בעיה בקבלת מסרונים מהדואר

binon

New member
בעיה בקבלת מסרונים מהדואר

לפני כחודש וחצי עברתי מגולן ל 012.
בימים הראשונים למעבר הייתה לי בעיה בקבלת מסרונים, לא קיבלתי מאף חברה (אבל מאנשים פרטיים קיבלתי). פניתי ל 012, הם עשו ריענון כלשהו ומאז הכל תקין, מסרונים מגיעים מכולם למעט מהדואר (הודעות על חבילות).
פניתי שוב ל 012 והם אמרו שאצלם הכל תקין ואני צריך לפנות לדואר שיעדכנו אצלם שעברתי לספק אחר.
הדואר כמובן לא יודעים על מה אני מדבר... כך שבינתיים אני לא מקבל הודעות במסרונים אלא רק פתקים בתיבה (אם הם מגיעים בכלל) או נעזר ב 17track במידה ויש לי מס' מעקב.
פתרונות? רעיונות מי אחראי לפתור את הבעיה? 012 או הדואר?
תודה לעונים
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שמים פתקים בתיבה במקרים שלא נשלח מסרון

ולכן אם לא נשלח ברור למה לא קיבלת...

את הדואר לא מעניין באיזה ספק אתה (בדיוק כפי שזה לא מעניין אף אדם אחר שמתקשר או ממסרר אליך) ואין להם מה "לעדכן". כדי שהם ישלחו לך מסרון על חבילה מספר הטלפון שלך צריך להופיע עליה באופן ברור.

יש הטוענים שלדואר יש כיום מאגר מספרים, טרם התנסיתי בכך באופן אישי. בכל מקרה, אם יש להם המספר שלך, הם ישלחו מסרון. לא חושבת שהם יודעים אם קיבלת אותו או לא כך שמהבחינה הזאת זה לא משנה.
 

k-don

Well-known member
הבעיה שב "השעה האחרונה" לא רואים את העדכונים אלא רק

את ההודעה המקורית
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני משתתפת במקביל במספר פורומים מזה שנים רבות ללא שימוש בה

 

binon

New member
מסרונים נשלחים ולא מגיעים

השולח לא מקבל הודעת שגיאה אז מבחינתו ההודעה נשלחה.. הוא לא יודע שיש בעיה.
כפי שרשמתי בהודעה המפורטת למטה, הבעיה היא בניוד.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נכון, זה מה שניסיתי לומר... ברור שהבעיה ב-012 ולא בדואר

 

binon

New member
עדכון ומילה טובה לדואר

לאחר שניסיתי ליצור קשר עם מוקד הדואר בטלפון ללא הצלחה יצרתי איתם קשר בצ'אט בפייסבוק לפני כשבוע והסברתי להם את הבעיה. הם לא הצליחו לפתור את הבעיה ונתנו לי מייל של התמיכה הטכנית של הדואר. שלחתי להם מייל עם פירוט הבעיה ולא חזרו אלי.
(רשמתי לי לחזור אליהם היום במידה ולא יענו לי). אתמול, מיוזמתם שלחו לי פנייה בצ'אט ושאלו אם אני מטופל. עניתי שלא, והם אמרו שיבדקו. היום חזרו אלי נציגי התמיכה של הדואר, עשו בדיקה והתברר שתהליך הניוד לא הושלם בצורה תקינה מול מוקד ההודעות של סלקום. הנציגים שלחו לי צילומי מסך כדי שאראה שהבעיה היא בניוד וניסו לשלוח הודעות מהמספרים האישיים שלהם כדי לוודא שאכן לא מגיעות הודעות.
שורה תחתונה - פניתי ל 012 ואני מקווה שיטפלו בזה תוך 24 שעות לדבריהם (עליהם אין לי מילה טובה להגיד בינתיים)
 

noa_f

New member
ברור לגמרי ש-012 מרחו אותך.

אותי הם מרחו גם בענייני דואר - כשביקשתי במשך חודשים שלא ישלחו לי חשבונית במייל (שמעולם גם לא ביקשתי!) והם טענו שהבעיה בדואר. כמובן שהם היו היחידים ש״הדואר״ לא הצליח לדלוור מהם. ברור היה לגמרי שהם מנסים לחסוך את הכמה אגורות ואין שום בעיה.
&nbsp
וכמובן שב-012 כמו ב-012 (ועוד בכמעט כל החברות) - הדרך היחידה לתקשר איתם היא לבזבז זמן בטלפון.
 

גק לוי

Active member
אותם בעיות יש לי עם הוט מובייל.

בשעת הניוד הם הבטיחו לי שישלחו בדואר את החוזה וחשבונית חודשית.
מאז ועד היום לא זכיתי לקבל בדואר לא את החוזה ולא חשבונית חודשית.

כשאני פונה אליהם הם אומרים לי להיכנס לאפליקציה של הוט מובייל ומשם להוריד את החשבונית החודשית.
לגבי החוזה הם אומרים לי להיכנס לאתר של הוט מובייל באינטרנט ושם לצפות בתנאי המסלול שהתחברתי אליהם.
 

G Gabi

Member
תפני אליהם בדוא"ל - מניסיוני המועט, מתקבלת תשובה עניינית

לא ממתינים לנציג שירות, בפניה מבקשים לקבל תשובה בכתב בלבד (בהתאם לרישיון שלהם..).
מצד שני, לפני המון המון זמן כתבתי פניה לקרוב משפחה שחייבו אותו חיוב יתר. התקבלה תשובה ש"וואלה, אתה צודק. גבינו ממך כסף בלי הצדקה כי ככה המערכות שלנו בנויות. בגלל שפנית אלינו, אנחנו נהיה נחמדים ונפעל לפנים משורת הדין כי אנחנו לארג'ים ונחזיר לך את הכסף והפניה שלך תועבר למחלקה המתאימה".
נכון סבבה?
אז מסתדר שהבעיה לא בדואר ישראל / מסר שלא מצליחים לדלוור.. הבעיה שהדואר לא יוצא מהם למחלקה שיושבת בצד השני של המסדרון.
אז הבטחה לקבל זיכוי יש. זיכוי אין....
&nbsp
אמרתי לקרוב שהוא זכה באלפי שקלים.
בהמון המון המון זמן הזה קרוב המשפחה טרוד מאוד בדברים אחרים. כשירגע אצלו העומס סביר להניח שהוא יפנה לבית המשפט לתביעות קטנות ויבקש את כספו חזרה עם פיצוי לדוגמה בסך כמה אלפי שקלים.
 

binon

New member
עוד מילה טובה לתמיכה של הדואר

היום הם טרחו ושלחו לי לצ'אט של הפייסבוק מיקום של שתי חבילות שעדיין לא הגיעו אלי.
חבילה אחת אספתי ואת השנייה אאסוף מחר.
נשארה רק חבילה אחת לא ידועה אבל הזמנתי אותה לא מזמן אז יכול להיות שהיא עדיין בדרך.
 
למעלה