו להצליב.

לשים את הסים שלו במכשיר אחר וסים אחר במכשיר הזה.
אולי בכלל יש בעיה בסים ולא במכשיר
 

nikki7

New member
חשבתי על זה אבל יש בעיית גדלי סים,אחד ננו סים והשני אחר. אבל

אנסה לקמבן משהו.
אגב יש שיחות כרגיל במכשיר, רק גלישה אין- רשום מצב לא מקוון. אם יש שיחות, זה עדיין אומר שיכול להיות בעיה בסים?
 

nikki7

New member
גם פחדתי שאם הסים תקול-הוא יהרוס לי תטלפון השני או יקצר

 

LZ88

New member
קשה לי להאמין שדבר כזה יכול לקרות..

שווה לעשות את הבדיקה הזו כדי לבודד איפה הבעיה נמצאת.
 

k-don

Well-known member
השרות הטכני של הכבלים (לצורך פתיחת הרשת האלחוטית)

פעיל גם בשבת
 

nikki7

New member
זהו שצלצלתי ובהוט הם אמרו לי שרק שרות לקוחות עושה זאת. ושבת

ובשבת רק מוקד טכני פועל. סתם שתדע..
 

אנטי 1

New member
תעשו עוד ניסיון , תכנסו להגדרות , רשתות סלולריות

ותוודאו שנתונים סלולריים מאופשר .

עוד אופציה , תבדקו שאין אפליקציה , כמו DOZ ,
שהשתלטה על ה-VPN ומחרבשת לכם ת'טלפון.
 
למעלה